Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 januari 2015 16:57 schreef LPFAN het volgende:
Heb eindelijk een foodproccesor!
En dankzij airmiles was ie maar een euro!
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 26 januari 2015 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Waar is dat petticoat-achtige hulpstukje linksboven voor? :
Prachtig ding! En wat een koopje!quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:07 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vandaag deze binnen gekregen
[ afbeelding ]
Wilde ik al een tijdje nu voor 25 euro
Platte menghaak met rubber om de randen van de kom ook mee te nemen, voor de kitchenaidquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Prachtig ding! En wat een koopje!
Maar wat is het?
Is het niet voor de mayo? Ik heb een mini moulinex en daar zit een emulsieschijf bij. De mayo mislukt nooit meer en is super snel klaar. Die is alleen wel vlak.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:04 schreef LPFAN het volgende:
volgens de gebruiksaanwijzing voor deeg en slagroom enzo. van de week maar ff uitproberen
Daar ga je gegarandeerd vet veel plezier van hebben. Heb denk ik al een jaar of 9 een MUM8200. Geweldige apparaten, enige nadeel is dat je accessoires blijft kopen....quote:Op zondag 1 februari 2015 18:45 schreef applemoose het volgende:
Ik heb een Bosch mum 5 keukenmachine gekocht!
Met de 21% actie van de mediamarkt was hij goedkoper dan we tot nu toe tegengekomen waren.
we hebben de basic versie gekocht zonder blender etc.
jah ook idd voor mayo! heb er vandaag slagroom mee gemaakt en dat ging perfect!quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:46 schreef Bramito het volgende:
[..]
Is het niet voor de mayo? Ik heb een mini moulinex en daar zit een emulsieschijf bij. De mayo mislukt nooit meer en is super snel klaar. Die is alleen wel vlak.
Ik heb ongeveer dezelfde foodproccesor, dat hulpstuk is ook supermakkelijk om eiwit stijf te kloppen. Paar eiwitten erin en laat maar een paar minuten draaien en je hebt super stijf eiwit.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:04 schreef LPFAN het volgende:
volgens de gebruiksaanwijzing voor deeg en slagroom enzo. van de week maar ff uitproberen
Slaat het ook op?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:11 schreef Hooiopdevork het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer dezelfde foodproccesor, dat hulpstuk is ook supermakkelijk om eiwit stijf te kloppen. Paar eiwitten erin en laat maar een paar minuten draaien en je hebt super stijf eiwit.
Wow cool!! waar heb je die gehaald? en wat heb je al gemaakt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:24 schreef appelepent het volgende:
[ afbeelding ] Beetje kleiner dan bij de serie Moonshiners.
Eigenlijk heb ik er zelf een gemaakt, maar dit lijkt er wel op. Ja heb een halve liter maïs whisky gemaakt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:24 schreef Hooiopdevork het volgende:
[..]
Wow cool!! waar heb je die gehaald? en wat heb je al gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |