Ik heb nog wat strooizout op de oprit gemieterd. de buren zijn al weer een half uur bezig om die van hun sneeuwvrij te maken, en ik sta binnen met eeen kopje koffie te kijken naar de smeltende sneeuw op mijn opritquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Utrecht blijft nog steeds steken op 0.9 graad...
Mag hier ook wel omhoog gaan zodat dat laagje zielige sneeuw hier ook zsm opzout.
Hah, get it? Sneeuw... opZOUT haha wat ben ik toch grappig
ja , dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Straks zul je zien dat als de boel half gedooid is, het plotseling weer gaat vriezen en het een grote glibberpartij wordt.
Tegen het eind van de middag is het weer water.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:41 schreef aloa het volgende:
Het dooit hier als een gek! De sneeuw is veranderd in een natte sneeuw/water/ijs massa.
dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tegen het eind van de middag is het weer water.
stuk kouder inderdaad. Sneeuw kans is deze week ook weer groot.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:42 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
pluimpje
a.s donderdag zou het eerst rond een graad of 10 worden,
Hier heeft de wasmachine nog een goed half uur te gaan, en dan ga ik ook maar naar buiten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:50 schreef Klonk het volgende:
Laatste sneeuwvlokken zo te zien in Belfeld.
Net een flinke wandeling gemaakt, wel mooi buiten
Tsja, als je toch buiten niet kunt wezen ga je klussen in je huis. Gelukkig nu en niet op zondag...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:51 schreef Resistor het volgende:
[..]
Hier heeft de wasmachine nog een goed half uur te gaan, en dan ga ik ook maar naar buiten.
Niet omdat het zo lekker is, maar omdat de buren iets te veel herrie maken met de boormachine en hamer.
gewoon een gaatje in de muur voor een schilderijtje... moet kunnen tochquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
Ik had er gister een die ging boren om 21:55 en rond 22:00 was t weer stil
Keurig voor tienen klaar, dus niet in overtreding.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
Ik had er gister een die ging boren om 21:55 en rond 22:00 was t weer stil
Nee weet ik, daarom juist.... Vond alleen de timing wel droog. Alsof je je om vijf voor tien opeens realiseert van "oh shit, snel we hebben nog vijf minuten!!! Pak de boor!!"quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Keurig voor tienen klaar, dus niet in overtreding.
En daarom wil ik dit weer dus niet op maandag, ik rij die weg iedere dag een heel stukquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:41 schreef Koelkastje het volgende:
Oldenzaal > Slagharen was wel even spannend. Eenmaal op de 100 wegen en nu de A28 richting Groningen is het goed te doen!
Heb in totaal al 4 auto's naast de weg zien liggen!
Als iedereen gewoon netjes door blijft rijden is er niks aan de handquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
En daarom wil ik dit weer dus niet op maandag, ik rij die weg iedere dag een heel stuk
Leuk met die schittering van de boerderij op de hoek van de ijsbaan en het overbos....quote:
Hier betekent het dat je niet met winterkleding naar buiten moet. Alles is droog nuquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:41 schreef DaMart het volgende:
In Zandvoort betekent die code oranje dat je uit moet kijken voor kinderen die in plassen gaan stampen... niets aan de hand dus.
[ afbeelding ]
Belfeld begint ook steeds lichter te worden buitenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:42 schreef MaLo het volgende:
Het zonnetje komt er hier nu door. Sneeuw zal wel snel verdwijnen nu.
Ja, en negatief.... de komende paar dagen hebben we ff temperaturen rond normaal (zij het met ws weer veel wind en regen) en daarna gaan we weer naar vies koud weer zoals het er nu uit ziet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Positief: Geen sneeuw, warm, zon, geen handschoenen, heerlijk!
Negatief: het waait eens voor de verandering
Wijfquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, en negatief.... de komende paar dagen hebben we ff temperaturen rond normaal (zij het met ws weer veel wind en regen) en daarna gaan we weer naar vies koud weer zoals het er nu uit ziet.
Dus weer de natte sneeuwbuien en dan snachts -2 waardoor die shit weer aanvriest en... HUILEN, MOEILIJK
Volgens dit kaartje lag hier (Twente) 4 cm. Maak er maar rustig 6 vanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:54 schreef Snowballed het volgende:
Dikste pak sneeuw valt in Oost-Groningen
Ik dacht dat er overal zoveel lag... Het meeste ligt er nog steeds trouwens, maar de zon doet zn best..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |