Je mag wel wat uit Leiden lenen, meer dan genoeg hierquote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:31 schreef WEST het volgende:
Nou die witte wereld heb ik ook wel weer gezien. Nu warm water regenen graag.
Stuur maar naar het noorden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag wel wat uit Leiden lenen, meer dan genoeg hier
Mooi hequote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:01 schreef pfaf het volgende:
Jeuj, échte sneeuw. De eerste in 2 jaar voor Enschede!
Ik zag net hier in de straat een moeder moeilijk fietsen met een kind voorop en één achterop. Het is dat die kinderen er niet voor kiezen maar zij verdiend het echt om keihard onderuit te gaan...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:27 schreef GekkePoes het volgende:
Deze rotonde, mensen rijden veel te hard
http://webcam.prvgld.nl/n346.html
net twee bijna ongelukjes gezien in een kwartier tijd ...
Ik hoop de kids goed ingepakt met minimaal een dubbele muts en dikke sjaalquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:41 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik zag net hier in de straat een moeder moeilijk fietsen met een kind voorop en één achterop. Het is dat die kinderen er niet voor kiezen maar zij verdiend het echt om keihard onderuit te gaan...
Het ziet er wel mooi uit. En gelukkig op zaterdag.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooi wit in Nijverdal en het sneeuwt nog. Straks een 10km crossje dus die wordt nog interessant.
Bij dat crossje. Tja in Januari kun je natuurlijk verwachten dat het sneeuwt dus tja. Gelukkig heb ik zelf trailschoenen met goed profiel, maar het gaat wel tricky worden voor velen. Ik zie nog geen afgelasting in ieder geval.quote:
Utrecht blijft nog steeds steken op 0.9 graad...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:06 schreef GekkePoes het volgende:
in 10 minuten tijd is het ineens 5 graden warmer, gewoon warm buiten en er ligt sneeuw
Straks zul je zien dat als de boel half gedooid is, het plotseling weer gaat vriezen en het een grote glibberpartij wordt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:06 schreef GekkePoes het volgende:
in 10 minuten tijd is het ineens 5 graden warmer, gewoon warm buiten en er ligt sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |