Ik heb nog wat strooizout op de oprit gemieterd. de buren zijn al weer een half uur bezig om die van hun sneeuwvrij te maken, en ik sta binnen met eeen kopje koffie te kijken naar de smeltende sneeuw op mijn opritquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Utrecht blijft nog steeds steken op 0.9 graad...
Mag hier ook wel omhoog gaan zodat dat laagje zielige sneeuw hier ook zsm opzout.
Hah, get it? Sneeuw... opZOUT haha wat ben ik toch grappig
ja , dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Straks zul je zien dat als de boel half gedooid is, het plotseling weer gaat vriezen en het een grote glibberpartij wordt.
Tegen het eind van de middag is het weer water.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:41 schreef aloa het volgende:
Het dooit hier als een gek! De sneeuw is veranderd in een natte sneeuw/water/ijs massa.
dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tegen het eind van de middag is het weer water.
stuk kouder inderdaad. Sneeuw kans is deze week ook weer groot.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:42 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
pluimpje
a.s donderdag zou het eerst rond een graad of 10 worden,
Hier heeft de wasmachine nog een goed half uur te gaan, en dan ga ik ook maar naar buiten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:50 schreef Klonk het volgende:
Laatste sneeuwvlokken zo te zien in Belfeld.
Net een flinke wandeling gemaakt, wel mooi buiten
Tsja, als je toch buiten niet kunt wezen ga je klussen in je huis. Gelukkig nu en niet op zondag...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:51 schreef Resistor het volgende:
[..]
Hier heeft de wasmachine nog een goed half uur te gaan, en dan ga ik ook maar naar buiten.
Niet omdat het zo lekker is, maar omdat de buren iets te veel herrie maken met de boormachine en hamer.
gewoon een gaatje in de muur voor een schilderijtje... moet kunnen tochquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
Ik had er gister een die ging boren om 21:55 en rond 22:00 was t weer stil
Keurig voor tienen klaar, dus niet in overtreding.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
Ik had er gister een die ging boren om 21:55 en rond 22:00 was t weer stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |