Dit had ik kunnen schrijvenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:35 schreef kwakz0r het volgende:
Guilty:
-mijn lief (alleen op fok, niet irl)
-mama en papa ( Merk wel dat dat vooral is tegen mijn broertje en mijn liefniet tegen collega's ofzo)
-collegaatje (over collega's die ook vriendinachtig zijn, niks diminutiefs aan bedoeld)
-kids (ik vind het gewoon geen jeukwoord maar een handigere kortere verzamelterm dan kinderen)
*knip*
Heh, nou, dat vind ik niet hoor. Iemand kan volkomen fantastisch zijn: op dt-fouten knap ik wel degelijk een klein beetje af.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Van vrouwtjes welke leuk zijn kan ik het hebben, vooruidt.
quote:
Ken je Jef Alberts van GTST? Typisch zo'n voorbeeld van een man met een slobbermond als een Sint Bernard hond als hij praat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:31 schreef minilot het volgende:
O en Molo, wat moet ik me in jezusnaam voorstellen bij iets als een 'luie mond motoriek'? Het klinkt als iets heel onaangenaams! En een beetje viezig
Ik zeg altijd Meester en die zegt bek dichtquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:39 schreef minilot het volgende:
Maar helaas, niemand spreekt mij ooit met 'vrouwtje' aan. Mijn vriend noemt mij steevast 'poep' (en ik hem ook), en alle anderen roepen gewoon "hee,"
Nee mijn mannetje dan...quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Triest.'Vrouwtje', ook zo tenenkrommend. Is ze heel erg klein ofzo?
Je bent wel sportief bezig de laatste tijdquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar weer eens naar de sportschool voor de verandering![]()
Hoewel ik het stom vind heeft het wel iets schattigs. Ma en Pa vind ik pas echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:17 schreef Sarabi het volgende:
En verder zeg ik ons mam en ons pap
Ik weet dat veel mensen dat stom vinden (waaronder mijn vriend) maar daar geef ik lekker niets om
Hier een eindgebruiker die over zichzelf in de verkleinde 3e persoon praat. "Nou en dan gaat Kaatje.." (ze heet Karin).quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Van alles verkleinwoordjes maken is sowieso tenenkrommend
Brabanderquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:17 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat veel mensen dat stom vinden (waaronder mijn vriend) maar daar geef ik lekker niets om
Oh dat mensen over zichzelf in de derde persoon praten, vind ik echt gruwelijk irritant.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier een eindgebruiker die over zichzelf in de verkleinde 3e persoon praat. "Nou en dan gaat Kaatje.." (ze heet Karin).
Ons mamquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:17 schreef Sarabi het volgende:
Wat is daar nou weer zo erg aan? Los van vrouwtje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:36 schreef TAV74 het volgende:
"Mijn vrouwtje heeft nog nooit croissantjes op"
Veel erger schieten ze me nu niet te binnen....
Dat laatste doe ik ook en vind ik zelf bijna ook wel irritant.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:36 schreef TAV74 het volgende:
"Mijn vrouwtje heeft nog nooit croissantjes op"
Veel erger schieten ze me nu niet te binnen....
Het is krom Nederlands en foeilelijk. Snap ook niet waar het vandaan komt, maar geloof dat het uit Brabant/Zuid Hollands komt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer zo erg aan? Los van vrouwtje.
Bij Ma denk ik aanquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoewel ik het stom vind heeft het wel iets schattigs. Ma en Pa vind ik pas echt afschuwelijk.
Is dat je jaarlijkse gang, of kom je er vaker?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Heit en mem hier.
Vanmiddag naar heits graf toe, hij zou alweer 71 zijn geworden
Net een uur gespind, ging al beter dan vorige keerquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:47 schreef minilot het volgende:
Stoer!
En ga je nog eens spinnen, denk je?
quote:
En serieus een uur (!) spinnen? Hard fietsen op een HT is dat toch?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]best nog wel zwaar voor de knieën en schouders maar wel lekker rekken en strekken..
Geen ht maar een spinfiets, is wel echt andersquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En serieus een uur (!) spinnen? Hard fietsen op een HT is dat toch?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Tot en met zondag. Ross voelt zich ok, heeft wat problemen met de katten. Die blijven continu spelen en lawaai maken. Ook s nachts en 1 kat apart zorgt voor luid gejammer en gekrijs.
was het maar alleen saai. Maar gelukkig is hier gratis wifi.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]best nog wel zwaar voor de knieën en schouders maar wel lekker rekken en strekken..
Oh en jammer dat het zo saai is Isa![]()
Pittig!quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen ht maar een spinfiets, is wel echt andersMaar ja, nagenoeg een uur gefietst.
(incl warming up en cooling down, het zijn 7 nummers van gemiddeld 6 minuten die afgewerkt worden)
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:23 schreef Lienekien het volgende:
Dat is de kat van de papa en mama van Isa.
Zeg maarquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:23 schreef Lienekien het volgende:
Dat is de kat van de papa en mama van Isa.
logeetje van mijn ouders, 5 maanden oud en heel druk. Zeg maar wildquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]katten?? ik heb helemaal gemist dat er een bij is gekomen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |