abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2015 @ 13:37:21 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148907150
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb m'n ouders m'n hele leven lang bij de voornaam genoemd!
Een vriendin van mij deed dat ook, als ze Paaaap, pappie of papa tegen haar vader zei, was zijn antwoord altijd, "zucht, hoeveel?"
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148907174
Ha, ik schijn ook alleen maar 'papa' te zeggen als ik iets van hem moet. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 21 januari 2015 @ 13:39:17 #203
45206 Pietverdriet
pi_148907220
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:37 schreef Lonaa het volgende:
Ha, ik schijn ook alleen maar 'papa' te zeggen als ik iets van hem moet. :')
:D
pi_148907356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond het als kind erg naar als andere kinderen 'u' moesten zeggen tegen hun ouders. Afstandelijk en autoritair voelt dat.
Mja, ik zei toen ik klein was ook altijd u (gristelijke oorsprong misschien?) en ik vond het toen ik klein was juist altijd zo raar als andere kinderen zaten te je- en jij'en tegen hun ouders. Veel ouder dan ik = 'u', zo simpel voelde het voor mij.
Mijn ouders waren verder allesbehalve afstandelijk en autoritair, dus achteraf gezien vind ik het nu wel een beetje vreemder dan toen. :)
Ik zeg sinds ik volwassen ben wel 'je' tegen mijn ouders, maar dat vond ik het begin best wennen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_148907405
:W

voor de geīnteresseerden, we hebben n 7.5 gekregen voor phishingonderzoek dingetje :)
pi_148907433
Ik heb maar één keer mijn vader met zijn voornaam aangesproken. En dat was in de brief om te zeggen dat ik geen verplicht contact meer wilde.
pi_148907506
Ik heb mijn oma wel altijd met haar voornaam aangesproken. Dat vond ze afschuwelijk, mijn andere oma noemde ik wel oma en haar niet. :') Ze was een beetje beledigd. Pas toen ik dat begreep ben ik haar oma gaan noemen.
pi_148907529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:

voor de geīnteresseerden, we hebben n 7.5 gekregen voor phishingonderzoek dingetje :)
^O^
pi_148907558
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn oma wel altijd met haar voornaam aangesproken. Dat vond ze afschuwelijk, mijn andere oma noemde ik wel oma en haar niet. :') Ze was een beetje beledigd. Pas toen ik dat begreep ben ik haar oma gaan noemen.
als ik de oma van de duutser op de stang wil jagen, noem ik haar Frau H. Normaal wordt zij ook door iedereen bij de voornaam genoemd...
  woensdag 21 januari 2015 @ 13:52:46 #210
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_148907607
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Mja, ik zei toen ik klein was ook altijd u (gristelijke oorsprong misschien?)
Daar zal het zeker meer voorkomen ja.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_148907720
Hehe, de ouders van mijn lief (ha!) zijn ook heel erg van het 'zeg maar je' en voornamen enzo, maar die noem ik voor de lol al zestien jaar steevast 'vader van Jos' en 'moeder van Jos'. *)

Dat gaat dan op verjaardagen en zo van "Moeder van Jōhōōōs, kan ik ergens mee helpen?" >:)
pi_148907736
quote:
9s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb maar één keer mijn vader met zijn voornaam aangesproken. En dat was in de brief om te zeggen dat ik geen verplicht contact meer wilde.
Om het extra stevig aan te laten komen, zeg maar? :)
pi_148907792
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Om het extra stevig aan te laten komen, zeg maar? :)
Het was een reactie op een brief van een advocaat, dus voelde gewoon niet goed om dan papa te schrijven. :D
pi_148907851
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het was een reactie op een brief van een advocaat, dus voelde gewoon niet goed om dan papa te schrijven. :D
Ah, dat verklaart ja. Heb je momenteel eigenlijk nog wel eens contact met je vader?
pi_148907999
Edit: verkeerd topic
pi_148908004
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 14:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart ja. Heb je momenteel eigenlijk nog wel eens contact met je vader?
Nee, hij zit natuurlijk in Nieuw-Zeeland. 1.5 jaar terug een keer ontmoet na 8 jaar omdat hij in Nederland was. Maar hij kwam bijna 2 uur te laat en daarna hoorde ik pas weer iets een jaar later op mijn verjaardag. Een berichtje op mijn LinkedIn profiel.

Nooit gereageerd. Wat heb ik aan een vader aan de andere kant van de wereld die blijkbaar niet eens genoeg om me geeft om op tijd te komen als hij mij voor het eerst in 8 jaar weer ziet? Ik overleef het wel zonder dat extra mailtje op mijn verjaardag.
  woensdag 21 januari 2015 @ 14:06:56 #217
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_148908056
quote:

^O^ Gefeliciteerd!
pi_148908061
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2015 14:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, hij zit natuurlijk in Nieuw-Zeeland. 1.5 jaar terug een keer ontmoet na 8 jaar omdat hij in Nederland was. Maar hij kwam bijna 2 uur te laat en daarna hoorde ik pas weer iets een jaar later op mijn verjaardag. Een berichtje op mijn LinkedIn profiel.

Nooit gereageerd. Wat heb ik aan een vader aan de andere kant van de wereld die blijkbaar niet eens genoeg om me geeft om op tijd te komen als hij mij voor het eerst in 8 jaar weer ziet? Ik overleef het wel zonder dat extra mailtje op mijn verjaardag.
Nee, ik weet inderdaad dat -ie ver weg woont en dat -ie een tijd terug inderdaad veel te laat op die afspraak met je was komen aanwaaien.
Ik vroeg me alleen af of je momenteel nog wel 'ns met 'm belt, mailt of skypet.
pi_148908129
Nou, niet dus. :D

Maar mijn stiefvader zei laatst uit zich zelf dat hij mij wel weg zou willen geven als ik ooit zou willen trouwen. Dus dat vond ik wel onwijs lief. O+ Misschien stuur ik mijn vader daar ooit nog een foto van.
  woensdag 21 januari 2015 @ 14:09:38 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148908149
quote:

Netjes!
The love you take is equal to the love you make.
pi_148908325
}:|

Gratis af te halen:
Satansgedrocht.
Roepnaam: Ziva of kutkat.
Karakter: Hoge vergeldingsdrang, voelt zich boven iedereen verheven, schreeuwt (niet alleen als ze d'r zin niet krijgt, maar vaak)
Lievelingsspel: Dingen op de grond gooien. Nu heb ik 2 barsten in het scherm van mn telefoon. Alsof dat nog niet tof genoeg was, heeft ze het magneetje van mn case eraf gebeten.

Foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148908381
  woensdag 21 januari 2015 @ 14:16:46 #223
45206 Pietverdriet
pi_148908416
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2015 14:14 schreef Lonaa het volgende:

Gratis af te halen:
Satansgedrocht.
Karakter: Hoge vergeldingsdrang, voelt zich boven iedereen verheven, schreeuwt (niet alleen als ze d'r zin niet krijgt, maar vaak)
Lievelingsspel: Dingen op de grond gooien. Nu heb ik 2 barsten in het scherm van mn telefoon. Alsof dat nog niet tof genoeg was, heeft ze het magneetje van mn case eraf gebeten.

Foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, katten hebben personeel
pi_148908430
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, katten hebben personeel
Ja, leuk, maar je maakt de telefoon van je personeel niet stuk. Dan kan je nieuw personeel zoeken.
pi_148908435
Mijn kat ligt zielig met een kraag om, boos te zijn dat hij niet constant op schoot mag liggen.
pi_148909000
Geweldig, mijn vader blijft bijzonder lang weg, komt verward terug en heeft geen idee waar hij is geweest of wat er is gebeurd. Amnesie, verward, zeker een uur kwijt. Weet niet of hij is gevallen. Verder geen symptomen. Ik hoop maar op transient global amnesia en geen tia of hersenletsel. Mocht er bericht komen dat we met de auto met onbekende oorzaak in het ravijn zijn gereden, dan was het mijn pa.oh, hij wil absoluut niet naar een artz
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148909005
Wrom Myra?
pi_148909021
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Geweldig, mijn vader blijft bijzonder lang weg, komt verward terug en heeft geen idee waar hij is geweest of wat er is gebeurd. Amnesie, verward, zeker een uur kwijt. Weet niet of hij is gevallen. Verder geen symptomen. Ik hoop maar op transient global amnesia en geen tia of hersenletsel. Mocht er bericht komen dat we met de auto met onbekende oorzaak in het ravijn zijn gereden, dan was het mijn pa.oh, hij wil absoluut niet naar een artz
Whut :o
pi_148909044
quote:
:o
Waarom wil -ie niet even langs een dokter?! Dat moet frustrerend zijn zeg..
pi_148909047
quote:

Gratis af te halen:
Satansgedrocht.

Foto:
SPOILER
Ik geloof het niet, met zo'n hoofd O+

pi_148909265
quote:
:o

Das schrikken.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_148909286
quote:

Gratis af te halen:
Satansgedrocht.

Foto:
SPOILER
O+ Ziva..
pi_148909297
quote:
:o :o oh shit!
pi_148909950
quote:
Oh tjeez Isa, wat naar. :{
pi_148910084
Behalve verwarring en amnesie geen andere symptomen?
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:08:01 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148910130
Oeh wat erg!
Sterkte!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:08:47 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148910168
:{
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:25:03 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148910619
Doe je boodschappen en rij je de parkeerplaats van de supermarkt af is er een vent die zonder te kijken achteruit de parkeerhaven uit rijdt en ik kon vanwege tegenligger niet uitwijken. Gevolg: zijn achterkant in de zijkant van onze auto. Geen deuk wel flinke kras en lakschade.
Verzekeringspapieren laten invullen door die vent en morgen maar eens langs een schadebedrijf om te vernemen hoeveel dat geintje kosten gaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_148910993
O, da's mooi klote zeg Golfer! -O-
pi_148911002
Isa, al vadernieuws? Hoe voelt -ie zich nu?
pi_148911005
Oei :( Balen zeg -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_148911031
quote:
Oh men -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:48:37 #243
45206 Pietverdriet
pi_148911380
quote:
Klinkt erg angstwekkend, sterkte
pi_148911423
Ow Isa :( sterkte
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:50:41 #245
3878 Vork
Manisch creatief
pi_148911449
Is hij zo koppig dat hij niet langs een arts wil, of is hij geenszins bezorgd over de situatie van daarnet? Weet hij intussen dat hij verward is/was en zich stukken niet meer kan herinneren?
pi_148911490
quote:
d. Amnesie, verward, zeker een uur kwijt. Weet niet of hij is gevallen. Verder geen symptomen. Ik hoop maar op transient global amnesia en geen tia of hersenletsel. Mocht er bericht komen dat we met de auto met onbekende oorzaak in het ravijn zijn gereden, dan was het mijn pa.oh, hij wil absoluut niet naar een artz
Huisarts langs laten komen? :{
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:54:07 #247
3878 Vork
Manisch creatief
pi_148911537
Gelukkig is er ook nog wel goed nieuws vandaag. Ik ben wederom weer een soort van oom geworden. De broer van mevr. Vork heeft er nogmaals een kind bij. Dus ik ben nu op weg naar Amsterdam om wat mensen te feliciteren en het te aanschouwen.
pi_148911828
Leuk Oom Vork :Y)
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:09:13 #249
45206 Pietverdriet
pi_148911926
* Pietverdriet dacht dat vork wat met mes had
pi_148911956
Nieuwe spruiten, bijna altijd leuk! Hoera voor Oom Vork! :)
pi_148912434
Feli oom Vork!
pi_148912789
'Het' te aanschouwen :D laat je schonezus het maar niet horen :P

Ik denk serieus aan een tia, maar pa wil absoluut niet naar een dokter, want bang dat ze hem naar Innsbruck naar het ziekenhuis sturen. Seriously. Altijd gedoe, altijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148912890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:32 schreef Isabeau het volgende:

Ik denk serieus aan een tia, maar pa wil absoluut niet naar een dokter, want bang dat ze hem naar Innsbruck naar het ziekenhuis sturen. Seriously. Altijd gedoe, altijd.
he bah, lastig. Is hij echt niet voor rede vatbaar?
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:36:37 #254
3878 Vork
Manisch creatief
pi_148912902
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:32 schreef Isabeau het volgende:

Het kind is een meisje. Zo beter?

En een dokter naar je pa toebrengen? Is dat überhaupt mogelijk daar?
pi_148912909
Mčn, wat is het in allerlei opzichten een bizar begin van het jaar voor de CUL-SCers zeg! :o
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:37:31 #256
45206 Pietverdriet
pi_148912924
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:36 schreef minilot het volgende:
Mčn, wat is het in allerlei opzichten een bizar begin van het jaar voor de CUL-SCers zeg! :o
Laten we hopen dat het geen trend is
pi_148912929
Hoe lang blijven jullie nog daar Isa? :*
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:38:04 #258
3878 Vork
Manisch creatief
pi_148912937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:36 schreef minilot het volgende:
Ja je hoort er helaas niet meer bij zonder akelig verhaal. :o
pi_148912941
Hee Jagartje, hoe voel jij je ondertussen? Al last van ochtendmisselijkheid? Andere gekke dingen? :*
pi_148912973
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:38 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja je hoort er helaas niet meer bij zonder akelig verhaal. :o
Nou ja, het is niet alleen maar slecht nieuws. Ook wel veel, maar ook nieuwe banen, zwangerschappen, weetikveelwats. Het is gewoon veel!

En ja, ik zat/zit deze maand tot over mij oren in een Grote Dikke Softwareuitrol, dus het kan best zijn dat er bij mij allerlei heftigs gebeurd is, maar dat heb ik dan niet gemerkt. :')
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:44:37 #261
3878 Vork
Manisch creatief
pi_148913122
Ja het jaar is inderdaad begonnen in de hoogste versnelling. Niet alleen hier, ook in mijn omgeving gaat het teringhard. Bij mij begint alles pas in maart op gang te komen. Hopelijk zonder ellende.
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:46:38 #262
45206 Pietverdriet
pi_148913187
Schoonmoe, 72, is weer eens een paar keer in huis gevallen, maar wil geen zimmerframe of alarmknop om haar nek, want ze is geen oude vrouw de tapijten die overal liggen en de enorme hoeveelheden meubels mogen ook niet weg.
Gezicht bont en blauw, tand gebroken, lip kapot...
pi_148913189
Het nieuwe jaar is hier beter begonnen dan dat het vorige eindigde (gelukkig).
SPOILER
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:50:12 #264
45206 Pietverdriet
pi_148913308
Zei een dikke tien jaar geleden als tegen schoonouders dat ze hun (kast van een) huis moesten verkopen, een appartement moesten huren (alles gelijkvloers) en moesten gaan genieten nu het nog kan.
Hebben toen bijna een jaar niet meer met mij willen spreken.
pi_148913331
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:38 schreef minilot het volgende:
Hee Jagartje, hoe voel jij je ondertussen? Al last van ochtendmisselijkheid? Andere gekke dingen? :*
Ik voel me vooral vrij moe. Doe vrijwel elke dag wel een dutje van 20/30 minuten. Soms op de bank thuis, soms op kantoor...

Deze week begin ik me ook een beetje misselijk te voelen, maar ik heb nog niet hoeven overgeven! Verder niets bijzonders, het is nog een beetje 'surreal'..Ik merk dat ik een beetje anders ben, maar het idee dat wij wellicht straks een baby hebben is nogal lastig voor te stellen...
pi_148913378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:

Verder niets bijzonders, het is nog een beetje 'surreal'..Ik merk dat ik een beetje anders ben, maar het idee dat wij wellicht straks een baby hebben is nogal lastig voor te stellen...
Snap ik heel goed! :)

Verder duimen dat je het gaat redden zonder al teveel kotsen in de ochtend! *)
pi_148913459
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Schoonmoe, 72, is weer eens een paar keer in huis gevallen, maar wil geen zimmerframe of alarmknop om haar nek, want ze is geen oude vrouw de tapijten die overal liggen en de enorme hoeveelheden meubels mogen ook niet weg.
Gezicht bont en blauw, tand gebroken, lip kapot...
Arm mens...
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Zei een dikke tien jaar geleden als tegen schoonouders dat ze hun (kast van een) huis moesten verkopen, een appartement moesten huren (alles gelijkvloers) en moesten gaan genieten nu het nog kan.
Hebben toen bijna een jaar niet meer met mij willen spreken.
Ja waar bemoei je je ook mee Piet }:|
pi_148913471
quote:

[..]

Ik voel me vooral vrij moe. Doe vrijwel elke dag wel een dutje van 20/30 minuten. Soms op de bank thuis, soms op kantoor...

Deze week begin ik me ook een beetje misselijk te voelen, maar ik heb nog niet hoeven overgeven! Verder niets bijzonders, het is nog een beetje 'surreal'..Ik merk dat ik een beetje anders ben, maar het idee dat wij wellicht straks een baby hebben is nogal lastig voor te stellen...
Daarom is die 9 maanden uitgevonden ;)
pi_148913490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
:Y
Mijn ouders zetten als het goed is ergens komende maand hun huis te koop om precies dat te gaan doen. :Y
En die zijn nog maar begin vijftig zelfs.
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:58:14 #270
45206 Pietverdriet
pi_148913528
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Arm mens...

[..]

Ja waar bemoei je je ook mee Piet }:|
Ja, idd, arm mens, en schoonpa maar meer duiven en kippen houden waar hij nauwelijks voor kan zorgen. Als ik hem niet op zijn flikker had gegeven had ie weer een hond gekocht.
pi_148913553
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

gelukkig maar!
pi_148913587
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ik denk het ja :Y

Huisarts in nl gebeld, denkt aan transient global amnesia. Is niet gevaarlijk. Tia kan hij niet uitsluiten, daarvoor moet hij naar een ziekenhuis.

Ik ga de sauna in.
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:01:55 #273
45206 Pietverdriet
pi_148913640
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Mijn ouders zetten als het goed is ergens komende maand hun huis te koop om precies dat te gaan doen. :Y
En die zijn nog maar begin vijftig zelfs.
Dat jouw ouders verstandig zijn is heel fijn te horen.
kleiner wonen, lagere lasten, gemakkelijker bij te houden, geld om lekker van te genieten.
SKI vakanties (Spending the Kids Inheritance) en wonen op een triple A location (Aldi, Arts en Apotheek)
pi_148913681
Ja, daar zijn ze wel praktisch en nuchter in.

[ Bericht 27% gewijzigd door minilot op 21-01-2015 17:27:40 ]
pi_148913721
Gaat het weer goed tussen jouw ouders, Mini?
pi_148913750
quote:

[..]

Ik heb het tot nu toe zonder overgeven gered! *klopt af*
pi_148913855
Een stuk beter ja. :Y

SPOILER
pi_148913870
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik heb het tot nu toe zonder overgeven gered! *klopt af*
Jeej! *O* Hoe 'ver' ben jij eigenlijk al? :*
pi_148914272
Nostalgie op Pinguin Radio O+

woensdag 21 januari 2015 @ 17:26:08 #280
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_148914398
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat jouw ouders verstandig zijn is heel fijn te horen.
kleiner wonen, lagere lasten, gemakkelijker bij te houden, geld om lekker van te genieten.
SKI vakanties (Spending the Kids Inheritance) en wonen op een triple A location (Aldi, Arts en Apotheek)
Mijn ouders wonen nog lekker buitenaf met een grote tuin en alles wat daar bij hoort. Vader is inmiddels 70 plus en ik hoop van harte dat hij het daar nog jaren vol houdt. Die mensen zijn daar gelukkig en op hun plek, dat vind ik ook heel verstandig. Zou niet weten waarom ik voor hun zou moeten beslissen dat het anders moet. Als het niet meer gaat zijn ze intelligent en wijs genoeg om zelf te beslissen dat we willen verhuizen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_148914428
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen nog lekker buitenaf met een grote tuin en alles wat daar bij hoort. Vader is inmiddels 70 plus en ik hoop van harte dat hij het daar nog jaren vol houdt. Die mensen zijn daar gelukkig en op hun plek, dat vind ik ook heel verstandig. Zou niet weten waarom ik voor hun zou moeten beslissen dat het anders moet. Als het niet meer gaat zijn ze intelligent en wijs genoeg om zelf te beslissen dat we willen verhuizen.
Mee eens hoor. :Y
pi_148915196
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:22 schreef minilot het volgende:
Nostalgie op Pinguin Radio O+

:D nog steeds luisterend naar PR ^O^
pi_148915212
Elke werkdag wel! :) O+
pi_148915267
pi_148915353
Hehe @ blog van Myraela. Geen zin hebben in een een gezonde prak van vlees, doperwten en aardappel, dus de boel maar tot kroketjes rollen en deze frituren. :Y)
Zou ik ook precies zo zelf hebben kunnen doen. :+
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:58:29 #286
45206 Pietverdriet
pi_148915389
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Schoonmoe kon tien jaar geleden het niet meer aan, heeft zwaar reuma en andere kwalen.
pi_148915466
Wat is dit toch een fraai foodblog O+
http://www.britishlarder.co.uk
  woensdag 21 januari 2015 @ 18:03:21 #288
45206 Pietverdriet
pi_148915558
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:01 schreef minilot het volgende:
Wat is dit toch een fraai foodblog O+
http://www.britishlarder.co.uk
Mooi recept voor gans zie ik
pi_148915608
Sowieso heel bijzondere, klassieke en goed doordachte recepten van twee chefs, die ook een goed lopend restaurant hebben.
pi_148915682
Morgen deze koekjes bakken..
http://www.britishlarder.(...)ild-sumac-shortbread

Mijn collega's eens laten wennen aan wat vreemdere smaken. >:)
pi_148915695
Oh, een ding dat anders is mini is dat ik veel meer zin heb in vlees! Die blog maakt echt dat ik vlees wil eten vanavond, ipv falafel (uit de diepvries)....
pi_148915697
Mini, de risotto is hier goedgekeurd. Niet heel bijzonder, wel lekker. De sugersnaps waren awesome. :P
pi_148915718
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, een ding dat anders is mini is dat ik veel meer zin heb in vlees! Die blog maakt echt dat ik vlees wil eten vanavond, ipv falafel (uit de diepvries)....
Ha, het kleine klompje koter in je buik maakt een primitieve oermadam van je! *)
pi_148915738
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:07 schreef Lonaa het volgende:
Niet heel bijzonder, wel lekker.
Da's wat ik dacht ja. :7 Had je nog iets speciaals met de boontjes gedaan?
pi_148915947
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's wat ik dacht ja. :7 Had je nog iets speciaals met de boontjes gedaan?
Nee. die vind ik zo al lekekr genoeg. En ik had een beetje haast want ik moet over 10 minuten weg en ik was te laat begonnen met koken. :')
pi_148915965
  woensdag 21 januari 2015 @ 18:19:25 #297
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_148916009
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Schoonmoe kon tien jaar geleden het niet meer aan, heeft zwaar reuma en andere kwalen.
Dan ligt het anders, daarom hoop ik ook dat die van mij er nog wel even wonen ;)
pi_148916106
Mini, wat ontzettend fijn dat het zo is verlopen voor je ouders. Ik kwam het een tijd geleden nog tegen toen ik iets terug aan het lezen was en toen vroeg ik me nog af of de scheiding ooit was door gegaan.
pi_148916125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Jeej! *O* Hoe 'ver' ben jij eigenlijk al? :*
15 weken en 2 dagen vandaag :)
pi_148916128
Wat naar van je vader Isa!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: