gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het voor mezelf zou willen....
Ik kom er misschien ooit nog op terug
Oja dat doen we hier als grap ook welquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik refereer wel eens aan mijn vriend als 'papa' als het om de kat gaat, maar dat is een geintje. (Omdat mensen wel eens zeggen dat huisdieren net je kinderen zijn, als je zelf geen kinderen hebt.)
Hehe ja zo heten mijn schoonouders 'opa en oma' voor de hondquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik refereer wel eens aan mijn vriend als 'papa' als het om de kat gaat, maar dat is een geintje. (Omdat mensen wel eens zeggen dat huisdieren net je kinderen zijn, als je zelf geen kinderen hebt.)
Pa en Ma (of ouwetjesquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat zeggen jullie tegen je ouders?
Pap Mam Pa Ma Voornamen?
U of jij?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Ach ja ik zeg tegen Xena ook : ga maar naar pappie
Bezoek lachte zich rot, als ze de humor snapte, zij die dat niet deden vonden mij zeer vreemd.quote:
Ik heb m'n ouders m'n hele leven lang bij de voornaam genoemd!quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat zeggen jullie tegen je ouders?
Pap Mam Pa Ma Voornamen?
U of jij?
Ik op mijn hele jonge jeugd na ook. En met U zeggen tegen je eigen ouders kan ik helemaal niks, zo afstandelijk in mijn oren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb m'n ouders m'n hele leven lang bij de voornaam genoemd!
Dit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:05 schreef broccolitaart het volgende:
Ik zeg mam(a) en pap(a) tegen mijn ouders. Als ik over mijn ouders praat, zeg ik 'vader' en 'moeder'. Je ouders bij hun voornaam noemen voelt voor mij heel raar.
12 van de 15 fout. Waarvan 2 afrondings fouten op 100stequote:Op woensdag 21 januari 2015 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga even een toets doen.
http://www.volkskrant.nl/(...)rekentoets~a3833805/
6*2*4=48 m2quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaakt. Volgens mij kopt de laatste niet of ik ben echt achterlijk geworden![]()
![]()
Rest was goed te doen, heb 3 rekenfoutjes gemaakt (geen kladpapier gebruikt, alles uit het hoofd, even opschrijven was handig geweest) en die laatste is gewoon stom volgens mij
Ik had precies dezelfde als jijquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik las 13,99 per strekkende meter..
![]()
Ja dan klopt het idd wel.
Ik ook heel lang, pas sinds een paar jaar niet meer volgens mij...quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb m'n ouders m'n hele leven lang bij de voornaam genoemd!
Dat vind ik ook!quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond het als kind erg naar als andere kinderen 'u' moesten zeggen tegen hun ouders. Afstandelijk en autoritair voelt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |