quote:Voor orders in dit fonds kunnen (op dit moment) alleen sluitingstransacties opgegeven worden.
omdat het een limited partnership is?, binck heeft niet zo'n zin in US tax gezeik, aangezien bij een LP hun klant Amerikaans belastingplichtig wordt.quote:
Goed punt.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
omdat het een limited partnership is?, binck heeft niet zo'n zin in US tax gezeik, aangezien bij een LP hun klant Amerikaans belastingplichtig wordt.
Koop het middels bijv. Interactive Brokers, als een CFD, dan krijg je ook geen brieven van de IRSquote:
Ik denk dat het hem niet gaat worden.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Koop het middels bijv. Interactive Brokers, als een CFD, dan krijg je ook geen brieven van de IRSAangezien je een CFD bezit, en niet een aandeel in een partnership.
welkom in de wereld van FATCA: http://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_Account_Tax_Compliance_Actquote:Op maandag 23 maart 2015 17:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem niet gaat worden.Nooit gedacht dat de brokers het gewoon zouden blokkeren.
Andere LP verkopen ze echter weer wel, daar houden ze ook iets van 35% belasting voor achter.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
omdat het een limited partnership is?, binck heeft niet zo'n zin in US tax gezeik, aangezien bij een LP hun klant Amerikaans belastingplichtig wordt.
als het goed is kan je die nu ook niet meer kopen bij binck, want anders moet binck jouw doopzeel doorgeven aan de Amerikaanse fiscus - je moet dan namelijk aangifte van inkomen in de USA doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Andere LP verkopen ze echter weer wel, daar houden ze ook iets van 35% belasting voor achter.
Wat nog zou kunnen is dat er verschil zit tussen een MLP en LP.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:27 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
als het goed is kan je die nu ook niet meer kopen bij binck, want anders moet binck jouw doopzeel doorgeven aan de Amerikaanse fiscus - je moet dan namelijk aangifte van inkomen in de USA doen.
quote:Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een vraag over een order voor Alliance Resource Partners LP (NASDAQ:ARLP). Bij deze onderneming is er sprake van een 'Limited Partnership'. In het verleden hebben rekeninghouders van Binck problemen ondervonden met de Amerikaanse fiscus als gevolg van investeringen in ondernemingen met deze bedrijfsvorm. De oorzaak hiervan is 'The Foreign Account Tax Compliance Act'.
Als gevolg van deze Amerikaanse wetgeving is het voor Binck helaas niet meer mogelijk om het beleggen in aandelen met de bedrijfsvorm 'Limited partnership' te ondersteunen. Als u een dergelijk aandeel in portefeuille heeft kunt u het telefonisch verkopen via een medewerker van de Klantenservice & Orderdesk.
Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar voelt het niet een beetje arrogant om als zolderkamer economist een heel leger RAND en NBER economen onkundig te verklaren?
als ze zo kundig waren dan waren ze miljonair via aandelen. Ikzelf had de oliecrash vorig jaar min of meer voorspeld ik had hem wel verwacht.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar voelt het niet een beetje arrogant om als zolderkamer economist een heel leger RAND en NBER economen onkundig te verklaren?
Of ze volgen de huidige neo-liberale consensus dat de waarde van een aandeel een zo nauwkeurig mogelijke weerspiegeling is van alle huidige en toekomstige (tot in de eeuwigheid) met de beschikbare kennis van nu... en dat dus verwachtte toekomstige stijgingen of dalingen al zo goed mogelijk in de huidige prijs verwerkt zit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:17 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
[..]
als ze zo kundig waren dan waren ze miljonair via aandelen.
In dat geval kun je Keynes heel kundig noemen:quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:17 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
[..]
als ze zo kundig waren dan waren ze miljonair via aandelen.
Eerst de hele rit short meeliftenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fijn. Kunnen we weer met een gerust hart instappen!
AEX Sprinter BEST Short 501,63quote:Op maandag 23 maart 2015 21:44 schreef Moralitas het volgende:
Wat is het laatste aandeel dat jullie gekocht hebben en waarom?
boem, bear trapquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:43 schreef corehype het volgende:
[..]
AEX Sprinter BEST Short 501,63
MOET IK UITLEGGEN WAAROM? :p
Ehh laat me raden, de vorige best shorts die je had zijn allemaal uitgestopt maar deze leeft nog?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:43 schreef corehype het volgende:
[..]
AEX Sprinter BEST Short 501,63
MOET IK UITLEGGEN WAAROM? :p
Nee heb deze vanochtend besteldquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Ehh laat me raden, de vorige best shorts die je had zijn allemaal uitgestopt maar deze leeft nog?
kan alleen maar omhoog!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
Ik denk dit de bodem was. Alles roept economisch herstel/groei
SPOILER: Paragraaf capital restructuringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie verder:
http://markets.ft.com/res(...)Financials?s=NWR:LSE
http://www.newworldresources.eu/en/investors/investor-relations
http://www.newworldresour(...)EASE_LONG_FINAL.ashx (Meest recente cijfers, unaudited)
[ Bericht 18% gewijzigd door Moralitas op 26-03-2015 20:19:47 ]
quote:'ABN Amro na de zomer naar de beurs'
ABN Amro keert waarschijnlijk na de zomer terug naar de beurs. Dat meldden onder meer RTL Z en de Financiële Telegraaf donderdag. Volgens beide media maakt minister Jeroen Dijsselbloem vrijdag meer bekend over de beursgang.
In De Financiële Telegraaf laat topman Gerrit Zalm nogmaals weten dat zijn bank klaar is voor een beursgang. ,,ABN Amro staat weer stevig op zijn poten en kan profiteren van het herstel van de Nederlandse economie", aldus Zalm.
Naar verwachting wordt met de beursgang 15 miljard euro opgehaald.
Bron: Telegraaf
De goedgekeurde jaarrekening staat sinds 17 maart op hun website (investors->reports), dus dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:47 schreef Moralitas het volgende:
Wat vooral opvalt is een enorme afname in nettoschuld door 'capital restructuring', afgenomen structurele kosten, redelijk stabiele financiering en een gematigd positief vooruitzicht. Wanneer je naar de koers kijkt zie je echter dat deze enorm laag blijft. Kan iemand dit duiden? Zijn investeerders aan het wachten op de goedgekeurde jaarrekening?
En toch ook weer niet. Inmiddels weer net onder de 490.quote:
Ben geen TA-er. Maar vaak zie je na zo'n steile stijging het nog eventjes volatiel op-en-neer gaan, zonder netto van z'n plaats te komen. En daarna zakt het fors.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
En toch ook weer niet. Inmiddels weer net onder de 490.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee serieus, tijd om in te stappen
10% eraf zonder duidelijke aanleiding maakt het op de huidige waardering niet echt buyable.quote:Op zondag 5 april 2015 17:10 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]Wacht tot mei, dit gaat nog wel een tijdje door.
Ik voorspel nog minstens 'e'en relatief grote daling, welke buyable is, maargaat gepaard met veel volatiliteit
Wie weet wordt dat een waarheid dit jaar.quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef Arcee het volgende:
Sell in May and go away, but remember to come back in september.
volgens de geheime formule is zowel de velociteit als de hoeveelheid van de money supply(aggregate demand) recent afgenomen, wat zich zal uitwerken in een lagere nominale of real gdp. gebaseerd op historie zullen de negatieve news reportsblijven komen en de markt gaat dus dalen tot mei.quote:Op zondag 5 april 2015 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
10% eraf zonder duidelijke aanleiding maakt het op de huidige waardering niet echt buyable.
Nee september wordt juist een verkoopmoment. Wacht tot oktoberquote:Op zondag 5 april 2015 22:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie weet wordt dat een waarheid dit jaar.
503.49 inmiddels.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:47 schreef JOHAN410 het volgende:
501,20 top voor vandaag is wel gezet lijkt mij.
ik ASMLquote:
Ja, AEX kan weer opnieuw op weg naar 500.quote:
1) Beurskoersen zijn gestegen zonder significante verbetering bedrijfsresultatenquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:10 schreef Yreal het volgende:
Waar komt die daling nou ineens vandaan? Is toch ook niet echt iets voor aan Te wijzen?
Nee dat hoop jij. En ik ook.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
1) Beurskoersen zijn gestegen zonder significante verbetering bedrijfsresultaten
2) Eurocrisis is nog steeds niet opgelost
3) Staatsschulden en begrotingen nog steeds probleem in delen Europa
4) Werkeloosheid nog ongekend hoog in Europa
Er zijn meer redenen voor een lage AEX dan voor een hoge. En hij staat nog steeds hoog. Sta niet raar te kijken als hij in juni weer op de 420 staat.
Voor mij maakt dat niet zoveel uit. Ik vind de koersen wel te hoog, en daarom heb ik grotendeels afgebouwd. Maar ik verdien er niks op als de AEX naar 420 gaat. Ik haal zo'n 7% op mijn obligaties, en dat is heel mooi in deze tijd. Dit is onafhankelijk van wat de AEX doet.quote:
Niet duidelijk aanwijsbaar dus? Bijzonder.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
1) Beurskoersen zijn gestegen zonder significante verbetering bedrijfsresultaten
2) Eurocrisis is nog steeds niet opgelost
3) Staatsschulden en begrotingen nog steeds probleem in delen Europa
4) Werkeloosheid nog ongekend hoog in Europa
Er zijn meer redenen voor een lage AEX dan voor een hoge. En hij staat nog steeds hoog. Sta niet raar te kijken als hij in juni weer op de 420 staat.
De reden is heel duidelijk. Dat de rente zó extreem laag is dat dividendrendement al meer oplevert, al doen de koersen niks. Obligaties zijn natuurlijk ook sterk gestegen en alles houdt met elkaar verband.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet duidelijk aanwijsbaar dus? Bijzonder.
Van de huizenprijzen heb je zeker ook niet zo veel verstand?quote:Op zondag 19 april 2015 20:36 schreef Japie77 het volgende:
Ik zat te denken aangezien de prijzen van huizen nog steeds zwaar overrated zijn is er ook een of andere manier dat je hierop kan beleggen? Ik heb totaal geen verstand van beleggen dus wat tips zijn welkom.
Jij denkt dat de huizenprijzen niet overgewaardeerd zijn?quote:Op zondag 19 april 2015 22:02 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Van de huizenprijzen heb je zeker ook niet zo veel verstand?
Nee, dat denk ik inderdaad niet. Van overwaardering op huizenmarkt is geen sprake meer. De prijzen beginnen zelfs al weer een beetje te stijgen maar mijn verwachting is dat dit maar met hele kleine stapjes zal gebeuren. Overigens zijn er natuurlijk wel regionale verschillen. Dit is alleen niet de plek om de huizen markt te bespreken dus ik laat het hierbij.quote:Op zondag 19 april 2015 22:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de huizenprijzen niet overgewaardeerd zijn?
En toch was wonen in Nederland nog nooit zo goedkoop.quote:Op zondag 19 april 2015 22:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de huizenprijzen niet overgewaardeerd zijn?
Iedereen met een beetje verstand weet dat de huizenprijzen in Nederland vol met lucht zitten. Je moet het eens vergelijken met bv huizen in Zweden. Komt bij dat de huizenprijzen de laatste 20, 30 jaar met 400% zijn gestegen.
Dus de huizenprijzen die met 400% zijn gestegen doet je ook niet een klein beetje vermoeden dat we in een enorme huizenluchtbel zitten? Het is precies hetzelfde als in Japan een tijd geleden. Toen waren de huizen daar net zo duur als in hartje New York terwijl ze 5 jaar daarvoor nog veel en veel minder waard waren.quote:Op zondag 19 april 2015 22:32 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik inderdaad niet. Van overwaardering op huizenmarkt is geen sprake meer. De prijzen beginnen zelfs al weer een beetje te stijgen maar mijn verwachting is dat dit maar met hele kleine stapjes zal gebeuren. Overigens zijn er natuurlijk wel regionale verschillen. Dit is alleen niet de plek om de huizen markt te bespreken dus ik laat het hierbij.
Lijkt me niet als de huizenprijzen met 400% zijn gestegen de laatse jaren.quote:Op zondag 19 april 2015 23:03 schreef Zith het volgende:
[..]
En toch was wonen in Nederland nog nooit zo goedkoop.
En salarissen zijn nu hoger.quote:Op zondag 19 april 2015 23:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lijkt me niet als de huizenprijzen met 400% zijn gestegen de laatse jaren.
De salarissen zijn met 400% gestegen. Meen je dat nou? En de rente heeft in principe natuurlijk niks te maken met de prijzen van huizen.quote:Op maandag 20 april 2015 00:03 schreef Zith het volgende:
[..]
En salarissen zijn nu hoger.
En de hypotheekrente is nu 2% met NHG. 3% zonder, dat was vroeger wel eens 10-13%.
Grapje zeker? De rente is wat de woonlasten bepaalt voor het allergrootste deel. Je krijgt 200.000 EUR schuld bij de bank en daar tegenover krijg je 200.000 EUR eigendom. Los je 500 EUR af dan krijg je 500 EUR minder schuld. Dit is allemaal in balans.quote:Op maandag 20 april 2015 00:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De salarissen zijn met 400% gestegen. Meen je dat nou? En de rente heeft in principe natuurlijk niks te maken met de prijzen van huizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je het er nog steeds niet mee eens dat wonen in Nederland nog nooit zo goedkoop was?
EDIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Zith op 20-04-2015 10:04:18 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Mag je de waarheid niet meer vertellen in dit topicquote:
Dan wel met argumentatie.quote:Op maandag 20 april 2015 10:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mag je de waarheid niet meer vertellen in dit topic
Je hebt gelijkquote:Op maandag 20 april 2015 10:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan wel met argumentatie.
En of het de waarheid is zien we aan het eind van de dag wel. Je bent zeker miljonair dat je het allemaal zo goed weet.
quote:Op maandag 20 april 2015 09:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Grapje zeker? De rente is wat de woonlasten bepaalt voor het allergrootste deel. Je krijgt 200.000 EUR schuld bij de bank en daar tegenover krijg je 200.000 EUR eigendom. Los je 500 EUR af dan krijg je 500 EUR minder schuld. Dit is allemaal in balans.
Wat je betaalt is de rente, die raak je kwijt en krijg je niet meer terug. Ik heb even in excel eits in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Bronnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je het er nog steeds niet mee eens dat wonen in Nederland nog nooit zo goedkoop was?
EDIT:Ik zeg niet dat de rente niks uitmaakt voor je woonlasten. Maar in eerste instantie niet als je puur naar huizenprijzen kijkt. Maar heb je ook nog wat bronnen die aantonen dat de lonen met 400% zijn gestegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!
Dat is irrelevant. Ik heb je laten zien dat wonen nog nooit zo goedkoop was als nu. Dit was mijn punt.quote:Op maandag 20 april 2015 10:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de rente niks uitmaakt voor je woonlasten. Maar in eerste instantie niet als je puur naar huizenprijzen kijkt. Maar heb je ook nog wat bronnen die aantonen dat de lonen met 400% zijn gestegen?
[..]
Grapje zeker? De rente is wat de woonlasten bepaalt voor het allergrootste deel. Je krijgt 200.000 EUR schuld bij de bank en daar tegenover krijg je 200.000 EUR eigendom. Los je 500 EUR af dan krijg je 500 EUR minder schuld. Dit is allemaal in balans.
Wat je betaalt is de rente, die raak je kwijt en krijg je niet meer terug. Ik heb even in excel eits in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Bronnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je het er nog steeds niet mee eens dat wonen in Nederland nog nooit zo goedkoop was?
EDIT:Natuurlijk is de rente niet de enige prijs. Anders zou voor iemand die een huis cash koopt het gratis zijn. Het klopt dat vermogenstechnisch het aflossen van een huis niet uitmaakt (eenmaal gekocht), maar het geld zal toch betaald moeten worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
[..]
[ afbeelding ]
EDIT:Japie heeft er gewoon de ballen verstand van. Als je dan ook nog eens ziet dat de huurprijzen fors aan het stijgen zijn, iets wat ook de koophuizen interessanter maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt natuurlijk,in mijn 2de spoiler heb ik de bruto maandlasten (aflossing+rente). Daaruit blijkt dat in 1990 je minder per maand hoefde te betalen dan in 2014)quote:Op maandag 20 april 2015 13:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het klopt dat vermogenstechnisch het aflossen van een huis niet uitmaakt (eenmaal gekocht), maar het geld zal toch betaald moeten worden!
[..]
[ afbeelding ]
EDIT:Leuk maar het gaat om de netto maandlast en netto inkomen. Ik dacht al wat zijn die percentages ongelofelijk hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Nope, weer boven de 500 gesloten.quote:
Haha, die zitten al sinds 2012 op iex.nl te wachten tot de onvermijdelijke apocalyps. Ze zullen wel eens juist zitten met hun recessievoorspelling. Ondertussen verliezen ze nog massa's geld op shorts "door de valse ECB en Fed"quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:03 schreef Zith het volgende:
Ik denk dat de doomday-mensen weer kunnen vertrekken tot er weer een dagje -1% is.
En de ECB stop duizenden miljarden in europeese aandelen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:42 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou niet weten waar de crash vandaan moet komen. K/W-verhoudingen zijn lang nog niet zo hoog als in 2000 en de bedrijfswinsten nu hoger dan in 2000. Bovendien is er geen alternatief. De voedingsbodem voor een grote bubbel is er.
De particulieren stappen massaal in, dus we stijgen voorlopig nog door. Uiteraard is zit er veel lucht in de koersen, maar nou en??
Dat ook nog. Plus dat de VS dat ook doet door de lage Euro. Al heb ik vooral Amerikaanse aandelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:44 schreef Zith het volgende:
[..]
En de ECB stop duizenden miljarden in europeese aandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |