abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:48:25 #176
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148874934
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:43 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dan kun je wel lachen. Maar dat is de beschrijving van een mujahid volgens de koran. God roept ze op om tegen onrecht te strijden. Om mensen te bevrijden van onderdrukking. Om het leven van mensen te beschermen, alsook hun bezittingen (land/grondstoffen etc.).
De koran gebruiken om geweld goed te praten, doen jihadisten ook.

Wahabi's zijn altijd maar bezig hun gedachtegoed op te dragen en te verspreiden, en gaan janken en in de slachtofferrol als ze tegengas krijgen omdat niet iedereen gediend is van hun walgelijke gedachtegoed. :')
Say what?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:48:58 #177
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_148874947
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Tot die zin waren je argumentaties aardig, maar dit slaat alles...

Mensen van onderdrukking bevrijden door een bom in Parijs af te laten gaan. Hoe naïef kan je zijn!

Ben je zelf trouwens gelovig?
Voor de duidelijkheid: ik heb geen mening over IS.

Verder vind ik het verhaal van die aanslagen in Frankrijk aan alle kanten rammelen.

Kun je toelichten wat je bedoeld met ''een bom in Parijs laten afgaan''?

Ja
pi_148874962
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:52 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik heb geen mening over IS
Je vindt ze in ieder geval niet fout.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:08 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nergens heb ik gezegd dat IS wrong doet. Daarvoor heb ik gewoonweg geen bewijs gezien.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:51:15 #179
236046 NotYou
tigerblood
pi_148875022
Voor dit compleet verandert in het zoveelste "girlygirl8 O+ IS en dat is niet leuk"-topic:

De vader van deze Achraf, Farid is op 10 april 2014 te gast geweest in het al eerder ter ziele gegane "Één op Één", om te praten over zijn zoon en diens situatie:

http://eenopeen.kro-ncrv.(...)everingen/10-04-2014
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:53:09 #180
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148875076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:32 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dictators die zij daar zelf hebben neer geplaatst en pas nadat de wereldopinie vond dat ze moesten vertrekken, besloot men die dictator met een andere te vervangen. Dit spelletjes wordt al heel lang gespeeld. Idem met politici in het Westen: same shitt, different taste.
Yeah right, de meeste dictators zijn gewoon ex-generaals die met een staatsgreep aan de macht zijn gekomen. Daar heeft 'het westen' in veel gevallen geen invloed op gehad.

Maar hey, 'het westen' doet alleen maar slechte dingen, het is de schuldige van al het kwaad in de wereld. :')
Say what?
pi_148875113
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat is je idee hierbij dan? Dat we massaal gaan zitten rouwen?

Deze jongen heeft er zelf voor gekozen om zich haatdragend richting Nederland op te stellen en is uit zichzelf naar Syrië vertrokken.
Dat neem je maar aan.

Alsof je de flauwste notie hebt wie wie is daar, wie hij was en wat hij wel of niet heeft gedaan.

Maar dat weten we niet.

Dat ie lukraak een terrorist wordt genoemd hier is al net zo simplistisch.

Ik snap het allemaal wel, maar enige blijk van verder kijken en denken dan de neus lang is zou wel eens fijn zijn. De inhoudsloze zeikreacties voegen echt niets toe.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:54:57 #182
412436 girlygirl8
pi_148875135
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

So fucking what? Is het geen onderdrukking om mensen te vermoorden omdat zij aan homoseks doen?

[..]

Ik kan je wel een paar bijzonder onsmakelijke filmpjes en foto's laten zien, van massa-executies van kinderen bijvoorbeeld, of van kinderhoofden die op staken zijn gezet. Helaas krijg ik dan waarschijnlijk een ban, dus dat ga ik niet doen. Met een beetje zoeken kun je die ook zelf vinden.

Oh ja, ik ben niet zeker of dat allemaal Yezidi's waren. Maar hé, die kinderen zijn vast allemaal soldaten, als ze zo geëxecuteerd worden. Nietwaar?
Nee, want datzelfde kan je zeggen over pedofielen, (serie)moordenaars and so on.
Ook hetero's die aan seks buiten het huwelijk doen zijn strafbaar in de Islam

Dus je als bewijs wil je mij foto's tonen van kinderlijken (waarvan je niet eens zeker bent dat het yezidi's zijn)? Hoe wil je daarmee bewijzen dat IS dat gedaan heeft? (terwijl van Assad al bekend is dat hij hele steden bombardeert)
pi_148875268
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef DeJori het volgende:

[..]

Er zitten wel meer gezinnen in diepe treurnis. In diepe treurnis omdat hun zoon, man, vader, moeder of dochter is vermoord door de organisatie waar deze droplul zich vrijwillig besloot aan te sluiten. Natuurlijk is dat vervelend voor zijn vader, maar het feit dat hij dood is, is een verbetering voor de wereld.
Er zitten wel meer gezinnen in diepe treurnis. In diepe treurnis omdat hun zoon, man, vader, moeder of dochter is vermoord door de regering waar deze droplul zich vrijwillig besloot tegen te verheffen.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:01:52 #184
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148875319
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:22 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nogmaals ik weet niet op wat voor basis IS homo's doodt. Maar als ik kijk naar de Islam, dan is er geen doodstraf op homozijn, maar op homoseks.
Homo's worden van gebouwen gegooid in Syrië en Irak, blijkbaar vinden de Ware Gelovigen dat hier wel degelijk de doodstraf op staat.

quote:
Heb je bewijs dat zij yezidi kinderen hebben vermoord?
De beelden van afgelopen maanden zijn niet tot je gekomen? Toen duizenden yezidi's vast zaten in het Sinjargebergte, op de vlucht voor doorgedraaide baardapen en met een helikopter gered werden, en hoe Koerden een corridor moesten maken om ze daar weg te kunnen krijgen. En google anders ook even op 'yezidi mass grave', ze zullen vast zichzelf niet in massagraven gelegd hebben.
Say what?
pi_148875388
ik hoop dat die 35 goed in de gaten worden gehouden :{
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:06:22 #186
236046 NotYou
tigerblood
pi_148875444
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:04 schreef Unlabeled het volgende:
ik hoop dat die 35 goed in de gaten worden gehouden :{
Mohammed Bouyeri werd in de gaten gehouden toen hij Theo van Gogh midden op straat afslachtte. Feel safe. :*
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:06:47 #187
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148875453
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:54 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dus je als bewijs wil je mij foto's tonen van kinderlijken (waarvan je niet eens zeker bent dat het yezidi's zijn)? Hoe wil je daarmee bewijzen dat IS dat gedaan heeft? (terwijl van Assad al bekend is dat hij hele steden bombardeert)
Yezidi children and women massacred by Islamic terrorists

De FSA en ISIS bombarderen ook 'hele steden', Kobani ligt in puin door ISIS en mede door de 'hellcannons' van de FSA is Aleppo een spookstad geworden.
Say what?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:08:24 #188
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148875492
Het interview met de vader in de VK vanochtend vond ik indrukwekkend. De vader was en is van goede wil. Hij heeft al het mogelijke gedaan om te proberen zijn zoon tegen te houden. Hij heeft bij allerlei instanties en overheden aan de bel getrokken en gewaarschuwd dat zijn eigen zoon het verkeerde pad op was gegaan en van plan was naar Syrië vertrekken. Hij heeft de politie ook informatie verschaft over de identiteit en locatie van de ronselaars.

Daar is echter helaas allemaal weinig mee gedaan. Men was bezig met een plan van aanpak. Maar de zoon vertrok toch naar Syrië.

Het excuus van de officiële instanties luidt nu: het plan was nog niet klaar.

Stelletje bureaucraten.
pi_148875502
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Godwin. En een foute ook. Zwitserland werd niet bedreigd. Door geen enkele partij. isis/al qaida/ boko haram bedreigen continu westerse landen met aanslagen.

[..]

Wat heeft dit er nu weer mee te maken? Ordinair gejijbak? Afschuifgedrag?
Heeft niets met de discussie alhier te maken wat hij doet.
Men kan neutraal zijn omdat men bang is voor de eigen positie en misschien gegronde redenen heeft om bang te zijn en geen kleur te bekennen.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:14:56 #190
412436 girlygirl8
pi_148875660
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:48 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

De koran gebruiken om geweld goed te praten, doen jihadisten ook.

Wahabi's zijn altijd maar bezig hun gedachtegoed op te dragen en te verspreiden, en gaan janken en in de slachtofferrol als ze tegengas krijgen omdat niet iedereen gediend is van hun walgelijke gedachtegoed. :')
Jihad word genoemd in de koran. Weet jij wel wat jihad betekend? (heb het over de fysieke jihad)
Je spreekt jezelf tegen in 1 zin

Waarom begin je over wahabi's? Doe je dat om mij onder dat hokje te stoppen (persoonlijke aanval i.p.v. de boodschap)? Zo ja, triest.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:20:56 #191
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_148875815
quote:

[..]

Nee, want datzelfde kan je zeggen over pedofielen, (serie)moordenaars and so on.
Je reinste onderdrukking.
quote:
Omdat die mannen er bepaald trots op zijn dat ze dat hebben gedaan. Soberso is het vermoorden van kinderen zo'n beetje de ergste vorm van onderdrukking die er is.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:21:07 #192
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148875819
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het interview met de vader in de VK vanochtend vond ik indrukwekkend. De vader was en is van goede wil. Hij heeft al het mogelijke gedaan om te proberen zijn zoon tegen te houden. Hij heeft bij allerlei instanties en overheden aan de bel getrokken en gewaarschuwd dat zijn eigen zoon het verkeerde pad op was gegaan en van plan was naar Syrië vertrekken. Hij heeft de politie ook informatie verschaft over de identiteit en locatie van de ronselaars.

Daar is echter helaas allemaal weinig mee gedaan. Men was bezig met een plan van aanpak. Maar de zoon vertrok toch naar Syrië.

Het excuus van de officiële instanties luidt nu: het plan was nog niet klaar.

Stelletje bureaucraten.
Wat had de politie of 'de instanties' moeten doen dan? Op hem inpraten? Hem vastzetten? Zijn paspoort door midden scheuren?
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:24:34 #193
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148875908
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:21 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat had de politie of 'de instanties' moeten doen dan? Op hem inpraten? Hem vastzetten? Zijn paspoort door midden scheuren?
Inderdaad, je geeft het goede antwoord op je eigen vragen.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:25:24 #194
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148875927
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Allemaal niet zo realistisch alleen. Soms valt er niets aan te doen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148875995
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:25 schreef Morendo het volgende:
Allemaal niet zo realistisch alleen. Soms valt er niets aan te doen.
Dat inderdaad.

Verder lijkt het mij beter om mensen die totaal geindoctrineerd zijn met die hatelijke Islamistische ideologie, en bereid zijn wapens op te pakken voor die ideologie, te laten vertrekken. Beter kwijt dan rijk. Als dat soort geradicaliseerde figuren hier in Nederland worden gehouden leidt dat tot risico en kosten.
pi_148876000
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mohammed Bouyeri werd in de gaten gehouden toen hij Theo van Gogh midden op straat afslachtte. Feel safe. :*
Dat zal bij de 35 jihadisten (hoop ik) wel anders zijn, met de gedachtegang dat ze al een aantal moorden op hun geweten hebben zonder dat de Justitie er wat aan kan doen omdat het nooit bewezen kan worden. Daar komt nog bij dat deze mensen als een groot gevaar voor de samenleving worden aangezien. Dat was in de tijd van Theo van Gogh minder of helemaal niet zo...
pi_148876003
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn dat soort lieden al te gebrainwashed om tot ze door te dringen. Als zelfs zijn eigen vader geen invloed meer op hem had, hoe kun je dan verwachten dat een stel geuniformeerde ongelovige honden dat wel kunnen? Nee...de wereld is beter af zonder dat joch, hoe sneu het ook is voor die vader.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_148876093
quote:

[..]

Buiten het feit dat het mogelijk in de koran staan, ben jij echt van mening dat twee mensen van het zelfde geslacht die 'in love' zijn, maar dood moeten. :o
ROBODEMONS..................|:(
pi_148876175
En weer een
quote:
Syriëganger uit Huizen gedood

AMSTERDAM -
De 27-jarige Soufian el J. is afgelopen zaterdag omgekomen in Syrië. El J., afkomstig uit Huizen, zou door de aanval van een drone om het leven zijn gekomen, meldt RTV Noord-Holland.

De 27-jarige Syriëganger is in het ziekenhuis aan zijn verwondingen zijn overleden. Waarschijnlijk is bij dezelfde aanval ook de Amsterdamse jihadist Achraf om het leven zijn gekomen.

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTV) heeft de dood van Soufian el J. nog niet bevestigd.

Soufian el J. is de broer van van Huizer Rachid el J. Hij werd ervan verdacht om samen met zjin gezin mee af te reizen naar Syrië om IS te ondersteunen. De paspoorten van dat gezin en een ander gezin uit Huizen zijn ingenomen, echter was Soufian toen al vertrokken. Ook de tegoeden van de familie zijn bevroren.

Telegraaf
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:37:58 #200
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148876287
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:34 schreef Houtenbeen het volgende:
En weer een

[..]

Met dit tempo hoeven we ons niet meer druk te maken over twee en een halve maand.
Top.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')