Deze jongen schold zelfs z'n eigen vader voor heiden uit. En dat was ook z'n opvatting over de moskee om de hoek. Allemaal heiden. Deze jongen is in korte tijd geradicaliseerd en sloot zich aan bij een terreurbeweging die dood en verderf zaait in het Midden-Oosten; een beweging die zeer vijandig ten opzichte van het westen staat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:15 schreef girlygirl8 het volgende:
Dus strijden tegen onrecht = je haatdragende opstellen tegen Nederland?
Slecht nieuws voor welke wereld? De mijne in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Elke dode mujahid is slecht nieuws voor de wereld
Hij wou gewoon lekker soldaatje spelen. Had ie maar Call of duty moeten kopen ipv naar Syrie te vliegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze jongen schold zelfs z'n eigen vader voor heiden uit. En dat was ook z'n opvatting over de moskee om de hoek. Allemaal heiden. Deze jongen is in korte tijd geradicaliseerd en sloot zich aan bij een terreurbeweging die dood en verderf zaait in het Midden-Oosten; een beweging die zeer vijandig ten opzichte van het westen staat.
Het antwoord op je vraag is in dit geval dus duidelijk een ja.
Alsjeblieft, als je er echt zo over denkt luister dan naar burgemeester Aboutaleb. Vetrek, ga in Syrië, Irak of wat mij part elk ander streng Islamitisch land wonen. Elke Jihadstrijder is mijn vijand, en zij die hun misdaden bagatelliseren erbij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Vind jij slecht nieuws. Want ik lig er bepaald niet wakker van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij hebt gezien hoe ieder moslim soldaat te werk gaat? Je was erbij?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Degenen die menen tegen onrecht te strijden hebben ook bloed van onschuldige mensen aan hun handen kleven.
Wat heeft deze topic daarmee te maken?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dus een belediging naar de profeet is zodanig onrecht dat dat het doden van die persoon terecht maakt?
Moslimsoldaat ook nog wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij hebt gezien hoe ieder moslim soldaat te werk gaat? Je was erbij?
Je hoeft daarvoor enkel het Islamitische politieke systeem te vergelijken met de Westersequote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor welke wereld? De mijne in ieder geval niet.
Nee dank je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je hoeft daarvoor enkel het Islamitische politieke systeem te vergelijken met de Westerse
Nee, ik ga nergens heen. Ik blijf hier en laat me ook door niemand de mond snoeren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alsjeblieft, als je er echt zo over denkt luister dan naar burgemeester Aboutaleb. Vetrek, ga in Syrië, Irak of wat mij part elk ander streng Islamitisch land wonen. Elke Jihadstrijder is mijn vijand, en zij die hun misdaden bagatelliseren erbij.
Probeer mij niet wijs te maken dat deze jongen een held was. Hij heeft zijn land, zijn geloof en bovenal zijn vader ten schande gemaakt en verdient niets meer dan een naamloos graf in de woestijn.
Je ziet het vanuit jouw perspectief (de westerse). Probeer het eens van een objectieve kant te zien, een kant die we niet in de media tegenkomen doordat men alles een kleur geeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:35 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Moslimsoldaat ook nog wel.![]()
Het wordt hier met de dag gekker.
http://www.cracked.com/ar(...)ned-as-neo-nazi.htmlquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je kinderen beter opvoeden en vroegtijdig ingrijpen als je ziet dat ze radicaliseren. Of je moet het allemaal best vinden wanneer je zoon zich ineens als een religieus-gehersenspoelde idioot begint te gedragen.
Iemand die een gewapende strijd voert in naam van een secte of groepering noemen wij een terrorist.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je ziet het vanuit jouw perspectief (de westerse). Probeer het eens van een objectieve kant te zien, een kant die we niet in de media tegenkomen doordat men alles een kleur geeft.
Leg jij die objectieve kant anders even wat nader uit?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je ziet het vanuit jouw perspectief (de westerse). Probeer het eens van een objectieve kant te zien, een kant die we niet in de media tegenkomen doordat men alles een kleur geeft.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Iemand die een gewapende strijd voert in naam van een secte of groepering noemen wij een terrorist.
Ik ga in naam van het christendom de Nederlandse overheid aanvallen vanwege de koopzondagen en omdat er vrouwen in de politiek zitten. Dit zie ik als rechtvaardig.![]()
Bitch please.
Op die manier kun je als grootmacht altijd verzetsgroepen onderdrukkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Leg jij die objectieve kant anders even wat nader uit?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Terwijl een mujahid humane redenen heeft (mensen van onderdrukking bevrijden & hun leven, grondstoffen etc. beschermen).
El_Matador, kunnen we die verkiezingen van jou nog even oprekken? Ik heb een late inzending voor troll van het jaar...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:40 schreef girlygirl8 het volgende:
Terwijl een mujahid humane redenen heeft (mensen van onderdrukking bevrijden & hun leven, grondstoffen etc. beschermen).
Oh ja, die ISIS-terroristen zijn helemaal tegen onderdrukking. Daarom executeren ze links en rechts mensen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Op die manier kun je als grootmacht altijd verzetsgroepen onderdrukken
Terreur is angst aanjagen om voor politieke doeleinden. Zowel bepaalde moslimverzetsgroepen vallen hieronder, als het Westen. Daarin is de media en menig westerling hypocriet.
Note: Het Westen is een grotere terrorist, want zij doet aan terreur op grotere schaal (valt meer landen lastig en maakt meer burgerslachtoffers)
Verder als we gaan kijken naar wie zijn strijd kan rechtvaardigen: Het Westen heeft geen enkele legitieme reden om andere landen plat te bombarderen. Ze doet dit om imperialistische redenen (lees: stelen van andermans grondstoffen). Terwijl een mujahid humane redenen heeft (mensen van onderdrukking bevrijden & hun leven, grondstoffen etc. beschermen).
Dan kun je wel lachen. Maar dat is de beschrijving van een mujahid volgens de koran. God roept ze op om tegen onrecht te strijden. Om mensen te bevrijden van onderdrukking. Om het leven van mensen te beschermen, alsook hun bezittingen (land/grondstoffen etc.).quote:
Het is maar net hoe je er tegen aan kijkt denk ik dan.quote:
Of dit scenario:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:35 schreef ems. het volgende:
Triest voor de vader, goede zaak voor de rest van de wereld. Moge de maagden die hij nu aangeboden krijgt voor altijd maagd blijven.
En jij ziet de is strijders als bevrijders en beschermers?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dan kun je wel lachen. Maar dat is de beschrijving van een mujahid volgens de koran. God roept ze op om tegen onrecht te strijden. Om mensen te bevrijden van onderdrukking. Om het leven van mensen te beschermen, alsook hun bezittingen (land/grondstoffen etc.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |