Iets met niet begrijpend kunnen lezen. Probeer het nog eens?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat zijn feiten:
IS claimt voor de Islamitische wetgeving te staan (claimt, wil niet zeggen dat zij dit ook dus doet).
IS doodde mannen die gewapende strijd tegen hun voerden. Als je dit laatste betwijfeld dan mag je bewijzen dat dit niet zo is.
Godwin. En een foute ook. Zwitserland werd niet bedreigd. Door geen enkele partij. isis/al qaida/ boko haram bedreigen continu westerse landen met aanslagen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Tolerant zijn is kleur bekennen.. en dat hoeft helemaal niet. Zwitserland was ook neutraal tijdens WOII. Neutraal zijn kan meerdere redenen hebben en als men die reden niet wil aangeven dan hoeft dat niet.
Wat heeft dit er nu weer mee te maken? Ordinair gejijbak? Afschuifgedrag?quote:Dood ook aan Netanyahu btw?
Dus wat God zelf aan tien geboden heeft gegeven kan door 't toilet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
In de koran staat er wel degelijk de doodstraf voor bepaalde vergrijpen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:40 schreef girlygirl8 het volgende:
Terwijl een mujahid humane redenen heeft (mensen van onderdrukking bevrijden & hun leven, grondstoffen etc. beschermen).
Nogmaals ik weet niet op wat voor basis IS homo's doodt. Maar als ik kijk naar de Islam, dan is er geen doodstraf op homozijn, maar op homoseks.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dus homo's hadden maar gewoon niet-homo moeten zijn? Ze wisten immers wat voor straf ze riskeerden door wél homo te zijn.
[..]
En kinderen. Maar dat waren vast ook allemaal soldaten. Die vrouwen die als seksslaven gehouden worden vast ook. Allemaal soldaten.
Dat kan het sowieso. Vraag Geoff James 'Jim Jefferies' Nugent maar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dus wat God zelf aan tien geboden heeft gegeven kan door 't toilet?
So fucking what? Is het geen onderdrukking om mensen te vermoorden omdat zij aan homoseks doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nogmaals ik weet niet op wat voor basis IS homo's doodt. Maar als ik kijk naar de Islam, dan is er geen doodstraf op homozijn, maar op homoseks.
Ik kan je wel een paar bijzonder onsmakelijke filmpjes en foto's laten zien, van massa-executies van kinderen bijvoorbeeld, of van kinderhoofden die op staken zijn gezet. Helaas krijg ik dan waarschijnlijk een ban, dus dat ga ik niet doen. Met een beetje zoeken kun je die ook zelf vinden.quote:Heb je bewijs dat zij yezidi kinderen hebben vermoord?
Dus je gelooft de media op haar woord? Je kunt voor jezelf niet onderbouwen waarom IS doet wat ze volgens jou doet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten onderbouwen als je het afgelopen half jaar het verhaal een beetje gevolgd hebt?
En al die jonge meisjes van nog niet eens 10, vroegen er ook allemaal om seksslaaf te worden met hun zusjes en moeder.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
So fucking what? Is het geen onderdrukking om mensen te vermoorden omdat zij aan homoseks doen?
[..]
Ik kan je wel een paar bijzonder onsmakelijke filmpjes en foto's laten zien, van massa-executies van kinderen bijvoorbeeld, of van kinderhoofden die op staken zijn gezet. Helaas krijg ik dan waarschijnlijk een ban, dus dat ga ik niet doen. Met een beetje zoeken kun je die ook zelf vinden.
Oh ja, ik ben niet zeker of dat allemaal Yezidi's waren. Maar hé, die kinderen zijn vast allemaal soldaten, als ze zo geëxecuteerd worden. Nietwaar?
Hadden ze maar geen soldaat moeten worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En al die jonge meisjes van nog niet eens 10, vroegen er ook allemaal om seksslaaf te worden met hun zusjes en moeder.
Echt waaaar!
Volgens mij ben jij degene die selectief bezig isquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:13 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Je bent weer selectief bezig he?
De vrouwen en meiden zijn tot slaven gemaakt. En kom nu niet zeggen dat ze "gevangenen" zijn![]()
ISIS heeft een heel handboek uitgegeven hoe met de slaven om te gaan. O.a. kunnen ze onderling verkocht worden. Maar goed, jij vond dat dat in deze tijd gewoon moet kunnen.
Maar wat ze wel doen is natuurlijk allemaal hartstikke lief en schattig. Ze verdrijven geen mensen naar een berg zonder water en eten, vermoorden ze niet omdat ze een ander geloof hebben, verslaven geen vrouwen en kinderen, doen geen massa executies...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dus je gelooft de media op haar woord? Je kunt voor jezelf niet onderbouwen waarom IS doet wat ze volgens jou doet?
Even een logica beredenering. Allah is de God, Mohammed de profeet. Allah gaf Mozes de steen met de tien geboden. De meeste moslims geloven in Allah en nemen Mohammed als zijn laatste profeet samen met Isa en andere profeten, maar als ik 't zo lees dan is IS hierin iets meer op 't vlak van Mohammed dan op 't vlak van Allah. Weet je hoe dit zit?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nogmaals ik weet niet op wat voor basis IS homo's doodt. Maar als ik kijk naar de Islam, dan is er geen doodstraf op homozijn, maar op homoseks.
Heb je bewijs dat zij yezidi kinderen hebben vermoord?
Hoeveel bewijs heb je nog nodig als je even de moeite neemt om te googlen en de schofterige barbaarse praktijken te bekijken?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die selectief bezig is
Dat ging duidelijk over bestraffing. Heb jij bewijs dat zij die vrouwen en kinderen straffen? Omleggen?
Dictators die zij daar zelf hebben neer geplaatst en pas nadat de wereldopinie vond dat ze moesten vertrekken, besloot men die dictator met een andere te vervangen. Dit spelletjes wordt al heel lang gespeeld. Idem met politici in het Westen: same shitt, different taste.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:17 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het westen juist de grote bevrijder was door dictators te bombarderen die de Waren Gelovigen gewelddadig onderdrukken net hun seculiere regime, waar de moslimbroeders al decennia lang tegen strijden. Wie is nou de slechterik in jouw ogen?
Hoe werden de Yezidi precies geholpen door de opmars van IS in Sanjar? Of de Koerden in Kobane?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dan kun je wel lachen. Maar dat is de beschrijving van een mujahid volgens de koran. God roept ze op om tegen onrecht te strijden. Om mensen te bevrijden van onderdrukking. Om het leven van mensen te beschermen, alsook hun bezittingen (land/grondstoffen etc.).
Dat kan; heb ik weinig verstand van. Maar ik wil het wel van jou horen: waarin zijn ze incompetent?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De leider van IS mag het hoofdstuk over oorlogsrecht er nog weleens op naslaan in de Quran wat dat betreft. Want dat voeren ze toch wel vrij incompetent uit.
Leven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat kan; heb ik weinig verstand van. Maar ik wil het wel van jou horen: waarin zijn ze incompetent?
Nee, jij gaat mij uitleggen hoe ik mijn mening gaf door feiten te benoemen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:20 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Iets met niet begrijpend kunnen lezen. Probeer het nog eens?
Grappig, voor iemand die 'geen mening' heeft over IS, ben je wel verdomd nieuwsgierig naar de mening van anderen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat kan; heb ik weinig verstand van. Maar ik wil het wel van jou horen: waarin zijn ze incompetent?
"Dictators die zij daar zelf hebben neer geplaatst"quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Dictators die zij daar zelf hebben neer geplaatst en pas nadat de wereldopinie vond dat ze moesten vertrekken, besloot men die dictator met een andere te vervangen. Dit spelletjes wordt al heel lang gespeeld. Idem met politici in het Westen: same shitt, different taste.
De koran is een compleet boek en stopt niet bij ''10 geboden''.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dus wat God zelf aan tien geboden heeft gegeven kan door 't toilet?
Welke bestraffing is er voor vrouwen en meisjes die geen wapens dragen tegen ISIS maar vluchtten?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:28 schreef girlygirl8 het volgende:
Dat ging duidelijk over bestraffing. Heb jij bewijs dat zij die vrouwen en kinderen straffen? Omleggen?
quote:“Is it permissible to have intercourse with a female captive immediately after taking possession [of her]?” another question is translated.
“If she is a virgin, he [her master] can have intercourse with her immediately after taking possession of her. However, is she isn’t, her uterus must be purified [first]” the response is given, with purification taken to mean after she has had a period.
http://www.inquisitr.com/(...)hem-dispose-of-them/
In 't lezen van oorlogsrecht in de Koran. De koran stelt dat wanneer de gevangenen bereid zijn tot vrede dat men ze vrij moet laten en vrede moet accepteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Eh ja, de koran vult dat aan maar de tien geboden zijn een onderdeel van de Koran en je mag de tien geboden ook niet willekeurig negeren, dat zijn God's / Allah's woorden. Wijze moslims lezen de hele Koran, niet selectief de stukjes die recht geven tot doden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De koran is een compleet boek en stopt niet bij ''10 geboden''.
Uit het hoofd weet ik al dat er voor overspel de doodstraf staat (staat in koran).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |