En waar vind ik die lijst?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pino112 heeft ooit een code geschreven voor de top 500. Je krijgt je aantal posts + je plaats te zien naast je naam. Blijkbaar heeft hij bij jou "noenoe" erbij geplaatst
Ja maar waar staat noenoe?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ik zie niks.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://bbqode.com/css/500.php
Dit inderdaad wist geeneens dat ik in de lijst stond.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
gvd sta veel te hoog in die lijst
misschien zelfmoord overwegen
iets geels en groots is een optiequote:Op maandag 19 januari 2015 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
gvd sta veel te hoog in die lijst
misschien zelfmoord overwegen
Ik zie hem nu ook niet meerquote:
Beste TTquote:
nee is hip togquote:
zou egoistisch zijnquote:Op maandag 19 januari 2015 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
iets geels en groots is een optie
meh die zijn dan echt niet helder aan het denken en zijn zo ver heen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee is hip tog
[..]
zou egoistisch zijn
ik vervloek zielen die dat doen
Negert ik heb geen levenquote:
Hodor hodor hodorquote:Op maandag 19 januari 2015 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
Hodor hodor, Hodor hodor hodor.Hodor, hodor :
Hodor
ja weet je waar je ook zo overheen bent en waar je nog wel lekker op kan gaan ookquote:Op maandag 19 januari 2015 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
meh die zijn dan echt niet helder aan het denken en zijn zo ver heen.
quote:
Volgens mij is OD'en op drugs ook niet echt een pretje though.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja weet je waar je ook zo overheen bent en waar je nog wel lekker op kan gaan ook
is od'en op gare drugs
Hooodoooorrrquote:
Eindbaasquote:
beter dan met je sorry ass voor de trein springenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens mij is OD'en op drugs ook niet echt een pretje though.
quote:
Met de trein is het zo over. En met drugs langer denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan met je sorry ass voor de trein springen
Maar je Hodor daar weer andere mensen mee.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met de trein is het zo over. En met drugs langer denk ik.
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:54 schreef Oceanview het volgende:
1 persoon minder, dus die plaats komt vrij.
machinist moet in therapie.
Schoonmakers.
of je springt van flatquote:Op maandag 19 januari 2015 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met de trein is het zo over. En met drugs langer denk ik.
Klopt en helemaal mee eens, maar de realiteit is dat mensen die zelfmoord plegen daar niet over nadenken helaas.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of je springt van flat
is ook zo over en hinder je minder mensen mee dan heel traject stilleggen
En het schoonmaken gaat doorgaans wat makkelijker.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of je springt van flat
is ook zo over en hinder je minder mensen mee dan heel traject stilleggen
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:57 schreef Oceanview het volgende:
Maar als je met een condoom om springt, doe je het dan veilig?
is grotere stap dan je denkt hoorquote:Op maandag 19 januari 2015 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt en helemaal mee eens, maar de realiteit is dat mensen die zelfmoord plegen daar niet over nadenken helaas.
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En het schoonmaken gaat doorgaans wat makkelijker.
Alle stukjes tussen de rails weg pellen is ook niet bepaald een fijn ding.
Volgens mij doet de brandweer dat.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
Zouden die schoonmakers daar extra betaald voor krijgen eigenlijk? #serieuzevraag
Zijn speciale mensen denk ik dus die krijgen wel wat meer.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
Zouden die schoonmakers daar extra betaald voor krijgen eigenlijk? #serieuzevraag
Dan moet je echt een behoorlijk sterke maag daarvoor hebben. Respect voor die mensen wel, maar helaas zijn ze nodigquote:Op maandag 19 januari 2015 23:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zijn speciale mensen denk ik dus die krijgen wel wat meer.
Kijk eens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef Peter het volgende:
Brandweer spuit de trein af nadat de lichaamsdelen zijn geborgen.
Prorail/NS hebben een calamiteitenploeg die daar bij kan helpen ( spoor-ongevallenbestrijding )
Trein gaat naar een speciale wasstraat bij een aantal onderhoudsplaatsen..
hoezo is gewoon vlees in feitequote:Op maandag 19 januari 2015 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet je echt een behoorlijk sterke maag daarvoor hebben. Respect voor die mensen wel, maar helaas zijn ze nodig
Het is laf, maar ik denk dat sommige mensen gewoon niet meer te redden zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is grotere stap dan je denkt hoor
maar goed vind zelfmoord sowieso beetje lafjes imo
vooral in westerse samenleving
Mehquote:Op maandag 19 januari 2015 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet je echt een behoorlijk sterke maag daarvoor hebben. Respect voor die mensen wel, maar helaas zijn ze nodig
Dat is toch wel anders.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo is gewoon vlees in feite
of moeten slagers ook extreem sterke maag hebben?
als homepage tochquote:
De eerste keer ga je gegarandeerd over je nek. Maar ook dat gaat wennen schijnt.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja wasbeertje :$quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo?
aan het eind van de rit zijn we allemaal dieren
Het went wel lijkt mequote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
Je kunt dagelijks 4chan/bestgore/rotten.com zien, maar IRL is toch anders denk ik.
Als ik dan bijvoorbeeld denk aan dat er iemand voor de trein springt. Ik heb wel eens mensen darmen zien opruimen en dat deed mij niets, maar de gedachte dat het een levend mens was en zo diep in de shit zat ofzo en dat doet. Verdrietig kan ik er van worden man mehquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De eerste keer ga je gegarandeerd over je nek. Maar ook dat gaat wennen schijnt.
zit wel shit in darmen jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik dan bijvoorbeeld denk aan dat er iemand voor de trein springt. Ik heb wel eens mensen darmen zien opruimen en dat deed mij niets, maar de gedachte dat het een levend mens was en zo diep in de shit zat ofzo en dat doet. Verdrietig kan ik er van worden man meh
Heb ik nietquote:
quote:
Maarja, zeker als het een jong iemand is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik dan bijvoorbeeld denk aan dat er iemand voor de trein springt. Ik heb wel eens mensen darmen zien opruimen en dat deed mij niets, maar de gedachte dat het een levend mens was en zo diep in de shit zat ofzo en dat doet. Verdrietig kan ik er van worden man meh
quote:
Ja als conducteur dus...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon werken voor je kankigeld
Daar hebben wij denk ik geen antwoord op.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:08 schreef Oceanview het volgende:
Waarom heb ik in mn bios de fan setting op performance gezet, nu gaat ie bij elke beweging vol blazen alsof ik autorijd.
mensen die hinderlijk op fok zijn opzoekenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja als conducteur dus...
Kan je voor nog geen 10tje per maand met alle OV in NL reizen.
omdat je dom bent xd xdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:08 schreef Oceanview het volgende:
Waarom heb ik in mn bios de fan setting op performance gezet, nu gaat ie bij elke beweging vol blazen alsof ik autorijd.
Ik als student reis gratis door heel NL.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja als conducteur dus...
Kan je voor nog geen 10tje per maand met alle OV in NL reizen.
FOK!knokploegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mensen die hinderlijk op fok zijn opzoeken
where do i sign up
Doordeweeksquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik als student reis gratis door heel NL.
Kan wel, is dat trouwens niet prijzig?quote:
In het weekend thuis zittenquote:
Geen idee, zal niet meer dan 50 zijn denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan wel, is dat trouwens niet prijzig?
Ohhh, valt meequote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, zal niet meer dan 50 zijn denk ik.
Ik vond het eigenlijk wel leuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
reizen![]()
naar Rotterdam reizen![]()
met snow reizen
Wat moet ik daar nouquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet in de hoofdstad verkeren in het weekend.
We hadden heel veel plezier samenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
reizen![]()
naar Rotterdam reizen![]()
met snow reizen
Ben liever ergens andersquote:
Geen zinquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb geen bron tho, zou je even moeten Googlen.
"hey jesper heb je nog drugs in je tas zitten ghihihi"quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We hadden heel veel plezier samen
Wanneer de conducteur langs komtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"hey jesper heb je nog drugs in je tas zitten ghihihi"
Ik nietquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer de conducteur langs komt
Eenmalig was te doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo leuk was het allemaal niet hé
dat welquote:
'Sorry fout foto kan niet geladen worden gr'quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
snow ik heb mijn ava op twittah veranderd
wat vind je ervan :$
ja toen was ik al weg snik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat wel
misschien wel voor herhaling vatbaar alleen dan dat snow 's middags al begint met drinken
probeer maar opnieuwquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Sorry fout foto kan niet geladen worden gr'
Kan, naar welke maat is ze gegaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja klopt
zullen we krul feliciteren met haar verkleining??
AAquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kan, naar welke maat is ze gegaan?
halfjaarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik deed er 4 jaren over, en jij doet het in een weekend
gaat wel goed met jou laatste tijdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:16 schreef DrNick het volgende:
Ik wil iemand slaan. LB, ik zorg voor de bokshandschoenen, jij de achtertuin.
Met mij gaat het altijd wel goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaat wel goed met jou laatste tijd
lees allemaal rare verhalen over dat je elke drugs in het boekje aan het ontdekken bent
beter poppen we keer x ofzo danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met mij gaat het altijd wel goed
Heb alleen nog maar 2C-B en LSD ontdekt. Keta staat nog op mijn lijstje.
niet 4fmp knallenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met mij gaat het altijd wel goed
Heb alleen nog maar 2C-B en LSD ontdekt. Keta staat nog op mijn lijstje.
Ik ben nu al klaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
wil nog keertje truffels/paddo's en lsd doen dan ben ik wel klaar
Ik probeer niks meerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
wil nog keertje truffels/paddo's en lsd doen dan ben ik wel klaar
valt bij mij ook wel mee met wat ik heb gebruikt hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu al klaar.
Alles wat heb ik geprobeerd zijn blijvertjes.
Ik bevind me liever niet bij het plebsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom sos doen op spinnekop dan snowbells
X is lekker.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt bij mij ook wel mee met wat ik heb gebruikt hoor
alcohol wiet, hasj en xtc
alcohol doe ik dan niet meer. blowen nog vrij regelmatig en assie soms. xtc ook 1x in zoveel weken.
x is wel lekker maar wou van het weekend pitten en voelde me hart bonken als een mallequote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
X is lekker.
Blow regelmatig.
Sos vind ik te lekker dus beperk het tot 1 keer per jaar.
Alcohol 100% mee gestopt.
sos is zo ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
sos wel vaak mee in aanraking gekomen maar nog nooit gedaan, heb het ook niet echt op chemische shit
Nee dat wil je nietquote:
Deze vrouw!quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 02:44 schreef Fokker89 het volgende:
Gewoon een joint draaien toch.
Daar ben ik goed in.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 02:45 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Zeker1 Je wordt er ook zo lekker rustig van.
hehequote:Op dinsdag 20 januari 2015 02:48 schreef Sardu het volgende:
Nu nog te koud, maar ik denk dat we begin april wel weer in de regen op een skeelerbaan bij Zwolle kunnen staan.
Ben je gek ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 02:46 schreef Fokker89 het volgende:
Word trouwens wel weer eens tijd voor een volgende meet
Sure.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter poppen we keer x ofzo dan
Nickjenquote:
komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi, ik ben LittleBrownie en ik ben zenuwachtig voor m'n tentamen
quote:
quote:
heb jij deense facebook?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:30 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Ed Baars, ladies and gentlemen.
quote:
ook leuk. maar waarom?quote:
wat een aanstellerquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh niet om hip of interessant te doen???
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
starla zoekt nog een aantal mensen die een hun muzieksmaak willen vertellen:
MUZ / Wat zegt muziek over je karakter? Het grote FOK! onderzoek!
Tuulk mang.quote:
ik was cacao heet back in the day.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
dit moet je vandaag de dag toch niet willen
ik ga niet op een zondag poppen gekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zondag aanstaande ben ik vrij. Anders een keer een ander weekend.
wrm cacao typ gewoon kkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik was cacao heet back in the day.
Dan een keer een zaterdag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga niet op een zondag poppen gek
is krachtwoord niks mis mee ik oordeel nietquote:
lijkt me verstandigquote:
geen cupcake cult shirt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:52 schreef Lt.Surge het volgende:
en daar liep ik dan in m'n skinnyjeans, m'n 22cm goed zichtbaar, en dan toffe baby cakes shirt aan, chill lopen.
je hebt wat gemist wp
had er 2 volgens mij 1 met een pikachu en 1 met een my little pony.quote:
ik vind jou ook beetje fggtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
vond die scene jochies altijd beetje faggots
nog steeds trouwens
[ afbeelding ]
dit moet je vandaag de dag toch niet willen
niet doen brahquote:
nee horizontaal voor aandacht verticaal voor resultaatquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
niet doen brah
suicide is not the option
oh ok goed zoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee horizontaal voor aandacht verticaal voor resultaat
gwn horizontaal dus
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee horizontaal voor aandacht verticaal voor resultaat
gwn horizontaal dus
Die staat in m'n top 10 volgens mij op last.fmquote:
Dat is niet best.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die staat in m'n top 10 volgens mij op last.fm
Doe dan iig No. 5 of LA.quote:
De verlosser is ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |