Twee keer zo veel verdienen als een gewone schoonmaker die bijv. een school schoonmaakt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:18 schreef Prospos het volgende:
Ja daar is een naam voor. Wat vind jij dik betaald?
Als iemand is geraakt door een rijdende trein, dan zijn er over het algemeen nog weinig dingen heel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:19 schreef Dhaha het volgende:
Wil ik best doen, ik verzamel schedels
De brandweer doet dat meestal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:16 schreef Askew_Cashew het volgende:
Wat ik me nou al een tijdje afvraag.
Wie ruimt de troep op als er iemand voor de trein is gesprongen, of er een ander bloederig ongeluk gebeurt?
Is er een naam voor dat beroep en worden ze er dik voor betaald?
En vond hij/zij 't leuk werk?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
De brandweer doet dat meestal.
Ik ken iemand die een tijdje dr bij zat en die moest dus de gehakt wegspuiten en zulks.
Doen ze dat niet ter plekke schoonmaken? Hoewel het me wel briliant lijkt om zo'n trein met een rode voorkant voorbij te zien komen die onderweg is naar zo'n wasstraatquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef Peter het volgende:
Brandweer spuit de trein af nadat de lichaamsdelen zijn geborgen.
Prorail/NS hebben een calamiteitenploeg die daar bij kan helpen ( spoor-ongevallenbestrijding )
Trein gaat naar een speciale wasstraat bij een aantal onderhoudsplaatsen..
Ook als het het bloed van je broertje blijkt te zijn ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Doen ze dat niet ter plekke schoonmaken? Hoewel het me wel briliant lijkt om zo'n trein met een rode voorkant voorbij te zien komen die onderweg is naar zo'n wasstraat
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
De brandweer doet dat meestal.
Ik ken iemand die een tijdje dr bij zat en die moest dus de gehakt wegspuiten en zulks.
Dat weet je als je zegt ik wil het komen doen. En je went er aan maar het is alles behalve leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:29 schreef Askew_Cashew het volgende:
[..]
En vond hij/zij 't leuk werk?
Lees.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:14 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik dacht de brandweer. En dat is niet zo leuk als een brankje blussen.
Doe snel effe een edit en wij hebben niks gezienquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef smegmanus het volgende:
Ik zou dan als brandweerman stiekem elke keer een vrouwelijk deel meenemen en dat dan om mijn fleshlight heen bouwenOf is dat een zieke gedachte?
Ziek?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef smegmanus het volgende:
Ik zou dan als brandweerman stiekem elke keer een vrouwelijk deel meenemen en dat dan om mijn fleshlight heen bouwenOf is dat een zieke gedachte?
waarom denk ik ineens aan nekromantikquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef smegmanus het volgende:
Tr0lolol0llll..... whait... whutquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef smegmanus het volgende:
Ja zeg eens?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
waarom denk ik ineens aan nekromantik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |