FIRE!quote:
PIETERTJE!quote:Op maandag 19 januari 2015 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ging er allemaal fout vandaag?
Wasda ook alweer? Zag het laatst in de groepsapp ook al langskomenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Prinsessengebakje, wat is dat lekker he?
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wasda ook alweer? Zag het laatst in de groepsapp ook al langskomen![]()
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wasda ook alweer? Zag het laatst in de groepsapp ook al langskomen![]()
quote:Een gebakje met frambozenjam en een vulling van vanillecrème, overtrokken met roze marsepein. Te serveren bij feestelijke gelegenheden met koffie of thee.
quote:
jankend in de vangrailquote:
En niet met bier gooien!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:34 schreef JaneDoe het volgende:
de paus is een pooier
maar verder vind ik dat we meer respect moeten hebben en liever voor elkaar moeten zijn
Een nieuwe rubriek!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:47 schreef Cee het volgende:
Wat zijn dit voor irritante gasten?
Nou ja, /knop.
Ik Radio 2. Buiten de nieuwe van Nielsonquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een nieuwe rubriek!
Ik luister nu dus maar Radio 1.
Ik heb mezelf nog ff getrakteerd op twee schitterende klassieke stukken van Maria Callas en Pavarotti op Spotify. Inmiddels op kantoor, dus ik geniet nu weer van Gielquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik Radio 2. Buiten de nieuwe van Nielson![]()
bevalt me dat wel redelijk.
Edwin 'HAHAHAHAHAHAHAHHA' Evers hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog ff getrakteerd op twee schitterende klassieke stukken van Maria Callas en Pavarotti op Spotify. Inmiddels op kantoor, dus ik geniet nu weer van Giel.
Verdommequote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Edwin 'HAHAHAHAHAHAHAHHA' Evers hier.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
evers staat opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
Over anderhalf uur de moeder aller lunchshows
Bazentitel is dat ook.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 10:58:28Nederland verovert het buitenland: zaterdag op @NPO_3 in On-Nederlands Goed en op http://t.co/aQbw10vmBt nu het verhaal van @DotanMusic reageer retweet
Manmanman. Met z'n Dotanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
Verdommetwitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 10:58:28Nederland verovert het buitenland: zaterdag op @NPO_3 in On-Nederlands Goed en op http://t.co/aQbw10vmBt nu het verhaal van @DotanMusic reageer retweet
Het gaat ook over bands als "Kensington en Chef's Special"quote:
Wat was het vogeltje nou van gisteren?quote:
Koolmeesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat was het vogeltje nou van gisteren?
Saaie muziek is het. Elk nummer weer.quote:
In het Nederlands ook wel de Mint genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In het Nederlands ook wel de Mint genoemd.
Met dat eerste ben ik het niet eens. Prima achtergrondmuziek.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Saaie muziek is het. Elk nummer weer.
En in hoeveel on-Nederlandse landen heeft op 1 gestaan, op België na?
Nietszeggende hap-slik-weg-popmuziek is het...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met dat eerste ben ik het niet eens. Prima achtergrondmuziek.
Dat tweede maakt mij weinig uit.
Hoe kinderachtig kun je zijn. Tjonge jongequote:
Ik wilde zeggen. "Coldplay doet dat ook" Maar dat is bij jou geen sterk argumentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nietszeggende hap-slik-weg-popmuziek is het...
Maar dan irritant: "don't we al faaaa-aaaaaa-aaaaaaaallll"
godverdomme kies een woord met meer lettergrepen als je zo nodig een zangmelodie erin wil zetten... of kies meer woorden...
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:24 schreef rubbereend het volgende:
ik ben de 'rel' nu al weer zat eigenlijk
Ik vind Dotan kwalitatief gewoon onvoldoende, waarbij het ook eens niet origineel is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met dat eerste ben ik het niet eens. Prima achtergrondmuziek.
Die gebruiken niet eens woorden... Die zijn te lui en doen het met ooooohhhhhquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen. "Coldplay doet dat ook" Maar dat is bij jou geen sterk argument
Overgewaardeerd is het zeker. Maar slecht vind ik het nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Dotan kwalitatief gewoon onvoldoende, waarbij het ook eens niet origineel is.
Ik vind het niet zo walgelijk als sommige mensen hier, ik vind het alleen een beetje overgewaardeerd.
-1,4 t.o.v. vorig jaar vind ik veel. Nou heb ik wel het idee dat SR meer een tv- en internetfeestje is geworden in vergelijking met radio, maar toch.quote:
faalt..... SER iets minder populair en Top2000 populairder. Dan ben je volgens mij al een heel eindquote:
Oh, eens. Al vind ik Kensington nog een stuk fijner. Dotan heeft vooral afgedaan bij mij toen bleek dat de breedte van het repertoire gewoon echt tekort komt en Home en Fall de enige nummers zijn die oke zijn. En Home is wat mij betreft echt kapot gedraaid, dat wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Overgewaardeerd is het zeker. Maar slecht vind ik het niet![]()
Ik hoor het honderdmiljoenmiljard keer liever dan ChefSpecial, Nielson, Blöf etc
het zorgt nog wel voor meer luisteraars maar niet naar verhouding voor Radio 2 waardoor het marktaandeel gedrukt wordt. Al snap ik die top2000 hype ook nooit zoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
-1,4 t.o.v. vorig jaar vind ik veel. Nou heb ik wel het idee dat SR meer een tv- en internetfeestje is geworden in vergelijking met radio, maar toch.
3FM/NPO3 blijkbaar wel, als ze er zelfs een On-Nederlands goed-programma over moeten maken. Ik vind het behoorlijk overdreven. Zeker een Dotan die welgeteld twee hits gehad heeft en echt niet verder is gekomen dan hoge noteringen in Nederland en België. Nee, lekker weer op hun eigen paar kapotgedraaide artiesten richten ("Kijk eens hoe goed ome Wilbert dat weer gedaan heeft!"). De dance - waar we écht de hele wereld mee hebben veroverd en nog steeds veroveren - wordt voor het gemak maar even vergeten. Maarja, dat draait 3FM nauwelijks hè.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
On-Nederlands goed is sowieso een waardeloos begrip dat nergens op slaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3FM/NPO3 blijkbaar wel, als ze er zelfs een On-Nederlands goed-programma over moeten maken. Ik vind het behoorlijk overdreven. Zeker een Dotan die welgeteld twee hits gehad heeft en echt niet verder is gekomen dan hoge noteringen in Nederland en België. Nee, lekker weer op hun eigen paar kapotgedraaide artiesten richten ("Kijk eens hoe goed ome Wilbert dat weer gedaan heeft!"). De dance - waar we écht de hele wereld mee hebben veroverd en nog steeds veroveren - wordt voor het gemak maar even vergeten. Maarja, dat draait 3FM nauwelijks hè.
Geeft denk ik wel aan dat SER op z'n retour is. Of ze daar wat mee moeten is voor 3FM de vraag. Ik zou het format omgooien, zoals de Belgen hebben gedaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
faalt..... SER iets minder populair en Top2000 populairder. Dan ben je volgens mij al een heel eind
Radio1 is schokkender. Lijkt me duidelijk dat de nieuwe programmering daar hard aan het falen isquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
On-Nederlands goed is sowieso een waardeloos begrip dat nergens op slaat.
Dit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
On-Nederlands goed is sowieso een waardeloos begrip dat nergens op slaat.
*tweet*quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In het Nederlands ook wel de Mint genoemd.
SER zorgt nog steeds voor meer luisteraars dan normaal. Dus het is iets minder succesvol op de radio. Maar als je op andere media wint is er weinig reden tot inbinden op dit moment. Wel denk ik dat je het op een aantal punten kan verfrissen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geeft denk ik wel aan dat SER op z'n retour is. Of ze daar wat mee moeten is voor 3FM de vraag. Ik zou het format omgooien, zoals de Belgen hebben gedaan.
Blöf heeft kwalitatief een stuk betere nummers gemaakt dan Nielson, ChefSpecial, Kensington en Dotan bij elkaar!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Overgewaardeerd is het zeker. Maar slecht vind ik het niet![]()
Ik hoor het honderdmiljoenmiljard keer liever dan ChefSpecial, Nielson, Blöf etc
Idd, alsof Volendam (excl. de 3-J's) als maatstaf is genomenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Het impliceert gelijk dat Nederlandse muziek gelijk slecht is.
Ik denk/weet haast wel zeker dat het totale bereik van SR groter is dan de Top2000, want die laatste is echt nog een radiofeestje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zorgt nog wel voor meer luisteraars maar niet naar verhouding voor Radio 2 waardoor het marktaandeel gedrukt wordt. Al snap ik die top2000 hype ook nooit zo
Blof is een uitstekende livebandquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blöf heeft kwalitatief een stuk betere nummers gemaakt dan Nielson, ChefSpecial, Kensington en Dotan bij elkaar!
En dat zeg ik als niet-Blöf-liefhebber...
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in costa rica waarschijnlijk een virus opgelopen
3j's is het ergste wat uit Volendam komtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, alsof Volendam (excl. de 3-J's) als maatstaf is genomen
Je vergeet The Cats.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, alsof Volendam (excl. de 3-J's) als maatstaf is genomen
En ook wel tv toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk/weet haast wel zeker dat het totale bereik van SR groter is dan de Top2000, want die laatste is echt nog een radiofeestje.
Zo lang ze wegblijven van ballads is het prima luisteren naar Blof.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blof is een uitstekende liveband
Ja, mee eensquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Over mooie Nederlandse muziek gesproken met succes in het buitenland
Inderdaad. Hoe de luistercijfers gemeten worden is niet meer van deze tijd. Zelfde geldt voor kijkcijfers. Zondag Met Lubach wordt op het internet bijv massaal bekeken terwijl de kijkcijfers tegenvallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SER zorgt nog steeds voor meer luisteraars dan normaal. Dus het is iets minder succesvol op de radio. Maar als je op andere media wint is er weinig reden tot inbinden op dit moment. Wel denk ik dat je het op een aantal punten kan verfrissen.
Mooi, kan Matthijs ook van TV met z'n top2000 showtjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk/weet haast wel zeker dat het totale bereik van SR groter is dan de Top2000, want die laatste is echt nog een radiofeestje.
Ik wil de oude Bløf terug.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blöf heeft kwalitatief een stuk betere nummers gemaakt dan Nielson, ChefSpecial, Kensington en Dotan bij elkaar!
En dat zeg ik als niet-Blöf-liefhebber...
Doen ze wel, maar dat voegt m.i. weinig toe. Een beetje kijken naar licht chagrijnig kijkende mensen in een "café"... Meh.quote:
Voor beleidsmakers telt dan ook niet meer alleen de TV cijfers, ook het uitgesteld kijken wordt meegenomen bij beslissingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe de luistercijfers gemeten worden is niet meer van deze tijd. Zelfde geldt voor kijkcijfers. Zondag Met Lubach wordt op het internet bijv massaal bekeken terwijl de kijkcijfers tegenvallen.
Geeft allemaal een vertekend beeld.
The Cats roeleren grote tijd.quote:
Top 2000 café wordt goed bekeken als ik het topic op de FOKs mag geloven, denk dat zeker 50% op het themakanaal afstemt.quote:
Fokkers zijn niet de gemiddelde Nederlander.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 2000 café wordt goed bekeken als ik het topic op de FOKs mag geloven, denk dat zeker 50% op het themakanaal afstemt.
De a gogo heeft NPO R2 dan weer weinig aan denk ik. Ja, naamsbekendheid.
Ik zette het ook vaak aan om samen met mijn vriendin "korte pittige kapsels" en te vadsige mensen uit te lachenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 2000 café wordt goed bekeken als ik het topic op de FOKs mag geloven, denk dat zeker 50% op het themakanaal afstemt.
De a gogo heeft NPO R2 dan weer weinig aan denk ik. Ja, naamsbekendheid.
Geen representatieve doelgroep nee, maar ik geef slechts aan dat er heus wel een deel naar NPO Cultura kijkt (en met SR ook naar 101tv)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fokkers zijn niet de gemiddelde Nederlander.
Ja, doelde vooral ook Nieuwkerk/Blokhuisquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doen ze wel, maar dat voegt m.i. weinig toe. Een beetje kijken naar licht chagrijnig kijkende mensen in een "café"... Meh.
Die show van van Nieuwkerk en Blokhuis vind ik daarentegen wel weer leuk.
Daar ging mijn beeld van de Nederlandse samenleving...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
datquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zette het ook vaak aan om samen met mijn vriendin "korte pittige kapsels" en te vadsige mensen uit te lachen
Heerlijk ongemakkelijke TV inderdaad. Dansende 50plussersquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zette het ook vaak aan om samen met mijn vriendin "korte pittige kapsels" en te vadsige mensen uit te lachen
Ja fantastischquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heerlijk ongemakkelijke TV inderdaad. Dansende 50plussers
Ik moet heel eerlijk toekennen dat ik naar debielen op een plein kijken ook 'meh' vind. Ze gaan vaak niet los maar staan maar een beetje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doen ze wel, maar dat voegt m.i. weinig toe. Een beetje kijken naar licht chagrijnig kijkende mensen in een "café"... Meh.
Die show van van Nieuwkerk en Blokhuis vind ik daarentegen wel weer leuk.
tquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo'n vaag gevoel dat een live stream van mijn moeder als ze aan het schoonmaken is met muziek aan nog eens een hit kan worden.
*besteld een webcam
quote:
Bij SR komen nog mensen langs, spelen bandjes e.d. Daar heb je tenminste nog het idee dat er wat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toekennen dat ik naar debielen op een plein kijken ook 'meh' vind. Ze gaan vaak niet los maar staan maar een beetje.
Veiling TV is nog wel aardig... of ach, nee, laat ook maar. Dat heeft zijn tijd gehad.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Wie werkt er dan ook in Ede?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:14 schreef Bronson het volgende:
Wat een pokkeneind rijden is Drachten vanuit Ede.
Het is ook een uit de hand gegroeid dorp. Er is een hoge criminaliteit en het enige mazzeltje dat ze hebben is dat ze goed aan de snelweg liggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ede, dat moet toch wel de meest treurige plaats in Nederland zijn.
Zelfs Lelystad, Tilburg en Emmen gecombineerd heeft meer sfeer.
Je kan overdrijven Mex.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ede, dat moet toch wel de meest treurige plaats in Nederland zijn.
Zelfs Lelystad, Tilburg en Emmen gecombineerd heeft meer sfeer.
Mwah, Ede en Emmen op 1 en 2. Drachten staat ook top 5, tesamen met Lelystad en Zoetermeer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je kan overdrijven Mex.
Zoetermeer, Lelystad, Almere en ook Drachten zijn toch wel de meest sneue plaatsen van Nederland.
Heeft wel een oud centrum. Dat scheelt de helft.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat Wageningen ook niets is zonder de studenten.
Lelystad is toch wel een stuk dramatischer dan Ede.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Ede en Emmen op 1 en 2. Drachten staat ook top 5, tesamen met Lelystad en Zoetermeer.
Almere heeft nog wel visie en Tilburg heeft een paar mooie delen, alleen niet in het centrum.
Zoetermeer is lelijker dan Emmen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn top 15 lelijkste plaatsen in Nederland met minimaal 30.000 inwoners, van alle plaatsen waar ik minimaal 1x geweest ben (Doetinchem ben ik nooit geweest en is denk ik de enige in mijn hoofd lelijke plaats waar ik nooit ben geweest):
1. Ede
2. Emmen
3. Lelystad
4. Zoetermeer
5. Drachten
6. Capelle a/d IJssel
7. Nieuwegein
8. Assen
9. Almere
10. Wageningen
11. Tilburg
12. Houten
13. Barneveld
14. Almelo
15. Helmond
Lijstjesfetish
Wageningen lelijk vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn top 15 lelijkste plaatsen in Nederland met minimaal 30.000 inwoners, van alle plaatsen waar ik minimaal 1x geweest ben (Doetinchem ben ik nooit geweest en is denk ik de enige in mijn hoofd lelijke plaats waar ik nooit ben geweest):
1. Ede
2. Emmen
3. Lelystad
4. Zoetermeer
5. Drachten
6. Capelle a/d IJssel
7. Nieuwegein
8. Assen
9. Almere
10. Wageningen
11. Tilburg
12. Houten
13. Barneveld
14. Almelo
15. Helmond
Lijstjesfetish
Ik mis trouwens Den Helder in je lijstje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Ede
2. Emmen
3. Lelystad
4. Zoetermeer
5. Drachten
6. Capelle a/d IJssel
7. Nieuwegein
8. Assen
9. Almere
10. Wageningen
11. Tilburg
12. Houten
13. Barneveld
14. Almelo
15. Helmond
Lijstjesfetish
De onderste 4-6 zijn trouwens nog wel aardig, alles daarboven wil je niet dood gevonden worden.
Eens. Wageningen ziet er best leuk uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wageningen lelijk vinden
En een plaatsje beneden Almere staan...
Sorry Mex, maar dit gaat te ver.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:25 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Rancid
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ome Geer scoort heel veel punten!
Urk heeft een leuk centrum.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Trouwens is heel Flevoland klachtwaardig.
Nooit geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik mis trouwens Den Helder in je lijstje.
En Waddinxveen. Oss. Roosendaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef Bronson het volgende:
Ik mis trouwens Den Helder in je lijstje.
Drachten knapt op moment heel erg opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je kan overdrijven Mex.
Zoetermeer, Lelystad, Almere en ook Drachten zijn toch wel de meest sneue plaatsen van Nederland.
De oostvaardersplassen, zogenaamde natuur.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Roosendaal. Ik heroverweeg.quote:
Idd. Een groot hertenkamp iets anders is het niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De oostvaardersplassen, zogenaamde natuur.
Inderdaad. Heb je de kans om iets nieuws te bouwen. Flikker je er alleen maar gedrochten op de kaartquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik mis Veenendaal (onder anderequote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Ede
2. Emmen
3. Lelystad
4. Zoetermeer
5. Drachten
6. Capelle a/d IJssel
7. Nieuwegein
8. Assen
9. Almere
10. Wageningen
11. Tilburg
12. Houten
13. Barneveld
14. Almelo
15. Helmond
Lijstjesfetish
De onderste 4-6 zijn trouwens nog wel aardig, alles daarboven wil je niet dood gevonden worden.
Nooit geweest ook. Waddinxveen en Den Helder dus ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mis Veenendaal (onder andere)
Wijchen mag er ook wel bijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit geweest ook. Waddinxveen en Den Helder dus ook niet.
Mhaw. Paar straatjes van Arnhem zijn nog best te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wijchen mag er ook wel bij
En Arnhem, dat is echt heel lelijk, niveau Lelystad
Ik ben niet in het centrum geweest, maar alles daar omheen was één en al treurnis.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Drachten knapt op moment heel erg op
Nijmegenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mhaw. Paar straatjes van Arnhem zijn nog best te doen.
Wat dat betreft viel Nijmegen mij meer tegen dan Arnhem.
Je mist Zeist en Heerlenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Ede
2. Emmen
3. Lelystad
4. Zoetermeer
5. Drachten
6. Capelle a/d IJssel
7. Nieuwegein
8. Assen
9. Almere
10. Wageningen
11. Tilburg
12. Houten
13. Barneveld
14. Almelo
15. Helmond
Lijstjesfetish
Hoofddorp ook nogquote:
Eindhoven heeft prachtige oude industriële gebouwenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:21 schreef Pandaplint het volgende:
Delfzijl
Hoogeveen
Eindhoven is ook lelijk. Maar in Eindhoven heeft het op een of andere manier ook wel weer iets.
Amstelveenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoofddorp ook nog
Ridderkerk
Spijkenisse
da's gewoon Amsterdamquote:
Eens, maar toch ga ik voor Whitesnake.quote:
Verre vanquote:
quote:
zoquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo
meer in zijn algemeenheid kunnen we dit wel stellen
Ik moest gister uitleggen waarom ik zo'n hekel heb aan dit nummer en verder dan "het wordt teveel gedraaid" kwam ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ashley Monroe
Jammer van Train op de plaat.
Ze komt met nieuw album dit jaarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moest gister uitleggen waarom ik zo'n hekel heb aan dit nummer en verder dan "het wordt teveel gedraaid" kwam ik niet
en dat ik het nietszeggende poppulp vindt..., maar waarom ik dat vind, ik kon het niet uitleggen
Ik vergeef Ashley Monroe wel deze fout sowieso
Ik ben niet zo van de leggings.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:05 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, ga je binnenkort nog een legging kopen misschien?
http://www.buzzfeed.com/declancashin/cumberleggings#.xuJmBbxyP
Omdat dan je lekkere billen te goed zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de leggings.
Zoiets.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat dan je lekkere billen te goed zichtbaar zijn?
Drops of Jupiter heeft echt een geniale overgangquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo
meer in zijn algemeenheid kunnen we dit wel stellen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
Dit topic: R&P / Vrouwelijke stagiair aangenomen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef Tomansss het volgende:
Ik merk dat er veel feministen in dit topic zitten.
De eindtoon, bedoel je?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drops of Jupiter heeft echt een geniale overgang
Uitmuntend topicquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
Dit topic: R&P / Vrouwelijke stagiair aangenomen
Radio 2quote:
quote:
Gaat SER dan al open?quote:
Ik heb meer interesse in de top dan in de leggings.quote:
Delftquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SR is leuk toch
2017 in Delft let maar op
Jaaaa, Delft!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SR is leuk toch
2017 in Delft let maar op
Klote spoorzone ook, al ben ik wel blij dat de trein eindelijk de tunnel in gaat. Nu de tram nog en de grote projecten zijn weer ff klaarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Staat onder curatele dus het zal niet zo'n vaart lopen!
Net optijd weggegaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
spoorzone topsjow
Delft bankroet #yolo to the #swagger
Nee, al zat ik daar wel op een wonderlijke manier in een miljoenen villaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
boefje!
Heb jij al die poen meegenomen?!
Hoe doe je dat nou weerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, al zat ik daar wel op een wonderlijke manier in een miljoenen villa
Lutjebroekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:41 schreef rubbereend het volgende:
zijn er al kandidaatsteden voor SR 17?
quote:3FM: "NOG GEEN OFFICIËLE AANMELDINGEN VOOR 3FM SERIOUS REQUEST 2016"
3FM: Meerdere steden hebben interesse om het Glazen Huis van NPO 3FM in 2016 naar hun stad te halen. Volgens 3FM heeft zich nog geen enkele stad officieel aangemeld voor de kandidaatstelling van 2016. Steden kunnen zich tot eind februari aanmelden om het Glazen Huis naar hun stad te halen, eind april wordt beslist waar het Glazen Huis van 2016 komt te staan.
Vorige week maakten Deventer en Apeldoorn bekend geïnteresseerd te zijn in het Glazen Huis 2016. Eerder bleek al dat Utrecht, Amersfoort en Spijkenisse interesse hebben om eind 2016 het Glazen Huis naar hun stad te halen. Hoewel deze steden dus zeggen geïnteresseerd te zijn, hebben zij zich nog niet officieel bij 3FM gemeld. 3FM gaat niet in op individuele verzoeken, maar de zender benadrukt dat zich tot nog toe geen enkele stad officieel heeft aangemeld voor het kandidaatschap van 2016.
In Apeldoorn overweegt het stadsbestuur nog of ze zich gaan aanmelden bij 3FM. De kans is namelijk aanwezig dat de stad in 2016 de start van de wielerronde Giro d’Italia mag hosten en twee grote evenementen is financieel te veel, zegt burgemeester John Berends tegen De Stentor. De afgelopen jaren betaalden gemeentes 175.000 euro voor de komst van het Glazen Huis. Berends hoopt daarom bedrijven te kunnen vinden die willen meebetalen.
GroenLinks en D66 in Deventer zijn enthousiast om het Glazen Huis naar hun stad te halen. "Deventer is met haar prachtige historische binnenstad en pleinen het perfecte decor voor Serious Request. Ook de vele, authentieke winkels en de oergezellige cafés en restaurants maken dat Deventer een serieuze kandidaat is voor Serious Request 2016", aldus GroenLinks en D66 in De Stentor.
De strijd om het Glazen Huis voor dit jaar is overigens twee jaar geleden al gestreden. De actie strijkt in december neer in Heerlen. Voor 2017 heeft Amstelveen aangegeven interesse te hebben.
TU? Dat zijn allemaal techneutenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Doet uni van Delft niet aan begrotingssteun bij de gemeente?
Zit tegenwoordig bij stufi inbegrepenquote:
Eind volgende maand een uur extra reistijd.quote:
Er wordt gekooktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja eten
Ik zorg slecht voor mezelf.
Nog 5 min dan ga ik eten koken, echt waar!
Goede reden om lesbisch te worden.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goede reden om lesbisch te worden.
Nee.quote:
Dat wordt uiteten, afhalen en bezorgen.quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt uiteten, afhalen en bezorgen.
Klein detail.quote:
Over kleine details gesproken... J. deed net m'n broek naar benedenquote:
Je had een string aan ipv een boxer?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over kleine details gesproken... J. deed net m'n broek naar beneden
Nee het was een klein detailquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had een string aan ipv een boxer?
Ach je kunt er vast wel wat mee. Het zijn immers de details die het hem doen.quote:
Domien in Spuiten en Slikkenquote:Na zeven jaar krijgt Spuiten en Slikken een nieuw uitzendmoment. In het nieuwe seizoen is de BNN-show niet langer op zaterdagavond, maar op dinsdagavond te zien op NPO 3. Dat heeft de omroep vandaag laten weten. BNN is blij met het nieuwe uitzendmoment. “Dinsdag de is dag van de minste seks en de bekende dinsdag-dip na een goed weekendje stappen. Maar vanaf nu zal je dinsdagavond er heel anders uit komen te zien, namelijk met volop seks en drugs!“, aldus de omroep.
BNN-presentatoren Geraldine Kemper en Tim Hofman trappen het nieuwe seizoen op 3 februari af. Ze ontvangen dit seizoen onder andere model Kay Nambiar, rapper Ronnie Flex, 3FM-dj Domien Verschuuren en zangeres Krystl in de vernieuwde studio.
Jan Versteegh krijgt zijn eigen rubriek Slaapkamervragen. Hij gaat langs de deuren in heel Nederland en hoort hier alle intieme verhalen uit de slaapkamer.
Spuiten en Slikken zal elke dinsdag om 22.05 uur te zien zijn op NPO 3
Radio 2quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef Againzender het volgende:
Ik heb het gehad met 3FM. Overdag op werkdagen in ieder geval.
Giel heb ik al jaren geleden opgegeven, maar veel mensen vinden het leuk.
Arbeidsvitaminen met Gerard verdween een uur ten behoeve van Giel. Maar kennelijk is het goed voor de cijfer.
10 jaar geleden had ik nog wat met Giel, dat rebelse. Ik heb een hekel aan hem nu.
Maar ik weet ook dat er een knop op mijn multimedia zit, dus ik luister wat anders dan
Gerard is te gemaakt, Michiel gaat ook die kant op. Jammer.
oeh ik krijg een klein stijfjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)rhuist-naar-dinsdag/
[..]
Domien in Spuiten en Slikken![]()
![]()
Liever dit dan al die 1000 in een dozijn bandjes die er altijd staanquote:
Enorm veel geluk hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
boefje!
Heb jij al die poen meegenomen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |