FIRE!quote:
PIETERTJE!quote:Op maandag 19 januari 2015 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ging er allemaal fout vandaag?
Wasda ook alweer? Zag het laatst in de groepsapp ook al langskomenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Prinsessengebakje, wat is dat lekker he?
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wasda ook alweer? Zag het laatst in de groepsapp ook al langskomen![]()
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wasda ook alweer? Zag het laatst in de groepsapp ook al langskomen![]()
quote:Een gebakje met frambozenjam en een vulling van vanillecrème, overtrokken met roze marsepein. Te serveren bij feestelijke gelegenheden met koffie of thee.
quote:
jankend in de vangrailquote:
En niet met bier gooien!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:34 schreef JaneDoe het volgende:
de paus is een pooier
maar verder vind ik dat we meer respect moeten hebben en liever voor elkaar moeten zijn
Een nieuwe rubriek!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:47 schreef Cee het volgende:
Wat zijn dit voor irritante gasten?
Nou ja, /knop.
Ik Radio 2. Buiten de nieuwe van Nielsonquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een nieuwe rubriek!
Ik luister nu dus maar Radio 1.
Ik heb mezelf nog ff getrakteerd op twee schitterende klassieke stukken van Maria Callas en Pavarotti op Spotify. Inmiddels op kantoor, dus ik geniet nu weer van Gielquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik Radio 2. Buiten de nieuwe van Nielson![]()
bevalt me dat wel redelijk.
Edwin 'HAHAHAHAHAHAHAHHA' Evers hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog ff getrakteerd op twee schitterende klassieke stukken van Maria Callas en Pavarotti op Spotify. Inmiddels op kantoor, dus ik geniet nu weer van Giel.
Verdommequote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Edwin 'HAHAHAHAHAHAHAHHA' Evers hier.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
evers staat opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |