FIRE!quote:
PIETERTJE!quote:Op maandag 19 januari 2015 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ging er allemaal fout vandaag?
Wasda ook alweer? Zag het laatst in de groepsapp ook al langskomenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Prinsessengebakje, wat is dat lekker he?
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wasda ook alweer? Zag het laatst in de groepsapp ook al langskomen![]()
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wasda ook alweer? Zag het laatst in de groepsapp ook al langskomen![]()
quote:Een gebakje met frambozenjam en een vulling van vanillecrème, overtrokken met roze marsepein. Te serveren bij feestelijke gelegenheden met koffie of thee.
quote:
jankend in de vangrailquote:
En niet met bier gooien!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:34 schreef JaneDoe het volgende:
de paus is een pooier
maar verder vind ik dat we meer respect moeten hebben en liever voor elkaar moeten zijn
Een nieuwe rubriek!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:47 schreef Cee het volgende:
Wat zijn dit voor irritante gasten?
Nou ja, /knop.
Ik Radio 2. Buiten de nieuwe van Nielsonquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een nieuwe rubriek!
Ik luister nu dus maar Radio 1.
Ik heb mezelf nog ff getrakteerd op twee schitterende klassieke stukken van Maria Callas en Pavarotti op Spotify. Inmiddels op kantoor, dus ik geniet nu weer van Gielquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik Radio 2. Buiten de nieuwe van Nielson![]()
bevalt me dat wel redelijk.
Edwin 'HAHAHAHAHAHAHAHHA' Evers hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog ff getrakteerd op twee schitterende klassieke stukken van Maria Callas en Pavarotti op Spotify. Inmiddels op kantoor, dus ik geniet nu weer van Giel.
Verdommequote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Edwin 'HAHAHAHAHAHAHAHHA' Evers hier.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
evers staat opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
Over anderhalf uur de moeder aller lunchshows
Bazentitel is dat ook.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 10:58:28Nederland verovert het buitenland: zaterdag op @NPO_3 in On-Nederlands Goed en op http://t.co/aQbw10vmBt nu het verhaal van @DotanMusic reageer retweet
Manmanman. Met z'n Dotanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
Verdommetwitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 10:58:28Nederland verovert het buitenland: zaterdag op @NPO_3 in On-Nederlands Goed en op http://t.co/aQbw10vmBt nu het verhaal van @DotanMusic reageer retweet
Het gaat ook over bands als "Kensington en Chef's Special"quote:
Wat was het vogeltje nou van gisteren?quote:
Koolmeesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat was het vogeltje nou van gisteren?
Saaie muziek is het. Elk nummer weer.quote:
In het Nederlands ook wel de Mint genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In het Nederlands ook wel de Mint genoemd.
Met dat eerste ben ik het niet eens. Prima achtergrondmuziek.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Saaie muziek is het. Elk nummer weer.
En in hoeveel on-Nederlandse landen heeft op 1 gestaan, op België na?
Nietszeggende hap-slik-weg-popmuziek is het...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met dat eerste ben ik het niet eens. Prima achtergrondmuziek.
Dat tweede maakt mij weinig uit.
Hoe kinderachtig kun je zijn. Tjonge jongequote:
Ik wilde zeggen. "Coldplay doet dat ook" Maar dat is bij jou geen sterk argumentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nietszeggende hap-slik-weg-popmuziek is het...
Maar dan irritant: "don't we al faaaa-aaaaaa-aaaaaaaallll"
godverdomme kies een woord met meer lettergrepen als je zo nodig een zangmelodie erin wil zetten... of kies meer woorden...
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:24 schreef rubbereend het volgende:
ik ben de 'rel' nu al weer zat eigenlijk
Ik vind Dotan kwalitatief gewoon onvoldoende, waarbij het ook eens niet origineel is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met dat eerste ben ik het niet eens. Prima achtergrondmuziek.
Die gebruiken niet eens woorden... Die zijn te lui en doen het met ooooohhhhhquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen. "Coldplay doet dat ook" Maar dat is bij jou geen sterk argument
Overgewaardeerd is het zeker. Maar slecht vind ik het nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Dotan kwalitatief gewoon onvoldoende, waarbij het ook eens niet origineel is.
Ik vind het niet zo walgelijk als sommige mensen hier, ik vind het alleen een beetje overgewaardeerd.
-1,4 t.o.v. vorig jaar vind ik veel. Nou heb ik wel het idee dat SR meer een tv- en internetfeestje is geworden in vergelijking met radio, maar toch.quote:
faalt..... SER iets minder populair en Top2000 populairder. Dan ben je volgens mij al een heel eindquote:
Oh, eens. Al vind ik Kensington nog een stuk fijner. Dotan heeft vooral afgedaan bij mij toen bleek dat de breedte van het repertoire gewoon echt tekort komt en Home en Fall de enige nummers zijn die oke zijn. En Home is wat mij betreft echt kapot gedraaid, dat wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Overgewaardeerd is het zeker. Maar slecht vind ik het niet![]()
Ik hoor het honderdmiljoenmiljard keer liever dan ChefSpecial, Nielson, Blöf etc
het zorgt nog wel voor meer luisteraars maar niet naar verhouding voor Radio 2 waardoor het marktaandeel gedrukt wordt. Al snap ik die top2000 hype ook nooit zoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
-1,4 t.o.v. vorig jaar vind ik veel. Nou heb ik wel het idee dat SR meer een tv- en internetfeestje is geworden in vergelijking met radio, maar toch.
3FM/NPO3 blijkbaar wel, als ze er zelfs een On-Nederlands goed-programma over moeten maken. Ik vind het behoorlijk overdreven. Zeker een Dotan die welgeteld twee hits gehad heeft en echt niet verder is gekomen dan hoge noteringen in Nederland en België. Nee, lekker weer op hun eigen paar kapotgedraaide artiesten richten ("Kijk eens hoe goed ome Wilbert dat weer gedaan heeft!"). De dance - waar we écht de hele wereld mee hebben veroverd en nog steeds veroveren - wordt voor het gemak maar even vergeten. Maarja, dat draait 3FM nauwelijks hè.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |