Als het bestuur van de PvdA slim is, dan schuiven ze hem naar voren bij de komende verkiezingen.quote:
We willen toch geen premier uit Marokko? Dat gaat echt te ver hoorquote:Op maandag 19 januari 2015 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het bestuur van de PvdA slim is, dan schuiven ze hem naar voren bij de komende verkiezingen.
Wie zijn we?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
We willen toch geen premier uit Marokko? Dat gaat echt te ver hoor
Asscher is ook een goeie, maar Aboutaleb zou ik graag minister-president zien worden. Al was het maar om de pvv-tokkies te trollen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het bestuur van de PvdA slim is, dan schuiven ze hem naar voren bij de komende verkiezingen.
Denk niet dat aboutaleb een jood isquote:Op maandag 19 januari 2015 23:16 schreef Caland het volgende:
Speltip 1: film nooit als je zelf meezingt.
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk niet dat aboutaleb een jood is
Echt welquote:In zijn voorlaatste functie was hij vanaf 22 februari 2007 staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid in het kabinet-Balkenende IV. Daarvoor was hij wethouder in de gemeente Amsterdam. Hij is lid van de Partij van de Arbeid.
Ik denk dat veel Nederlanders iets minder bekrompen zijn en pragmatischer denken. Ik stem liever op een Marokkaan dan op een Limbo met een peroxide-kapsel.quote:
Van pragmatisch denken is nooit wat goeds gekomenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Nederlanders iets minder bekrompen zijn en pragmatischer denken. Ik stem liever op een Marokkaan dan op een Limbo met een peroxide-kapsel.
Het is nog maar de vraag hoe goed hij het in de kamer en tijdens de campagne zou doen. Het zou kunnen dat hij te langdradig praat en te inhoudelijk is. Cohen was ook een (relatief) populaire burgemeester. Een burgemeester is toch meer een bestuurder.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Asscher is ook een goeie, maar Aboutaleb zou ik graag minister-president zien worden. Al was het maar om de pvv-tokkies te trollen.
Gerd Leers heeft ook enorm gefaald in Den Haag. Om te huilen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag hoe goed hij het in de kamer en tijdens de campagne zou doen. Het zou kunnen dat hij te langdradig praat en te inhoudelijk is. Cohen was ook een (relatief) populaire burgemeester. Een burgemeester is toch meer een bestuurder.
Hetgeen dat gemeld wordt voegt niets toe aan wat er al bekend is.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:19 schreef Caland het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel een aardig interview is van Jinek. Voor haar doen.
Relatief? Ontzettend populair. Won ook veel van die vriendjesprijzen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag hoe goed hij het in de kamer en tijdens de campagne zou doen. Het zou kunnen dat hij te langdradig praat en te inhoudelijk is. Cohen was ook een (relatief) populaire burgemeester. Een burgemeester is toch meer een bestuurder.
Aboutaleb is al staatssecretaris van SZW geweest dus hij weet wel hoe het werkt in Den Haag.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Schoothondje en leider zijn twee verschillende dingenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Aboutaleb is al staatssecretaris van SZW geweest dus hij weet wel hoe het werkt in Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |