Wie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:51 schreef tralalala het volgende:
Oh waren die drie bn'ers? Nog nooit gezien.
En van haar man een radicaal heeft gemaakt die nu weer voor een sharia pleit... en logisch natuurlijk....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Monique mag er zeker zijn, jammer dat het buikdansen een beetje voorbarig was.
Die man had het zo gehad met haar, dat hij nu bij IS zit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
En van haar man een radicaal heeft gemaakt die nu weer voor een sharia pleit... en logisch natuurlijk....
ok bedankt, ik kom net van Tan, daar waren twee BN-ers die hun 80+ vader waren verloren. Meeste mensen zijn dan bofkonten maar het leek alsof het 40 jaar eerder was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het enige gelukkig getrouwd stel van Nederland, dat nu pas hun geheim komt verklappen!
Sommige ouders zijn, qua uitkering/pensioen, levend meer waard dan dood....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:56 schreef danos het volgende:
[..]
ok bedankt, ik kom net van Tan, daar waren twee BN-ers die hun 80+ vader waren verloren. Meeste mensen zijn dan bofkonten maar het leek alsof het 40 jaar eerder was.
Vergeet de bolle kop niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
En Bastiaan heeft al een mooi beginnend burgerlijk bierbuikje.
Lekker lang vakantie houden?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat duurt volgens mij nog wel even.
Ondertussen kan hij wel lekker alle continenten aan doen in zo'n kerststop....quote:Op maandag 19 januari 2015 20:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jeroen dit vrijwillig doet. Misschien is het wel een akkoordje geweest.
Ja maar dit was echt niet leuk.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:01 schreef Xaobotnik het volgende:
Prima gasten inderdaad. Hopelijk maakt Jinek het ook een beetje interessant, maar dat zal wel niet. Erg jammer.
Oh, en hier ook maar:
Ditquote:Op maandag 19 januari 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Is het sinds Timmerfrans opeens zo dat 'leiders' sterren worden na een leuke speech? Amerikaanse praktijken.
Gaat niet alleen om een leuke speechquote:Op maandag 19 januari 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Is het sinds Timmerfrans opeens zo dat 'leiders' sterren worden na een leuke speech? Amerikaanse praktijken.
Eens.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
speech van Aboutaleb was een stuk beter dan dat goedkope scoren van Timmerfrans.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
De waardering voor de uitspraak van Aboutaleb is ook erg goedkoop. Hij gebruikt wat hardere woorden, en meteen vind men het geweldig. Vaak nog ingegeven door het gegeven dat er een overeenkomstige mening ook.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
speech van Aboutaleb was een stuk beter dan dat goedkope scoren van Timmerfrans.
Zo snel gaat de publieke opinie. Nu kijken we toch weer terug op het MH-17 spektakel en is Timmermans naar Europa vertrokken.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
speech van Aboutaleb was een stuk beter dan dat goedkope scoren van Timmerfrans.
Het enige verschil is dat ik Aboutaleb wel geloof en Timmerfrans niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:07 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De waardering voor de uitspraak van Aboutaleb is ook erg goedkoop. Hij gebruikt wat hardere woorden, en meteen vind men het geweldig. Vaak nog ingegeven door het gegeven dat er een overeenkomstige mening ook.
Als het iets was als 'dan vertrek je maar', had hij hetzelfde gezegd, maar was die lof er opeens niet geweest.
Tijdens zijn toespraak was hij een stuk genuanceerder.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:07 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De waardering voor de uitspraak van Aboutaleb is ook erg goedkoop. Hij gebruikt wat hardere woorden, en meteen vind men het geweldig. Vaak nog ingegeven door het gegeven dat er een overeenkomstige mening ook.
Als het iets was als 'dan vertrek je maar', had hij hetzelfde gezegd, maar was die lof er opeens niet geweest.
Hij is tenslotte geen crimineelquote:Op maandag 19 januari 2015 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Aboutaleb is een goede gast maar ironisch gezien wordt hij binnen de Marokkaanse gemeenschap als een verrader gezien.
Dat is precies wat ik een minuut geleden ook zei tegen een maat van mijquote:Op maandag 19 januari 2015 23:10 schreef Caland het volgende:
Aboutaleb zal door die uitspraak ook wel aardig hoog staan op de dodenlijstjes van jihadisten.
Bij wilders is het altijd terechtquote:Op maandag 19 januari 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Veel lof voor de woorden 'Rot toch op'.
Wilders zou er een beroep voor aan zijn broek krijgen.
Volgens mij roept Wilders niet anders. Zelfs als het om een meninkje over Zwarte Piet gaat...quote:Op maandag 19 januari 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Veel lof voor de woorden 'Rot toch op'.
Wilders zou er een beroep voor aan zijn broek krijgen.
Bron?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Volgens mij roept Wilders niet anders. Zelfs als het om een meninkje over Zwarte Piet gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |