Hoe moeten zij dat nu weten? En ook al zouden ze het weten, dan zouden ze het natuurlijk niet vertellen. Het beleid is toch uitgelegd? Wat hij heeft gedaan is niet naar gekeken. Hij was onderdeed van dat regime, en daarmee deel van dat regime en dus ongewenst.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
''Ze hebben mijn vader levend vermoord.''
Ik vind het wel weinig inhoudelijk, hij was politieman, zomaar politieman? Wat heeft hij gedaan? Hoe heeft hij gemarteld?
Jinek lijkt me een aardige vrouw, maar ik vind haar beter passen bij een regionale omroep.
Daar geloof ik niets van. Ik vond het weinig inhoudelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hoe moeten zij dat nu weten? En ook al zouden ze het weten, dan zouden ze het natuurlijk niet vertellen. Het beleid is toch uitgelegd? Wat hij heeft gedaan is niet naar gekeken. Hij was onderdeed van dat regime, en daarmee deel van dat regime en dus ongewenst.
Zegt genoeg . Het is nooit de schuld van de moslimsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
''Jullie hebben IS gemaakt, iedereen is slachtoffer van de context.''
En toch is het zo. De redenatie is dat mensen van die praktijken afwisten als ze deel waren van dat regime. Die vent was politieman, dus dan heeft hij bijgedragen aan martelingen en dergelijke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Ik vond het weinig inhoudelijk.
Opruimenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:32 schreef waxmask het volgende:
Willen we meer of minder van dit soort engnekken???
Politieman, ik weet zeker dat er verschillende politiefunctionarissen waren in dat systeem. Het gesprek had gewoon weinig inhoud.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
En toch is het zo. De redenatie is dat mensen van die praktijken afwisten als ze deel waren van dat regime. Die vent was politieman, dus dan heeft hij bijgedragen aan martelingen en dergelijke.
Die jongen komt uit Palestina, hij zegt dat hij alleen sektarisme heeft aangehoord, geen wonder dat hij dit zegt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
''Jullie hebben IS gemaakt, iedereen is slachtoffer van de context.''
Ik had ooit eens gelezen dat het platteland veiliger is voor homo's dan de stad, terwijl dat vroeger andersom was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij de islam is er nog steeds geen totale homo acceptatie in dit land.
Manuel toch ook?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:38 schreef luxerobots het volgende:
Ik wist niet dat deze EO-knakker ook homo is.
Daarvoor zijn "flikkerbosjes" uitgevonden toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Manuel heeft een vrouw en kinderen.
Niet relevant. Politiemannen uit dat regime zijn gewoon niet gewenst.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Politieman, ik weet zeker dat er verschillende politiefunctionarissen waren in dat systeem. Het gesprek had gewoon weinig inhoud.
Ja, dat is de reden....:')quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij de islam is er nog steeds geen totale homo acceptatie in dit land.
Minder domme volkslui. Verder zijn tegenwoordig veel mensen naar het platteland getrokken omdat het reizen naar de stad voor bijv. werk of gewoon halen van supplies of sociale contacten, makkelijker is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had ooit eens gelezen dat het platteland veiliger is voor homo's dan de stad, terwijl dat vroeger andersom was.
Hoe zou dat nou komen?
Best wel eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Met je benen over elkaar zitten is dus gay
Hartstikke veel krimp op het platteland. Moslims zijn gewoon meestal homofoob. Gewoon een feit. Moniek legt het net uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Niet relevant. Politiemannen uit dat regime zijn gewoon niet gewenst.
[..]
Ja, dat is de reden....:')
Als het alleen aan moslims lag, zou het stigma veel minder zijn. In de meeste delen zijn moslims maar een marginale onderdeel van de volkssamenstelling.
Als je hier in een volkswijk (afgezien van één allemaal volledig blank) als homostel hand in hand loopt is het ook wachten op problemen. De kanslozen in deze samenleving zijn het er redelijk over eens.
[..]
Minder domme volkslui. Verder zijn tegenwoordig veel mensen naar het platteland getrokken omdat het reizen naar de stad voor bijv. werk of gewoon halen van supplies of sociale contacten, makkelijker is.
Sowieso...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof in iedere stad zoveel moslims wonen....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hartstikke veel krimp op het platteland. Moslims zijn gewoon meestal homofoob. Gewoon een feit. Moniek legt het net uit.
Je moet je benen uit elkaar gooien en je kruis laten zien, man spreading.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Homofoob, omdat er veel homo's zijn onder die moslims?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hartstikke veel krimp op het platteland. Moslims zijn gewoon meestal homofoob. Gewoon een feit. Moniek legt het net uit.
De vriendin van Monique is donker getint, als dat stuk loopt kan jij je slag slaan!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De vriendin van Monique is donker getint, als dat stuk loopt kan jij je slag slaan!
quote:
Moniekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |