Ja maar PSV en Ajax hebben altijd geluk héquote:Op maandag 19 januari 2015 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom staan ze dan 12 punten achter?
12 puntenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Heuj 4 Feyenoorders. Zou dat misschien zijn omdat Feyenoord het beste speelt van heel de Eredivisie?
lucky lampiesquote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar PSV en Ajax hebben altijd geluk hé
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach zo krijgt Ajax er 4 per wedstrijd
Volgens mij klopt dit niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach zo krijgt Ajax er 4 per wedstrijd
Mensonterend, hoe kan iemand zo veel onzin verkondigen.quote:
Nee een rare Hagenees. Kutje.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Wie de neuk is deze vent![]()
Hebben ze het plaatselijke Ajaxmogooltje ingehuurd
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:05 schreef PizzaGeit het volgende:
De oplettende kijker weet dat Ton uit het sfeervolle Den Haag komt.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Als ik een lege bioscoopstoel zie moet ik altijd aan jou denken.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Als ik deze 3 heren zie moet ik altijd aan een kutscheet denken.
Misschien weet Cavaliers daar het antwoord op.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De bekende basketball coach.
Is dat een sport vraag ik me af.
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik een lege bioscoopstoel zie moet ik altijd aan jou denken.
[..]
Even een bandje van NAC TV opzetten.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:05 schreef Stofje het volgende:
Ik ben vooralsnog niet geheel tevreden.
Die ranzige fantasieën van jou moet je lekker voor je houden.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik aan ebola.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou weer volledig gedold zie worden bij haxball moet ik altijd aan jou uitspraak "Ik ben een verdediger die heel weinig doorlaat" denken.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Je moet niet vergeten dat we hier naar RTL kijken.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef Stofje het volgende:
De Hollandse School lijkt me enorm kut. Die jongens vinden zichzelf te grappig.
Concept lijkt me wel aardig. Ik ga wel even kijken.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef Stofje het volgende:
Joep Schreuder heeft nog nooit een verhaal van mij gesteld.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even een bandje van NAC TV opzetten.
[..]
Autistje ben je ook.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is 'jouw uitspraak'.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou weer volledig gedold zie worden bij haxball moet ik altijd aan jou uitspraak "Ik ben een verdediger die heel weinig doorlaat" denken.
Aiiiiiquote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
7,24/10quote:
Tevens zijn ze allemaal voor dezelfde club, dat gaat feest worden.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
KARINA, POWERLOUNGEN, GGMM, AJACIED422, DOWNWARDS, VMSDKR, STOFJE, PASCALUS, KINGROLAND, MANI89, SCORPIE, CALAND en ik zijn het hier mee eens.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Niet geheel ontoevallig is de reclame van Memphis het leukst.
AFC?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tevens zijn ze allemaal voor dezelfde club, dat gaat feest worden.
Ik dacht dat je met een grapje zou reageren.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou weer volledig gedold zie worden bij haxball moet ik altijd aan jou uitspraak "Ik ben een verdediger die heel weinig doorlaat" denken.
Klopt iddquote:Op maandag 19 januari 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Niet geheel ontoevallig is de reclame van Memphis het leukst.
Tuurlijk joh. Tenzij de reclame met Zlatan komt.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KARINA, POWERLOUNGEN, GGMM, AJACIED422, DOWNWARDS, VMSDKR, STOFJE, PASCALUS, KINGROLAND, MANI89, SCORPIE, CALAND en ik zijn het hier mee eens.
matige comeback.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
RTquote:Op maandag 19 januari 2015 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KARINA, POWERLOUNGEN, GGMM, AJACIED422, DOWNWARDS, VMSDKR, STOFJE, PASCALUS, KINGROLAND, MANI89, SCORPIE, CALAND en ik zijn het hier mee eens.
Kinderachtig om mij niet te noemen.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nop, die keeper van Heerenveenquote:
Ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oei.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij stond niet onderaan de paginaquote:Op maandag 19 januari 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kinderachtig om mij niet te noemen.
Mij ook nietquote:Op maandag 19 januari 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kinderachtig om mij niet te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |