Deze van de nieuwe Moderat-plaat. Heerlijk nummerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef Moody het volgende:
Broeierige nummers die maar niet los lijken te komen. Kom maar op!
Kabbelend, minutenlang hetzelfde tempo, geen climaxen. Beetje zoiets.....
Nog niet, binnenkort eens doen.quote:
Idd zegquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze van de nieuwe Moderat-plaat. Heerlijk nummer
Ik kende de EP niet eens en heb ze net pas leren kennen. Voor mij DE ontdekking van 2015 tot nu toe.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah, is het album eindelijk uit ja?Wel goed?
Die EP uit 2013 was destijds wel goed, maar ik had de hoop op een album al opgeven
Ja dat was het beste nr van de EP uit 2013quote:
Zag dat ze begin juli in Tilburg komen op Hip-Hop festivalletje waar ik vorig jaar ook was. Ga ik zeker een kijkje nemen, kost maar 39 piek. Freddie Gibbs en Fresku zijn ook al bevestigd. Vorig jaar Mos Def, Meth & Red, Typhoon, Great Minds, Chance The Rapper gezien, Danny Brown was er ook, goede shit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:50 schreef DO2 het volgende:
Wat ik nog wilde zeggen: DICkINTHE`mout`HALL~dayyY:
[ afbeelding ]
Zeker doen, mooi feestje vorig jaar. Wel echt typisch Hip-Hop volk dat er stond, zaten wel wat irritante figuren tussen, maar verwacht die dit jaar minder met deze namen.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:04 schreef DO2 het volgende:
Oeh. Dat klinkt interessant, Kerft. En Tilburg is hier om de hoek. Ga ik ws ook wel een kijkje nemen, dan.
Speltip 26: Lees nooit Youtube comments, grootste idioten van de planeet komen daar samen.quote:
Haha ongelooflijk wat je daar soms leest inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Speltip 26: Lees nooit Youtube comments, grootste idioten van de planeet komen daar samen.
Ja, dat weet ik wel, maar om deze achterlijkheid moest ik toch lachen.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Speltip 26: Lees nooit Youtube comments, grootste idioten van de planeet komen daar samen.
Tof nummer! Luister nu het album. Klinkt goedquote:
Dubbelpostquote:
Als je dit als iets positiefs opvat zou deze trouwens misschien wel in aanmerking komen. Steeds lijkt het nummer te exploderen maar het gebeurt nooit echt. Maar wel een geweldig nummer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef Moody het volgende:
Broeierige nummers die maar niet los lijken te komen. Kom maar op!
Kabbelend, minutenlang hetzelfde tempo, geen climaxen. Beetje zoiets.....
Oh wow, dit is echt heel fijn!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze van de nieuwe Moderat-plaat. Heerlijk nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |