Op spotify zijn de volgende wel leuk:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:40 schreef Moody het volgende:
Vrij geniale tt
Het wordt steeds moeilijker om met beide benen op de grond te blijven. Toch ga ik het proberen.
Oja. Open deurtje wellicht, maar luisteren jullie die maandelijkse indie-playlists ook? Zo ja, welke?
Altijd leuk om nieuwe muziek te ontdekken.
Dit is een toppertje: http://www.birp.fm
Verder zijn deze: http://theindieplaylists.com en deze: http://theindierockplaylist.com ook goed.
Heb geen Spotify, maar wellicht zijn die playlists ook ergens anders te vinden. Thnxquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op spotify zijn de volgende wel leuk:
- Rock.de Deine Rock Playlist (Van Coheed en Cambria, Trivium tot Foo Fighters)
- Indie/Hipster playlist (beetje de mainstream Indie)
- Pitchfork 500 (ook wat onbekender werk van bekende Indiérs.)
- Feelgood Indie Rock (Vampire Weekend, Spoon, Belle and Sebastian, etc.)
- 3FM playlist (3Fm meuk, zit wel wat leuks bij)
Pitchfork 500 is wel een aanraderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb geen Spotify, maar wellicht zijn die playlists ook ergens anders te vinden. Thnx
ben het wel met je eens. Geen super nummer, waarschijnlijk ben je hem na tien keer horen ook wel zat, maar Aloe Blacc maakt een hoop goedquote:
Peter Tosh uiteraard. Reggae godfather #2quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef Kerftminister het volgende:
Tijd voor Tindersticks. Album uit 2012. Heb nog nooit ernaar geluisterd dus geen idee wat te verwachten.
Heb trouwens erge zin in Reggae, iemand aanraders (buiten de Marleys)?
Ah nice, zat zelf nog te denken aan Steel Pulse en Gregory Isaacs. Oja en Dennis Brown.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Peter Tosh uiteraard. Reggae godfather #2
UB40quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef Kerftminister het volgende:
Tijd voor Tindersticks. Album uit 2012. Heb nog nooit ernaar geluisterd dus geen idee wat te verwachten.
Toots & the Maytals is een gerespecteerde raggaeband. Paar jaar geleden nog een nieuwe album uitgebracht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Toots & the Maytals is een gerespecteerde raggaeband. Paar jaar geleden nog een nieuwe album uitgebracht.
Verder is Jimmy Cliff een aanrader. Rebirth uit 2012 is een zeer vermakelijk plaatje.
Die namen zeggen me nietsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef Kerftminister het volgende:
Jimmy Cliff is ook goed ja.
Heb ook nog albums van Black Uhuru, Burning Spear, Dadawah en The Abyssinians binnengehaald, ik kan weer vooruit.
Ik duik heel vaak headfirst in een genre, probeer 7 dingen en dan probeer ik maanden niks meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Die namen zeggen me niets
Raggae is op Marley en Cliff na ook nog een onontdekt gebied voor mij, maar heb geen haast om het te ontdekken. Jamaican style
Ja hier ook vaak. Meestal pak je een genre jaren later weer op en denk je....hm dit kan ik eerder moeten luisterenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik duik heel vaak headfirst in een genre, probeer 7 dingen en dan probeer ik maanden niks meer.
Happy hardcore is wel een cool genrequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja hier ook vaak. Meestal pak je een genre jaren later weer op en denk je....hm dit kan ik eerder moeten luisteren
Al weet ik vrij zeker dat happy hardcore nooit een favoriet gaat worden.
Ja, dat had ik met Jazz dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja hier ook vaak. Meestal pak je een genre jaren later weer op en denk je....hm dit kan ik eerder moeten luisteren
Al weet ik vrij zeker dat happy hardcore nooit een favoriet gaat worden.
Ik vrees dat ik die vorig week genoemd hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, dat had ik met Jazz dus.
Zit nu aan Mates of State, geen idee hoe het in mijn iTunes belandt maar het klinkt best leuk. Electro-Indie.
Duidelijk bewijs dat iemand je plugs oppikt dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die vorig week genoemd hebLeuk bandje hoor. Heel blij, mannetje-vrouwtje-bandje.
Heerlijk nummer:
Ik maak ads. Helaas niet voor Coca Colaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Duidelijk bewijs dat iemand je plugs oppikt dus.
Wel sterke marketing hoor, gewoon in het onderbewustzijn van de posters hier kruipen zodat ze zonder dat ze het weten ernaar gaan luisteren. Je zou ads voor Coca-Cola moeten maken.
Dat is zeker waar, niks leuker dan mensen introduceren aan muziek die ze ook echt leuk vinden. Een iemand kent al zijn favoriete artiesten dankzij mij, dat is toch wel grappig dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik maak ads. Helaas niet voor Coca ColaDat terzijde
Daarnaast heb ik geen aandelen van de bands die ik post. Vind het gewoon leuk om de shit te delen waar ik al jaren naar luister. Het is leuk om mooie dingen te delen
Wat zijn de uitblinkers?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef Moody het volgende:
Ik zit de nieuwe BIRP playlist van juli te luisteren, maar zo goed als deze heb ik ze zelden meegemaakt. Na ruim een uur moet ik het eerste mindere nummer nog tegenkomen. Aanradertje! (ff Googlen en torrentje vinden)
De eerste 7 8 nummers zijn sowieso ijzersterk.quote:
Klinkt wel leuk ja. Beetje Neon Indian, maar dan zonder de monotone zang.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef Moody het volgende:
[..]
De eerste 7 nummers zijn sowieso ijzersterk.
#6 is bijv deze:
Nooit van ze gehoord, wat een retegoede plaat zeg!
Vind 'm erg lekker hoor. Heerlijk broeierig, houd ik wel van. Zie dat het album al te vinden is, ben benieuwd of de rest ook dit level haalt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk ja. Beetje Neon Indian, maar dan zonder de monotone zang.
Ik haal hem ook eens binnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Vind 'm erg lekker hoor. Heerlijk broeierig, houd ik wel van. Zie dat het album al te vinden is, ben benieuwd of de rest ook dit level haalt.
Roskilde schijnt leuk te zijn. Of natuurlijk Glastonbury.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef Moody het volgende:
Ik zit alvast te kijken naar welk festival ik volgend jaar ga. Ik probeer elk jaar een ander festival te bezoeken. Gewoon omdat er nog zoveel te ontdekken valt
Southside Festival in Duitsland is een goede kanshebber. Goede line-up hadden ze dit jaar, tikkie beter dan Werchter. Iemand die hier geweest is??
http://www.southside.de/de/line-up/
Joah dat was meer gein natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Roskilde schijnt leuk te zijn. Of natuurlijk Glastonbury.
Maar eigenlijk ging je toch al naar een goedkoop Tsjechisch festival met wat fokkers?
Tijd voor een Fok meeting op Southside Festival 2014 danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef debeterebob het volgende:
Dat Duitse festival is wel echt bruut zegWat een line up en echt heel veel wat ik leuk vind; ook kleinere bandjes.
* Bol_Wan pakt zijn koffer weer uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Joah dat was meer gein natuurlijk
Goedkoop boeit me niet, ik doe het 1x per jaar. Mag wel wat kosten. Daarbij is Duitsland om de hoek en zijn Duitsers in de regel aardiger in de omgang dan Nederlanders en vergelijkbaar met Vlamingen.
Ja, pak maar weer in. Tuurlijk ga ik mee naar Tsjechiëquote:
Ik dacht dat jij je wel wou opofferen om het FOK!-bord te dragen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Een Fok!Meet zie ik niet helemaal zitten. Zoveel nekbaard kan een festival niet aan
Rock am Ring? Hadden ook Kakkmaddafakkaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, pak maar weer in. Tuurlijk ga ik mee naar Tsjechië
Ik zit ff serieus na te denken over volgend jaar en Duitsland is wat dichterbij en heeft een betere line-upOok meer kans op een Fok-meeting i.v.m. de afstand
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je wel wou opofferen om het FOK!-bord te dragen.
[ afbeelding ]
Dit topic is sowieso veel te openminded voor de gemiddelde Fok!er. Daarom is dit mijn favoriete slowchat topic (want dat is het ondertussen welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Moody het volgende:
Ik schat de mensen in dit topic anders in dan de gemiddelde Fokker eerlijk gezegd. Jullie doen elke dag een schone onderbroek aan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |