Moet je eens dat album van green day per ongelukkig draaienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bloc Party
Nine Inch Nails
The Kinks
The Subways
The Decemberists
Porcupine Tree
Blood Red Shoes
My Bloody Valentine
Captain Beefheart & His Magic Band
Foals
The Strokes
Wil wel van Nine Inch Nails af weet ook zeker dat die zo hoog staan door Ghosts als ik 1x dat album draai heb ik 36 nummers ervan gespeelt
Ja dat is onhandig, maar ik luister normaal alleen volledige albums skip wel af en toe het een of ander.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je eens dat album van green day per ongelukkig draaien![]()
Voor Black Angels en laatste Arcade Fire gaat het ook wel hard als je alles afluistert.
Boeit verder ook niet zo veel. Bij mij staat Vampire Weekend bovenaan, terwijl die maar 3 albums hebben en Bastille met 1 album staat ook veel te hoogquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat is onhandig, maar ik luister normaal alleen volledige albums skip wel af en toe het een of ander.
Sleep kan dan weer onmogelijk in de top zoveel komen gezien hun beste album uit 1 nummer bestaat.
Ah, jij wilde naar Tokyo over een paar jaar, right? Ik zal het even voor je samenvatten:quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nog iets meegemaakt? (Op muziekgebied en niet-muziekgebied?)
Waar ben je allemaal geweest in Japan? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:59 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ah, jij wilde naar Tokyo over een paar jaar, right? Ik zal het even voor je samenvatten:
Tokyo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even mezelf quoten uit Japan-topic:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:18 schreef kciR het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest in Japan? Ben wel benieuwd
Tokyo in inderdaad een one of a kind stad
quote:Op maandag 8 juli 2013 08:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, ik ben weer terug van een maand Japan. Had graag nog wat meer weken gehad, veel te veel te zien in dat land!![]()
Uiteindelijke reis: Tokyo - Matsumoto - Kamikochi - Takayama - Shirakawago - Kanazawa - Kyoto - Nara - Osaka - Koyasan - Hiroshima - Kawakuchigo - en tot slot nog een paar dagen in Tokyo
Vooral Tokyo () en de Japanse Alpen waren echt geweldig. Osaka vond ik daarentegen niet zo heel veel. Voor een avondje leuk, maar ik kon er verder niet zo heel veel mee. Meh, ik wil terug nu ik er aan denk. Ik kom in ieder geval zeker nog een keer terug om Hokkaido te doen.
Mooie reis! Dan heb je aardig wat gezien in de Alpen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:43 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Even mezelf quoten uit Japan-topic:
[..]
Ja Channel Orange luister ik ook niet naar want dat vond ik vreselijk en erg saai, daarom wil ik hem laten droppen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Frank is wel een baas. Maar als je je beste nummer 10 minuten maakt dan kom je niet zo hoog bij mij, omdat ik er simpelweg niet aan toe kom
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:59 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ah, jij wilde naar Tokyo over een paar jaar, right? Ik zal het even voor je samenvatten:
Tokyo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jongens, die plaat van Daniel Wohl is geniaal! Luisteren! Zonder twijfel n van de beste platen in 2013 voor mij tot nu toe.![]()
Corps Exquis, an album by Daniel Wohl on Spotify.
Ja, ik vond de Alpen echt fantastisch. Als mijn schema het had toegelaten, was ik er graag nog een weekje langer gebleven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef kciR het volgende:
[..]
Mooie reis! Dan heb je aardig wat gezien in de Alpen.
Iedereen die er ooit is geweest wil volgens mij weer terug. Het is ook zo'n enorm land en daardoor is er dus ook erg veel te zien.
Japan
Geen leuke Japanse muziek tegengekomen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, ik vond de Alpen echt fantastisch. Als mijn schema het had toegelaten, was ik er graag nog een weekje langer gebleven.
AKB48quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geen leuke Japanse muziek tegengekomen?
Niet verkeerd, nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:08 schreef Maxerazzi het volgende:
O, en Holden - The Inheritors. Ook een hele toffe plaat! DO2, dit zou toch echt in jouw straatje moeten liggen.
The Inheritors, an album by Holden on Spotify.
Brr dat vind ik dan weer eng. Ben geen fan van Jpop, doe mij maar Kpop zoals dit.quote:
Dat kom je echt overal tegen, ja.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:28 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind Wake Me Up van Avicii best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |