Dat is zeker waar, niks leuker dan mensen introduceren aan muziek die ze ook echt leuk vinden. Een iemand kent al zijn favoriete artiesten dankzij mij, dat is toch wel grappig dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik maak ads. Helaas niet voor Coca ColaDat terzijde
Daarnaast heb ik geen aandelen van de bands die ik post. Vind het gewoon leuk om de shit te delen waar ik al jaren naar luister. Het is leuk om mooie dingen te delen
Wat zijn de uitblinkers?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef Moody het volgende:
Ik zit de nieuwe BIRP playlist van juli te luisteren, maar zo goed als deze heb ik ze zelden meegemaakt. Na ruim een uur moet ik het eerste mindere nummer nog tegenkomen. Aanradertje! (ff Googlen en torrentje vinden)
De eerste 7 8 nummers zijn sowieso ijzersterk.quote:
Klinkt wel leuk ja. Beetje Neon Indian, maar dan zonder de monotone zang.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef Moody het volgende:
[..]
De eerste 7 nummers zijn sowieso ijzersterk.
#6 is bijv deze:
Nooit van ze gehoord, wat een retegoede plaat zeg!
Vind 'm erg lekker hoor. Heerlijk broeierig, houd ik wel van. Zie dat het album al te vinden is, ben benieuwd of de rest ook dit level haalt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk ja. Beetje Neon Indian, maar dan zonder de monotone zang.
Ik haal hem ook eens binnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Vind 'm erg lekker hoor. Heerlijk broeierig, houd ik wel van. Zie dat het album al te vinden is, ben benieuwd of de rest ook dit level haalt.
Roskilde schijnt leuk te zijn. Of natuurlijk Glastonbury.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef Moody het volgende:
Ik zit alvast te kijken naar welk festival ik volgend jaar ga. Ik probeer elk jaar een ander festival te bezoeken. Gewoon omdat er nog zoveel te ontdekken valt
Southside Festival in Duitsland is een goede kanshebber. Goede line-up hadden ze dit jaar, tikkie beter dan Werchter. Iemand die hier geweest is??
http://www.southside.de/de/line-up/
Joah dat was meer gein natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Roskilde schijnt leuk te zijn. Of natuurlijk Glastonbury.
Maar eigenlijk ging je toch al naar een goedkoop Tsjechisch festival met wat fokkers?
Tijd voor een Fok meeting op Southside Festival 2014 danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef debeterebob het volgende:
Dat Duitse festival is wel echt bruut zegWat een line up en echt heel veel wat ik leuk vind; ook kleinere bandjes.
* Bol_Wan pakt zijn koffer weer uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Joah dat was meer gein natuurlijk
Goedkoop boeit me niet, ik doe het 1x per jaar. Mag wel wat kosten. Daarbij is Duitsland om de hoek en zijn Duitsers in de regel aardiger in de omgang dan Nederlanders en vergelijkbaar met Vlamingen.
Ja, pak maar weer in. Tuurlijk ga ik mee naar Tsjechiëquote:
Ik dacht dat jij je wel wou opofferen om het FOK!-bord te dragen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Een Fok!Meet zie ik niet helemaal zitten. Zoveel nekbaard kan een festival niet aan
Rock am Ring? Hadden ook Kakkmaddafakkaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, pak maar weer in. Tuurlijk ga ik mee naar Tsjechië
Ik zit ff serieus na te denken over volgend jaar en Duitsland is wat dichterbij en heeft een betere line-upOok meer kans op een Fok-meeting i.v.m. de afstand
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je wel wou opofferen om het FOK!-bord te dragen.
[ afbeelding ]
Dit topic is sowieso veel te openminded voor de gemiddelde Fok!er. Daarom is dit mijn favoriete slowchat topic (want dat is het ondertussen welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Moody het volgende:
Ik schat de mensen in dit topic anders in dan de gemiddelde Fokker eerlijk gezegd. Jullie doen elke dag een schone onderbroek aan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |