Is wel een fijne plaat hoor. Totaal anders dan zijn vorige platen, maar dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had de laatste Dan Mangan plaat gekocht, maar toch weer terug gebracht.Had niet het gevoel dat ik hem vaker zou gaan luisteren. Er staan wel twee nummers op die ik echt heel goed vind. De twee laatste waren dat volgens mij ook.
Hoop niet dat ik er spijt van ga krijgen.
Ik ken Laura Marling niet goed, maar dit klinkt best goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:22 schreef Arn0 het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Laura Marling single? Hele andere sound dan de vorige albums, ben benieuwd naar het album, tot nu toe heeft ze wat mij betreft nog weinig verkeerd gedaan![]()
Ja, haar hele catalogus is eigenlijk de moeite, de beste vrouwelijke folkartieste (nuja steeds minder folk-achtig) die ik ken. Er is ook een rustigere track van het nieuwe album al, die is prachtigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken Laura Marling niet goed, maar dit klinkt best goed.
Ik kende alleen Short Movie nog maar, maar dit klinkt wel erg lekker.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:22 schreef Arn0 het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Laura Marling single? Hele andere sound dan de vorige albums, ben benieuwd naar het album, tot nu toe heeft ze wat mij betreft nog weinig verkeerd gedaan![]()
Is Frazey Ford niets voor jou? Zie MUZ / No Indie to Love (Indie Central CCXVII)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:48 schreef ranja het volgende:
Ik heb nog geen favoriete nummers van dit jaar trouwens![]()
Daar ken ik de bijbehorende albums nog niet goed genoeg voor. Of de nummers van toekomstige albums stonden vorig jaar al op youtube dan telt het ook niet echt als van dit jaar
Hm op basis van dat nummer ben ik nog niet enthousiast. Ook niet verkeerd maar ook niet waar ik direct meer van wil horen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:50 schreef Moody het volgende:
Is Frazey Ford niets voor jou? Zie MUZ / No Indie to Love (Indie Central CCXVII)
Kom je daar nu pas achter. Leek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:47 schreef Norrage het volgende:
Mindfuck van de dag: Viet Cong bestaat uit leden van Womeneigenlijk gewoon een herstart
Mooiquote:
Lekker plaatje jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:20 schreef Norrage het volgende:
Nog een leuk NL plaatje!!! Jaar begint goed. Is elk jaar wel natuurlijk, zo vlak na Noorderslag:
Sue The Night. Leuk indie-bandje met vrouwelijke zangeres, klinkt wel enigszins als Orlando maar met minder blazers.
Dit klinkt wel tof, maar die zangerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker plaatje ja![]()
Dit is is ook wel aardig. Debuutalbum bij Bella Union.
AOTY tot zo verquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:48 schreef Norrage het volgende:
Echt die Antony moet sowieso gewoon stoppen vind ik
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:48 schreef Norrage het volgende:
Echt die Antony moet sowieso gewoon stoppen vind ik
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
I'm a bird now vond ik echt verschrikkelijk...
Volgens mij heb ik 1 album van hem wel een voldoende gegeven, dat is zijn debuut geloof ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
I'm a bird now vond ik echt verschrikkelijk, het heeft daardoor best lang geduurd voordat ik andere dingen van hem ging uitchecken.
Later toch wel gedaan, zijn debuut bleek ik wel erg tof te vinden. Ook zijn latere platen hebben wel een paar toffe nummers![]()
Maar die stemhij balanceert constant op een dun lijntje, als hij er overheen gaat vind ik het hoogst irritant, blijft hij erop dan kan het erg mooi en uniek zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |