Het is op het journaal geweest dus het is waar.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waarop baseer jij die bewering? "Het is waarschijnlijk waar"?
Ze heeft ook toegang tot de site van de politie:quote:Op maandag 19 januari 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste verraadt inderdaad dat het een fake bericht is om mensen op te ruien, ik verdenk TS ervan het originele facebook bericht getypt te hebben.
Uiteraard. Maar mensen meteen voor leugenaar maken is een andere uiterste. Je kunt aanvullende informatie vragen. Of aangeven dat verhalen op Facebook lastig te bewijzen zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het maakt niet uit of jij wel of geen leugenaar bent, het gaat om het incident zelf en of je het kunt staven met bewijs. Dat maakt dit soort berichtgeving ook altijd zo discutabel en daarom moeten nieuwsbrengers kritisch zijn.
Het is waar dat politie zoekt naar getuigen. Voor de rest is niks met zekerheid waar.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is op het journaal geweest dus het is waar.
Niet-moslims worden door moslims ook aangevallen, vooral de ouderen. Kunnen we dat ook niet eens een keer gaan registreren?! Ik ken al 2 ouderen die door groepjes jongeren geintimideerd en bedreigd zijn. Eentje die in de rij bij de kassa stond en een ander bij de action.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sinds de aanslagen in Frankrijk zijn er al 50+ meldingen van moslims die lastiggevallen zijn en dit van Frankrijk alleen.
De bron van dit artikel is de politie zelf die een oproep doet. Staat los van wat het stukje detail over ''broek naar beneden trekken'' dat ik deed (dit heb ik via via vernomen en hoef je natuurlijk niet te geloven). Maar ik begrijp dat jij wil ontkennen dat moslims worden lastiggevallen.
Hoezo? De politie kan toch zelf die berichten typen?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze heeft ook toegang tot de site van de politie:
http://www.politie.nl/nie(...)an-mishandeling.html
Ik reageer in NWS nu. Staat redelijk los van mijn nieuwsposterschap. Ik heb dan ook niet dit soort berichten met alleen Facebook als bron op de FP gepost. Sterker nog, ik heb niets gepost over vermeende mishandelingen van moslima's.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:06 schreef Janneke141 het volgende:
Precies, zelfs dat weten we niet zeker. Van een nieuwsposter mag je toch een wat kritischer houding verwachten waar het gaat om nieuwsbronnen - of de inhoud van het bericht.
Aha. Kan me haast niet voorstellen dat die brief niet gepost is met een glimlach, anders:quote:Op maandag 19 januari 2015 14:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh sorry, dit was een brief die naar een moslim was gestuurd volgens Sait van Altijdgeslaagd.nl als bewijs van aanwezig racisme.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Aha. Kan me haast niet voorstellen dat die brief niet gepost is met een glimlach, anders:
http://rationalwiki.org/wiki/Poe%27s_Law
quote:It is an observation that it's difficult, if not impossible, to distinguish between parodies of fundamentalism or other extreme views and their genuine proponents, since they both seem equally insane.
Denk je dat de politie die fake berichten zelf typt?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo? De politie kan toch zelf die berichten typen?
Autochtonen die door moslims worden aangevallen krijgen altijd media aandachtquote:Op maandag 19 januari 2015 14:07 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Niet-moslims worden door moslims ook aangevallen, vooral de ouderen. Kunnen we dat ook niet eens een keer gaan registreren?! Ik ken al 2 ouderen die door groepjes jongeren geintimideerd en bedreigd zijn. Eentje die in de rij bij de kassa stond en een ander bij de action.
Was dat al in het nieuws geweest? Dat heb ik dan gemist, heb je daar nog een link naar misschien?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Net zo evident als de Joodse vrouw die op klaarlichte dag werd mishandeld in Parijs? Of de Moslima van wie haar hoofddoek werd afgerukt op klaarlichte dag in Eindhoven? Of dat de daders van de aanslagen op de Moskee in Zweden extreem-rechts waren (en later bleek het om andere Moslims te gaan).
http://10news.dk/swedish-(...)-from-extreme-right/quote:Op maandag 19 januari 2015 14:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was dat al in het nieuws geweest? Dat heb ik dan gemist, heb je daar nog een link naar misschien?
Nu ben je wel plots kritisch? Interessant.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat.
[..]
Ja joh, haal de aanslagen van Parijs erbij
[..]
Waar staat dat ze dat probeerden?
Voor dit stukje is je bron op zijn zachts gezegd al dubieus.
Thnxquote:Op maandag 19 januari 2015 14:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
http://10news.dk/swedish-(...)-from-extreme-right/
Of een ongeluk of opzettelijk door iemand van binnenin. De leider geeft aan dat het gevaar voor hen niet van extreem-rechts komt maar van andere Moslims (het zijn sjiieten).
Jij denkt dat de politie dat facebook bericht heeft getypt?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Denk je dat de politie die fake berichten zelf typt?
Geen idee ik heb geen facebook.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de politie dat facebook bericht heeft getypt?
Vraag me wel af hoe betrouwbaar die site en Afpixlat, waarnaar verwezen wordt, zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
http://10news.dk/swedish-(...)-from-extreme-right/
Of een ongeluk of opzettelijk door iemand van binnenin. De leider geeft aan dat het gevaar voor hen niet van extreem-rechts komt maar van andere Moslims (het zijn sjiieten).
Ik schoot in de lach toen ik dit las, is dat erg?quote:
Zat dat in je brievenbus?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |