Jup. En heb gebulkt dus ik ben benieuwd.quote:
Verklaart een hoop.quote:
Als voorbereiding voor creatine?quote:Op maandag 19 januari 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. En heb gebulkt dus ik ben benieuwd.
Misschien moet jij weer eens een lijstje posten?quote:
Nou, dan doe ik dat.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Misschien moet jij weer eens een lijstje posten?
Goed lijstjequote:Op maandag 19 januari 2015 09:42 schreef Lonaa het volgende:
O: Smoothie van halve liter water, 100 gram spinazie, 100 gram bosbessen, banaan, 80 gram komkommer, 1 tbsp chiazaad.
L: 300 gram champignons, 50 gram feta, 1 of 2 geroosterde boterhammen.
D: Zelfgetrokken eendenbouillon met eendenvlees, paksoi, gember, bosui en uhm, dat was het wel denk ik.
T: Griekse yoghurt met honing en walnoten.
1390. K 97 V 60 E 90quote:Op maandag 19 januari 2015 09:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed lijstjeGeen idee qua kcal, maar lijkt wel gezond
Ik weet die verhoudingen nooit, maar 1400 kcal is niet verkeerdquote:Op maandag 19 januari 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
1390. K 97 V 60 E 90Vind ik best netjes.
Ik deed zaterdagavond 10 min, was al kapot gevrorenquote:Op maandag 19 januari 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en zo no geven 20 km fietsen natuurlijk.
Ik hou ze ook niet precies in de gaten, maar ze zijn allemaal nog ruim groen, ik zit redelijk in mn eiwitten en redelijk in mn vet (eiwit was eerder nog veel lager en vet veel hoger)quote:Op maandag 19 januari 2015 09:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik weet die verhoudingen nooit, maar 1400 kcal is niet verkeerd
Ik doe ook nog 13 km op oma tempo omdat meefietsen met duurloop.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik deed zaterdagavond 10 min, was al kapot gevrorenSterkte
Dan is het vast goedquote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hou ze ook niet precies in de gaten, maar ze zijn allemaal nog ruim groen, ik zit redelijk in mn eiwitten en redelijk in mn vet (eiwit was eerder nog veel lager en vet veel hoger)
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe ook nog 13 km op oma tempo omdat meefietsen met duurloop.
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo, goed resultaat
Tweede week op een rij met een mindering nu of niet?
Inderdaad bar koud buiten nuquote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik deed zaterdagavond 10 min, was al kapot gevrorenSterkte
Gaat dat echt sneller? Ik heb dat ook wel eens geprobeerd om 'sochtend tijd te besparen, maar vond het niet echt sneller werken dan in de app zelf direct invoeren....quote:Op maandag 19 januari 2015 09:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan is het vast goed
Ik hou tegenwoordig mijn lijstjes bij in Evernote, puur in tekst vorm. Kan ik makkelijk copy pasten, kcal reken ik later dan ooit wel eens uit. Gaat stuk sneller
Edit: Zie dat ik net alleen sinds donderdagmiddag dat niet heb ingevuld
[..]Nog kutter.
Maar dat gevoel als je ergens warm binnenkomt
Heel goed, en nu hopen dat de trend zich doorzetquote:Op maandag 19 januari 2015 10:24 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
Heb heel in het begin toen ik begon ook al twee weken achter elkaar gehad dat ik afviel. Maar toen kwam ik daarna ineens weer 1,4 kg aan omdat ik schijnbaar toch teveel kcal binnenkreeg.
Die zijn er inmiddels af, en ik ben nu 2,4 kg minder dan beginpunt en op ATL
Dat bijhouden met myfitnesspal werkt dus echt![]()
Copy paste dag van daarvoor, plakken en beleg aanpassen. Dat is namelijk vaak het enigste wat varieert. Avond eten vul ik nooit precies in, weet de hoeveelheden nooit echt precies.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Gaat dat echt sneller? Ik heb dat ook wel eens geprobeerd om 'sochtend tijd te besparen, maar vond het niet echt sneller werken dan in de app zelf direct invoeren....
Moet ik wel zeggen dat ik alle standaarddingen wel als "recept" heb aangemaakt inmiddels denk ik.
quote:Op maandag 19 januari 2015 10:24 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
Heb heel in het begin toen ik begon ook al twee weken achter elkaar gehad dat ik afviel. Maar toen kwam ik daarna ineens weer 1,4 kg aan omdat ik schijnbaar toch teveel kcal binnenkreeg.
Die zijn er inmiddels af, en ik ben nu 2,4 kg minder dan beginpunt en op ATL
Dat bijhouden met myfitnesspal werkt dus echt![]()
Nope, gewoon om massa aan te zetten.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:25 schreef Lonaa het volgende:
LUNCH IS AWESOME.
Geroosterd brood, champignons, feta. Dit was alles wat ik nodig had.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Mijn lunch was ook lekker. Ik had o.a een broodje tonijn, daar heb ik 1 heel hapje van kunnen nemen want toen heeft Link hem gepikt
Nu maar ff lekker een stuk wheytaart
Dus, zij 2x per week lopen en jij mee fietsenquote:Op maandag 19 januari 2015 13:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
20 km fietsen was lekker. Easypeasy tempo (behalve heen en terug naar de stad. Beetje doortrappen)
Het was koud, maar wel gezellig.Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik weet niet of 2 x per week helemaal gaat lukken wegens ander schema, vriendje dat ook af en toe mee wil fietsen en het feit dat ze niet in de stad woont maar in een kutdorp. Maar, 1 x per week zou ik tof vinden ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus, zij 2x per week lopen en jij mee fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit schema doe ik eerst drie weken (misschien tussentijd even tweaken, was nu echt gesloopt), moet redelijk intensief zijn. Kan nu amper goed lopen, volgens mij heb ik nu pas de echte spierpijn in mijn benen zoals ik hier soms voorbij zie komen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Welcome to the day after leg day!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Morgen nog erger?Traplopen is gewoon een ramp
Welkom terug in het land der levenden!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:40 schreef sandertjuh het volgende:
Halloooooo!
Sinds vandaag ook weer aan het werk. Is niet alles maar beter dan ziek op bed of op de bank
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:40 schreef sandertjuh het volgende:
Halloooooo!
Sinds vandaag ook weer aan het werk. Is niet alles maar beter dan ziek op bed of op de bank
Woot! Hoor ik nu ook eens bij die clubquote:
Weet je ook eens hoe het voeltquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Welcome back
[..]
Woot! Hoor ik nu ook eens bij die club
Ik had dat normaal nooit, dus volgens mij is dit schema wat beter voor mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voeltmijn buikspieren en benen doen zeeeeer
![]()
Zit met Link te wachten voor de ct/mri. Honger. Dorst. Alles.
Morgen weer?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik had dat normaal nooit, dus volgens mij is dit schema wat beter voor mijMorgen weer
Nog steeds niks duidelijk over wat ie heeft?
Ja is wel de bedoeling, ga ff kijken hoe het morgen is. Anders ga ik donderdagquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen weer?ik kon de 1ste x echt niet de 2de keer met een dag ertussen
ik kon niet eens naar de plee
ben benieuwd hoe het je morgen vergaat.
Nooe scans moeten duidelijkheid bieden. Moedt er om 09:30 zijn... Wacht nu nog. Duurt lang.
Ik regelmatig op zondag last van spierpijn in de benen na het voetballen. Soms is het zelfs zo erg dat ik amper van de bank af kan komen als ik even stil heb gezeten. Loop dan ook door het huis als een oude vent en kom nauwelijks de trap op bijvoorbeeld.quote:
Thanks!!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welkom terug in het land der levenden!
Tweede dag is altijd het ergste volgens mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Morgen nog erger?Traplopen is gewoon een ramp
En dit uiteraard.quote:
De focus leggen op de grote spiergroepen zoals je borst, rug en benen met daarnaast wat isolatie oefeningen voor de kleinere spiergroepen, zoals biceps en triceps. Nadeel van een fullbody schema vind ik persoonlijk dat je zo lang bezig bent.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:37 schreef sanger het volgende:
Ik heb zondag veel zwaarder aan KT gedaan dan normaal, en ik voel het nu ook in de armen hoor. Lekker gevoel![]()
Ik wil langzamerhand ook de KT wat verder opvoeren, ben op zoek naar een mooi opbouwschema waarin twee keer per week aan KT gedaan wordt en eigenlijk alle spiergroepen om en om aan bod komen. Iemand die zoiets weet te vinden?
Mijn bedoeling was dus om 2x in de week een deel van alle spiergroepen te doen inderdaad. Dus niet iedere keer alles.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:59 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De focus leggen op de grote spiergroepen zoals je borst, rug en benen met daarnaast wat isolatie oefeningen voor de kleinere spiergroepen, zoals biceps en triceps. Nadeel van een fullbody schema vind ik persoonlijk dat je zo lang bezig bent.
Ben zelf van een split schema puur omdat je niet zo lang bezig bent en je krachten verspreid om het maar zo te zeggen.
Als je een (zwaar) fullbody schema gaat doen krijg je zoiets als onderstaand:
* 2 of 3 rug oefeningen
* 2 of 3 borst oefeningen
* 1 of 2 biceps oefeningen
* 1 of 2 triceps oefeningen
* 1 of 2 schouder oefeningen
* buik
* benen
* cardio
Dan ben je al snel 1.5/2 uur bezig. En je raakt (zwaar) vermoeid met een fullbody schema vind ik zelf waardoor je geneigd ben de laatste oefeningen af te raggelen.
Ik weet niet hoe je qua tijd en mogelijkheden zit maar misschien dat je 3 keer wat korter kunt gaan in de week? Dan kan je het schema al opsplitsen namelijk!
Kut.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Tweede dag is altijd het ergste volgens mij
Moggel!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen!
Ik had slaaaaaaaaaaaaaaaaaap.En nu heb ik geen honger.
Ja dit, doe eens reagerenquote:
Net lijstje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:40 schreef sanger het volgende:
Ohja, ook nog een lijstje:
O: 2 volkoren (waarvan 1 het kapje) met philadelphia salm/dille
L: 4 volkoren; twee paardenrookvlees twee kipfilet
T: banaan + grote mandarijn
D: pastaschotel met braadworst en salamiblokjes. Weet nog niet precies wat de kcal zijn enzo, moet nog invoeren.
S: 90 minuten voetballen 3*3 of 4*4. Mocht voetbal niet doorgaan dan duik ik de sportschool in
T: indien het kcal technisch nog kan na D nog wat kwark.
Vanmorgen voor het eerst ook maar taille, heupen en hals opgemeten. Ook maar eens bijhouden
Eigenlijk niet he. Spierpijn is juist goedquote:
quote:Net lijstje.
Ja spierpijn is goed en fijn allemaal, maar toch ook wel klotequote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:05 schreef sanger het volgende:
Zo lunch er in gewerkt
[..]
Eigenlijk niet he. Spierpijn is juist goed
[..]![]()
Heb ook eens naar mijn patroon de laatste dagen gekeken. Gemiddeld genomen kom ik erg goed uit bij de doelen die de app voor mij bepaald heeft obv de gewenste 1.800 kcalEne dag bv. veel te hoog in eiwit, andere dag stuk te laag.
Zat net wat te scrollen op willekeurige sites, maar heb nu een aantal keer al gelezen dat langzamer eten zorgt voor sneller afvallen. Ik zie de link niet echt, of het moet zorgen voor minder grote porties. Iemand die weet of dit zo is, en hoe dit dan zit?
Langzaam eten is een stukje mindfulness denk ik. Bewuster eten waardoor je uiteindelijk minder eet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:05 schreef sanger het volgende:
Zo lunch er in gewerkt
[..]
Eigenlijk niet he. Spierpijn is juist goed
[..]![]()
Heb ook eens naar mijn patroon de laatste dagen gekeken. Gemiddeld genomen kom ik erg goed uit bij de doelen die de app voor mij bepaald heeft obv de gewenste 1.800 kcalEne dag bv. veel te hoog in eiwit, andere dag stuk te laag.
Zat net wat te scrollen op willekeurige sites, maar heb nu een aantal keer al gelezen dat langzamer eten zorgt voor sneller afvallen. Ik zie de link niet echt, of het moet zorgen voor minder grote porties. Iemand die weet of dit zo is, en hoe dit dan zit?
Ja sorry, ik was pas om fucking 16:00 zu hause. Toen ging ik even douchen, eten maken, instorten (lees tukje doen), wakker worden, serie kijken, kwark eten en nu naar bedquote:
Ja tsssk. Dat kan natuurlijk niet he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was pas om fucking 16:00 zu hause. Toen ging ik even douchen, eten maken, instorten (lees tukje doen), wakker worden, serie kijken, kwark eten en nu naar bed
Ja sorryquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja tsssk. Dat kan natuurlijk niet he?
Oh kak. Wat zei de fysio?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorryEn toen blesseerde ik ook nog mijn schouder want ik hoorde een pees "KNAP" doen en toen had ik fucking pijn
Dusdanig dat ik niet kon sturen meer.
Dus ik heb eigenlijk gelogen want ik ben zelfs nog naar de fysio snel geweest, die ik had geappt langs de kant van de weg
Die stond echt zo vanquote:
THAT IS THE FUCKING SPIRITquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef Qwea het volgende:
Ennu heb ik pijn in mijn arm, maar pijn is een emotie en die kun je uitzetten![]()
Ja! Precies dat! Dat je hem over zo'n randje voelt glijden ofzo. Dat je echt denkt "Uh-oh..."quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef Lonaa het volgende:
Ah, superkak.
IK heb ook een pees/spier in/naast mn schouderblad die dat af en toe doet. Hij knakt. Voelt alsof ie opzij rolt ofzo. Supervaag. Superpijn ook.
Tramadol
Al dat gejank over pijnquote:
Ja, precies dat! En dat gebeurd ook inderdaad zonder gekke inspanning whatsoever.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Precies dat! Dat je hem over zo'n randje voelt glijden ofzo. Dat je echt denkt "Uh-oh..."Tramadol, ja, waarom denk je dat ik inmiddels in bed lig?
![]()
[..]
Al dat gejank over pijn
Ja! nou ja, ik zeg wel ja, maar dit was de eerste keer zonder dat ik wat deedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies dat! En dat gebeurd ook inderdaad zonder gekke inspanning whatsoever.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! nou ja, ik zeg wel ja, maar dit was de eerste keer zonder dat ik wat deedDe vorige keer pakte ik een krat bier op en die keer daarvoor deed ik een dumbell verplaatsen
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat k iets specifieks deed. Ik kan me ook niet herinneren hoe vaak het gebeurd is. Wel vaak iig.
Oh, en ik heb m'n resistance bands voor het eerst gebruikt vandaag!
Uhm. oa biceps curls.quote:
Wilde het wat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uhm. oa biceps curls.En row bewegingen. En uhm, nog wat dingen. Voornamelijk rug, schouders, armen. M'n benen waren wel oke na 5,5 km lopen vond ik
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Joah.Kan het iig wel voelen nu in de armpjes
Minder PWO is serieus wel een goede optie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:23 schreef Qwea het volgende:
Oh and on a serious note: ik heb al 3 dagen steken op mijn borst, in rust, die niet minder worden
IK GA DOOOOOOOOD (ooit).
Ooh. Kut(hihi)pillenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sinds m'n pillen hoef dat sowieso niet meer zo.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Minder PWO is serieus wel een goede optie.
Ja, doe dat dan ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht ja![]()
Dat is best kut. Heb je partner?quote:
Al! Gisteren En vandaag! Zondag begon het dus gelijk gestaaktquote:
Ja.quote:
Is het al iets minder dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al! Gisteren En vandaag! Zondag begon het dus gelijk gestaakt
Neequote:
Wel op specifieke momenten?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neemaar het is ook niks ernstigs. Althans, geen hartaanval ofzo. Is ook niet de hele dag hoor.
Hahahaha. Ik zie je al gaan, sexjunkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Die was in eerste instantie wel een beetje opgelucht. Zonder pillen is mijn libido als dat van een puberjongetje van 16 en hij is al een tijdje geen puberjongetjes van 16 meer.![]()
Hij vindt het ook niet erg, wel naar voor mij.
Valt me op met name 's avonds. In bed en op de bank. Zo'n diepe stekende pijn. Nu ookquote:
Ik moet ze blijven slikken. Tenminste, ze werken dus het is wel verstandig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik zie je al gaan, sexjunk![]()
Moet je nog weer met die pillen stoppen? Kan het libido nog beter worden?
Narigheid.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Valt me op met name 's avonds. In bed en op de bank. Zo'n diepe stekende pijn. Nu ook
Shit happens. Gaat vast wel weer over.quote:
Omhoog? Damn. Nog last van andere bijwerkingen dan ook?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet ze blijven slikken. Tenminste, ze werken dus het is wel verstandig.(Sterker nog, ik denk dat de dosis om hoog gaat)
Het kan wel weer wegtrekken, maar ik reken er niet op
Is het gvd eindelijk eens bedrijvig! (Ik ben een beetje high)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Drukte hier
Lijkt wel als jullie beide aan 3 pwo scoops zitten
Das waarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is het gvd eindelijk eens bedrijvig! (Ik ben een beetje high)
Daar zit wel een kern van waarheid in. We blijven ook wel uhm, actiefquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omhoog? Damn. Nog last van andere bijwerkingen dan ook?
Wel kut van je libido. Ze zeggen dat als je een week lang elke aaf sex hebt je zin vanzelf terugkomt ofzo. Want sex maakt zin in sex. Ofzo. Dus.
Nee, precies.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Op zich is dit momenteel niet gigantisch verkeerd![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus spierpijn in de benen is best wel kut
Ik lachte jou destijds uit Q over dat wc verhaal, little did I know
Ja, dat had ik ook uit gevondenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]told ya. Beste tip: gewoon laten vallen
Braafquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar zit wel een kern van waarheid in. We blijven ook wel uhm, actief
Andere bijwerkingen niet echt. Nou ja, behalve dan dat ik 's ochtends mn nest niet meer uit kan komenAls ik er eenmaal uit ben is het prima, maar de drempel is huge fucking hoog.
En weinig eetlust
Oma.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben trouwens hartstikke nuchter en ik denk dat k zo naar bed ga.
Allebei. Warm, moe. Alles.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Braaf![]()
Maar waar zit dat hem in? In je bed die warm is? Nog moe?
Dat is niet perse slechtmaar ja, beter ga je meer eten hoor als je al 2 dagen honger hebt!
Lekker voor hem, jij bepaald!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Sportinstructeur was het niet eens met mijn doel van 95 kg, die vond 100kg voorlopig genoeg. For fuck sake
Kolere dat is veulquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Allebei. Warm, moe. Alles.
Als ik me omdraai val ik ook binnen no-time weer in slaap. Ik slaap rustig 10/11 uur per nacht.
En ja ja ja. Vandaag lekker nog minder kcal dan gisteren.
Ja zie, daar heb je het al...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef Lonaa het volgende:
En ik ga toch nog even wat eten. Lekker puh.
Je bent bekend met de magnetron?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog niet weg hoor. Mn brood is nog bevroren.
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, had ik maar meer moeten eten vandaag.
Dat is zo supersmerig, brood ontdooien in de magnetron.quote:
Snap ik!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, I know!![]()
Baal er wel een beetje van.
Welnee! Ff 30 sec op 650 watt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is zo supersmerig, brood ontdooien in de magnetron.
+ lief z'n kunstgebit staat in de magnetron.
Je bent nog serieus ook?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:54 schreef Lonaa het volgende:
Het is beter voor je tandvlees als het rust krijgt, dus 's nachts uit.
Dozen volquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef CrunchySelf het volgende:
You got an extra few of them magic pills?
In de badkamer hebben we geen kastje of plankje oid, in de slaapkamer is niet handig, en op alle andere plekken kan de kat erbij. En die kat is volkomen gestoord dus dat vertrouwen we nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent nog serieus ook?waarom staat dat in de magnetron?
Slapen is goed voor je gainzzzz!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat?! Heb nog geen motivatie om te slapen
Zie ik eruit als een drugs dealer??????????quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef Lonaa het volgende:
He Qwea, mijn pillen zijn bijna op, kan je opsturen?
Je wilt me hier niet hebben?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slapen is goed voor je gainzzzz!!!
Oke. Nou, weltrusten ey!
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een drugs dealer??????????
Ik probeer je ripped te krijgen, jonge!quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik probeer je ripped te krijgen, jonge!
Whut? Mijn reknr?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nice. En ik heb je rekeningnummer nog.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 06:39 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok, dag 2 is kutterGa morgen wel sporten
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omhoog? Damn. Nog last van andere bijwerkingen dan ook?
Wel kut van je libido. Ze zeggen dat als je een week lang elke aaf sex hebt je zin vanzelf terugkomt ofzo. Want sex maakt zin in sex. Ofzo. Dus.
Was indd wel beetje stil hier de laatste dagenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is het gvd eindelijk eens bedrijvig! (Ik ben een beetje high)
Wat? Jezelf of......quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]told ya. Beste tip: gewoon laten vallen
Ik kan amper opstaan van mijn stoel, traplopen is gewoon ware helquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:39 schreef Qwea het volgende:
[..]!! Er doorheen sporten kan ook
gaat het vanzelf weg.
Ja, op het moment dat gaat zitten komt precies spanning op de spieren waar ik zo last van hebquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:13 schreef sandertjuh het volgende:
Per 1 maart een nieuwe jobDus maandag 2 maart beginnen.
Heb ik een tijd terug al gesolliciteerd en uiteindelijk afgelopen maandag na een aantal keer verschuiven een meeloop dag gehad. Ook een assesment moeten maken, deze heb ik uitermate bedroevend gemaakt. Gelukkig heb ik mezelf smiddags wel kunnen bewijzen op de werkvloer![]()
Aankomende week contract tekenen, zodra ik dat heb gedaan gelijk mijn ontslagbrief indienen. Moet voor 1 februari anders zit ik hier nog een maand langer
Moggel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Gewoon bijna 11 uur geslapen. wtf.
Waarom? Alles schuift toch gewoon wat op?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik raak iedere keer zo in de warm met m'n eetschema.
Maar ik heb vanavond cursus om 18:45 tot 21:00 ofzo, dus dat werkt dan niet zo lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Moggel.
[..]
Waarom? Alles schuift toch gewoon wat op?
Nee. Zelf eten regelen of krijg je dat daar? Als je toch van te voren zelf moet eten neem je gewoon een T meequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik heb vanavond cursus om 18:45 tot 21:00 ofzo, dus dat werkt dan niet zo lekker
Van te voren eten. Het is een actieve cursus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee. Zelf eten regelen of krijg je dat daar? Als je toch van te voren zelf moet eten neem je gewoon een T mee
Thanks! Vrijdagavond uit eten, zal de kliekjes wel naar je toe sturen per postquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Gefeliciteerd
Wanneer en wat voor gebak kan ik verwachten? Kan ik even mijn eet schema daarop aanpassen
Niet wetende hoe je met je kcal zit, maar zelf hou ik altijd deze tijden aan:quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Van te voren eten. Het is een actieve cursus.
Maar goed, ik heb dus nu nog niks gegeten. Ik zit te denken aan nu een banaan, dan om 2 uur 1 lekker broodje van de bakker en om kwart voor 6 ofzo m'n avondeten. En dan om 21 uur nog een bak yoghurt. Ofzo.
Kliekjesquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Thanks! Vrijdagavond uit eten, zal de kliekjes wel naar je toe sturen per post
Ja, ik wil inderdaad lunch en T omdraaien. En dan de T (die dus lunch wordt) een uurtje vroeger.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet wetende hoe je met je kcal zit, maar zelf hou ik altijd deze tijden aan:
Lunch 12:00
T 15:00
D: 18:00
Evt T na sporten : 21:00
Persoonlijk zou ik dus gewoon goed lunchen, T om drie uur, goed D, en daarna weer een T. Maar je kunt Lunch en T ook omdraaien, maar omdat het je ontbijt is zou ik hem wat groter maken
Lekker verwarrend al die lettersquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik wil inderdaad lunch en T omdraaien. En dan de T (die dus lunch wordt) een uurtje vroeger.
Ik ga eens even kijken wat de kcal doen.
Ja, geen touw meer aan vast te knopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekker verwarrend al die letters
Zolang je maar goed zit met je kcal en geen honger hebt, dan is in principe alles qua tijd prima
Jup, maar omdat jij zei dat je eigenlijk geen honger meer hebt is die niet altijd betrouwbaarquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, geen touw meer aan vast te knopen.
Of wel honger, en dan ETEN.
Het is een minimaal gevoel onder in m'n buik dat ik ben gaan herkennen, als ik erop letquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jup, maar omdat jij zei dat je eigenlijk geen honger meer hebt is die niet altijd betrouwbaar
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is een minimaal gevoel onder in m'n buik dat ik ben gaan herkennen, als ik erop let
Dat doe je elke dag dus niks mis mee imoquote:
Jazeker! En weer van 40 naar 36 uur wat ik toch wel heerlijk vind. Hiervoor ook jaren 36 uur gewerkt en daar raak je gewoon een beetje verpest vanquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kliekjes![]()
Blijf je in hetzelfde vakgebied?
Dat is wel lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jazeker! En weer van 40 naar 36 uur wat ik toch wel heerlijk vind. Hiervoor ook jaren 36 uur gewerkt en daar raak je gewoon een beetje verpest van
Doe jij eens huisarts bellen, dit klinkt niet gezondquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
Wellicht moet ik eens de huisarts bellen zoIk heb al 2x het gevoel gehad dat ik bijna dood ging met die steken op mijn borst vandaag
Zet hem dan ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 05:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Dit zijn geen tijden voor een wekker
Wat Q zegt, doorheen sportenquote:Op woensdag 21 januari 2015 06:39 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok, dag 2 is kutterGa morgen wel sporten
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:13 schreef sandertjuh het volgende:
Per 1 maart een nieuwe jobDus maandag 2 maart beginnen.
Heb ik een tijd terug al gesolliciteerd en uiteindelijk afgelopen maandag na een aantal keer verschuiven een meeloop dag gehad. Ook een assesment moeten maken, deze heb ik uitermate bedroevend gemaakt. Gelukkig heb ik mezelf smiddags wel kunnen bewijzen op de werkvloer![]()
Aankomende week contract tekenen, zodra ik dat heb gedaan gelijk mijn ontslagbrief indienen. Moet voor 1 februari anders zit ik hier nog een maand langer
Niets wellicht.... Zou het serieus doen. En ook gewoon vertellen van die PWOquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
Wellicht moet ik eens de huisarts bellen zoIk heb al 2x het gevoel gehad dat ik bijna dood ging met die steken op mijn borst vandaag
Yo, trut. Bellen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
Was half 7 op kantoor, iets met drukte.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Zet hem dan ook niet
[..]
Wat Q zegt, doorheen sporten
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doe jij eens huisarts bellen, dit klinkt niet gezond
Ja maar het is ook niks ernstigs want dan was ik al in elkaar gestort! Als ik het morgen nog heb, bel ik wel. Ik heb het gruwelijk druk vandaagquote:
Ok, maar goed kan het nooit zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ja maar het is ook niks ernstigs want dan was ik al in elkaar gestort! Als ik het morgen nog heb, bel ik wel. Ik heb het gruwelijk druk vandaag
Ik heb een kut HA waar ik eigk helemaal niet heen wilquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok, maar goed kan het nooit zijn.
Weet niet hoe druk je doktor is, maar meestal is het bij mij vandaag bellen -> morgen pas plek. Tenzij spoed, bla bla.
*opslaat*quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef CrunchySelf het volgende:
i'll just leave this here
http://foritain.tweakblogs.net/blog/11352/pizza-pie!
Had ik eerst ook, toen geswichtedquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een kut HA waar ik eigk helemaal niet heen wilDus ik heb ook ietwat dokter ontwijkend gedrag
Heeft iig niks met inspanning te maken want ik heb geen fuck gedaan nog vandaag qua sport oid
Dat ding ziet er zo gaaf uitquote:
Laatste x PWO was zondag. Dus lijkt me niet van de PWO te komenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, toen geswichtedMaar herken het gedrag, voel me snel een zeur
PWO is vast nu ook al lang uit gewerkt, geen inspanning. Meh. Raar verhaal.
En lekkerquote:Dat ding ziet er zo gaaf uit
Ziet er lekker uit!quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Nee lijkt me niet. Misschien voorlopig toch even op pauze?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laatste x PWO was zondag. Dus lijkt me niet van de PWO te komen
[..]
En lekker![]()
Volgens mij ook niet gigantisch moeilijk, kost misschien wel wat tijd maar ach.quote:
Ik ga hem binnenkort wel eens even makenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet. Misschien voorlopig toch even op pauze?
[..]
Volgens mij ook niet gigantisch moeilijk, kost misschien wel wat tijd maar ach.
Nicequote:Op woensdag 21 januari 2015 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort wel eens even makenGa van het weekend ook maar eens weer cheese cake fixen
Kom dan wel ff een stukje proberen bij jequote:Op woensdag 21 januari 2015 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort wel eens even makenGa van het weekend ook maar eens weer cheese cake fixen
Ook bij aanschuiftquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:26 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Kom dan wel ff een stukje proberen bij je
Ik heb de laatste tijd niet echt spierpijn gehad omdat ik voornamleijk cardio doe, maar vroeger deed ik gewoon erdoorheen sporten inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was half 7 op kantoor, iets met drukte.
Maar serieus doorheen sporten? als ik de trap amper af/opkom, bureaustoel en wc pot. Lijkt mij dat de helft van al mijn oefeningen lang niet ga lukken, kan ik toch beter morgen gaan en dan gewoon volle set doen. Ga ik zondag weer ipv normaal gesproken maandag
Nicequote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Een heuze meetquote:
Ga ik nu ook doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd niet echt spierpijn gehad omdat ik voornamleijk cardio doe, maar vroeger deed ik gewoon erdoorheen sporten inderdaad
De ironie, een meet in een afval topic om pizza te gaan etenquote:
quote:
quote:De ironie, een meet in een afval topic om pizza te gaan eten
Waarom?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:52 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik ben weer lekker slecht bezig.
Misschien wijs, ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:53 schreef Qwea het volgende:
Ik wil sporten, maar iets in mij zegt dat ik dat met die steken even moet laten
Net misselijk gegeten aan mislukt suikerbroodquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:54 schreef Artoo het volgende:
[..]
Misschien wijs, ja.Al contact gehad met een arts?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:53 schreef Qwea het volgende:
euwh. das wel kutquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net misselijk gegeten aan mislukt suikerbroodSowieso al weer een paar dagen te slecht aan het eten. Vooral veel te weinig groenten.
Moet even weer goed streng gaan zijn en alles gaan tellen.
Je zou hem best wat gezonder kunnen maken, hij valt nog best mee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Die pizza pie heeft echt 1000 calorieen per kwart ofzo.
Niet een leuk idee voor jouw blog?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou hem best wat gezonder kunnen maken, hij valt nog best mee.
Ik zal het eens gaan proberen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet een leuk idee voor jouw blog?
Coolquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het eens gaan proberen.Maar eerst even op mijn vriend zijn nieuwe loon wachten, dan mag ik weer boodschappen doen.
Je ziet aan mijn blog precies de periodes waarin het goed gaat en waarin het niet goed gaat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cooler staan echt veel leuke (en gezonde) recepten op je blog.
Ja dat geloof ik welquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je ziet aan mijn blog precies de periodes waarin het goed gaat en waarin het niet goed gaat.
Omnomnomnomquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Die pizza pie heeft echt 1000 calorieen per kwart ofzo.
Kun je mooi met die dikke reet binnenkort meeten met mij en Link. Ervan uitgaand dat Link weer goed loopt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:15 schreef Lonaa het volgende:
Gossie, wat ben ik toch blij dat ik met m'n dikke kont ook hier welkom ben.
Als ik hier roep ga je zeuren dat het ver rijden isquote:
Waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Meet bij Q! Alleen wel een stukje rijden volgens mij!
Done dealquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Meet bij Q! Alleen wel een stukje rijden volgens mij!
Oh dat nog steeds hoor, de koekjes, cakes etc gaan allemaal weg. Dat gaat me te ver om echt hele ladingen zoete dingen te eten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel
Ookal had je wel een tijdje dat je veel bakte maar het vooral aan andere gaf toch?
Of je pakt de trein tot bij mij, dan carpoolen we verderquote:
Niet zo zeuren, doorgaan zul je!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:53 schreef Qwea het volgende:
Hahaha. Maar van gezonde hapjes word je helemaal niet dik! Toffe blog heb je trouwens! Ik wil een voedingsblog gaan beginnen.. Alleen wil mezelf onderscheiden vd rest en ik weet nog niet hoequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zag meet en het eerste wat ik dacht was "jaaaa, dan maken we allemaal lekkere gezonde hapjes"
Daarom ben ik dus dik. Altijd maar direct aan eten denken.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zag meet en het eerste wat ik dacht was "jaaaa, dan maken we allemaal lekkere gezonde hapjes"
Daarom ben ik dus dik. Altijd maar direct aan eten denken.
Hmmm, quote gewoon de verkeerde postquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Of je pakt de trein tot bij mij, dan carpoolen we verder
Weet ik veel of jouw hond cheesecake mag?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef Lonaa het volgende:
Jaa! Meet bij Qwea! Ik kom! Al dan niet met Sally.
Mag ze dan ook een stukje cheesecake?
Zie eindelijk iemand die het met me eens isquote:
Ja, dan welquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik veel of jouw hond cheesecake mag?Van mij wel iig
Mannenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Wij hadden net dit: http://www.naturalcomfort(...)weet-potato-risotto/
Daarbij had ik sugersnaps. Ik vroeg naar aan lief 'Wil je extra groente?'
'Neh'
'Oke!'
Dus ik schep op, flikker 200 gram sugersnaps op mn bord.
'Wat is dat?'
'Sugersnaps'
'Ja maar die wil ik ook want die vind ik heel lekker'
'Kut voor je, je wilde geen extra groente'
Ik moet er ook altijd wel een beetje om lachen hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mannen
Daar kan die van mij ook wat van
quote:
Schappelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet er ook altijd wel een beetje om lachen hoor.![]()
Heb m wel een beetje van mijn sugersnaps gegeven.
De liefde van een man gaat dan ook door de maag..... Goed bezigquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet er ook altijd wel een beetje om lachen hoor.![]()
Heb m wel een beetje van mijn sugersnaps gegeven.
Zie je nou welquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo. Blij dat ik toch naar de sportschool ben gegaan. Nu halverwege en de spierpijn zit me eigenlijk niet in de weg
Goed dat je toch gegaan bent!quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo. Blij dat ik toch naar de sportschool ben gegaan. Nu halverwege en de spierpijn zit me eigenlijk niet in de weg
Af en toe komt er nog wel eens wat zinnige uit dit topicquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Zie je nou wel
Best kans dat morgen grotendeels weg is ook, had ik vroeger tenminste wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |