Jup. En heb gebulkt dus ik ben benieuwd.quote:
Verklaart een hoop.quote:
Als voorbereiding voor creatine?quote:Op maandag 19 januari 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. En heb gebulkt dus ik ben benieuwd.
Misschien moet jij weer eens een lijstje posten?quote:
Nou, dan doe ik dat.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Misschien moet jij weer eens een lijstje posten?
Goed lijstjequote:Op maandag 19 januari 2015 09:42 schreef Lonaa het volgende:
O: Smoothie van halve liter water, 100 gram spinazie, 100 gram bosbessen, banaan, 80 gram komkommer, 1 tbsp chiazaad.
L: 300 gram champignons, 50 gram feta, 1 of 2 geroosterde boterhammen.
D: Zelfgetrokken eendenbouillon met eendenvlees, paksoi, gember, bosui en uhm, dat was het wel denk ik.
T: Griekse yoghurt met honing en walnoten.
1390. K 97 V 60 E 90quote:Op maandag 19 januari 2015 09:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed lijstjeGeen idee qua kcal, maar lijkt wel gezond
Ik weet die verhoudingen nooit, maar 1400 kcal is niet verkeerdquote:Op maandag 19 januari 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
1390. K 97 V 60 E 90Vind ik best netjes.
Ik deed zaterdagavond 10 min, was al kapot gevrorenquote:Op maandag 19 januari 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en zo no geven 20 km fietsen natuurlijk.
Ik hou ze ook niet precies in de gaten, maar ze zijn allemaal nog ruim groen, ik zit redelijk in mn eiwitten en redelijk in mn vet (eiwit was eerder nog veel lager en vet veel hoger)quote:Op maandag 19 januari 2015 09:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik weet die verhoudingen nooit, maar 1400 kcal is niet verkeerd
Ik doe ook nog 13 km op oma tempo omdat meefietsen met duurloop.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik deed zaterdagavond 10 min, was al kapot gevrorenSterkte
Dan is het vast goedquote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hou ze ook niet precies in de gaten, maar ze zijn allemaal nog ruim groen, ik zit redelijk in mn eiwitten en redelijk in mn vet (eiwit was eerder nog veel lager en vet veel hoger)
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe ook nog 13 km op oma tempo omdat meefietsen met duurloop.
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo, goed resultaat
Tweede week op een rij met een mindering nu of niet?
Inderdaad bar koud buiten nuquote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik deed zaterdagavond 10 min, was al kapot gevrorenSterkte
Gaat dat echt sneller? Ik heb dat ook wel eens geprobeerd om 'sochtend tijd te besparen, maar vond het niet echt sneller werken dan in de app zelf direct invoeren....quote:Op maandag 19 januari 2015 09:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan is het vast goed
Ik hou tegenwoordig mijn lijstjes bij in Evernote, puur in tekst vorm. Kan ik makkelijk copy pasten, kcal reken ik later dan ooit wel eens uit. Gaat stuk sneller
Edit: Zie dat ik net alleen sinds donderdagmiddag dat niet heb ingevuld
[..]Nog kutter.
Maar dat gevoel als je ergens warm binnenkomt
Heel goed, en nu hopen dat de trend zich doorzetquote:Op maandag 19 januari 2015 10:24 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
Heb heel in het begin toen ik begon ook al twee weken achter elkaar gehad dat ik afviel. Maar toen kwam ik daarna ineens weer 1,4 kg aan omdat ik schijnbaar toch teveel kcal binnenkreeg.
Die zijn er inmiddels af, en ik ben nu 2,4 kg minder dan beginpunt en op ATL
Dat bijhouden met myfitnesspal werkt dus echt![]()
Copy paste dag van daarvoor, plakken en beleg aanpassen. Dat is namelijk vaak het enigste wat varieert. Avond eten vul ik nooit precies in, weet de hoeveelheden nooit echt precies.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Gaat dat echt sneller? Ik heb dat ook wel eens geprobeerd om 'sochtend tijd te besparen, maar vond het niet echt sneller werken dan in de app zelf direct invoeren....
Moet ik wel zeggen dat ik alle standaarddingen wel als "recept" heb aangemaakt inmiddels denk ik.
quote:Op maandag 19 januari 2015 10:24 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
Heb heel in het begin toen ik begon ook al twee weken achter elkaar gehad dat ik afviel. Maar toen kwam ik daarna ineens weer 1,4 kg aan omdat ik schijnbaar toch teveel kcal binnenkreeg.
Die zijn er inmiddels af, en ik ben nu 2,4 kg minder dan beginpunt en op ATL
Dat bijhouden met myfitnesspal werkt dus echt![]()
Nope, gewoon om massa aan te zetten.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:25 schreef Lonaa het volgende:
LUNCH IS AWESOME.
Geroosterd brood, champignons, feta. Dit was alles wat ik nodig had.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Mijn lunch was ook lekker. Ik had o.a een broodje tonijn, daar heb ik 1 heel hapje van kunnen nemen want toen heeft Link hem gepikt
Nu maar ff lekker een stuk wheytaart
Dus, zij 2x per week lopen en jij mee fietsenquote:Op maandag 19 januari 2015 13:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
20 km fietsen was lekker. Easypeasy tempo (behalve heen en terug naar de stad. Beetje doortrappen)
Het was koud, maar wel gezellig.Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik weet niet of 2 x per week helemaal gaat lukken wegens ander schema, vriendje dat ook af en toe mee wil fietsen en het feit dat ze niet in de stad woont maar in een kutdorp. Maar, 1 x per week zou ik tof vinden ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus, zij 2x per week lopen en jij mee fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit schema doe ik eerst drie weken (misschien tussentijd even tweaken, was nu echt gesloopt), moet redelijk intensief zijn. Kan nu amper goed lopen, volgens mij heb ik nu pas de echte spierpijn in mijn benen zoals ik hier soms voorbij zie komen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Welcome to the day after leg day!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Morgen nog erger?Traplopen is gewoon een ramp
Welkom terug in het land der levenden!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:40 schreef sandertjuh het volgende:
Halloooooo!
Sinds vandaag ook weer aan het werk. Is niet alles maar beter dan ziek op bed of op de bank
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:40 schreef sandertjuh het volgende:
Halloooooo!
Sinds vandaag ook weer aan het werk. Is niet alles maar beter dan ziek op bed of op de bank
Woot! Hoor ik nu ook eens bij die clubquote:
Weet je ook eens hoe het voeltquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Welcome back
[..]
Woot! Hoor ik nu ook eens bij die club
Ik had dat normaal nooit, dus volgens mij is dit schema wat beter voor mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voeltmijn buikspieren en benen doen zeeeeer
![]()
Zit met Link te wachten voor de ct/mri. Honger. Dorst. Alles.
Morgen weer?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik had dat normaal nooit, dus volgens mij is dit schema wat beter voor mijMorgen weer
Nog steeds niks duidelijk over wat ie heeft?
Ja is wel de bedoeling, ga ff kijken hoe het morgen is. Anders ga ik donderdagquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen weer?ik kon de 1ste x echt niet de 2de keer met een dag ertussen
ik kon niet eens naar de plee
ben benieuwd hoe het je morgen vergaat.
Nooe scans moeten duidelijkheid bieden. Moedt er om 09:30 zijn... Wacht nu nog. Duurt lang.
Ik regelmatig op zondag last van spierpijn in de benen na het voetballen. Soms is het zelfs zo erg dat ik amper van de bank af kan komen als ik even stil heb gezeten. Loop dan ook door het huis als een oude vent en kom nauwelijks de trap op bijvoorbeeld.quote:
Thanks!!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welkom terug in het land der levenden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |