Ja best wel eigenlijk, meer dan Sleeping Dogs met het "bad-ass politieman neemt het op tegen triads in Hong Kong"-riedeltje. Smaken verschillen hèquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:08 schreef OMG het volgende:
[..]
In vergelijking met GTA5 is het verhaal van Sleeping Dogs ijzersterk. Of wil je daadwerkelijk zeggen dat een ultra generiek "ex-crimineel heeft geld nodig, samen met een oude vriend en nieuwe gozer pleegt 'ie een paar overvallen" plot nou echt diepgang had?
Heb 3 maanden geleden voor 300 euro tegoed gekocht bij offgamers omdat de euro steeds verder daald ten opzichte van de dollar. Heb nu dus nog even genoeg tegoed.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Via welke site koop jij de dollars om te gebruiken in de store? Vind offgamers geen mooie prijzen meer hebben.
Wacht tot hij wat goedkoper isquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:21 schreef 2dope het volgende:
Geen Evolve-spelers hier? Ben echt fucking hooked aan die game... Had ik nooit verwacht.
Welkom.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:29 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Bij dezen meld ik me als eigenaar. First game downloaded: Killer Instinct. Nostalgie
we gaan voor de seizoenen. Ik vond Jago in de eerdere delen al een wuzzyquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welkom.
Heb je de games-with-gold-versie (met alleen Jago gratis) of de volledige?
Wat is je Gamertag?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
we gaan voor de seizoenen. Ik vond Jago in de eerdere delen al een wuzzy
Een vreselijke gegenereerd iets dat ik nog moet aanpassenquote:
PS4 is idd prima, maar vind ze op dit moment te duur om ze allebei te houden. Aangezien er nog niet bijzonder veel exclusives zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet gewisseld, heb hem er gewoon bijgenomen. PS4 is ook een prima ding verder vind ik hoor.
PS4 al kwijt dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
PS4 is idd prima, maar vind ze op dit moment te duur om ze allebei te houden. Aangezien er nog niet bijzonder veel exclusives zijn.
Sja, een PS4 die uitstaat kost niet zoveelquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
PS4 is idd prima, maar vind ze op dit moment te duur om ze allebei te houden. Aangezien er nog niet bijzonder veel exclusives zijn.
Ken het mijn vrouw heeft ook AdmittedRelic gekregenquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vreselijke gegenereerd iets dat ik nog moet aanpassen
Dat zeg je al een paar jaarquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:29 schreef Pheno het volgende:
Alles is aan te passen, dus dat moet ik nog eens doen. Vanavond of zo
Lijkt me stug, dit is mijn eerste gamertagquote:
Jazeker, 495 voor het zootje gekregen. Ik haal uiteindelijk vast weer een ps4 en koop dan gelijk alle gemiste exclusives. Gaat alleen nog wat jaren overheen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
PS4 al kwijt dan?
Over enkele maanden komt er bij mij ook een PS4, sommige exclusives wil ik simpelweg niet missen.
ga eens lunchen hap hapquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me stug, dit is mijn eerste gamertag
Haha dat komt me bekend voor. Zeg ook al jaren dat ik hem aan ga passen...quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vreselijke gegenereerd iets dat ik nog moet aanpassen
You're welcomequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat komt me bekend voor. Zeg ook al jaren dat ik hem aan ga passen...
Leuk om te zien dat er eindelijk wat leven in dit topic is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |