abonnement Unibet Coolblue
pi_149441634
Goed, ik denk erover er 1 te halen. Welke exclusive MOET ik erbij halen? Naast killer instinct, want dat is een no-brainer voor mij.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Eindredactie Games zaterdag 7 februari 2015 @ 11:35:50 #77
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_149443006
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:44 schreef Pheno het volgende:
Goed, ik denk erover er 1 te halen. Welke exclusive MOET ik erbij halen? Naast killer instinct, want dat is een no-brainer voor mij.
:D

Dnno. Voor mij was Dead Rising een no-brainer. FH2 als je raceliefhebber bent. Halo MCC en Sunset Overdrive schijnen ook kont te schoppen maar daar heb ik geen ervaring mee.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 7 februari 2015 @ 11:37:54 #78
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_149443054
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:44 schreef Pheno het volgende:
Goed, ik denk erover er 1 te halen. Welke exclusive MOET ik erbij halen? Naast killer instinct, want dat is een no-brainer voor mij.
niet. Xbox-one heeft geen exclusieve spellen die de moeite waard zijn Als je al een ps4 hebt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Redactie Games zaterdag 7 februari 2015 @ 11:44:14 #79
206706 crew  Racerblade
pi_149443168
Forza Horizon 2 en Sunset Overdrive zijn prima. :) Ik heb afgelopen week ook Titanfall voor ¤12,50 + alle DLC gekocht en die bevalt me een stuk meer dan ik dacht dat die dat zou doen.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:22:14 #80
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_149542105
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:37 schreef donald_dick het volgende:

[..]

niet. Xbox-one heeft geen exclusieve spellen die de moeite waard zijn Als je al een ps4 hebt


Dit soort bullshit opmerkingen zijn een reden waarom ik tegenwoordig steeds minder op Fok ben...
  Eindredactie Games dinsdag 10 februari 2015 @ 16:37:48 #81
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_149542652
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:22 schreef Chevalric het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit soort bullshit opmerkingen zijn een reden waarom ik tegenwoordig steeds minder op Fok ben...
òk
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Redactie Games donderdag 12 februari 2015 @ 09:32:48 #82
175011 SolidDS
Nice.
pi_149593704
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:44 schreef Racerblade het volgende:
Forza Horizon 2 en Sunset Overdrive zijn prima. :) Ik heb afgelopen week ook Titanfall voor ¤12,50 + alle DLC gekocht en die bevalt me een stuk meer dan ik dacht dat die dat zou doen.
Heb ik gezien ja aan je Achievements :P
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  Redactie Games donderdag 12 februari 2015 @ 09:38:56 #83
175011 SolidDS
Nice.
pi_149593804
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:44 schreef Pheno het volgende:
Goed, ik denk erover er 1 te halen. Welke exclusive MOET ik erbij halen? Naast killer instinct, want dat is een no-brainer voor mij.
[Ignore Donald]
Heb inmiddels bijna 40 uur in Sunset zitten dus dat is een aanrader. Ook een game die je even "tussendoor" kan spelen. Choas Squad is leuke party game

Ben geen fanatieke racer, maar Forza H. 2 is echt tof.

quote:
11s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:44 schreef Racerblade het volgende:
Forza Horizon 2 en Sunset Overdrive zijn prima. :) Ik heb afgelopen week ook Titanfall voor ¤12,50 + alle DLC gekocht en die bevalt me een stuk meer dan ik dacht dat die dat zou doen.
Titanfall is inderdaad ook leuk vermaak als je af en toe eens een shooter speelt en geen volle mep wil neerleggen voor een BF en CoD. Anders is daar natuurlijk ook de Master Chief Collection

Volgens mij ben jij ook wel een Project Spark-type :)

Genoeg redenen lijkt mij zo

[/Ignore Donald]

PS: Battletoads
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_149622277
FH2 moet je eigenlijk gespeeld hebben als je van racegames houdt. Voor mij werd het spel een stuk leuker door alle hulpmiddelen (TCS, ABS etc.) uit te zetten. Vooral zonder die verschrikkelijke lijn die vertelt waar je moet gassen en remmen. Dan let je veel meer op de omgeving en zit je niet als een zombie naar een simpel lijntje te turen.

Heb ook redelijk wat MCC gespeeld maar daar zou ik geen XB1 voor halen, Halo 5 is dat ongetwijfeld wel maar dat duurt nog tot herfst van dit jaar.

Zoals Racerblade zei kan je Titanfall (deluxe) nu kopen voor 12,50. Vond het echt leuk om te spelen, het rennen tegen muren (+ wat andere gadgets) maken het wel echt een vette shooter. Moet het eigenlijk meer spelen maar een paar vrienden hadden het vanaf het begin en zijn er wel op uitgekeken.

Met de andere exclusives heb ik geen ervaring. Als je aan mij vraagt of je hem nu voor de exclusives moet halen... Dan is mijn antwoord nee, als je echter van racegames houdt dan zou ik er toch voer twijfelen want FH2 mag je eigenlijk niet missen.

Xbox Live / PSN grapjes zal ik jullie besparen.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:32:34 #85
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_149626760
MCC vooral in huis gehaald omdat ik alleen deel 1 ooit uitgespeeld had maar de rest van het verhaal nu wel eens wilde spelen. Blij ook wel dat ie nu wél autosave kent.

En 60 frames per seconde speelt wel erg lekker :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games vrijdag 13 februari 2015 @ 10:53:03 #86
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_149628427
MCC ga ik ook nog wel ff halen denk ik. Veel plezier beleefd aan Halo 3 als launchtitel bij m'n x360 destijds.

Mensen nog hyped voor bepaalde games? Persoonlijk ben ik heul benieuwd naar Quantum Break, ik voel gewoon dat dat een epische game gaat worden (ik vond de Max Paynes en Alan Wake ook superdope)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 13 februari 2015 @ 12:09:24 #87
206706 crew  Racerblade
pi_149630360
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:53 schreef 2dope het volgende:

Mensen nog hyped voor bepaalde games? Persoonlijk ben ik heul benieuwd naar Quantum Break, ik voel gewoon dat dat een epische game gaat worden (ik vond de Max Paynes en Alan Wake ook superdope)
Project CARS. O+
  Eindredactie Games vrijdag 13 februari 2015 @ 12:36:30 #88
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_149631024
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Project CARS. O+
Project CARS ziet er ontzettend vet uit, alleen ik ben niet heel gecharmeerd van (uitsluitend) circuit/trackracing tenzij het rally is.

Ik heb bijv. Gran Turismo ook nooit tof gevonden. Test Drive Unlimited vond ik dan weer geniaal, een enorm eiland waar je gewoon vrij kunt rijden en events etc. kunt doen. Daarom had ik ook goede hoop voor The Crew, alleen de vehicle handling in The Crew :') :') om te janken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 13 februari 2015 @ 13:06:41 #89
175011 SolidDS
Nice.
pi_149631669
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Project CARS ziet er ontzettend vet uit, alleen ik ben niet heel gecharmeerd van (uitsluitend) circuit/trackracing tenzij het rally is.

Ik heb bijv. Gran Turismo ook nooit tof gevonden. Test Drive Unlimited vond ik dan weer geniaal, een enorm eiland waar je gewoon vrij kunt rijden en events etc. kunt doen. Daarom had ik ook goede hoop voor The Crew, alleen de vehicle handling in The Crew :') :') om te janken.
Kortom FH2 _O_
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  Redactie Games vrijdag 13 februari 2015 @ 14:04:17 #90
206706 crew  Racerblade
pi_149633036
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Project CARS ziet er ontzettend vet uit, alleen ik ben niet heel gecharmeerd van (uitsluitend) circuit/trackracing tenzij het rally is.

Ik heb bijv. Gran Turismo ook nooit tof gevonden. Test Drive Unlimited vond ik dan weer geniaal, een enorm eiland waar je gewoon vrij kunt rijden en events etc. kunt doen. Daarom had ik ook goede hoop voor The Crew, alleen de vehicle handling in The Crew :') :') om te janken.
Ik kan beide vormen erg waarderen. :) Een nieuwe Test Drive Unlimited zou ik ook enorm toejuichen, hoewel de handling daar ook verre van perfect was. Maar The Crew was nog erger inderdaad, die laatste beta in ieder geval wel. Was wel heel tof om gewoon doelloos rond te karren en dan samen met een vreemdeling door Yosemite Park te cruisen. Maar de rest was gewoon kapot.

Maar Project CARS heeft zoveel goede track erin zitten. O+ En Shift 2 vond ik één van de beste racers van de afgelopen generatie. Je hoort er alleen zo weinig over, terwijl hij volgende maand al uit zou moeten komen. Hoop dat het allemaal nog op schema ligt. :{
  vrijdag 13 februari 2015 @ 14:24:10 #91
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149633508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:04 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik kan beide vormen erg waarderen. :) Een nieuwe Test Drive Unlimited zou ik ook enorm toejuichen, hoewel de handling daar ook verre van perfect was. Maar The Crew was nog erger inderdaad, die laatste beta in ieder geval wel. Was wel heel tof om gewoon doelloos rond te karren en dan samen met een vreemdeling door Yosemite Park te cruisen. Maar de rest was gewoon kapot.

Maar Project CARS heeft zoveel goede track erin zitten. O+ En Shift 2 vond ik één van de beste racers van de afgelopen generatie. Je hoort er alleen zo weinig over, terwijl hij volgende maand al uit zou moeten komen. Hoop dat het allemaal nog op schema ligt. :{
Shift 2 op de PS3 gespeeld, en die was idd prima. Er was veel gezeik over de handling, maar vond het zelf wel goed, en de races waren ook spannender dan in games als Forza enzo. Beter gevoel van snelheid en betere tegenstanders. Ook genoeg tracks.

Project CARS lijkt me erg goed, vooral gezien het aantal banen dat erin zit, al wacht ik wel even de recensies af, en wat ze gaan doen met DLC, want als ze dezelfde kant opgaan als Forza met dat gemelk, dan hoeft het van mij niet.

quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:53 schreef 2dope het volgende:
MCC ga ik ook nog wel ff halen denk ik. Veel plezier beleefd aan Halo 3 als launchtitel bij m'n x360 destijds.

Mensen nog hyped voor bepaalde games? Persoonlijk ben ik heul benieuwd naar Quantum Break, ik voel gewoon dat dat een epische game gaat worden (ik vond de Max Paynes en Alan Wake ook superdope)
Quantum Break gezien op de laatste E3 (die gameplay trailer), maar zag er gewoon weer uit als een donkere serieuze cover-shooter, alleen nu dan met die time-freeze gimmick. Het deed me persoonlijk helemaal niets, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van lineaire cover-shooters, en hoofdpersonage sprak me ook niet aan.

Alan Wake heb ik hier nog liggen maar nog niet gespeeld. Max Payne alleen eerste deel van gespeeld en die was prima. Max Payne 3 heb ik ook maar nog niet gespeeld.

Vrij weinig voor de XBO in de nabije toekomst waar ik echt naar uitkijk, eerlijk gezegd. Die Rollercoaster game schijnt wel leuk te worden.
pi_149633511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:04 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik kan beide vormen erg waarderen. :) Een nieuwe Test Drive Unlimited zou ik ook enorm toejuichen, hoewel de handling daar ook verre van perfect was. Maar The Crew was nog erger inderdaad, die laatste beta in ieder geval wel. Was wel heel tof om gewoon doelloos rond te karren en dan samen met een vreemdeling door Yosemite Park te cruisen. Maar de rest was gewoon kapot.

Maar Project CARS heeft zoveel goede track erin zitten. O+ En Shift 2 vond ik één van de beste racers van de afgelopen generatie. Je hoort er alleen zo weinig over, terwijl hij volgende maand al uit zou moeten komen. Hoop dat het allemaal nog op schema ligt. :{
Het heeft allebei wat. Bij Forza 5 is het een chill gevoel als je de apex raakt en op het juiste moment het gas erop zet. Bij FH2 is het meer..... HOLY SHIT ZAG JE HOE IK DAAR DOORHEEN KWAM?!?!!?

Handling van de auto's was wel iets beter bij Forza 5 maar voor de hele ervaring moet je bij FH2 zijn. Wat ik wel jammer vond aan FH2 online is dat je altijd maar die roadtrips moet doen. Dat kan leuk zijn als je met een groepje mensen speelt die een beetje communiceren en ouwehoeren... Online tegen vreemden wil ik gewoon een paar tracks/point-to-point races achter elkaar.
  Eindredactie Games vrijdag 13 februari 2015 @ 15:01:09 #93
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_149634543
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:24 schreef Yi-Long het volgende:

Quantum Break gezien op de laatste E3 (die gameplay trailer), maar zag er gewoon weer uit als een donkere serieuze cover-shooter, alleen nu dan met die time-freeze gimmick. Het deed me persoonlijk helemaal niets, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van lineaire cover-shooters, en hoofdpersonage sprak me ook niet aan.

Alan Wake heb ik hier nog liggen maar nog niet gespeeld. Max Payne alleen eerste deel van gespeeld en die was prima. Max Payne 3 heb ik ook maar nog niet gespeeld.

Vrij weinig voor de XBO in de nabije toekomst waar ik echt naar uitkijk, eerlijk gezegd. Die Rollercoaster game schijnt wel leuk te worden.
Ik heb ook de meeste gameplayfootage wel meegekregen (waaronder een filmpje van 20 minuten) en ik vind het er erg indrukwekkend uitzien. Dat de gameplay third-person met cover-mechanisme gebruikt, is voor mij niet een reden om een game te diskwalificeren. Het plot klinkt wel interessant en het lijkt erg veel overeenkomsten te hebben met Alan Wake qua gameplay en stijl. Die game was overigens zo lineair als de pest, maar dat hoeft niet iets slechts te zijn.

Die tijdmanipulatie-skills vond ik juist gruwelijk.

Oh, en Alan Wake/Max Payne 3 moet je dan nog wel even doorlopen :P ben je zo klaar mee
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 13 februari 2015 @ 15:15:27 #94
206706 crew  Racerblade
pi_149634911
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:24 schreef Yi-Long het volgende:
Shift 2 op de PS3 gespeeld, en die was idd prima. Er was veel gezeik over de handling, maar vond het zelf wel goed, en de races waren ook spannender dan in games als Forza enzo. Beter gevoel van snelheid en betere tegenstanders. Ook genoeg tracks.

Project CARS lijkt me erg goed, vooral gezien het aantal banen dat erin zit, al wacht ik wel even de recensies af, en wat ze gaan doen met DLC, want als ze dezelfde kant opgaan als Forza met dat gemelk, dan hoeft het van mij niet.
Precies. Forza en Gran Turismo zijn wat mij betreft games voor autoliefhebbers. Shift 2 is voor raceliefhebbers, en hopelijk gaat Project CARS dat ook bereiken. Vandaar dat ik ook liever 30 verschillende locaties heb voor 80 auto's, dan 10 locaties voor 500 auto's. De AI van Shift 2 was ook veel dynamischer dan wat je bij andere racegames krijgt, zorgt voor een echt racegevoel in plaats van constante time trials waarbij toevallig andere auto's op de baan rijden.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:47:56 #95
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149635986
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:01 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik heb ook de meeste gameplayfootage wel meegekregen (waaronder een filmpje van 20 minuten) en ik vind het er erg indrukwekkend uitzien. Dat de gameplay third-person met cover-mechanisme gebruikt, is voor mij niet een reden om een game te diskwalificeren. Het plot klinkt wel interessant en het lijkt erg veel overeenkomsten te hebben met Alan Wake qua gameplay en stijl. Die game was overigens zo lineair als de pest, maar dat hoeft niet iets slechts te zijn.

Die tijdmanipulatie-skills vond ik juist gruwelijk.

Oh, en Alan Wake/Max Payne 3 moet je dan nog wel even doorlopen :P ben je zo klaar mee
ik wil Alan Wake wel spelen, maar mijn 360 is vol en geen zin om de games die nu op de HHD staan geïnstalleerd eraf te gooien. Ik ben wel van plan mijn Phat 360 te vervangen voor een nieuwere versie, met 500GBHDD, maar aangezien mijn Phat het nog doet en er ook niet echt boeiende nieuwe bundels zijn, heb ik daar geen haast mee...

Max Payne hetzelfde: wil het wel spelen maar nog niet kunnen installeren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:15 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Precies. Forza en Gran Turismo zijn wat mij betreft games voor autoliefhebbers. Shift 2 is voor raceliefhebbers, en hopelijk gaat Project CARS dat ook bereiken. Vandaar dat ik ook liever 30 verschillende locaties heb voor 80 auto's, dan 10 locaties voor 500 auto's. De AI van Shift 2 was ook veel dynamischer dan wat je bij andere racegames krijgt, zorgt voor een echt racegevoel in plaats van constante time trials waarbij toevallig andere auto's op de baan rijden.
Exact. GT en Forza hebben een hoog Pokemon gehalte ("Gotta catch 'm all!") en dan gaan mensen er lekker mee tweaken enzo, maar ik heb precies hetzelfde als jij: Ik zie veel liever heel veel LEUKE en MOOIE tracks,en heel veel auto's hoeft niet (wel veel variatie onderling), en dan gewoon spannende races.

GRID1 was wat dat betreft ook prima.

Driveclub doet dat ook goed, al hadden er wel wat meer tracks/omgevingen in mogen zitten.

Het blijft hopen op een nieuwe Project Gotham Racing game, in leuke steden.
pi_149659472
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Exact. GT en Forza hebben een hoog Pokemon gehalte ("Gotta catch 'm all!") en dan gaan mensen er lekker mee tweaken enzo, maar ik heb precies hetzelfde als jij: Ik zie veel liever heel veel LEUKE en MOOIE tracks,en heel veel auto's hoeft niet (wel veel variatie onderling), en dan gewoon spannende races.

GRID1 was wat dat betreft ook prima.

Driveclub doet dat ook goed, al hadden er wel wat meer tracks/omgevingen in mogen zitten.

Het blijft hopen op een nieuwe Project Gotham Racing game, in leuke steden.
PGR 1/2/3 waren echt de shit. Zou nog wel een keer mijn online statistieken willen zien. Volgens mij won ik +60% van de races. Weet niet meer welke versie het wat maar daar zat een Spyker in een van de lagere classes. Stats waren niet erg goed en hij had bizar veel onderstuur... Als je wist hoe je daar mee kon rijden dan was je onverslaanbaar!

Mijn ideale racegame heeft geen tuning en gewoon auto's ingedeeld in bepaalde groepen. Waarin dus iedereen gelijk is. Het probleem is dat die games eigenlijk niet meer bestaan...

Heb ook wel eens GRID gespeeld, maar dat is te arcade voor mij. Ik wil dat de auto wel een beetje reageert als in het echt. Als de camera als een ballon achter de auto hangt en dus met vertraging de bocht in draait (t.o.v. de auto) dan laat ik het spel direct links liggen...
  Redactie Games zaterdag 14 februari 2015 @ 14:54:53 #97
206706 crew  Racerblade
pi_149664047
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 11:59 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

PGR 1/2/3 waren echt de shit.
Ik heb alleen PGR4 uit die serie gespeeld en daar heb ik mij uitstekend mee vermaakt. Wat was daar volgens jou mis mee dan?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:45:18 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149681066
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games zondag 15 februari 2015 @ 11:42:05 #99
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_149688121
Misschien maar alien kopen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_149691041
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:54 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik heb alleen PGR4 uit die serie gespeeld en daar heb ik mij uitstekend mee vermaakt. Wat was daar volgens jou mis mee dan?
Daar was niet zoveel mis mee hoor. PGR3 was gewoon echt een top spel en PGR4 bood niet heel veel extra's. Ook zat ik rond die tijd minder op mijn console te gamen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')