Mij ook, kunnen we nu waarschijnlijk een jaar op de volgende gaan wachtenquote:Op zondag 18 januari 2015 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Episode 1 van The Man in the High Castle is me prima bevallen.
hoezo? dan ga ik em nu niet kijken..quote:Op maandag 19 januari 2015 11:37 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Mij ook, kunnen we nu waarschijnlijk een jaar op de volgende gaan wachten
Amazon heeft alleen de pilot uitgegeven. Als die goed bevalt bij de mensen komt er een heel seizoen, maar voor dat er is zijn we wel zeker 9-12 maanden verder. De pilot van bijv. Bosch kwam in Feb. vorig jaar uit, en het complete seizoen 1 komt volgende maand pas.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hoezo? dan ga ik em nu niet kijken..
de eerste aflevering van 12 Monkeys is echt zeer matigquote:Op zondag 18 januari 2015 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Episode 1 van The Man in the High Castle is me prima bevallen.
Hmm, ik vond 'm wel aardig... beetje 'n Terminator kloon... maar wel 'n zeer leuke hoofdpersonage.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:13 schreef wipes66 het volgende:
[..]
de eerste aflevering van 12 Monkeys is echt zeer matig
Dat is minderquote:Op maandag 19 januari 2015 12:46 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Amazon heeft alleen de pilot uitgegeven. Als die goed bevalt bij de mensen komt er een heel seizoen, maar voor dat er is zijn we wel zeker 9-12 maanden verder. De pilot van bijv. Bosch kwam in Feb. vorig jaar uit, en het complete seizoen 1 komt volgende maand pas.
De tweede vond ik nog minder.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:13 schreef wipes66 het volgende:
[..]
de eerste aflevering van 12 Monkeys is echt zeer matig
Die heb ik nog niet gezien. Aanrader? Rectify goed bevallen by the way?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:00 schreef Abed het volgende:
Gelukkig begint Black Sails zaterdag weer
Genoten van Rectify, al vond ik seizoen 1 leuker dan 2.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Aanrader? Rectify goed bevallen by the way?
Ik vond Spartacus en Deadwood fantastisch. Hell on Wheels kijk ik ook. Dus ga Black Sails zeker proberen. Vind Vikings trouwens niet zo heel super. Wat vond je van Crossbones dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:41 schreef Abed het volgende:
[..]
Genoten van Rectify, al vond ik seizoen 1 leuker dan 2.
Black Sails niet voor iedereen een aanrader, moet je van het thema houden. Al die oudheid meuk zoals Vikings, Crossbones etc neem ik meestal wel mee.
Crossbones ook niet super, Vikings vind ik zelf wat beter. Deadwood was geniaal en Spartacus ook alles van gezienquote:Op maandag 19 januari 2015 18:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vond Spartacus en Deadwood fantastisch. Hell on Wheels kijk ik ook. Dus ga Black Sails zeker proberen. Vind Vikings trouwens niet zo heel super. Wat vond je van Crossbones dan?
Hell on Wheels blijft zeker goed als je ervan houdt. Vind het geen supertopper zoals die andere die ik noemde maar heeft wel alles van een goeie serie.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Crossbones ook niet super, Vikings vind ik zelf wat beter. Deadwood was geniaal en Spartacus ook alles van gezienHell on wheels blijft goed? Ben blijven hangen in seizoen 1.
Black Sails was prima. Deadwood heb ik één aflevering van gezien, maar kon er toch niet helemaal inkomen. Wellicht nog eens een kans geven.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vond Spartacus en Deadwood fantastisch. Hell on Wheels kijk ik ook. Dus ga Black Sails zeker proberen. Vind Vikings trouwens niet zo heel super. Wat vond je van Crossbones dan?
Hilarisch? Er is echt niets grappigs aan.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:32 schreef dumble het volgende:
Niet echt nieuw, maar voor wie er nog niet van gehoord had; Transparent. Serie van Amazon,vernieuwd voor een 2de seizoen. Echt een hilarische serie over een nogal wat aparte familie.
Waarom heten al die pilots zoals Mad Dogs, Cocked, Man in the High Tower op IMDb TV Movies?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:41 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Gisteren het eerste deel van Mad Dogs (USA) gezien, er gebeurt vanalles, maar het kon me niet echt 'pakken'... alles blijft nogal vergezocht... wel mooie lokaties.
Misschien hebben ze er geen handige categorie voor. Het zijn standalone pilots waar nog niet bekend is of ze er een serie van gaan maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom heten al die pilots zoals Mad Dogs, Cocked, Man in the High Tower op IMDb TV Movies?
Deadwood zou ik zeker nog een kans geven. Ik heb bij bijna elke serie na afl. 1 het gevoel dat ik wil afhaken, vaak een kwestie van erinkomen.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Black Sails was prima. Deadwood heb ik één aflevering van gezien, maar kon er toch niet helemaal inkomen. Wellicht nog eens een kans geven.
Zo worden bijna alle pilots genoemd als er toch geen serie van komt, of nog niet over besloten is zoals bij amazon.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom heten al die pilots zoals Mad Dogs, Cocked, Man in the High Tower op IMDb TV Movies?
True Detective is dit jaar pas ergens in de zomer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Deadwood zou ik zeker nog een kans geven. Ik heb bij bijna elke serie na afl. 1 het gevoel dat ik wil afhaken, vaak een kwestie van erinkomen.
Overmorgen laatste ep van Profugos,daarna gelijk door met Black Sails.
Vikings heb ik gereserveerd bij de bibliotheek.
Verder verheug ik me op S2 van Da Vinci's Demons.
Wanneer gaat True Detective van start? S01 was afgelopen jaar toch in januari begonnen?
idd, maar ben toch wel benieuwd hoe het verder gaat. het verhaal lijkt mij ook geen slechte basis voor een interessante seriequote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:41 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Gisteren het eerste deel van Mad Dogs (USA) gezien, er gebeurt vanalles, maar het kon me niet echt 'pakken'... alles blijft nogal vergezocht... wel mooie lokaties.
Ga Archer kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben net begonnen met het eerste seizoen van Bob's Burgers... is eigenlijk echt wel goed!
Ik haatte The Simpsons, vond South Park maar niets en Family guy 'bwah', maar deze hier bevalt me echt wel
Luther is echt geniaal, maar waarom nou weer een remakequote:Fox has given a cast-contingent pilot order to “Luther,” based on the BBC drama. The network has also picked up two drama pilots and one comedy pilot for the 2015-16 season.
“Luther,” a one-hour drama following John Luther, a near-genius homicide detective, comes from the team that created the BBC hit, which starred Idris Elba. Neil Cross, Peter Chernin, Katherine Pope, Jane Tranter, Julie Gardner and Elba will exec produce, and Cross will write the pilot. Twentieth Century Fox TV, Chernin Entertainment and BBC Worldwide Productions will produce.
rick and morty, rick and morty, rick and morty, rick and morty,quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben net begonnen met het eerste seizoen van Bob's Burgers... is eigenlijk echt wel goed!
Ik haatte The Simpsons, vond South Park maar niets en Family guy 'bwah', maar deze hier bevalt me echt wel
Mag dan wel dezelfde stem acteur zijn, maar qua humor vind ik beide series niks op elkaar lijken.quote:
echt onnozel ja, zo een uniek verhaal is het nieteens. De uitwerking is wel erg goed maar kwa opzet is het gewoon een detective met zijn eigen problemen en temperament. Dus waarom dan niet gewoon een nieuwe serie bedenken voor fox maar met deze makersquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luther is echt geniaal, maar waarom nou weer een remake
Maar dat samenspel van hem en die gestoorde vrouw is wel geweldig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
echt onnozel ja, zo een uniek verhaal is het nieteens. De uitwerking is wel erg goed maar kwa opzet is het gewoon een detective met zijn eigen problemen en temperament. Dus waarom dan niet gewoon een nieuwe serie bedenken voor fox maar met deze makers
USA Remake? NICE!quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb ook de voorkeur aan amerikaanse stemmen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:37 schreef JDx het volgende:
[..]
USA Remake? NICE!
Collega raadde die serie aan, maar fuck UK
Alice speelt ook in The Affair.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:49 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Maar dat samenspel van hem en die gestoorde vrouw is wel geweldig.
Alice
Inderdaad, want de remake van Broadchurch was ook al zo geweldigquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quiz me quick , cordon , deadline , eigen kweek , clan , amateurs , het eiland , van vlees en bloedquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb ook de voorkeur aan amerikaanse stemmen.
ook die britse woordspellingen versta ik niet.
vlaamse series vind ik ook niks. die kunnen niet acteren vergeleken met amerikaanse acteurs
een vlaamse serie voelt als een serie van 1950. zelfde manier van acteren en dan proberen ze nog hun best om algemeen nederlands te praten. dat doen belgen ook alleen maar in series. en op tv.
Er zijn in mijn ogen juist enorm veel goede Britse series. Sterker nog, procentueel gezien doen de Britten het in mijn ogen een stuk beter, maar dat is ook omdat er in de VS echt een hele hoop bagger wordt geproduceerd naast de goede series.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb ook de voorkeur aan amerikaanse stemmen.
ook die britse woordspellingen versta ik niet.
vlaamse series vind ik ook niks. die kunnen niet acteren vergeleken met amerikaanse acteurs
een vlaamse serie voelt als een serie van 1950. zelfde manier van acteren en dan proberen ze nog hun best om algemeen nederlands te praten. dat doen belgen ook alleen maar in series. en op tv.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:49 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Maar dat samenspel van hem en die gestoorde vrouw is wel geweldig.
Alice
kut ik was wel aan het lezen hequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef Forbry het volgende:
*was wel een reactie op een post van hier, maar past beter in Netflix-topic*
Sorryquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
kut ik was wel aan het lezen he
Pas de serie Luther een tweede kans gegeven. Nu 3 afleveringen gezien en ik vind het (nog steeds) een vreselijk (irritant) karakter.quote:
Hmm ja is alweer een tijdje terug maar weet nog dat ik haar de 1e 2 afleveringen ook maar irritant vond. Daarna sloeg het snel om. Hou vol!quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Pas de serie Luther een tweede kans gegeven. Nu 3 afleveringen gezien en ik vind het (nog steeds) een vreselijk (irritant) karakter.
Ja, dat hoor ik steeds, maar kost me echt heel veel moeite... toch zal ik in ieder geval het eerste seizoen uitkijken (mijn vriend wil de serie nog max. 1 aflevering geven... beide vinden we het tot nu toe echt een hele slechte serie, niet alleen vanwege die Alice).quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:58 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Hmm ja is alweer een tijdje terug maar weet nog dat ik haar de 1e 2 afleveringen ook maar irritant vond. Daarna sloeg het snel om. Hou vol!
Shameless US is epic! Een van de tofste series van dit moment.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:40 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Inderdaad, want de remake van Broadchurch was ook al zo geweldig
Nouja smaken verschillen natuurlijk, welke series vind je dan wel heel tof? (probeer weer paar nieuwe te vinden, meeste die ik keek zijn af of op breakquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik steeds, maar kost me echt heel veel moeite... toch zal ik in ieder geval het eerste seizoen uitkijken (mijn vriend wil de serie nog max. 1 aflevering geven... beide vinden we het tot nu toe echt een hele slechte serie, niet alleen vanwege die Alice).
Ja, "to each his/her own", natuurlijk, maar deze keer snappen we -beide- alle lofuitingen écht (nog) niet...quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Nouja smaken verschillen natuurlijk, welke series vind je dan wel heel tof? (probeer weer paar nieuwe te vinden, meeste die ik keek zijn af of op break)
inde gloria, de parelvissers, los zand, zuidflank, crimi clowns, safety first,...quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:18 schreef cva het volgende:
[..]
quiz me quick , cordon , deadline , eigen kweek , clan , amateurs , het eiland , van vlees en bloed
Salamander, Matroesjka's, Het Eiland,...quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
inde gloria, de parelvissers, los zand, zuidflank, crimi clowns, safety first,...
safety firstquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
inde gloria, de parelvissers, los zand, zuidflank, crimi clowns, safety first,...
Shameless is wel van Showtime, die er wel wat meer geld en grofheid in kunnen stoppen wat op FOX nooit kan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Shameless US is epic! Een van de tofste series van dit moment.
Broadchurch.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:40 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, "to each his/her own", natuurlijk, maar deze keer snappen we -beide- alle lofuitingen écht (nog) niet...
Tja, wat vond/vind ík zoal erg tof. Hele rits wel, waaronder:
Twin Peaks
Breaking Bad
Spartacus
Carnivale
Bron/Broen (The Bridge)
Forbrydelsen (The Killing)
Les Revenants (The Returned)
Black Mirror
True Detective
Fargo
Deadwood (1e seizoen)
Broadchurch
Op zich ook niet zo gek aangezien de karakters van House en Wilson geïnspireerd zijn op medische varianten van Holmes en Watson.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:53 schreef Tim86 het volgende:
House als detective klinkt ook als iets dat al heel vaak gedaan is. In ieder geval icm politie. Van Mentalist tot Hannibal tot Sherlock en nog tientallen andere series voor mijn gevoel.
Klopt, maar ik bedoel dus meer dat we al met dat soort series zijn doodgegooidquote:Op zondag 25 januari 2015 18:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Op zich ook niet zo gek aangezien de karakters van House en Wilson geïnspireerd zijn op medische varianten van Holmes en Watson.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:34 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Iemand 12 Monkeys al gezien?
De vraag is: is het wat?
De eerste twee afleveringen waren prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:34 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Iemand 12 Monkeys al gezien?
De vraag is: is het wat?
Ik ben daarmee gestopt, wat een kansloos verhaal... The Americans van dezelfde zender is wel toppie, is net weer gestart met seizoen3quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat vonden jullie van Tyrant?
Heb het net uitgezien en wat saai zeg
Ik vond dat echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vond Tyrant geweldig. Een van de beste nieuwe series van vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Beste is misschien wat overdreven. Maar zeker wel interessant en sterk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vond Tyrant geweldig. Een van de beste nieuwe series van vorig jaar.
Ik ookquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:02 schreef Houniet het volgende:
Wij gaan vanavond beginnen aan The Missing.
Is nieuwe verhaallijn he, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:43 schreef Rossdale het volgende:
Die serie begon wel extreem traag, maar ik ben blij dat ik hem helemaal gekeken heb. Zit wel heel mooi in elkaar
Tweede seizoen hoeft van mij niet eigenlijk.
Ik hoef hetzelfde principe niet nog een keer te zien eigenlijk. Het was voor mij perfect zoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:31 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Is nieuwe verhaallijn he, dus waarom niet?
Ik ben na 5 afleveringen afgehaakt, het wordt niet echt beter dan de pilot..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:19 schreef linebear het volgende:
Net de eerste aflevering van Constatine gezien. Ik weet het niet goed....
Het is ook voor 99,9% zeker gecancelled.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben na 5 afleveringen afgehaakt, het wordt niet echt beter dan de pilot..
Ik kwam het vannacht tijdens de superbowl ook tegen ja. Ben heel erg benieuwd wat ze er van gaan maken.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:06 schreef Mirel het volgende:
Begonnen aan Carnivale. Twin Peaks achtig, hardstikke tof.
En dan is er dit
Niet echt nieuw natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 11:06 schreef Mirel het volgende:
Begonnen aan Carnivale. Twin Peaks achtig, hardstikke tof.
En dan is er dit
Filmlokaties zijn later aangepast:quote:DIG
The holiest city on earth has an unholy secret . . . From the executive producers of Homeland and Heroes, USA Network presents DIG, a thrilling ten-part television event. Starring Golden Globe nominee Jason Isaacs and Emmy Award-winner Anne Heche.
When Peter Connelly, an FBI agent recently stationed in Jerusalem, begins investigating the murder of a young American, he realizes that he has uncovered an ancient international conspiracy that threatens to change the course of human history. Certain that the dangerous prophecy is nearing fruition, Peter must race against the clock to unravel its mystery. From a remote farm in Norway, to an enigmatic compound in New Mexico, to the serpentine tunnels of Jerusalem, this immersive, fast-paced adventure will take viewers on a quest for a truth that will shake the world's beliefs to its very core.
Shot in contemporary Jerusalem, Croatia and New Mexico, DIG premieres on Thursday, March 5 at 10/9c. Only on USA Network.Bron
quote:Production
The series is produced by Universal Cable Productions. It began taping in Jerusalem but will move production to Dubrovnik, Split and Trogir, Croatia and later to Albuquerque, New Mexico, due to the current volatile situation in Israel. Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |