De eerste twee afleveringen waren prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:34 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Iemand 12 Monkeys al gezien?
De vraag is: is het wat?
Ik ben daarmee gestopt, wat een kansloos verhaal... The Americans van dezelfde zender is wel toppie, is net weer gestart met seizoen3quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat vonden jullie van Tyrant?
Heb het net uitgezien en wat saai zeg
Ik vond dat echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vond Tyrant geweldig. Een van de beste nieuwe series van vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Beste is misschien wat overdreven. Maar zeker wel interessant en sterk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vond Tyrant geweldig. Een van de beste nieuwe series van vorig jaar.
Ik ookquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:02 schreef Houniet het volgende:
Wij gaan vanavond beginnen aan The Missing.
Is nieuwe verhaallijn he, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:43 schreef Rossdale het volgende:
Die serie begon wel extreem traag, maar ik ben blij dat ik hem helemaal gekeken heb. Zit wel heel mooi in elkaar
Tweede seizoen hoeft van mij niet eigenlijk.
Ik hoef hetzelfde principe niet nog een keer te zien eigenlijk. Het was voor mij perfect zoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:31 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Is nieuwe verhaallijn he, dus waarom niet?
Ik ben na 5 afleveringen afgehaakt, het wordt niet echt beter dan de pilot..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:19 schreef linebear het volgende:
Net de eerste aflevering van Constatine gezien. Ik weet het niet goed....
Het is ook voor 99,9% zeker gecancelled.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben na 5 afleveringen afgehaakt, het wordt niet echt beter dan de pilot..
Ik kwam het vannacht tijdens de superbowl ook tegen ja. Ben heel erg benieuwd wat ze er van gaan maken.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:06 schreef Mirel het volgende:
Begonnen aan Carnivale. Twin Peaks achtig, hardstikke tof.
En dan is er dit
Niet echt nieuw natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 11:06 schreef Mirel het volgende:
Begonnen aan Carnivale. Twin Peaks achtig, hardstikke tof.
En dan is er dit
Filmlokaties zijn later aangepast:quote:DIG
The holiest city on earth has an unholy secret . . . From the executive producers of Homeland and Heroes, USA Network presents DIG, a thrilling ten-part television event. Starring Golden Globe nominee Jason Isaacs and Emmy Award-winner Anne Heche.
When Peter Connelly, an FBI agent recently stationed in Jerusalem, begins investigating the murder of a young American, he realizes that he has uncovered an ancient international conspiracy that threatens to change the course of human history. Certain that the dangerous prophecy is nearing fruition, Peter must race against the clock to unravel its mystery. From a remote farm in Norway, to an enigmatic compound in New Mexico, to the serpentine tunnels of Jerusalem, this immersive, fast-paced adventure will take viewers on a quest for a truth that will shake the world's beliefs to its very core.
Shot in contemporary Jerusalem, Croatia and New Mexico, DIG premieres on Thursday, March 5 at 10/9c. Only on USA Network.Bron
quote:Production
The series is produced by Universal Cable Productions. It began taping in Jerusalem but will move production to Dubrovnik, Split and Trogir, Croatia and later to Albuquerque, New Mexico, due to the current volatile situation in Israel. Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |