SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 19-01-2015 20:06:51 ]![]()
Ik vond het supertof vandaag! Hele leuke groep en lekker gelopen. Winterstormsuper bedankt voor de verzorgingspost met choco en bananen
en natuurlijk voor de handschoenen. Wat had ik het koud toen we even gestopt waren! Gelukkig na 2x een bultje oprennen ging het weer iets beter. Volgende keer inderdaad lekker in de zomer ofzo
Iedereen bedankt voor een mooie dag!
![]()
![]()
Wat is het toch lekker om 's Morgens vroeg je hardloopschoenen aan te doen en nog in de halve schemer een flink stuk door Meijendel te hollen terwijl zo goed als heel Den Haag nog ligt te maffenIn totaal 18,5k in een lekker rustig tempo van 5:20. Maar wat een straffe en koude wind zeg... De warme douche en verse koffie maakte een hoop goed
Vooralsnog lig ik aardig op schema voor de CPC, maar ik merkte vandaag wel goed dat ik wat zwaarder ben geworden door de extra krachttraining. Ben benieuwd of ik de komende maand weer lekker in m'n wedstrijdtempo kan komen...
![]()
Smashrun denkt dat ik een Vlaming ben
Maar wel een nieuwe Badge.quote:Week, niet week
Je hebt 168 uur hardlopen verzameld op Smashrun. Dat zijn 7 dagen onafgebroken lopen. Weet je wel wat dat betekent? Het betekent dat in je lijst van dagelijkse activiteiten lopen bovenaan begint te staan.
Laten we er even wat getallen bijhalen. De gemiddelde Vlaming brengt ongeveer 2 uur per jaar door met het poetsen van zijn tanden. Ze spenderen ongeveer 80 uur per jaar aan vakantie, en staan 100 uur per jaar in de file naar het werk.
Als je er zo tegen aan kijkt, zijn die 168 uur van jou een behoorlijke investering. Je hardlopen is een belangrijk onderdeel van je leven, en dat kan alleen maar een goeie zaak zijn.![]()
Oktober 2012 stelde een collega voor met de Venloop mee te gaan doen. Die was nog 6 maanden ver weg, en aangezien mijn conditie 0 was ben ik toen, voor het eerst, begonnen met trainen.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een heel jaar overgeslagen? Waar heb je gelopen?
Die collega is afgehaakt, maar ik wilde mijn doel halen. Heb de Venloop ook gehaald, maar omdat mijn doel toen bereikt was verwaterde het hardlopen snel, en een paar maanden later liep ik helemaal niet meer (hard).
Heb toen o.a. mijn zusje met het virus geïnfecteerd, en die loop nu zo'n mooie tijden dat ik ook weer een uitdaging zie.
Afgelopen november dus na 1,5 jaar niet lopen weer begonnen met trainen, en vandaag met de klokgebouwloop mijn eerste 'wedstrijd' gehad![]()
![]()
Even uitgerekend, dat wil zeggen: ongeveer 20 seconden per dag worden gespendeerd aan het poetsen van de tanden.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Laten we er even wat getallen bijhalen. De gemiddelde Vlaming brengt ongeveer 2 uur per jaar door met het poetsen van zijn tanden.
Dat is behoorlijk snel![]()
![]()
De halve marathon van Maassluis vanmiddag was nat en koud, maar daar had ik eigenlijk niet zoveel last van. De eerste 15km gingen erg goed, kon het grootste deel in een groepje lopen. Daarna moest ik lossen en de laatste 5km waren behoorlijk zwaar. Ik kon het tempo niet meer goed vasthouden en kreeg toen ook wat last van de koude regen. Uiteindelijk gefinished in exact 1:18:00. Erg tevreden met het resultaat, mijn tweede tijd ooit op de HM, al hadden de slotkm's sterker gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijzondere 'wedstrijd'quote:Op zondag 18 januari 2015 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen november dus na 1,5 jaar niet lopen weer begonnen met trainen, en vandaag met de klokgebouwloop mijn eerste 'wedstrijd' gehaden wel heel wat anders dan de (supertoffe en gezellige) Venloop.
/edit: Venloop 2013 ? Dat is dus bijna twee jaar geleden! Was dat niet de vrij koude editie? Indien ja heb ik daar toen mijn HM pr gelopen. Goede herinneringen!
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2015 17:48:19 ]![]()
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:45 schreef Mr.B. het volgende:
De halve marathon van Maassluis vanmiddag was nat en koud, maar daar had ik eigenlijk niet zoveel last van. De eerste 15km gingen erg goed, kon het grootste deel in een groepje lopen. Daarna moest ik lossen en de laatste 5km waren behoorlijk zwaar. Ik kon het tempo niet meer goed vasthouden en kreeg toen ook wat last van de koude regen. Uiteindelijk gefinished in exact 1:18:00. Erg tevreden met het resultaat, mijn tweede tijd ooit op de HM, al hadden de slotkm's sterker gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
De halve marathon van Maassluis vanmiddag was nat en koud, maar daar had ik eigenlijk niet zoveel last van. De eerste 15km gingen erg goed, kon het grootste deel in een groepje lopen. Daarna moest ik lossen en de laatste 5km waren behoorlijk zwaar. Ik kon het tempo niet meer goed vasthouden en kreeg toen ook wat last van de koude regen. Uiteindelijk gefinished in exact 1:18:00. Erg tevreden met het resultaat, mijn tweede tijd ooit op de HM, al hadden de slotkm's sterker gekund.Dat is wel een erg strakke race, ondanks het minieme verval. Je was weer gekleed in ultrakort-ultrakort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De halve marathon van Maassluis vanmiddag was nat en koud, maar daar had ik eigenlijk niet zoveel last van. De eerste 15km gingen erg goed, kon het grootste deel in een groepje lopen. Daarna moest ik lossen en de laatste 5km waren behoorlijk zwaar. Ik kon het tempo niet meer goed vasthouden en kreeg toen ook wat last van de koude regen. Uiteindelijk gefinished in exact 1:18:00. Erg tevreden met het resultaat, mijn tweede tijd ooit op de HM, al hadden de slotkm's sterker gekund.Fiks verval in die laatste 5km kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, gein, wat een mooie vlakke race. Wow.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bijna 2 jaar, dus het werd weer tijdquote:Op zondag 18 januari 2015 17:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bijzondere 'wedstrijd'en wel heel wat anders dan de (supertoffe en gezellige) Venloop.
/edit: Venloop 2013 ? Dat is dus bijna twee jaar geleden! Was dat niet de vrij koude editie? Indien ja heb ik daar toen mijn HM pr gelopen. Goede herinneringen!
Yep, dat was gevoelstemperatuur -15![]()
![]()
Betekent dit dat de gemiddelde Belg iets meer dan 3 dagen per jaar op vakantie gaat? Daar zouden mijn tanden ook van uitvallen denk ikquote:Op zondag 18 januari 2015 17:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Ze spenderen ongeveer 80 uur per jaar aan vakantie![]()
Vanmiddag toen de meeste regen was weggetrokken nog even een stukje gelopen. Eerste stuk ging zwaar, maar geen idee waarom. Niet heel veel anders dan anders gedaan en het was heerlijk loopweer. Gelukkig ging het wel steeds beter en heb ik op de terugweg zelfs nog kunnen versnellen om voor het donker thuis te zijn
Toch weer 11,7 op de teller en nu een avondje lekker met de beentjes omhoog op de bank.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Venloop 2013 had ik me ook voor ingeschreven, raakte toen geblesseerd. In 2015 gaat het eindelijk lukken.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja Meijendelloopstyle, dus wel met een thermoshirt met korte mouwen. Kreeg wel op het laatst koude onderarmen.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is wel een erg strakke race, ondanks het minieme verval. Je was weer gekleed in ultrakort-ultrakort?Het voelde vooral of ik niet meer vooruitkwam. Maar het valt natuurlijk ook wel mee. Ipv 3:4? , zag ik ineens 3:5? en dan lijkt dat ineens een stuk langzamer.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Fiks verval in die laatste 5km kerel!
Echt, gein, wat een mooie vlakke race. Wow.
Al had ik eigenlijk gewoon 1:17:59 willen lopen.![]()
Ik twijfel aan mee doen aan de HM. Ik zou echt blij worden van een finish onder de 2 half uur!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Aan de route te zien een hele gave run!quote:Op zondag 18 januari 2015 17:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik vond het supertof vandaag! Hele leuke groep en lekker gelopen. Winterstormsuper bedankt voor de verzorgingspost met choco en bananen
en natuurlijk voor de handschoenen. Wat had ik het koud toen we even gestopt waren! Gelukkig na 2x een bultje oprennen ging het weer iets beter. Volgende keer inderdaad lekker in de zomer ofzo
Iedereen bedankt voor een mooie dag!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
De halve marathon van Maassluis vanmiddag was nat en koud, maar daar had ik eigenlijk niet zoveel last van. De eerste 15km gingen erg goed, kon het grootste deel in een groepje lopen. Daarna moest ik lossen en de laatste 5km waren behoorlijk zwaar. Ik kon het tempo niet meer goed vasthouden en kreeg toen ook wat last van de koude regen. Uiteindelijk gefinished in exact 1:18:00. Erg tevreden met het resultaat, mijn tweede tijd ooit op de HM, al hadden de slotkm's sterker gekund.Wauw! Super gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een strakke tijd!
![]()
@UHT trailerts: was vast geweldigToch een keertje aanhaken hoor, als trailmaagd
@Zwab: 53 min! Wat een mooie tijd. Bij de laagste verwachting het hoogst presteren, klinkt bekend
@Mr.B: Zulk weer en dan ook nog Maassluis. Mooie tijd man.
@Maarriindaa: Klinkt als een lekker loopje. Je voeten zitten er nog aan?
Ik vergeet vast iemand, sorry alvast![]()
![]()
Welke?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik twijfel aan mee doen aan de HM. Ik zou echt blij worden van een finish onder de 2 half uur!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die feitjes ookquote:Op zondag 18 januari 2015 17:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Smashrun denkt dat ik een Vlaming ben
[..]
Maar wel een nieuwe Badge.
De halve marathon van Maassluis vanmiddag was nat en koud, maar daar had ik eigenlijk niet zoveel last van. De eerste 15km gingen erg goed, kon het grootste deel in een groepje lopen. Daarna moest ik lossen en de laatste 5km waren behoorlijk zwaar. Ik kon het tempo niet meer goed vasthouden en kreeg toen ook wat last van de koude regen. Uiteindelijk gefinished in exact 1:18:00. Erg tevreden met het resultaat, mijn tweede tijd ooit op de HM, al hadden de slotkm's sterker gekund.WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja, ondanks of misschien wel juist dankzij Maassluis. Wilde er zo snel mogelijk doorheenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:23 schreef Quoi het volgende:
@Mr.B: Zulk weer en dan ook nog Maassluis. Mooie tijd man.![]()
![]()
Leiden.quote:
Eerste jaar de 5, tweede jaar een bagger 10 en nu misschien een HM doen. Omdat het dan waarschijnlijk wel kan!
Of een leuke 10 doen, ben er nog niet over uit.
Haha, ja hoor. Er is nog geen sneeuw. En als dat wel komt moet ik daar maar wat op verzinnen. Zo lang het er niet is kan het me ook nog weinig doenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:23 schreef Quoi het volgende:
@Maarriindaa: Klinkt als een lekker loopje. Je voeten zitten er nog aan?
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
@Zwabber: mooie negatieve split inderdaad![]()
en @ de trailerts: het was lekker weer vandaag om 30 km door de modder te lopen![]()
![]()
![]()
Niet miepen, maar lopenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:43 schreef Mr.B. het volgende:
@Zwabber: mooie negatieve split inderdaad![]()
en @ de trailerts: het was lekker weer vandaag om 30 km door de modder te lopen![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En glijden
Ik verloor ergens nog een schoen in de modder. Dat was voor het eerst
F means you're fucked![]()
En met één schoen verder gelopen? Dat is pas echt niet miepen maar lopen!quote:Op zondag 18 januari 2015 18:48 schreef YUR het volgende:
En glijden
Ik verloor ergens nog een schoen in de modder. Dat was voor het eerst![]()
Vanmiddag ook in Maassluis gelopen. Het weer viel inderdaad wat tegen, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik nam me thuis voor op 5:42 min/km weg te gaan. Vóór de start werd dat al bijgesteld naar 5:30 min/km, en tijdens de eerste vijf kilometer besloten om de laatste 8 kilometer nog wat te versnellen. En zo geschiedde het. Lekker van groepje naar groepje gelopen. Uiteindelijk kwam ik over de meet na 1:49:17.
Het was vooraf een waar understatement dat ik 'wat langzamer' zou lopen dan Mr. B,
.
https://www.endomondo.com/workouts/460513099/18538471Get stoned![]()
Het was af en toe behoorlijk blubberig. En mijn rechtervoet wilde als enige lichaamsdeel maar niet warm worden. Waarschijnlijk te strak geveterd maar dat bedacht ik helaas pas achteraf
Hoogtepunten: de sneeuwhet uitzicht over het ?????-dal(letje) in de sneeuw, de navigatiekunsten van Batman, de catering van ws666 en de aanwezigheid van de andere trailautisten.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2015 18:55:12 ]![]()
Ik vond heel toevallig precies eenzelfde schoen, in de goede kleur en maat en ook nog eens voor de juiste voetquote:Op zondag 18 januari 2015 18:51 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En met één schoen verder gelopen? Dat is pas echt niet miepen maar lopen!
Een negatieve split bij een halve marathon! Dat is dus een lekkere trainingsloop gewordenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:52 schreef Hinder het volgende:
Vanmiddag ook in Maassluis gelopen. Het weer viel inderdaad wat tegen, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik nam me thuis voor op 5:42 min/km weg te gaan. Vóór de start werd dat al bijgesteld naar 5:30 min/km, en tijdens de eerste vijf kilometer besloten om de laatste 8 kilometer nog wat te versnellen. En zo geschiedde het. Lekker van groepje naar groepje gelopen. Uiteindelijk kwam ik over de meet na 1:49:17.
Het was vooraf een waar understatement dat ik 'wat langzamer' zou lopen dan Mr. B,
.
https://www.endomondo.com/workouts/460513099/18538471![]()
![]()
Ik ga nog een kluif krijgen aan het schoonmaken van mijn schoenenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:48 schreef YUR het volgende:
En glijden
Ik verloor ergens nog een schoen in de modder. Dat was voor het eerstMisschien eerst maar laten drogen, dan weghalen..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die van mij hebben heel romantisch meegedoucht...zijn weer schoon, alleen nog ff laten drogenquote:Op zondag 18 januari 2015 19:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga nog een kluif krijgen aan het schoonmaken van mijn schoenenMisschien eerst maar laten drogen, dan weghalen..
Met jouw trailschoenen gaat dat denk ik beter. Wel handig als je dat kuntquote:Op zondag 18 januari 2015 19:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Die van mij hebben heel romantisch meegedoucht...zijn weer schoon, alleen nog ff laten drogen
Over drogen gesproken. Iemand raadde me laatst een shoefresh aan, die droogt natte schoenen kennelijk in 30 minuten zonder de eigenschappen van de schoen aan te tasten.
Veel lopers vandaag, en goed ook!
Ik heb vanmorgen joggend de hond uitgelaten, als ik heel langzaam loop dan heeft hij er nog wel plezier in heb ik ontdekt![]()
![]()
Weet je nog, vroeger, toen jij helemaal van de schone schoenen wasquote:Op zondag 18 januari 2015 19:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga nog een kluif krijgen aan het schoonmaken van mijn schoenenMisschien eerst maar laten drogen, dan weghalen..
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Om nog even in navigatiemodus te blijven: Uitzicht heet "Kwintelooyen" en is een recreatiegebied bij Veenendaal. Mocht je nog eens flink hoogtemeters, traplopen en mul zand willen trainen dan zou dit een heel geschikte plek zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het was af en toe behoorlijk blubberig. En mijn rechtervoet wilde als enige lichaamsdeel maar niet warm worden. Waarschijnlijk te strak geveterd maar dat bedacht ik helaas pas achteraf
Hoogtepunten: de sneeuwhet uitzicht over het ?????-dal(letje) in de sneeuw, de navigatiekunsten van Batman, de catering van ws666 en de aanwezigheid van de andere trailautisten.
Ik heb een prima dagje gehad. Lekker relaxed gelopen met leuke mensen, en lekker buitengespeeld met sneeuw en modder.En weer nieuwe FOK!kers ontmoet. Tarahumara, SEMTEX en winterstorm kende ik nog niet. Toch leuk dat je met halve onbekenden zo'n fijn dagje kunt hebben.
Nou wil ik wel nog eens een gooi doen naar een tijd onder de 3 uur...Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Schoonspoelen onder de douche, eventueel met een sponsje voor de hardnekkige modderquote:Op zondag 18 januari 2015 19:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik last ze drogen, daarna afborstelen. Als het te erg wordt gaan ze in de wasmachine op 30 graden.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat lijkt me best mogelijk die 3 uur, zal beter lukken als ietsje minder modder ligt...quote:Op zondag 18 januari 2015 19:28 schreef Frsh het volgende:
[..]
Om nog even in navigatiemodus te blijven: Uitzicht heet "Kwintelooyen" en is een recreatiegebied bij Veenendaal. Mocht je nog eens flink hoogtemeters, traplopen en mul zand willen trainen dan zou dit een heel geschikte plek zijn.
Ik heb een prima dagje gehad. Lekker relaxed gelopen met leuke mensen, en lekker buitengespeeld met sneeuw en modder.En weer nieuwe FOK!kers ontmoet. Tarahumara, SEMTEX en winterstorm kende ik nog niet. Toch leuk dat je met halve onbekenden zo'n fijn dagje kunt hebben.
Nou wil ik wel nog eens een gooi doen naar een tijd onder de 3 uur...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je hébt het tegen een uitwas van Maassluisquote:Op zondag 18 januari 2015 19:02 schreef Mr.B. het volgende:
Ik heb niets tegen Maassluis, enkel tegen de uitwassen van Maassluis![]()
![]()
Dit weekend zijn Murmeli en ik een dagje op en neer Noord-Frankrijk geweest. Niet om te lopen, maar ja, als we er toch zijn... Dus schoenen meegenomen en vanochtend de deur uitgestapt. We zaten een paar kilometer van het parcours van Parijs-Roubaix af, dus we zijn naar een van de beruchte kasseienstroken gelopen. Wat een vreselijke ondergrond! Vooral op de fiets...
Verder, ondanks de koude wind (die ik in mijn korte broek goed gevoeld heb) fijn gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je hébt het tegen een uitwas van MaassluisOK, er zijn misschien ook wel ergere dingen dan Maassluis
Zoals Zoetermeer bijvoorbeeld![]()
![]()
Kort verslag van de Rokkeveense Dekkerloop, mijn thuiswedstrijd:
Prachtige omstandigheden, wel wat regen, maar weinig wind. Besloten om rustig weg te gaan op een schema van net onder de 55 minuten.
Het parkoers is voor mij enorm saai, want ik ken iedere centimeter. Maar goed, het loopt toch anders met mensen om je heen. Ik haakte aan bij een blondine, die dat volgens mij niet leuk vond. Ze versnelde af en toe en keek waar ik bleef. Maar ja, ze liep ongeveer op 5:30 min/km, en dat wilde ik ook.
Halverwege gebeurde er iets wat ik nog nooit meegemaakt had tijdens een wedstrijd, ik merkte dat ik sneller kon. Enfin, het werd mijn eerste negatieve split ooit. Met een 53:02 op een niet-pijllproof parkoers ben ik heel tevreden.
Ik had het niet verwacht, omdat ik nog steeds ziekjes ben en een shedload aan nachtdiensten te verteren had. Het geeft in ieder geval weer veel vertrouwen voor de rest van het trainingsprogramma de komende weken.
TL;DR voor Wolve: het ging kut.![]()
Misschien krijg je nu wel een sponsorcontract Yur!
Een betere reclame voor de M is er niet,home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:28 schreef pijll het volgende:
Dit weekend zijn Murmeli en ik een dagje op en neer Noord-Frankrijk geweest. Niet om te lopen, maar ja, als we er toch zijn... Dus schoenen meegenomen en vanochtend de deur uitgestapt. We zaten een paar kilometer van het parcours van Parijs-Roubaix af, dus we zijn naar een van de beruchte kasseienstroken gelopen. Wat een vreselijke ondergrond! Vooral op de fiets...
Verder, ondanks de koude wind (die ik in mijn korte broek goed gevoeld heb) fijn gelopenWas best pittig! En blubberig, en met mijn gewone schoenen, glibberdeglibber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond nog een uurtje bootcamp er achteraan gegooid en nu paar dagen rust, anders gaat het lijf klagen.
Was een mooi weekend weer zo
En eigenlijk waren mijn nichtjes het allerleukst
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Leuke foto van de trailers. Ik herken YUR, SEMTEX, Jero en Batman.
Ik heb vanmorgen meegetraind, dat werd een duurloopje op wedstrijdtempo.Bij het inlopen ging de langzame groep zo erg traag dat ik bijna op hun hakken trapte, dus ben ik bij de snellere groep gaan lopen (daar liepen ook veel mee die ik op de intervaltraining zie). Maar mijn tempo ligt er net tussenin. Ik hield het wel vol, maar mentaal is een duurloop die te snel gaat best zwaar. Daarom heb ik me halverwege maar wijsgemaakt dat ik een halve marathonwedstrijd aan het lopen was. Toen ging het al beter.
De volgende keer maar met de trage groep mee, anders train ik mezelf kapot. Gelukkig blijkt de langzame groep ook een afsplitsing tussen lange en korte duurloop te hebben.
Geen sneeuw, geen wind, wel modder.
Al met al: lekker buitengespeeld.![]()
![]()
Dat was een mooie tochtje over Utrechtse Heuvelrug vandaagBedankt allemaal, vooral WS voor de uitstekende catering!
Wat een natte blubberbende zeg, mooi. Jero denderde als een jonge hond overal doorheen en liep rondjes om ons...
Wat (bewogen) actiefotootjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vondellopers, ik ben benieuwd naar jullie houten medaille!
En het ziet er in Utrecht veel minder winters uit dan hier. Niet dat hier sneeuw ligt, maar daar lijkt het op de foto herfst.![]()
Loop je bij Aart Stigter? Ik vond daar destijds dat er veel verschil was tussen de twee groepen. Maar ja, dat was in 2012 geloof ik... Kan veranderd zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:15 schreef wyccie het volgende:
Leuke foto van de trailers. Ik herken YUR, SEMTEX, Jero en Batman.
Ik heb vanmorgen meegetraind, dat werd een duurloopje op wedstrijdtempo.Bij het inlopen ging de langzame groep zo erg traag dat ik bijna op hun hakken trapte, dus ben ik bij de snellere groep gaan lopen (daar liepen ook veel mee die ik op de intervaltraining zie). Maar mijn tempo ligt er net tussenin. Ik hield het wel vol, maar mentaal is een duurloop die te snel gaat best zwaar. Daarom heb ik me halverwege maar wijsgemaakt dat ik een halve marathonwedstrijd aan het lopen was. Toen ging het al beter.
De volgende keer maar met de trage groep mee, anders train ik mezelf kapot. Gelukkig blijkt de langzame groep ook een afsplitsing tussen lange en korte duurloop te hebben.
Geen sneeuw, geen wind, wel modder.
Al met al: lekker buitengespeeld.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Niet bijgelezen, ga ik zo doen. Maar even eenvanuit Zwitserland.
Ik heb een suite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in een hotel dat opgeknapt wordt. Ziet er goed uit! En met bad! Heerlijk.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zwabber, mag ik op de valreep nog in de OP voor dit loopje volgende week??
1
2[b]25 januari 2015 - [url=http://www.kaagloop.nl/pages/uitslagen.php]Hubo Kaagloop (Wervershoof)[/url][/b]
[*] Nanook24 - 5km
Ik zal wel als laatste eindigen maar dat mag de pret niet drukken
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:39 schreef Ynske het volgende:
Ik heb een suite
Ja dat zal allemaal wel, maar wij willen weten of je er ook leuk in de sneeuw kunt rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in een hotel dat opgeknapt wordt. Ziet er goed uit! En met bad! Heerlijk.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Maar jij hebt tenminste een officiële HM in je Endomondo staan. Mr. B heeft ergens een paar bochten afgesnedenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:52 schreef Hinder het volgende:
.
Dat wil ik ook wel weten. Op dit moment iig een grote neequote:Op zondag 18 januari 2015 22:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel, maar wij willen weten of je er ook leuk in de sneeuw kunt rennen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:39 schreef Ynske het volgende:
Ik heb een suite
Dikke woei voor jou! Spannend zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in een hotel dat opgeknapt wordt. Ziet er goed uit! En met bad! Heerlijk.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik train niet in Utrecht.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Loop je bij Aart Stigter? Ik vond daar destijds dat er veel verschil was tussen de twee groepen. Maar ja, dat was in 2012 geloof ik... Kan veranderd zijn.![]()
Misschien valt het wel mee en was alleen het inlopen zo erg traag. Ik zal het de volgende keer zien.![]()
In de schaduw van twee kanonnen derde tijdens de 12 km van de Capelse Dijkloop:
1. André Heeren (42:02)
2. Rens Dekkers (45:27)
3. Corniel Nobel (47:39)
Voledige uitslag: http://uitslagen.nl/uitslag?id=2015011750265
Ik zag een belachelijke training van Jero_nemo voorbij komen, een puik verslag van Zwabberhark, een mooi resultaat van een hardloper in singlet (zoals het hoort!) en veel leuke andere verslagen. Ik lees me een ongeluk, ik ga ze niet allemaal memoreren.
Verder wil ik graag op de OP. (Ik wilde graag een week later 30 km in Schoorl lopen, maar ik treuzelde te lang en u zitten ze vol.
1
2[b]1 februari- [url=http://www.avgouda.nl/wedstrijden/groenhovenloop/welkom.html]Groenhovenloop[/url][/b] (Gouda)
[*]Corniel - HMZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:10 schreef Corniel het volgende:
In de schaduw van twee kanonnen derde tijdens de 12 km van de Capelse Dijkloop:
[ afbeelding ]
1. André Heeren (42:02)
2. Rens Dekkers (45:27)
3. Corniel Nobel (47:39)
Voledige uitslag: http://uitslagen.nl/uitslag?id=2015011750265
Ik zag een belachelijke training van Jero_nemo voorbij komen, een puik verslag van Zwabberhark, een mooi resultaat van een hardloper in singlet (zoals het hoort!) en veel leuke andere verslagen. Ik lees me een ongeluk, ik ga ze niet allemaal memoreren.
Verder wil ik graag op de OP. (Ik wilde graag een week later 30 km in Schoorl lopen, maar ik treuzelde te lang en u zitten ze vol.
[ code verwijderd ]Goed bezig! Hoe ging je race verder, doe eens een verslagje
. Afzien, omstandigheden, euforie etc...
![]()
![]()
Lol, ik heb nu al meer km's in januari dan in december bij elkaarIk dacht dat ik vandaag al over de 200 kwam, maar ik blijf toch steken op 192 na vandaag. Maar zeker wel tevreden mee! Dit wordt nog wel de meeste aantal in een maand ooit voor mij. Maar dat mag ook wel met de Sallandtrail in het verschiet!
Lekker weekendje gedraaid met 52km.
De belachelijke training (volgens Corniel);
https://www.endomondo.com/workouts/460668760/2368823 (2 bekertjes)
Fok! UHT avontuur;
https://www.endomondo.com/workouts/460668772/2368823![]()
Het was eigenlijk een hele 'saaie' race. Die twee mannen voor me liepen echt veel te hard voor me, er achter viel al snel een gat. En ik heb rustig gelopen op 3:55/3:58. Ik ben niet zo diep gegaan als ik wel eens doe tijdens een wedstrijd. Was een leuk parkoers met veel wind. Weinig euforie, vooral een trainingswedstrijd over een incourante afstand. Wel een Pijll-proof p.r. op de 12 km.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Klinkt goed! Vooral dat het gewoon wel makkelijk ging, schept weer vertrouwen!quote:Op zondag 18 januari 2015 23:20 schreef Corniel het volgende:
Het was eigenlijk een hele 'saaie' race. Die twee mannen voor me liepen echt veel te hard voor me, er achter viel al snel een gat. En ik heb rustig gelopen op 3:55/3:58. Ik ben niet zo diep gegaan als ik wel eens doe tijdens een wedstrijd. Was een leuk parkoers met veel wind. Weinig euforie, vooral een trainingswedstrijd over een incourante afstand. Wel een Pijll-proof p.r. op de 12 km.En natuurlijk daarbij die 3e plek!
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:20 schreef Corniel het volgende:
En ik heb rustig gelopen op 3:55/3:58.![]()
jero en corniel: wow!
Rustig/lekker lopen op 3:55...
Gisteren 13 km gelopen op 5:40. Vandaag moeite met traplopen![]()
![]()
Ik heb mij met mijn zere knietje toch nog naar een 18e plaats gelopen om maar eens aan te geven hoe sterk het deelnemersveld voor de 3,5 kilometer wasquote:Op zondag 18 januari 2015 22:24 schreef wyccie het volgende:
Vondellopers, ik ben benieuwd naar jullie houten medaille!
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een beetje goedkoop geval maar ik vind het wel grappig.
![]()
De snelste Nederlandse vrouw liep die afstand binnen 1 uur en 15 minuten. Je wordt dus nog steeds door een vrouw geklopt, valt allemaal dus best mee met die prestatiesquote:Op zondag 18 januari 2015 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
+1quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit paar is er, door zijn donkere kleur, speciaal voor om vies te worden. Heb hier ook de leudal trail mee gelopen.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Weet je nog, vroeger, toen jij helemaal van de schone schoenen wasKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het is 48'48" gewordenquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:48 schreef TheSwan het volgende:
Zondag mag ik volgens mijn schema helemaal los gaan op een 10k, dus dat wordt interessant. Na mijn trainings-pr op de 5k (23'09") zeggen de calculatoren dat ik ongeveer 49' op de 10k moet kunnen halen. Dus stiekem is sub-50 wel een doel van me. Mijn trainings-pr is nu 53'20, maar dat zegt niet zoveel. Van mijn 5k ging ook ruim 2 minuten af.
Inderdaad, ik loop vrijwel nooit op wedstrijdtempo![]()
![]()
Ondanks alle strategieën die in mijn hoofd zaten, heb ik bijzonder vlak gelopen. Tot aan kilometer 8 ging elke km in 4'54" of 4'55".
Toen flink versneld, maar dat bleek nog iets te vroeg, waardoor ik weer een beetje inzakte en de 9e km in 4'49" ging
De laatste halve km kon ineens in 4'27"/km.![]()
Apart loopje dus wel en de 10km blijft een interessante afstand. Echt het idee dat ik continu tegen de max liep, maar op dat laatste stukje vloog ik voor mijn doen behoorlijk over het asfalt en ik was ook nog echt niet helemaal 'dood' toen ik over de finish kwam. Dus in theorie zit er nog wel wat in. In maart ga ik nog een 10k-wedstrijd lopen, dus wellicht dat ik dan iets meer durf/bereik nog![]()
![]()
Wanneer ga jij eens een HM-wedstrijdje op de weg lopen?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, ik heb nu al meer km's in januari dan in december bij elkaarIk dacht dat ik vandaag al over de 200 kwam, maar ik blijf toch steken op 192 na vandaag. Maar zeker wel tevreden mee! Dit wordt nog wel de meeste aantal in een maand ooit voor mij. Maar dat mag ook wel met de Sallandtrail in het verschiet!
Fok! UHT avontuur;
Erg mooi resultaat!quote:Op maandag 19 januari 2015 07:25 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Het is 48'48" geworden![]()
Ondanks alle strategieën die in mijn hoofd zaten, heb ik bijzonder vlak gelopen. Tot aan kilometer 8 ging elke km in 4'54" of 4'55".
Toen flink versneld, maar dat bleek nog iets te vroeg, waardoor ik weer een beetje inzakte en de 9e km in 4'49" ging
De laatste halve km kon ineens in 4'27"/km.![]()
Apart loopje dus wel en de 10km blijft een interessante afstand. Echt het idee dat ik continu tegen de max liep, maar op dat laatste stukje vloog ik voor mijn doen behoorlijk over het asfalt en ik was ook nog echt niet helemaal 'dood' toen ik over de finish kwam. Dus in theorie zit er nog wel wat in. In maart ga ik nog een 10k-wedstrijd lopen, dus wellicht dat ik dan iets meer durf/bereik nog![]()
![]()
Michel Butter liep nog mee met Egomond-Pier-Egmond. Op zijn gemakje. 1:12. (3:25 /km)quote:
Laat ik helder zijn, ik had niet heel veel over, maar ik kwam niet zo uitgewoond over de finish als op sommige andere momenten. En waar die grens dan ligt, ja dat is voor iederen anders.
Het verschil tussen de snelste en de langzaamste loper in dit topic is meer dan een factor twee, dus bij snelheidsgerelateerde uitspraken zullen heel vaak anderen zich achter de oren krabben. Focus je, op wat jij in je benen hebt, dat is het meest constructief.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op maandag 19 januari 2015 08:35 schreef Corniel het volgende:
[..]
Michel Butter liep nog mee met Egomond-Pier-Egmond. Op zijn gemakje. 1:12. (3:25 /km)
Laat ik helder zijn, ik had niet heel veel over, maar ik kwam niet zo uitgewoond over de finish als op sommige andere momenten. En waar die grens dan ligt, ja dat is voor iederen anders.
Het verschil tussen de snelste en de langzaamste loper in dit topic is meer dan een factor twee, dus bij snelheidsgerelateerde uitspraken zullen heel vaak anderen zich achter de oren krabben. Focus je, op wat jij in je benen hebt, dat is het meest constructief.
Goedemorgen allemaal!
Ik heb flink wat paginas moeten bij lezen: leuke fotos gezien, respect voor de snelheden waarmee jullie lopen en de enorme afstanden! En dat dan ook nog door de blubber en regen, top.
Het weekend heb ik niet gelopen, nog iets te veel spierpijn in mijn benen. Vanavond wel weer sporten (niet lopen) en daar heb ik al zin in. Merk namelijk wel dat dat ook helpt bij de opbouw van spieren en conditie. Dinsdag wil ik weer een stukje lopen, afhankelijk van hoe zwaar het vanavond is. Ik merk dat ik na inspanning nog flink wat tijd nodig heb om weer te herstellen.![]()
Supergoed dat je je behoefte aan herstel aanvoeltquote:Op maandag 19 januari 2015 08:46 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik heb flink wat paginas moeten bij lezen: leuke fotos gezien, respect voor de snelheden waarmee jullie lopen en de enorme afstanden! En dat dan ook nog door de blubber en regen, top.
Het weekend heb ik niet gelopen, nog iets te veel spierpijn in mijn benen. Vanavond wel weer sporten (niet lopen) en daar heb ik al zin in. Merk namelijk wel dat dat ook helpt bij de opbouw van spieren en conditie. Dinsdag wil ik weer een stukje lopen, afhankelijk van hoe zwaar het vanavond is. Ik merk dat ik na inspanning nog flink wat tijd nodig heb om weer te herstellen.
Goed luisteren naar je lichaam levert uiteindelijk een hoop plezier op, dus
Wow, echt een belachelijke training jaquote:Op zondag 18 januari 2015 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Fok! UHT avontuur;
Loopt gewoon even tussen neus en lippen door een HM van 1:20![]()
Ik ben echt benieuwd wat jij tijdens een wedstrijd HM zou kunnen lopen als je voluit gaat. Gewoon even niet meer dat rare modderlopen, maar een paar weg wedstrijden op de 10/HM/M dus dit jaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En @Corniel: "podium"! bloemen!![]()
Maar, kreeg jij geen beker?![]()
@Mr.B: Ik vind ook dat Jero_nemo eens wat asfalt moet verteren.
En als je goed kijkt zie je dat ik het bekertje vasthoud met de bloemen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Dus iedereen moet focussen op wat ie zelf in de benen heeft, behalve Jero, want daar focust iedereen op wat ie in de benen heeft
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goedemorgen![]()
Wauw wat hebben jullie toch allemaal goed gelopen en mooie resultaten. Echt leuk om te lezen.
Vanavond mag ik weer meetrainen. Nu al zin in! Dan is het 10x2 min en wandelen is 1 of 2 minuten. Ben benieuwd hoe het gaat..
![]()
![]()
Corniel![]()
Mr. B![]()
UHT-ers![]()
Alle andere lopers![]()
Zelf een lekker weekend gehad. Vrijdagavond een nieuwjaarsborrel op het werk (vrij laat omdat eerst alle financiële rapportages eruit moeten). De combinatie van een paar wijntjes, weinig eten (alleen hapjes en geen echt diner) en een drukke week voelde ik zaterdag goed in mijn benen. Het tempo lag beduidend lager dan normaal, al wilde ik me toch al inhouden omdat ik zondag nog een LDL in de planning had.
's Avonds een etentje met vrienden van mijn vriendin en zondag dus eerst een LDL en daarna de verjaardag van mijn vriendin gevierd. Dus mijn weekend bestond grotendeels uit lopen en leuke sociale activiteiten. Zo vliegt een weekend wel voorbij zeg...SPOILER: zaterdagtrainingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: zondag ldl 24 kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke app heeft jullie voorkeur en waarom? Ik gebruik eigenlijk altijd al Runkeeper, maar ik zie hier voornamelijk stats van Endomondo voorbij komen. Vertel!
Overigens, bij gebrek aan competitie van mijn vrienden/familie; voeg mij vooral toe
http://runkeeper.com/user/HenkvanderWeide/profile![]()
Ik gebruik Stava, Endomondo, TomTom MySports en RunKeeper maar Strava heeft mijn voorkeur. Die vind ik gewoon prettiger om mee te werken en overzichtelijker.![]()
Wat een resultaten weer dit weekend. Te veel om allemaal op te noemen, want dan ga ik mensen vergeten. Desalniettemin hulde!Schoenen schoonmaken is overrated!quote:Op zondag 18 januari 2015 19:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag maar aan Zwabber, die heeft onze collectie mogen aanschouwen.Twee minuten naast je ingeschatte tijd, zou ik ook niet blij mee zijn.quote:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Net even mijn 2015 challenge bijgewerkt, maar als ik zo door blijf trainen kan ik hem wel tussentijds bijstellen.
Al komen er nu weer twee weekenden aan waarin ik niet kan lopen, dus de rest van de maand zal bestaan uit twee woensdagavondtrainingen en misschien nog één keer voor mezelf lopen.
Februari moet ook weer een goede maand worden met een LDL van 27 km en de UHT van 30/31 km.
Hardlopen![]()
![]()
Ik gebruik eigenlijk alleen nog Strava en Endomondo.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:51 schreef Devv het volgende:
Ik gebruik Stava, Endomondo, TomTom MySports en RunKeeper maar Strava heeft mijn voorkeur. Die vind ik gewoon prettiger om mee te werken en overzichtelijker.
Strava is per training overzichtelijker, en Endomondo geeft een mooi totaalbeeld.![]()
Ik gebruik eigenlijk ook alleen nog maar Strava maar TomTom MySports synchroniseert met de rest. Die heb ik ook meer om andere mensen bij te houden.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen nog Strava en Endomondo.
Strava is per training overzichtelijker, en Endomondo geeft een mooi totaalbeeld.![]()
Ik gebruik alleen Strava. Ik vind her overzichtelijker en ik fiets daarnaast ook nog regelmatig en daarvoor is Strava ook de prettigste app.![]()
Maar ben je dan niet benieuwd wat je zou kunnen op een wegwedstrijd?quote:Op maandag 19 januari 2015 11:47 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik laat Mr.B wel op de weg lopen, blijf ik op de trails
wij volgens mij allemaal wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: