SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Absoluutquote:
Maakt er minder dan jullie keeper dus ga maar weer snel je mand in.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermeer het foutje waarvan je wist dat hij zou komen
Die vist nu tegen de grens van Duitsland op karpers.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef HulkHeld het volgende:
Waar is Mulder als je hem nodig hebt!?
Ik wist niet dat hij ook bij Feyenoord heeft gespeeldquote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Engelaar ooit een kopduel van Nick Hofs verloor?
#OrlandoEngelaarfeitjes
Past opzich wel bij een grijze muizen club als Twentequote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Die uitshirts van Twente zijn mensonterend.
Een spontane blitzkrieg?quote:
Die moet zo schaatsenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef HulkHeld het volgende:
Ja in de jeugd.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Buitendam het volgende:
Heeft Engelaar bij Feyenoord gespeeld?
Die stream heb ik ookquote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef bombmannl het volgende:
Die commentatoren op skysports(5) zijn echt helden
Ik gok op zijn jeugdverleden zonder dat ik heb gegoogeled.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ook Bij Feyenoord heeft gespeeld
Hahaha!quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maakt er minder dan jullie keeper dus ga maar weer snel je mand in.
Neequote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
*sniff sniff* you mad bro?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die zit op de bank bij Twente!quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef HulkHeld het volgende:
Tot z'n 7e.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ook bij Feyenoord heeft gespeeld
Voorzetten is zijn zwakke punt, reflexen is er geen betere in NLquote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
En zometeen pakt Vermeer weer een onmogelijke bal.
You moet u zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
*sniff sniff* you mad bro?
hopelijk doe ik het zo goed, anders moet davy me maar even corrigeren.
Dit ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorzetten is zijn zwakke punt, reflexen is er geen betere in NL
Ben ik het met je eens.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorzetten is zijn zwakke punt, reflexen is er geen betere in NL
Nice!quote:
Ik kan amper schaatsen :squote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker om zelf te doen dan om te kijken![]()
Engelaar, he's a giant among men.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nice!hebben echt 10x meer inzicht dan Nederlandse commentatoren. Net als 5 min terug dat immers wild schiet ipv voorgeeft
Ik heb Cillessen zien blunderen in de ArenA tegen Barcelona.quote:
Dat was in één week met twee foutjes.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Cillessen zien blunderen in de ArenA tegen Barcelona.
Ik heb Cillessen zien blunderen in Leeuwarden.
Ik ga voortaan alle wedstrijden kijken met Engels commentaar. Is zoveel beter.quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord staat nu virtueel veertien punten achter PSV. Maar ze kunnen nog kampioen worden!
Lex fokt tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Dit Feyenoord is gewoon kampioenskandidaat nummer 1.
Zouden ze een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat het topic niet vol staat met dit soort hoogstaande conversaties.
Heerenveen-uit? De dag dat Stijn zijn imago verloor.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was in één week met twee foutjes.
Daarna nooit meer in die tijd die hij speelt.
Vermeer maakte meerdere van dat soort foutjes al in één wedstrijd, remember Utrecht-uit?
Zenden ze een wedstrijd als Cambuur-NAC dan uit in Engeland?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ga voortaan alle wedstrijden kijken met Engels commentaar. Is zoveel beter.
Coolsingel allesquote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Dit Feyenoord is gewoon kampioenskandidaat nummer 1.
Dat verschil is maar twee punten minder dan het verschil tussen nacompetitie voor lijfsbehoud en Europa League.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord staat nu virtueel veertien punten achter PSV. Maar ze kunnen nog kampioen worden!
Toch is het zoquote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zenden ze een wedstrijd als Cambuur-NAC dan uit in Engeland?
Kan me niet voorstellen dat daar een Engels persoon zich op verheugd.
Had Stijn een imago ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heerenveen-uit? De dag dat Stijn zijn imago verloor.
Idd.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nice!hebben echt 10x meer inzicht dan Nederlandse commentatoren. Net als 5 min terug dat immers wild schiet ipv voorgeeft
Nu is het inderdaad alleen die van homofiel.quote:
*verandertquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat veranderd na een wedstrijd van Heerenveen?
Apart
Dat zagen we vorig seizoen wel iddquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef Brammess het volgende:
Liever speelt Ajax of PSV volgend jaar gewoon voorrondes want die hebben tenminste een kans met een gunstige loting
Ajax gaat het redden in de voorrondes.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef Brammess het volgende:
Liever speelt Ajax of PSV volgend jaar gewoon voorrondes want die hebben tenminste een kans met een gunstige loting
*verandertquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat veranderd na een wedstrijd van Heerenveen?
Apart
Maakt Vitesse ook nog kans volgens CaptainCookie?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
Kampioen i n 15/16quote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt Vitesse ook nog kans volgens CaptainCookie?
Volgens Sked wel, dat heb ik namelijk op een briefje staan.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt Vitesse ook nog kans volgens CaptainCookie?
Dat Milan was wel te pakken inderdaad, maar Milan is een vieze club.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zagen we vorig seizoen wel idd
neequote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat het redden in de voorrondes.
Absoluut niet. Ik vond dit gewoon grappiger.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lastig hè, om op de vraag zelf in te gaan.
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik was eerder.
U mad? (ik doe het wel goed)
mwah, tegen Arsenal of Milan zouden jullie er ook uit gaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat het redden in de voorrondes.
Inter en AC zouden wij, Ajax denk ik wel uitschakelen als iedereen gewoon blijft.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, tegen Arsenal of Milan zouden jullie er ook uit gaan.
Je zin mist alsnog een komma.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Inter en AC zouden wij, Ajax denk ik wel uitschakelen als iedereen gewoon blijft.
Ik begon je net een beetje aardig te vinden en dan zeg je dit..quote:Op zondag 18 januari 2015 15:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Orlando completeert zijn hattrick nog wel en legt Feyenoord zo over de knie.
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Orlando completeert zijn hattrick nog wel en legt Feyenoord zo over de knie.
Is ook de enige bij Feyenoord die zo'n kans kan benutten, mooi afgerond maar wel weer een gelukjequote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Applaus graag.
Een lucky van TheJensie maar wat geeft het.
Jammer , ik zou graag een aantal prutsers zien oprottenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Inter en AC zouden wij, Ajax denk ik wel uitschakelen als iedereen gewoon blijft.
Wat is er grappig aan grammar nazi spelen dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik vond dit gewoon grappiger.
Oh, sorry, nu neem ik het wel terug dan.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik begon je net een beetje aardig te vinden en dan zeg je dit..![]()
Feyenoord maakt dit seizoen niet veel goede wedstrijden door in De Kuip.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
What happens in de kuip, stays in de kuip, de 3 pnt incluis
Wij hebben wel gunstigere ranking danquote:Op zondag 18 januari 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, tegen Arsenal of Milan zouden jullie er ook uit gaan.
HAHAHAHA!quote:Op zondag 18 januari 2015 15:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek
Maar komt nog wel goed
Humor is subjectief en derhalve niet uit te leggen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan grammar nazi spelen dan?
Die van Maher was een wereldgoal.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi afgerond.
Doelpunt van de week.
Leek mij wel buitenspel.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, 2 keer op voorsprong tegen de verhouding in maar het is nu wel binnen denk ik
Bij Twente gaan ze nu met zakdoekjes zwaaien, maar als hij wint door een buitenspeldoelpunt in de laatste seconde, mag hij toch weer blijven.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:51 schreef Pedroso het volgende:
Hoelang zal Schreuder nog trainer zijn bij Twente ?
Dat is ook beterquote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Och, nu krijgen ze weer wat hoop voor volgende week.
Blessaquote:
Zal wel een zaadpot worden, net als vorig seizoenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Och, nu krijgen ze weer wat hoop voor volgende week.
Nu is er wel wat te horen ja, ze staan voor.quote:
okquote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Hmm, Feyenoord drie goals gekregen eigenlijk. Eerste onterechte penalty, tweede een lucky afketser die zo ingetikt kan worden en de derde buitenspel
De penalty was mis.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Hmm, Feyenoord drie goals gekregen eigenlijk. Eerste onterechte penalty, tweede een lucky afketser die zo ingetikt kan worden en de derde buitenspel
Staan straks nog maar 12 punten achter. Praktisch kampioen dus.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom lopen feyenoorders te patsen tegen ajacieden en PSV'ers? Omgekeerde wereld dit
Ditquote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Was geen buitenspel.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Voor wie ben je normaal dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Twente
Sorry Drizzt, maar na deze wanprestatie ben ik dus echt nooit meer #TeamTwente
Schaam me kapot hier.
Alle doelpunten van Feyenoord zijn onterecht dit seizoen, wellicht wil je ze allemaal nog even opnoemen?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Kijk de PI sukkelquote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties jij bent toch niet achterlijk. Kom op.
Twente heeft dan ook een aantal weken niet gespeeld dus dat is niet zo raar.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie ben je normaal dan?
Het is trouwens wel bizar dat dit de beste wedstrijd in weken is van Twente. De verdediging staat gewoon tot drie keer toe te slapen, dramatisch.
Hoezo bij die 2e, dat kan gewoon gebeurenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie ben je normaal dan?
Het is trouwens wel bizar dat dit de beste wedstrijd in weken is van Twente. De verdediging staat gewoon tot drie keer toe te slapen, dramatisch.
PSV natuuurlijk.quote:
Krijg je als je niet voetbalt in de winterstop.quote:Het is trouwens wel bizar dat dit de beste wedstrijd in weken is van Twente.
Uiteraard. Wil je meerijden?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef Abed het volgende:
Krijgt Feyenoord eigenlijk ook een rit bovenop de bus als ze 3e worden of alleen als ze 2e eindigen?
Gast ik ben nog student. 30quote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
ouwe
Je bent minimaal 30, gedraag je ook eens zo.
Alleen als ze tweede eindigen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef Abed het volgende:
Krijgt Feyenoord eigenlijk ook een rit bovenop de bus als ze 3e worden of alleen als ze 2e eindigen?
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Twente heeft dan ook een aantal weken niet gespeeld dus dat is niet zo raar.
Ik vind ze niet slecht spelen maar de doelpunten vallen gunstig voor Feyenoordquote:Op zondag 18 januari 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had niet anders verwacht van FC Twente.
Buitenshuis zijn ze in de wedstrijden waar het er om draait altijd dramatisch.
xdquote:Op zondag 18 januari 2015 15:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Twente heeft dan ook een aantal weken niet gespeeld dus dat is niet zo raar.
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook als je 30 bent kan je nog student zijn.
Alleen als ook het Maasgebouw bestormt wordt, anders is het veel reizen en moeite.quote:
Dat denk ik wel van meerdere hier. Veilig achter het computertjequote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
ouwe
Je bent minimaal 30, gedraag je ook eens zo.
Dan doe je iets niet helemaal goed.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook als je 30 bent kan je nog student zijn.
Karma.quote:
Je lijkt mulder wel met fifa.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:57 schreef Ties02 het volgende:
De goals vielen op psychologisch goede momenten voor Feyenoord
Dat is het fijne van internet.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat denk ik wel van meerdere hier. Veilig achter het computertje![]()
eensquote:Op zondag 18 januari 2015 15:57 schreef Ties02 het volgende:
Of juist wel. Met 29 weer naar school gegaan. Met StuFiquote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet helemaal goed.
Als ze hun kansen niet afmaakte had Twente vandaag kunnen winnen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:57 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon meerdere lange studies achter elkaar volgen of nog niet snel weten wat je wilt worden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Helaas ook een spreekbuis voor mensen die in het dagelijks leven niet zoveel te vertellen hebben.quote:
Juist jaquote:Op zondag 18 januari 2015 15:58 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Helaas ook een spreekbuis voor mensen die in het dagelijks leven niet zoveel te vertellen hebben.
GGMM bashquote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tsja, ook als je niet slecht speelt, moet je bij de les blijven in verdedigend opzicht.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind ze niet slecht spelen maar de doelpunten vallen gunstig voor Feyenoord
Dit is nu al de 5e keer dat je dit zegt.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind ze niet slecht spelen maar de doelpunten vallen gunstig voor Feyenoord
Gezien jouw postgedrag klopt datquote:Op zondag 18 januari 2015 15:58 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Helaas ook een spreekbuis voor mensen die in het dagelijks leven niet zoveel te vertellen hebben.
Nét niet.quote:
Muah het kan prima samen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Eng he is dat, als je mensen in het echt zou ontmoeten
Ja als scheidsrechter toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die maakte psychologisch gezien ook altijd erg goede goals bij het zaalvoetballen.
Als je het niet begrijpt, zegt dat meer over jou.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gezien jouw postgedrag klopt dat
Zullen we dit jaar wél onze verjaardagen samen vieren?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nét niet.
Al is er niks mis mee jezelf te ontwikkelen. Het feit dat hij dat wel vindt blijkt overduidelijk uit al z'n reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |