Engelaar, he's a giant among men.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nice!hebben echt 10x meer inzicht dan Nederlandse commentatoren. Net als 5 min terug dat immers wild schiet ipv voorgeeft
Ik heb Cillessen zien blunderen in de ArenA tegen Barcelona.quote:
Dat was in één week met twee foutjes.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Cillessen zien blunderen in de ArenA tegen Barcelona.
Ik heb Cillessen zien blunderen in Leeuwarden.
Ik ga voortaan alle wedstrijden kijken met Engels commentaar. Is zoveel beter.quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord staat nu virtueel veertien punten achter PSV. Maar ze kunnen nog kampioen worden!
Lex fokt tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Dit Feyenoord is gewoon kampioenskandidaat nummer 1.
Zouden ze een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat het topic niet vol staat met dit soort hoogstaande conversaties.
Heerenveen-uit? De dag dat Stijn zijn imago verloor.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was in één week met twee foutjes.
Daarna nooit meer in die tijd die hij speelt.
Vermeer maakte meerdere van dat soort foutjes al in één wedstrijd, remember Utrecht-uit?
Zenden ze een wedstrijd als Cambuur-NAC dan uit in Engeland?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ga voortaan alle wedstrijden kijken met Engels commentaar. Is zoveel beter.
Coolsingel allesquote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Dit Feyenoord is gewoon kampioenskandidaat nummer 1.
Dat verschil is maar twee punten minder dan het verschil tussen nacompetitie voor lijfsbehoud en Europa League.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord staat nu virtueel veertien punten achter PSV. Maar ze kunnen nog kampioen worden!
Toch is het zoquote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zenden ze een wedstrijd als Cambuur-NAC dan uit in Engeland?
Kan me niet voorstellen dat daar een Engels persoon zich op verheugd.
Had Stijn een imago ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heerenveen-uit? De dag dat Stijn zijn imago verloor.
Idd.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nice!hebben echt 10x meer inzicht dan Nederlandse commentatoren. Net als 5 min terug dat immers wild schiet ipv voorgeeft
Ja.quote:
Nu is het inderdaad alleen die van homofiel.quote:
Grapje :Squote:
*verandertquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat veranderd na een wedstrijd van Heerenveen?
Apart
Dat zagen we vorig seizoen wel iddquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef Brammess het volgende:
Liever speelt Ajax of PSV volgend jaar gewoon voorrondes want die hebben tenminste een kans met een gunstige loting
Ajax gaat het redden in de voorrondes.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef Brammess het volgende:
Liever speelt Ajax of PSV volgend jaar gewoon voorrondes want die hebben tenminste een kans met een gunstige loting
*verandertquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat veranderd na een wedstrijd van Heerenveen?
Apart
Maakt Vitesse ook nog kans volgens CaptainCookie?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |