SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Absoluutquote:
Maakt er minder dan jullie keeper dus ga maar weer snel je mand in.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermeer het foutje waarvan je wist dat hij zou komen
Die vist nu tegen de grens van Duitsland op karpers.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef HulkHeld het volgende:
Waar is Mulder als je hem nodig hebt!?
Ik wist niet dat hij ook bij Feyenoord heeft gespeeldquote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Engelaar ooit een kopduel van Nick Hofs verloor?
#OrlandoEngelaarfeitjes
Past opzich wel bij een grijze muizen club als Twentequote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Die uitshirts van Twente zijn mensonterend.
Een spontane blitzkrieg?quote:
Die moet zo schaatsenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef HulkHeld het volgende:
Ja in de jeugd.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Buitendam het volgende:
Heeft Engelaar bij Feyenoord gespeeld?
Die stream heb ik ookquote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef bombmannl het volgende:
Die commentatoren op skysports(5) zijn echt helden
Ik gok op zijn jeugdverleden zonder dat ik heb gegoogeled.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ook Bij Feyenoord heeft gespeeld
Hahaha!quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maakt er minder dan jullie keeper dus ga maar weer snel je mand in.
Neequote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
*sniff sniff* you mad bro?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die zit op de bank bij Twente!quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef HulkHeld het volgende:
Tot z'n 7e.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ook bij Feyenoord heeft gespeeld
Voorzetten is zijn zwakke punt, reflexen is er geen betere in NLquote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
En zometeen pakt Vermeer weer een onmogelijke bal.
You moet u zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
*sniff sniff* you mad bro?
hopelijk doe ik het zo goed, anders moet davy me maar even corrigeren.
Dit ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorzetten is zijn zwakke punt, reflexen is er geen betere in NL
Ben ik het met je eens.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorzetten is zijn zwakke punt, reflexen is er geen betere in NL
Nice!quote:
Ik kan amper schaatsen :squote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker om zelf te doen dan om te kijken![]()
Engelaar, he's a giant among men.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nice!hebben echt 10x meer inzicht dan Nederlandse commentatoren. Net als 5 min terug dat immers wild schiet ipv voorgeeft
Ik heb Cillessen zien blunderen in de ArenA tegen Barcelona.quote:
Dat was in één week met twee foutjes.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Cillessen zien blunderen in de ArenA tegen Barcelona.
Ik heb Cillessen zien blunderen in Leeuwarden.
Ik ga voortaan alle wedstrijden kijken met Engels commentaar. Is zoveel beter.quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord staat nu virtueel veertien punten achter PSV. Maar ze kunnen nog kampioen worden!
Lex fokt tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Dit Feyenoord is gewoon kampioenskandidaat nummer 1.
Zouden ze een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat het topic niet vol staat met dit soort hoogstaande conversaties.
Heerenveen-uit? De dag dat Stijn zijn imago verloor.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was in één week met twee foutjes.
Daarna nooit meer in die tijd die hij speelt.
Vermeer maakte meerdere van dat soort foutjes al in één wedstrijd, remember Utrecht-uit?
Zenden ze een wedstrijd als Cambuur-NAC dan uit in Engeland?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ga voortaan alle wedstrijden kijken met Engels commentaar. Is zoveel beter.
Coolsingel allesquote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Dit Feyenoord is gewoon kampioenskandidaat nummer 1.
Dat verschil is maar twee punten minder dan het verschil tussen nacompetitie voor lijfsbehoud en Europa League.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord staat nu virtueel veertien punten achter PSV. Maar ze kunnen nog kampioen worden!
Toch is het zoquote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zenden ze een wedstrijd als Cambuur-NAC dan uit in Engeland?
Kan me niet voorstellen dat daar een Engels persoon zich op verheugd.
Had Stijn een imago ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heerenveen-uit? De dag dat Stijn zijn imago verloor.
Idd.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nice!hebben echt 10x meer inzicht dan Nederlandse commentatoren. Net als 5 min terug dat immers wild schiet ipv voorgeeft
Nu is het inderdaad alleen die van homofiel.quote:
*verandertquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat veranderd na een wedstrijd van Heerenveen?
Apart
Dat zagen we vorig seizoen wel iddquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef Brammess het volgende:
Liever speelt Ajax of PSV volgend jaar gewoon voorrondes want die hebben tenminste een kans met een gunstige loting
Ajax gaat het redden in de voorrondes.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef Brammess het volgende:
Liever speelt Ajax of PSV volgend jaar gewoon voorrondes want die hebben tenminste een kans met een gunstige loting
*verandertquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat veranderd na een wedstrijd van Heerenveen?
Apart
Maakt Vitesse ook nog kans volgens CaptainCookie?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |