Leek mij wel buitenspel.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, 2 keer op voorsprong tegen de verhouding in maar het is nu wel binnen denk ik
Bij Twente gaan ze nu met zakdoekjes zwaaien, maar als hij wint door een buitenspeldoelpunt in de laatste seconde, mag hij toch weer blijven.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:51 schreef Pedroso het volgende:
Hoelang zal Schreuder nog trainer zijn bij Twente ?
ouwequote:
Dat is ook beterquote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Och, nu krijgen ze weer wat hoop voor volgende week.
Blessaquote:
Zal wel een zaadpot worden, net als vorig seizoenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Och, nu krijgen ze weer wat hoop voor volgende week.
Nu is er wel wat te horen ja, ze staan voor.quote:
okquote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Hmm, Feyenoord drie goals gekregen eigenlijk. Eerste onterechte penalty, tweede een lucky afketser die zo ingetikt kan worden en de derde buitenspel
De penalty was mis.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Hmm, Feyenoord drie goals gekregen eigenlijk. Eerste onterechte penalty, tweede een lucky afketser die zo ingetikt kan worden en de derde buitenspel
Staan straks nog maar 12 punten achter. Praktisch kampioen dus.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom lopen feyenoorders te patsen tegen ajacieden en PSV'ers? Omgekeerde wereld dit
Ditquote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Was geen buitenspel.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Voor wie ben je normaal dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Twente
Sorry Drizzt, maar na deze wanprestatie ben ik dus echt nooit meer #TeamTwente
Schaam me kapot hier.
Alle doelpunten van Feyenoord zijn onterecht dit seizoen, wellicht wil je ze allemaal nog even opnoemen?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |