Volgens mij draai je oorzaak en gevolg om.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien dat het niet zou gebeuren als ze er niet zo'n vreemde traditie op nahielden om tijdens bruiloften met vuurwapens in de lucht te schieten, een overvliegende piloot zou dan wel eens verkeerde conclusies kunnen trekken.
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef Klokov het volgende:
Gewoon een brief terugsturen dat je de brief naast je neerlegd op basis van het aantal taalfouten.
"Zou u de brief in correct Nederlands willen sturen? Ik begrijp niets van de brij van schijnbaar willekeurige letters op het papier dat u mij hebt gestuurd. Bij voorbaat dank."quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef Klokov het volgende:
Gewoon een brief terugsturen dat je de brief naast je neerlegd op basis van het aantal taalfouten.
Ik was nog aan het Googlen, wou het net veranderen maar het kalf is helaas als verzopen.quote:
Zouden we met posts op Fok! ook moeten doen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef Klokov het volgende:
Vast. Het is in ieder geval een verklaring voor het feit dat er zo verschrikkelijk veel gelovigen zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te verklaren is door een intens verlangen naar meer. Naar meer achter hun bestaan dan voortplanten, een verlangen dat er inderdaad iets is na de dood, etc.
Seculiere staten zijn over het algemeen een stuk minder gevaarlijk dan religieuze staten. In seculiere staten is er meer vrijheid voor de bevolking. En voordat je de VS opbrengt, dat is geen seculiere staat. "God bless you and may God bless the United States of America...."quote:Op zondag 18 januari 2015 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, religie is niks namelijk. Doet niks.
En je laveert er handig omheen. Seculiere staten zijn niet minder gevaarlijk dan religieuze.
Ik wist niet dat Pakistan bezet was.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij draai je oorzaak en gevolg om.
Wie zijn de bezetters? Niet die bruiloftsgasten.
Het is een typische tokkiebrief. Je hoeft niet verder te lezen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef HPLC het volgende:
jou cel
Ik durf niet eens meer verder te lezen.
Nog minder reden dus om er met laffe drones overheen te vliegen en vanachter je PlayStationknuppel onschuldige mensen naar Allah te blazen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Pakistan bezet was.
Je vergeet de operaties buiten het land zelf? Bezettingen van andere landen om "democratie" te brengen? Wat is precies het verschil met een missionaris in Afrika?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Seculiere staten zijn een stuk minder gevaarlijk dan religieuze staten. In seculiere staten is er meer vrijheid voor de bevolking. En voordat je de VS opbrengt, dat is geen seculiere staat. "God bless you and may God bless the United States of America...."
Toch maar gedaan, het viel op zich mee. De inhoud daarentegen...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is een typische tokkiebrief. Je hoeft niet verder te lezen.
Libië: een dictator die zijn volk bombardeert.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vergeet de operaties buiten het land zelf? Bezettingen van andere landen om "democratie" te brengen? Wat is precies het verschil met een missionaris in Afrika?
Alleen heeft die een Bijbel en de Nederlandse Defensie een Diemaco in handen...
Zijn we het daar in ieder geval over eens.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef Childofthe90s het volgende:
De reden van binnenvallen was nooit democratie brengen
Ik dacht ook aan zoiets.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef Klokov het volgende:
Of een brief terugsturen met straattaal erin.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef Klokov het volgende:
En al die dictators zijn jarenlang gesteund en bevoorraad door het Westen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Libië: een dictator die zijn volk bombardeert.
Syrië: een dictator die zijn volk beschiet.
Irak: een dictator die andere landen binnenvalt, en een deel van zijn eigen volk onderdrukt.
De reden van binnenvallen was nooit democratie brengen, het was een bijkomend iets. Immers kun je niet een mensenrechtenschendend regime neerhalen en dan vervolgens een nieuwe dictator neerzetten (het is misschien wel beter, maar kijk wat er in Iran is gebeurd toen de Amerikanen dat deden).
ik vind het wel terecht. blijkbaar is het een pvv gekkie.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Haha die "activist" die deze brief heeft ontvangen roept Geert Wilders op om verantwoording af te leggen voor zijn partij naam die wordt gebruikt in de brief en zijn verantwoordelijkheid.Dat is hetzelfde als zeggen dat iedere moslim zich moet verantwoorden voor de aanslag in Parijs.
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog minder meer reden dus om er met laffe geniale drones overheen te vliegen en vanachter je PlayStationknuppel onschuldige mensen moordenaars naar Allah te blazen.
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En al die dictators zijn jarenlang niet gesteund en ook niet bevoorraad door het Westen.
Ja en die mensen die een aanslag pleegde waren moslim gekkies. Verder heb ik misschien wel dezelfde mobiele telefoon, zal ik nu ook even verantwoording afleggen, omdat ik iets hetzelfde heb met de schrijver van de brief?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:29 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik vind het wel terecht. blijkbaar is het een pvv gekkie.
je begrijpt er weer niets van. ik hoef voor niemand respect te hebbenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja en die mensen die een aanslag pleegde waren moslim gekkies. Verder heb ik misschien wel dezelfde mobiele telefoon, zal ik nu ook even verantwoording afleggen, omdat ik iets hetzelfde heb met de schrijver van de brief?
Net zoals Moslims zeggen dat niet iedereen ISIS steunt en dat mensen daar respect voor moeten hebben, moet je ook respect hebben voor mensen die PVV stemmen/PVV kamerleden zijn die dat niet steunen.
Dan heb je toch lekker geen respect?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:34 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je begrijpt er weer niets van. ik hoef voor niemand respect te hebben
je bent er nog niet helemaal uit wat je wilt gezien je 2 tegenstrijdige postsquote:Op zondag 18 januari 2015 16:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan heb je toch lekker geen respect?
"Wellicht moet u een tijdje in het buitenland Nederlands studeren en proberen via een inburgeringscursus terug te keren, want dit is niks."quote:Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Zou u de brief in correct Nederlands willen sturen? Ik begrijp niets van de brij van schijnbaar willekeurige letters op het papier dat u mij hebt gestuurd. Bij voorbaat dank."
Net moslims.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:02 schreef Peunage het volgende:
Reacties van de PVV-jugend;
https://www.facebook.com/Wijsteunendepvv/posts/1549179475368802
tussen het roepen van "nep, propaganda, geschreven door Diederik" en "Tand om tand, heeftie verdiend".
Klopt, maar ik hoef geen visueel bewijs om te weten dat er PVV'ers zijn die dit soort dingen zeggen. Als ik het dan toch graag wil zien kan ik altijd nog dit topic openen, op dumpert kijken of geenstijl aandoenquote:Op zondag 18 januari 2015 17:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens gelezen want dan had je gezien dat het de verkeerde link is.
Mensen met een laag IQ vormen geen enkele bedreiging. Dit in tegenstelling tot mensen met een (zeer) hoog IQ, zoals de nazi's en alle massamoordenaars.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:12 schreef Fisherman het volgende:
Het taalgebruik en de actie op zich doet vermoeden dat het een behoorlijk zwakbegaafd persoon betreft.
Niet zozeer religieuze extremisten vormen de grootste bedreiging voor het land.
De grootste bedreiging vormt het iq van de pvv stemmer blijkt maar weer.
wat is er onmogelijk aan dat het adres bekend is gemaakt in de media en er vervolgens aan dat adres een brief is gestuurd?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:31 schreef 11en30 het volgende:
Fake. Die zin over de media en openbaar maken van het adres klopt niet met de bewering dat de brief in zijn brievenbus bezorgd zou zijn. Ik verdenk die creep de activist ervan dit zelf geschreven te hebben.
Als je een brief in de bus gooit dan heb je het adres dus al en schrijf je iets van haha crimineel mannetje booslim, we hebben je adres dus pas maar op. En niet zo'n vaag BS verhaal van het zal geen probleem zijn om je te vinden.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:36 schreef Re het volgende:
[..]
wat is er onmogelijk aan dat het adres bekend is gemaakt in de media en er vervolgens aan dat adres een brief is gestuurd?
Gooien ze al mensen van gebouwen? Onthoofden ze al onschuldige mensen? Executeren ze al kleine kinderen?quote:
ik zie dat jij die tokkietaal blijkbaar goed begrijptquote:Op zondag 18 januari 2015 17:49 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als je een brief in de bus gooit dan heb je het adres dus al en schrijf je iets van haha crimineel mannetje booslim, we hebben je adres dus pas maar op. En niet zo'n vaag BS verhaal van het zal geen probleem zijn om je te vinden.
Dat staat er toch ook. Ze weten niet alleen zijn adres maar ook waar die uithangt enz. enzquote:
Wie is ze ?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:36 schreef Duikbril112 het volgende:
Ach, de dreiger heeft z'n huiswerk zo te lezen goed gedaan. Dus ik kan er niet mee zitten. Oprotten met bang en angstig zijn, je macht als meerderheid vertonen gvd! Maak ze het leven maar goed zuur: of nog beter, beëindig hun leven maar lekker, want ze verdienen het niet te leven.
Door al die jihadi's maar zelf om te gaan brengen ?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:40 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Dat jihadistische tuig natuurlijk. Tijd voor de grote schoonmaak.
Meerderheid?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:36 schreef Duikbril112 het volgende:
Ach, de dreiger heeft z'n huiswerk zo te lezen goed gedaan. Dus ik kan er niet mee zitten. Oprotten met bang en angstig zijn, je macht als meerderheid vertonen gvd! Maak ze het leven maar goed zuur: of nog beter, beëindig hun leven maar lekker, want ze verdienen het niet te leven.
Ik kan er gewoon niet mee zitten dat er mensen opstaan die dit soort (net zulke) angstaanjagende tegengeluiden laten horen. Niet tegen onschuldige mensen die niets te maken hebben met de huidige ontwikkelingen uiteraard. Maar wanneer mensen weten waar ze wonen en zeker weten dat ze de juiste personen te pakken hebben, mogen ze van mij best het heft in eigen hand nemen en ze het leven onmogelijk maken in Nederland. Mijn zegen hebben ze.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Door al die jihadi's maar zelf om te gaan brengen ?
Lijkt mij idd een prima ontwikkeling.....quote:Op zondag 18 januari 2015 18:45 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet mee zitten dat er mensen opstaan die dit soort (net zulke) angstaanjagende tegengeluiden laten horen. Niet tegen onschuldige mensen die niets te maken hebben met de huidige ontwikkelingen uiteraard. Maar wanneer mensen weten waar ze wonen en zeker weten dat ze de juiste personen te pakken hebben, mogen ze van mij best het heft in eigen hand nemen en ze het leven onmogelijk maken in Nederland. Mijn zegen hebben ze.
Breivik gespot.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:36 schreef Duikbril112 het volgende:
Oh, en mensen die er een voorstander van zijn dat burgers op de stoel van de rechter gaan zitten mogen van mij ook wel preventief opgesloten worden.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:45 schreef Duikbril112 het volgende:
Maar wanneer mensen weten waar ze wonen en zeker weten dat ze de juiste personen te pakken hebben, mogen ze van mij best het heft in eigen hand nemen en ze het leven onmogelijk maken in Nederland. Mijn zegen hebben ze.
Soms moet je even door de bagger heen om later weer beschaafd te kunnen verder gaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:48 schreef Molurus het volgende:
Oh, en mensen die er een voorstander van zijn dat burgers op de stoel van de rechter gaan zitten mogen van mij ook wel preventief opgesloten worden
De rechtsstaat verwerpen is zeker geen oplossing. Wie dat doet is een gevaar voor de samenleving en geen haar beter dan een moslimterrorist.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:52 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Soms moet je even door de bagger heen om later weer beschaafd te kunnen verder gaan.
quote:Een Haagse Syriëganger en zijn gezin zijn met de dood bedreigd. Afgelopen week kreeg de man uit de Schilderswijk een brief waarin staat dat hij wordt vermoord als hij niet weggaat. "Want tuig als jou, hoeven we niet meer hier in Nederland", staat in de brief.
Bronnen bevestigen aan de NOS dat de brief is gericht aan Jordi de J., een bekeerling uit Delft die begin 2013 voor een paar maanden naar Syrië ging. Hij zei dat hij daar humanitaire hulp wilde verlenen, maar het Openbaar Ministerie geloofde hem niet en begon een strafrechtelijk onderzoek.
Aanslagen
Justitie verdenkt De J. van lidmaatschap van een terreurorganisatie. Hij zou een terreurtraining hebben gevolgd in Syrië en deel hebben uitgemaakt van een groep ronselaars en jihadstrijders. Hij mag zijn proces in vrijheid afwachten.
Aanleiding van de doodsbedreigingen lijken de aanslagen in Parijs. "We weten wat je van plan bent, net als wat jou vriendjes in Parijs hebben aangericht", is te lezen in de tekst. De schrijver dreigt De J. "een koppie kleiner te maken" en zijn huis op te blazen.
nah dat houdt op als je iemand met de dood gaat bedreigen. dat je niet blij met hem bent kan ik me dan weer wel heel goed voorstellen. het voelt toch als een dubbel verraad ergens.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:28 schreef El_Matador het volgende:
Mwah, Yasmin, dat is nogal wat anders.
Dat Jordi de Jong zich tot de islam wil bekeren moet ie helemaal zelf weten, maar als je voor een leger van koppensnellers en verkrachters gaat vechten, vrijwillig, ja, ik kan me de reacties van zijn omgeving goed voorstellen.
Die heeft ie dan ook maar mooi te slikken, vrijheid van meningsuiting, Jordi.
Waar heb ik het opgenomen voor het 'slachtoffer' van deze brief ?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:28 schreef El_Matador het volgende:
Dat Jordi de Jong zich tot de islam wil bekeren moet ie helemaal zelf weten, maar als je voor een leger van koppensnellers en verkrachters gaat vechten, vrijwillig, ja, ik kan me de reacties van zijn omgeving goed voorstellen.
Vind ik niet. Die aan mij staan dan ook in mijn fobo.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:29 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nah dat houdt op als je iemand met de dood gaat bedreigen.
Bedreiging valt bepaald niet onder de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:28 schreef El_Matador het volgende:
Staan er doodsbedreigingen aan jou in je fotoboek ?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik niet. Die aan mij staan dan ook in mijn fobo.
Maar goed zelfs dan. Als je je vrijwillig aansluit bij een legermacht die gruwelijke daden pleegt, moet je ook niet zeiken over een bedreiginkje meer of minder.
ik dee een quickscan maar ben vooralsnog teleurgesteldquote:Op zondag 18 januari 2015 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Staan er doodsbedreigingen aan jou in je fotoboek ?
Heb er een gezien. Wat een kansloze bedoelingquote:Op zondag 18 januari 2015 19:33 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik dee een quickscan maar ben vooralsnog teleurgesteld
Ah, ik dacht dat het een nieuwe zaak was, maar het is dus de nedermoslim uit de OP. Duidelijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar heb ik het opgenomen voor het 'slachtoffer' van deze brief ?Ook al blijkt het om deze Jordi te gaan alsnog vind ik het een vrij kansloze brief.
ah heb hem nu ook gezien. zeker wel kansloosquote:Op zondag 18 januari 2015 19:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb er een gezien. Wat een kansloze bedoeling
Dat dit geen lieverdje is ben ik met je eens maar om nou zon brief in iemands bus te gaan gooien heb ik ook niks mee:Pquote:Op zondag 18 januari 2015 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het een nieuwe zaak was, maar het is dus de nedermoslim uit de OP. Duidelijk.
Dan ligt het wel even wat anders dan de belachelijke acties als moslima's bespugen op straat.
Als jij Tanja Nijmijer zou tegenkomen, zou je neem ik aan ook wel fel zijn op de bommen die ze hier in de stad heeft gelegd (waarbij kinderen zijn omgekomen en daar had ze volgens haar eigen dagboek 0 spijt van!)....
Of Joran. Of meer van dat soort idioten.
Jordi moet niet zo mekkeren. Hij vindt het geen probleem om mensen te vermoorden, maar als ie es een doodsbedreiginkje krijgt, is het jankend naar de pliesie.
Hopelijk lazert ie van zijn fiets, de ijskoude Delftse gracht in
Takbir !quote:Op zondag 18 januari 2015 19:34 schreef Jigzoz het volgende:
Wat?! Het is gewoon Jihad Jordi! Mijn favoriete jihadist!
Belangrijk verschil is natuurlijk dat Tanja en Joran daadwerkelijk ergens voor zijn veroordeeld.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het een nieuwe zaak was, maar het is dus de nedermoslim uit de OP. Duidelijk.
Dan ligt het wel even wat anders dan de belachelijke acties als moslima's bespugen op straat.
Als jij Tanja Nijmijer zou tegenkomen, zou je neem ik aan ook wel fel zijn op de bommen die ze hier in de stad heeft gelegd (waarbij kinderen zijn omgekomen en daar had ze volgens haar eigen dagboek 0 spijt van!)....
Of Joran. Of meer van dat soort idioten.
Jordi moet niet zo mekkeren. Hij vindt het geen probleem om mensen te vermoorden, maar als ie es een doodsbedreiginkje krijgt, is het jankend naar de pliesie.
Hopelijk lazert ie van zijn fiets, de ijskoude Delftse gracht in
Halal Snackbar!quote:
Oke dus even op een rijtje:quote:Op zondag 18 januari 2015 19:28 schreef El_Matador het volgende:
Misschien heeft ie het zelf wel verzonnen. Met zijn slechte spelling.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat dit geen lieverdje is ben ik met je eens maar om nou zon brief in iemands bus te gaan gooien heb ik ook niks mee:P
Dat maakt mij niet uit hoor. En waar is Tanja precies voor veroordeeld?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Belangrijk verschil is natuurlijk dat Tanja en Joran daadwerkelijk ergens voor zijn veroordeeld.
Bingo. Laten we niet doen alsof je naar Syrie gaat om basisschooltjes te bouwen.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens de NOS gaat het om een Syriëganger. Dat hij vervolgens wat bedreigingen krijgt is z'n eigen schuld
Geen idee. Als het om deze Jordi gaat verbaasd het mij niet dat hij dit soort post krijgt. Alsnog vind ik het kansloos en heeft die al het recht om aangifte te gaan doen.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het zelf wel verzonnen. Met zijn slechte spelling.
Ik vind dat we wat liever moeten doen naar de onschuldigen en wat harder naar de niet-zo-lieverdjes.
Al lijkt het net andersom te zijn; de gewone moslim op straat bespugen en uit willen zetten hier op FOK! en de goorste terroristen worden even verdedigd tegen "ontoelaatbare" doodsbedreigingen...
Ehhh?
Goed punt, die rechtszaak moet in principe nog komen.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit hoor. En waar is Tanja precies voor veroordeeld?
Ja, de politie heeft ook al het recht om hem keihard in zijn snufferd uit te lachen.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
heeft die al het recht om aangifte te gaan doen.
Als bewijs voor strafbare feiten vind ik dit vooralsnog vrij mager.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bingo. Laten we niet doen alsof je naar Syrie gaat om basisschooltjes te bouwen.
Dat vind jij inderdaad. Ik heb andere morele standaarden.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Goed punt, die rechtszaak moet in principe nog komen.
Hoe dan ook is het aan de rechter om mensen te veroordelen, niet aan ons zolderkamerfokkertjes.
Mensen die de rechtsstaat verwerpen noem ik een gevaar voor de samenleving.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind jij inderdaad. Ik heb andere morele standaarden.
In het bericht voor deze stond op de site van de NOS dat de politie de bedreigingen zeer serieus neemt.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de politie heeft ook al het recht om hem keihard in zijn snufferd uit te lachen.
Zoals ze ook doen als jij een gestolen fiets komt aangeven.
Leuk voor je. Waarin schuilt mijn gevaar?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mensen die de rechtsstaat verwerpen noem ik een gevaar voor de samenleving.
Ja, dat kunnen ze natuurlijk aan een journalist laten weten die dat dan braaf in de krant zet en jij dat braaf als waarheid aanneemt.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In het bericht voor deze stond op de site van de NOS dat de politie de bedreigingen zeer serieus neemt.
Het gaat niet zozeer om de brief danwel het plan hem "een kopje kleiner" te maken. Dat is moord.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het zelf wel verzonnen. Met zijn slechte spelling.
Ik vind dat we wat liever moeten doen naar de onschuldigen en wat harder naar de niet-zo-lieverdjes.
Al lijkt het net andersom te zijn; de gewone moslim op straat bespugen en uit willen zetten hier op FOK! en de goorste terroristen worden even verdedigd tegen "ontoelaatbare" doodsbedreigingen...
Ehhh?
Hoezo zou het niet zo kunnen zijn. Zijn kinderen en vrouw zijn ook bedreigt.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze natuurlijk aan een journalist laten weten die dat dan braaf in de krant zet en jij dat braaf als waarheid aanneemt.
Dat zou idd 'slimmer' zijn geweestquote:Op zondag 18 januari 2015 19:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de brief danwel het plan hem "een kopje kleiner" te maken. Dat is moord.
Maar als de brievenschijver(s) serieus zijn hadden ze het beter niet kunnen aankondigen en hem op een nacht in een donker steegje stilletjes grijpen en zwemles geven in de plaatselijke plomp. Zouden weinig hanen naar gekraaid hebben ws.
Mee eens.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:38 schreef El_Matador het volgende:
een beetje zoals bij criminelen; dat lossen ze samen maar op. jammer dat zijn vrouw en kind erin betrokken worden - da's niet chique.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet zo kunnen zijn. Zijn kinderen en vrouw zijn ook bedreigt.
Jij denkt omdat het om deze jongen gaat de politie maar niks doet ?
Nee, ik kan net zomin in de kantoren van de politie Delfland kijken als jij. Alleen wat er op de NOS wordt gewauweld neem ik wel met grote korrels zout.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet zo kunnen zijn. Zijn kinderen en vrouw zijn ook bedreigt.
Jij denkt omdat het om deze jongen gaat de politie maar niks doet ?
Het gevaar in het verwerpen van de rechtsstaat bestaat uit zowel moslimterroristen als het soort mensen dat de brief in de OP schrijft, maar ook mensen zoals bijvoorbeeld Breivik.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuk voor je. Waarin schuilt mijn gevaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |