quote:Aldi haalt 'moskeezeep' uit de schappen
Het Duitse supermarktconcern Aldi Süd heeft een vloeibare zeep uit de schappen gehaald na klachten uit de moslimwereld. Op het etiket van de zeep was namelijk een moskee afgebeeld en veel moslims stoorden zich daaraan.
Volgens Duitse media gaat het om de zeep Ombia - 1001 nacht. Aldi kreeg begin vorige week de eerste klacht binnen. Een klant vroeg de moskee, een religieus symbool, niet meer te gebruiken voor het etiket. Daarna kwam een discussie op internet op gang waarna Aldi de zeep uit de schappen haalde.
Volkskrant, 18 januari 2015, 12:19 Bron: ANP
Een klacht, maar het is ook nieuws.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef etuiedelapiel het volgende:
KLB / Zeep ist VERBOTEN!
Die liep al
Nee, ze gaan wrs kruistochten zeep verkopen nu.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef anonymoussie het volgende:
Gaan ze nu 7 geesten in plaats van 1001 nacht verkopen bij Aldi?
Matig weer.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan wrs kruistochten zeep verkopen nu.
Hebben ze vast nog niet ontdekt....quote:Op zondag 18 januari 2015 15:21 schreef MadameMossel het volgende:
Bij dat spel Hotel zit toch ook zo een moskee-achtig gebouwtje?
in de efteling ookquote:Op zondag 18 januari 2015 15:21 schreef MadameMossel het volgende:
Bij dat spel Hotel zit toch ook zo een moskee-achtig gebouwtje?
Dat schijnt idd ook gebaseerd te zijn op de sprookjes van 1000-en-1-nacht.quote:
Ach daar komen ze toch niet, iets met entreeprijs en uitkering.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat schijnt idd ook gebaseerd te zijn op de sprookjes van 1000-en-1-nacht..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Duizend-en-een-nacht
Bij de Appie kun je bijna elk jaar in het voorjaar van die kortingscoupons krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ach daar komen ze toch niet, iets met entreeprijs en uitkering.
Gast!quote:Op zondag 18 januari 2015 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gewoon dit als logo er op
[ afbeelding ]
Dat past toch niet man! Veel te groot.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gewoon dit als logo er op
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe lang blijft dit soort omgekeerde integratie doorgaan joh. Vind je het gek dat bewegingen als Pegida als kool groeien.
Die willen toch ook minder moskeeën? Wat is dan het probleem?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:06 schreef Richestorags het volgende:
Volkomen terecht dat Pegida groeit in Duitsland met dat soort ruggengraatloze concerns in je gelederen.
Ja inderdaad, de hele moslimgemeenschap zal wel uit een stel jankerds bestaan als er niet meer dan 1000 klachten zijn binnengekomen.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Lijkt me dat de moslimgemeenschap wel grotere problemen heeft dan een afbeelding op wat zeep. Zeker aangezien ze de naam hebben een stel lichtgevoelige jankerds te zijn, lijkt me dit geen goede zet.
Als je van die naam af wilt, moet je misschien iets duidelijker afstand nemen van de jankerds.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de hele moslimgemeenschap zal wel uit een stel jankerds bestaan als er niet meer dan 1000 klachten zijn binnengekomen.
Ik denk dat daar het antwoord ligt ja. Moslims moeten massaal hun eigen jankerds en radicaalgekkies keihard aanpakken en demoniseren.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je van die naam af wilt, moet je misschien iets duidelijker afstand nemen van de jankerds.
Heb jij al afstand genomen van de mensen die aan het zeuren waren over de guacamole-dip? En van de ketens die onder druk van consumenten het etiket 'kies bewust' hebben verwijderd? En van de mensen die... en van de mensen die...quote:Op zondag 18 januari 2015 16:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je van die naam af wilt, moet je misschien iets duidelijker afstand nemen van de jankerds.
Schei uit. Dat doen we nooit, maar als het moslims betreft moet dat ineens wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het antwoord ligt ja. Moslims moeten massaal hun eigen jankerds en radicaalgekkies keihard aanpakken en demoniseren.
Nee, het gaat er om dat dit soort figuren geen ruimte krijgen binnen de moslimgemeeschap. Het is niet dat je alleen openlijk uitspreken tegen die lui gaat helpen. Dat lijkt me namelijk zelfs vrij zinloos. Het gaat er om dat moslims binnen hun eigen kringen gaan zorgen dat het maar eens afgelopen moet zijn met dat kleinzielig gejank en het radicalisme. Aanpakken die kleine minderheid van jou!quote:Op zondag 18 januari 2015 16:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Schei uit. Dat doen we nooit, maar als het moslims betreft moet dat ineens wel.Als je daarin meegaat is het einde zoek. Misschien is het beter als je je realiseert dat het een zeer kleine minderheid betreft, zoals vrijwel altijd.
Hebben ze dat gedaan omdat ze Nederlanders zijn? Of omdat ze mannen zijn? Of omdat ze blank zijn? Of tot een andere groep behoren waartoe ik ook behoor? Nee.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb jij al afstand genomen van de mensen die aan het zeuren waren over de guacamole-dip? En van de ketens die onder druk van consumenten het etiket 'kies bewust' hebben verwijderd? En van de mensen die... en van de mensen die...
Ik zou wel willen, maar ik mag Mekka niet in.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:37 schreef SuperFood het volgende:
ah heerlijk die moslim tolerantie. wie gaat ermee op vakantie naar mekka
oh kut dat was ik vergeten, die tolerante islam is liefde staat ons dat niet toequote:Op zondag 18 januari 2015 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik mag Mekka niet in.
Ik pleit voor WC papier met moskeeënprint.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:40 schreef Wespensteek het volgende:
Schandaal, ik vind dat de aldi verplicht moet worden een moskee op de etiketten te zetten. Doen ze dat niet binnen een maand dan moet Mohammed afgebeeld worden die zich wast met die zeep.
En met Wilders zodat men keuze heeft.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik pleit voor WC papier met moskeeënprint.
Ja, goed plan. Wil dan eigenlijk ook wel Opstelten pleepapier.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En met Wilders zodat men keuze heeft.
da's zijn paleis - geen moskeequote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dit wordt ook aftellen dan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |