Ik zou wel willen, maar ik mag Mekka niet in.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:37 schreef SuperFood het volgende:
ah heerlijk die moslim tolerantie. wie gaat ermee op vakantie naar mekka
oh kut dat was ik vergeten, die tolerante islam is liefde staat ons dat niet toequote:Op zondag 18 januari 2015 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik mag Mekka niet in.
Ik pleit voor WC papier met moskeeënprint.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:40 schreef Wespensteek het volgende:
Schandaal, ik vind dat de aldi verplicht moet worden een moskee op de etiketten te zetten. Doen ze dat niet binnen een maand dan moet Mohammed afgebeeld worden die zich wast met die zeep.
En met Wilders zodat men keuze heeft.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik pleit voor WC papier met moskeeënprint.
Ja, goed plan. Wil dan eigenlijk ook wel Opstelten pleepapier.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En met Wilders zodat men keuze heeft.
da's zijn paleis - geen moskeequote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dit wordt ook aftellen dan....
Maar dan wel van dat harde schurende materiaal en niet van dat zachte papier.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Wil dan eigenlijk ook wel Opstelten pleepapier.
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar dan wel van dat harde schurende materiaal en niet van dat zachte papier.
Bij Samsom en Rutte dan van dat papier waar je meteen doorheen prikt met de vinger.
nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe dan ook, drie klachten en de Efteling zal ook dit wel weghalen.
Met een beetje fantasie...quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dit wordt ook aftellen dan....
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:57 schreef Boca_Raton het volgende:
En dan komen de roomijsjes aan de beurt [ afbeelding ]
Ja, want het is ook een big, happy family.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat dit soort figuren geen ruimte krijgen binnen de moslimgemeeschap.
Nee, maar dat zou wel zo moeten zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, want het is ook een big, happy family.
Ik moet huilenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:57 schreef Boca_Raton het volgende:
En dan komen de roomijsjes aan de beurt [ afbeelding ]
Ik wil niet en ik mag niet, maar al zou ik willen en mogen, dan zou ik het nog niet doen. Geen zin om de doodstraf te krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:37 schreef SuperFood het volgende:
ah heerlijk die moslim tolerantie. wie gaat ermee op vakantie naar mekka
islam is vrede joh. je hoeft nergens bang voor te zijnquote:Op zondag 18 januari 2015 17:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik wil niet en ik mag niet, maar al zou ik willen en mogen, dan zou ik het nog niet doen. Geen zin om de doodstraf te krijgen.
Ja, en Allah is barmhartig, God is liefde en de PVV is voor vrijheid.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:40 schreef SuperFood het volgende:
[..]
islam is vrede joh. je hoeft nergens bang voor te zijn
Amenquote:Op zondag 18 januari 2015 17:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, en Allah is barmhartig, God is liefde en de PVV is voor vrijheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |