Beetje overacting van El_Matador inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
O Fortuna is wel een beetje overkill qua muziek niet
Ik hoorde vanmidag veel wolla bij de kapper.quote:
Die stond pas toen de wilde dieren langskwamen, er voor en erna had ik andere muziek, maar die heeft YouTube verwijderd van de site denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
O Fortuna is wel een beetje overkill qua muziek niet
Je bent toch bang dat hij elk moment die schaar in je nek plant.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmidag veel wolla bij de kapper.
Maar hij had het best goed gedaan voor een tientje.
Dat mes voor die gladde nekje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent toch bang dat hij elk moment die schaar in je nek plant.
Dat is pas als ze gaan aan de hakkebaarden beginnenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent toch bang dat hij elk moment die schaar in je nek plant.
Even kijken of ik nu wel moet lachen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Straks trouwens COJONES op Nederland 1.
Iew, Kaifatima heeft vlooienquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Weten jullie wat echt fucking vet is. Je haar checken op luizen omdat je op bezoek bent geweest bij je nichtje met luizen
Smerige allochtonen ook altijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Weten jullie wat echt fucking vet is. Je haar checken op luizen omdat je op bezoek bent geweest bij je nichtje met luizen
Onder of boven?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Smerige allochtonen ook altijd.
Wanneer schoppen we die nu eens Nederland uit?
Heb je wel onder ook even gecheckt?quote:
Gooit Youtube dan niet gewoon alles gelijk eraf inclusief beeldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die stond pas toen de wilde dieren langskwamen, er voor en erna had ik andere muziek, maar die heeft YouTube verwijderd van de site denk ik.
Ja zitten ze niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je wel onder ook even gecheckt?
Ja, ga toch iets leuks doen in Kirgizië of Mozambique.quote:
Snor ook gecheckt?quote:
Daar hebben ze waarschijnlijk nog meer luizen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ga toch iets leuks doen in Kirgizië of Mozambique.
Nee, die muziek zat niet in mijn filmpje, die had ik ernaast gezet uit de bibliotheek van YT.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gooit Youtube dan niet gewoon alles gelijk eraf inclusief beeldVimeo flikt dat geintje namelijk wel
Wat een kkherrie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Ondertussen luister ik naar goede muziek.
Liever DIsk Warriorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk gewoon alles van Technoboy en Tuneboy uit die jaren.quote:
Na een half pilletje ben ook jij niet meer bij de hardcore (!) weg te slepen, Yasmin...quote:
True.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alles van Technoboy en Tuneboy uit die jaren.
Oh echt wel. Echt een hekel daar aan :pquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na een half pilletje ben ook jij niet meer bij de hardcore (!) weg te slepen, Yasmin...
Ik krijg hier One Direction reclame.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
En je tieten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag ik dan ook nu weer nummertjes posten ?
Dat zei Miss Escobar vroeger ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh echt wel. Echt een hekel daar aan :p
Oh dat is nog veel beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik krijg hier One Direction reclame.
Disk Warrior is eigenlijk één van de laatste toffe platen uit de Saifam/Titanic stalquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alles van Technoboy en Tuneboy uit die jaren.
Ja maar ik meen hetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei Miss Escobar vroeger ook.
Niet alles hoeft een functie te hebben, soms zijn bepaalde gewoon leukquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom die nuttig zijn in dit topic ?
Ben jij kaal ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Disk Warrior is eigenlijk één van de laatste toffe platen uit de Saifam/Titanic stal![]()
Dit daarentegen (van dezelfde mannen):
Mja dat was hun Jumpstyle alias, daar kreeg ik nou diarree van sorry.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Disk Warrior is eigenlijk één van de laatste toffe platen uit de Saifam/Titanic stal![]()
Dit daarentegen (van dezelfde mannen):
Nee, wilde bos haar, moet nodig naar de kapperquote:
Iek niet begreiphen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alles hoeft een functie te hebben, soms zijn bepaalde gewoon leuk
Heul nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mja dat was hun Jumpstyle alias, daar kreeg ik nou diarree van sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |