Ik probeer elfsletterig al te rekruteren, mocht dat me lukken kan ik zo het verdriet verwerkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oehhhhhh, blauwtje voor timmmmm.
Dat slaat helemaal negers op.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oehhhhhh, blauwtje voor timmmmm.
Gewoon Fatima vragen, die slowchat elk crewtopic vol.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik probeer elfsletterig al te rekruteren, mocht dat me lukken kan ik zo het verdriet verwerken
Ik wil die stukjes wel es lezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik probeer elfsletterig al te rekruteren, mocht dat me lukken kan ik zo het verdriet verwerken
Donkerblauw denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Worden negers eigenlijk wel blauw als je erop slaat? Met dat zwart
Doe je er dan ook overal een halve dierentuin in?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bouw ik wel gewoon OP'tjes in NWS en BNW.
Eerst worden ze donkerblauw en als ze echt goed onderdeel gemaakt zijn van het systeem worden ze saffierblauw.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Worden negers eigenlijk wel blauw als je erop slaat? Met dat zwart
Maar dan wil ik alleen berichten die enkel uit elfletterige woorden bestaanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze kwamen terug in mijn video, heb je die niet gezien?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je er dan ook overal een halve dierentuin in?
Ik kan daar echt van genieten.
Nee, waar is die video?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze kwamen terug in mijn video, heb je die niet gezien?
quote:
Iek kan niet so goet niederlandish.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon Fatima vragen, die slowchat elk crewtopic vol.
Je kan je vrije tijd ook vullen met trollen, natuurlijk.quote:
Wolla, waz met jauw>?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iek kan niet so goet niederlandish.
Beter, maar beetje dit idee ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
Gaat het maanfilmpje er ook zo uitzien ongeveer?
Heb je ook zo'n filmpje gemaakt over 9/11? Die wil ik ook wel zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan je vrije tijd ook vullen met trollen, natuurlijk.
O Fortuna is wel een beetje overkill qua muziek nietquote:
Jai beriegtjus sgraifun?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Specuklaas hebben gezegdt iek solliecietieren op frontpage ofzo...
Waarom dat muziekje ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan je vrije tijd ook vullen met trollen, natuurlijk.
Die boi ies helemaal panja in zijn bolletje gewordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Specuklaas hebben gezegdt iek solliecietieren op frontpage ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |