Excellent!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:39 schreef timmmmm het volgende:
UFO gezien bij ISS
Ik ben weer trots op mezelf
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik even gedaan, ook een beetje voor Elfje met zijn iets te wijde anus.
Waar is Antoine eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Toch alweer die anale fixatie in de TT. Dit topic zit vol vuige kasthomofielen.
Oude afleveringen van Lingo terug kijken denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, even trots gaan doen, mijn eerste nieuwsbericht is een feit
Styreenlucht verspreidt zich over Nederland
Een tagje?quote:
Het is mijn streven uiteindelijk alle gewone users hier in de crew op te nemen en als klapper dit topic naar FOK te laten verdwijnen zodat we eindelijk een actieve SC in een crewforum hebben.quote:
Ik heb nooit meer iets gehoord op die sollicitatie voor de FP dus ik neem aan dat ik te controversieel ben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is mijn streven uiteindelijk alle gewone users hier in de crew op te nemen en als klapper dit topic naar FOK te laten verdwijnen zodat we eindelijk een actieve SC in een crewforum hebben.
Ik heb ook nooit een sollicitatie van jou gezien voor de FPquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer iets gehoord op die sollicitatie voor de FP dus ik neem aan dat ik te controversieel ben.
Direct toen jij het vroeg, wanneer was het, november?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit een sollicitatie van jou gezien voor de FPWanneer heb je die gestuurd
Wil je die nog een keer opnieuw sturen dan, naar frontpage@fok.nl? Dan ga ik ernaar kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Direct toen jij het vroeg, wanneer was het, november?
Viva la revolución!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is mijn streven uiteindelijk alle gewone users hier in de crew op te nemen en als klapper dit topic naar FOK te laten verdwijnen zodat we eindelijk een actieve SC in een crewforum hebben.
Haha nee, dank je. Ik besteed al veel teveel tijd aan FOK! en zie dat er inmiddels al genoeg andere gegadigden zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je die nog een keer opnieuw sturen dan, naar frontpage@fok.nl? Dan ga ik ernaar kijken.
Maar inderdaad, je bent nogal controversieel dus ik beloof niks, alleen dat je serieus als optie beschouwd wordt. En dat je zeker een reactie krijgt.
Ah zo...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oehhhhhh, blauwtje voor timmmmm.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha nee, dank je. Ik besteed al veel teveel tijd aan FOK! en zie dat er inmiddels al genoeg andere gegadigden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |