Wat een kkherrie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Ondertussen luister ik naar goede muziek.
Liever DIsk Warriorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk gewoon alles van Technoboy en Tuneboy uit die jaren.quote:
Na een half pilletje ben ook jij niet meer bij de hardcore (!) weg te slepen, Yasmin...quote:
True.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alles van Technoboy en Tuneboy uit die jaren.
Oh echt wel. Echt een hekel daar aan :pquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na een half pilletje ben ook jij niet meer bij de hardcore (!) weg te slepen, Yasmin...
Ik krijg hier One Direction reclame.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
En je tieten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag ik dan ook nu weer nummertjes posten ?
Dat zei Miss Escobar vroeger ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh echt wel. Echt een hekel daar aan :p
Oh dat is nog veel beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik krijg hier One Direction reclame.
Disk Warrior is eigenlijk één van de laatste toffe platen uit de Saifam/Titanic stalquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alles van Technoboy en Tuneboy uit die jaren.
Ja maar ik meen hetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei Miss Escobar vroeger ook.
Niet alles hoeft een functie te hebben, soms zijn bepaalde gewoon leukquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom die nuttig zijn in dit topic ?
Ben jij kaal ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Disk Warrior is eigenlijk één van de laatste toffe platen uit de Saifam/Titanic stal![]()
Dit daarentegen (van dezelfde mannen):
Mja dat was hun Jumpstyle alias, daar kreeg ik nou diarree van sorry.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Disk Warrior is eigenlijk één van de laatste toffe platen uit de Saifam/Titanic stal![]()
Dit daarentegen (van dezelfde mannen):
Nee, wilde bos haar, moet nodig naar de kapperquote:
Iek niet begreiphen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alles hoeft een functie te hebben, soms zijn bepaalde gewoon leuk
Heul nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mja dat was hun Jumpstyle alias, daar kreeg ik nou diarree van sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |