abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148855157
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer onschuldigen "verdwenen" voordat het westen(en dus uav's) naar het midden-oosten kwam.....
Bekijk het eens vanuit hun perspectief.

Als een vechtpartij tussen een allochtoon en een autochtoon een slachtoffer valt en het slachtoffer betreft de autochtoon hebben de "buitenlanders" het gedaan.
Als die vechtpartij tussen 2 autochtonen ging met als zelfde resultaat een slachtoffer, dan hoor je er bijna niemand over.
Het is heel logisch dat mensen heftiger reageren als anderen je eigen volk iets aandoet. Dat zelfde zie je hier gebeuren.
pi_148858376
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Mwah. Irak deed het prima. Als je tenminste een aanhanger van Saddam Hussein was. Je mocht niet iets negatiefs over hem zeggen en je kon ook maar beter geen Koerd zijn. Maar verder was het helemaal tof hoor.

Maar dat het westen daar vrijheid ging brengen, dat was in de praktijk natuurlijk ook niet zo. Misschien wel de bedoeling, maar zo werkt het niet.
Ook niet de bedoeling ben ik bang.
pi_148858632
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit topic zit vol geestelijk gehandicapten. Meer kan ik er helaas niet van maken. :)
Bij deze, welkom bij de club.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148858736
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij deze, welkom bij de club.
Ben blij dat ik er der van mag uitmaken.
pi_148858779
Heel FOK! zit er vol mee. Dat ie dit topic uitzondert verraadt hem.
pi_148859644
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:55 schreef Wombcat het volgende:

Maar dat het westen daar vrijheid ging brengen, dat was in de praktijk natuurlijk ook niet zo. Misschien wel de bedoeling
Neuh, "vrijheid" lag niet erg hoog op de stapel prioriteiten van de VS in Irak (2003+)...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148859850
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Neuh, "vrijheid" lag niet erg hoog op de stapel prioriteiten van de VS in Irak (2003+)...
Ook begin jaren 90 niet. Maar wat een geweldige televisie leverde het op.
  maandag 19 januari 2015 @ 22:41:29 #158
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148859881
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:40 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je het ook zo geweldig had gevonden als je zelf in Irak had gewoond....
Feyenoord!
  maandag 19 januari 2015 @ 22:43:03 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148859935
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je het ook zo geweldig had gevonden als je zelf in Irak had gewoond....
Dit.

Hoop dat er veel mensen zijn gestikt in hun pizza bij de tv.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_148864087
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:40 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

De full shots....

...waren alleen wat succesvoller dan de wide shots

pi_148864138
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De full shots....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi in scene gezette beelden met een door uncle Sam opgetrommelde crowd. ;)
pi_148864732
Het zullen gespannen tijden worden.
De terroristen proberen net als in het Midden-Oosten landen te destabiliseren zo.
pi_148864946
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het was sarcastisch bedoeld Japie.
pi_148864948
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De full shots....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Klopt, maar dit was de 2003 editie. Ik had het over begin jaren 90.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:23:54 #165
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148870299
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 04:01 schreef DeParo het volgende:
Het zullen gespannen tijden worden.
De terroristen proberen net als in het Midden-Oosten landen te destabiliseren zo.
De terroristen? Bedoel je daarmee westerse overheden?
Feyenoord!
pi_148872129
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De terroristen? Bedoel je daarmee westerse overheden?
Voor mij betekent dat eigenlijk iedere club die de boel destabiliseert. Als de balans is dat alle radicale organisaties aan 't ene uiterste hangen en de Israelische overheid, de Bush-Cheney regering etc aan de andere kant hangen.. dat wij in het midden van de schaal moeten zitten en zelf moeten bepalen wat slecht en goed is en voor mij werkt dat midden altijd 't beste.

Ik geef wat dat betreft wel iedere nieuwe leider van welke club dan ook een nieuwe kans. Maar kijk daarbij wel naar de achtergrond die ze hebben in goede ideeën vs slechte ideeën.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 06:52 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Klopt, maar dit was de 2003 editie. Ik had het over begin jaren 90.
Dat is ook zo, dat miste ik ff
  dinsdag 20 januari 2015 @ 13:46:54 #167
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148872903
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Voor mij betekent dat eigenlijk iedere club die de boel destabiliseert. Als de balans is dat alle radicale organisaties aan 't ene uiterste hangen en de Israelische overheid, de Bush-Cheney regering etc aan de andere kant hangen.. dat wij in het midden van de schaal moeten zitten en zelf moeten bepalen wat slecht en goed is en voor mij werkt dat midden altijd 't beste.

Ik geef wat dat betreft wel iedere nieuwe leider van welke club dan ook een nieuwe kans. Maar kijk daarbij wel naar de achtergrond die ze hebben in goede ideeën vs slechte ideeën.

[..]

Dat is ook zo, dat miste ik ff
Ok daar kan ik me wel in vinden. Maar vergeet niet dat al die clubjes zoals Al Qaida en ISIS en andere allemaal in eerste instantie gefinancierd worden en bewapend worden door westerse clubjes. Dus de grootste aanjager van destabilisatie is het westen, niet mensen uit het MO zelf.
Feyenoord!
pi_148873410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok daar kan ik me wel in vinden. Maar vergeet niet dat al die clubjes zoals Al Qaida en ISIS en andere allemaal in eerste instantie gefinancierd worden en bewapend worden door westerse clubjes. Dus de grootste aanjager van destabilisatie is het westen, niet mensen uit het MO zelf.
Al Qaida is inderdaad een creatie maar de leider van deze creatie kreeg een slechte verhouding met z'n werkgever. Uit wat daaruit ontstaan is lijkt IS weer geïnspireerd, als er een sluitend direct verband tussen Amerika en IS is dan wil ik dat wel zien, buiten de wapenlevering om want wapens worden aan de hele wereld geleverd. Wat in de jaren '70 zo was hoeft anno nu niet automatisch hetzelfde te zijn.

In de wereld die men gecreëerd heeft, heeft men vooral op de korte termijn gedacht. Incompetent handelen en geld opstrijken liggen daaraan vooraf en niemand kan de geschiedenis recht zetten. Ik denk aan de palestijnen die afgeslacht worden maar ik denk ook aan de Israeliers die slachtoffer worden van Netanyahu's onmensellijke beleid. Bloed laten vloeien om ander bloed te vergelden maakt niet een situatie waarin ook maar iemand op aarde een gezin kan laten opgroeien en daarom is het vrij belangrijk dat mensen het midden leren te zoeken en dialoog met elkaar aangaan.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:21:15 #169
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148874137
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Al Qaida is inderdaad een creatie maar de leider van deze creatie kreeg een slechte verhouding met z'n werkgever. Uit wat daaruit ontstaan is lijkt IS weer geïnspireerd, als er een sluitend direct verband tussen Amerika en IS is dan wil ik dat wel zien, buiten de wapenlevering om want wapens worden aan de hele wereld geleverd. Wat in de jaren '70 zo was hoeft anno nu niet automatisch hetzelfde te zijn.

In de wereld die men gecreëerd heeft, heeft men vooral op de korte termijn gedacht. Incompetent handelen en geld opstrijken liggen daaraan vooraf en niemand kan de geschiedenis recht zetten. Ik denk aan de palestijnen die afgeslacht worden maar ik denk ook aan de Israeliers die slachtoffer worden van Netanyahu's onmensellijke beleid. Bloed laten vloeien om ander bloed te vergelden maakt niet een situatie waarin ook maar iemand op aarde een gezin kan laten opgroeien en daarom is het vrij belangrijk dat mensen het midden leren te zoeken en dialoog met elkaar aangaan.
Ik weet niet of er een officieel bewijs gevonden kan worden maar iedereen weet dat het beleid van de USA was om de rebellen te steunen in Syrie en daar is ISIS uit ontstaan. Komt bij dat de USA elke dag nieuwe terroristen kweekt door het beleid om met drones van alles plat te bombarderen in Syrie, Jemen en Irak. Elk kind dat zijn ouders of familie door een drone-aanval om het leven ziet komen is weer een nieuwe terrorist.

Met je eens wat betreft incompetent handelen etc. Alles draait om geld en het begint al met banken die geld lenen aan bedrijven om wapens te maken etc. De complete structuur klopt van geen kant. Onze wereld is totaal maar dan ook totaal corrupt. Het westen net zo goed (of misschien nog wel meer) als Afrika of het MO.
Feyenoord!
pi_148876015
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik weet niet of er een officieel bewijs gevonden kan worden
Dan moet dat eerst worden gevonden.

quote:
maar iedereen weet dat
Het is allemaal erg, ik zal dat niet wegschuiven.. alleen, als er geen officieel bewijs van creatie is en harde lijnen tussen IS en Amerika zijn dan mag men daar eigenlijk niet bij voorbaat een verband tussen trekken. Dat willen wij ook niet als 't persoonlijk met ons gebeurd. "Men zegt" en "Het zou kunnen dat..: maar er wordt ook gesproken van financiering door de Saudi's die deze radicale mafia vervolgens uit 't eigen land wegstuurden. Er liggen zoveel theorieren in 'het zou kunnen dat'.

quote:
Met je eens wat betreft incompetent handelen etc. Alles draait om geld en het begint al met banken die geld lenen aan bedrijven om wapens te maken etc. De complete structuur klopt van geen kant. Onze wereld is totaal maar dan ook totaal corrupt. Het westen net zo goed (of misschien nog wel meer) als Afrika of het MO.
Dat klopt, maar we moeten wel blijven zoeken naar iets verlichtends en niet iets dat de boel verdonkerd, iets waar iedereen beter van wordt.
pi_148876290
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:21 schreef Japie77 het volgende:
Onze wereld is totaal maar dan ook totaal corrupt. Het westen net zo goed (of misschien nog wel meer) als Afrika of het MO.
"Meer ontwikkelde" cultuur, dus inderdaad meer, maar vooral geniepiger en bedekter dan elders.

pi_148879514
Inval jihadverdachte, Oasedreef, Overvecht, Utrecht
De politie heeft, onder leiding van het Landelijk Parket, dinsdag de ouderlijke woning van een 18-jarige jihadverdachte Zaid K. in Utrecht doorzocht in verband met de anti-terreuractie in het Belgische Verviers vorige week.

Dat meldt het Landelijk Parket dinsdag in een verklaring.

De politie heeft uit de woning in de wijk Overvecht laptops en telefoons in beslag genomen.

Het Landelijk Parket meldt dat het paspoort van K. vorige week is aangetroffen tijdens de anti-terreuractie in het Belgische Verviers. "De verdachte maakt vermoedelijk deel uit van een cel van jihadisten", aldus het OM.

De jongen wordt al een tijd vermist. Zijn ouders hebben hem in september 2014 als vermist opgegeven. K. woonde tot september in de woning in Overvecht.

Het OM is een strafrechtelijk onderzoek gestart. Uit de in beslag genomen spullen hoopt het OM informatie te halen over de huidige verblijfplaats van de verdachte.

Voortvluchtig
Eerder op dinsdag werd al duidelijk dat een verdachte uit het netwerk van jihadisten die in België aanslagen voorbereidden, met een Nederlands paspoort op de vlucht zou zijn. Het paspoort zou van K. zijn.

K. wordt samen met Abdelmouneim H. (21) gezocht in verband met terrorisme. De twee zijn bekenden van justitie en mogen ook de Verenigde Staten niet in wegens banden met terrorisme.

Afgelopen donderdag ondernam de Belgische justitie een grote anit-terreuractie in Verviers. Bij een inval werden twee jihadisten die in Syrië waren geweest gedood. Eén werd aangehouden. Eén van de twee gedode jihadisten had een vals Nederlands paspoort in zijn bezit, meldde de Belgische omroep VRT.

dinsdag 20 januari 2015 @ 17:57:13 #173
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148881148
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Meer ontwikkelde" cultuur, dus inderdaad meer, maar vooral geniepiger en bedekter dan elders.
Helemaal mee eens.
Feyenoord!
  dinsdag 20 januari 2015 @ 17:58:56 #174
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148881203
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dan moet dat eerst worden gevonden.

[..]

Het is allemaal erg, ik zal dat niet wegschuiven.. alleen, als er geen officieel bewijs van creatie is en harde lijnen tussen IS en Amerika zijn dan mag men daar eigenlijk niet bij voorbaat een verband tussen trekken. Dat willen wij ook niet als 't persoonlijk met ons gebeurd. "Men zegt" en "Het zou kunnen dat..: maar er wordt ook gesproken van financiering door de Saudi's die deze radicale mafia vervolgens uit 't eigen land wegstuurden. Er liggen zoveel theorieren in 'het zou kunnen dat'.

[..]

Dat klopt, maar we moeten wel blijven zoeken naar iets verlichtends en niet iets dat de boel verdonkerd, iets waar iedereen beter van wordt.
Iets verlichtends zou misschien kunnen zijn hervorming van het financiele stelsel. De basis van de economie, namelijk geldcreatie moet veranderd worden. Beetje reclame maken voor mijn topic over het burgerinitiatief. :)

NWS / Het burgerinitiatief over Geldschepping #2
Feyenoord!
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:00:34 #175
236046 NotYou
tigerblood
pi_148881256
Zeg jullie kunnen natuurlijk ook gewoon naar BNW gaan. *O*
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: