SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is nieuw in het elftal, dan moet je altijd ff wennen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem in het begin van de pot gezien. Voor de rest heb ik hem niet gezien in Van de Looi zijn antivoetbalsysteem.
Dit gaat een structureel probleem worden. Let maar op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij is nieuw in het elftal, dan moet je altijd ff wennen.
Ajax verdient te winnen, en dat komt niet omdat ze goed spelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Tchock het volgende:
Ik ga echt heel hard lachen als Groningen net als ADO laat nog gelijk maakt.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax verdient te winnen, en dat komt niet omdat ze goed spelen.
Maar ze roepen het over zichzelf af.
Hoop t niet, had ie beter nog een half seizoen bij Cambuur kunnen blijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gaat een structureel probleem worden. Let maar op.
Mahi heeft volgens mij 1x in de basis mogen starten. Dat was thuis tegen Vitesse.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Eerste balcontact Mahi is direct gevaarlijk. Dat zit dan op de bank terwijl zo'n Chery maar wat mag aanklooien..
Chery is af en toe wel oke hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Eerste balcontact Mahi is direct gevaarlijk. Dat zit dan op de bank terwijl zo'n Chery maar wat mag aanklooien..
Ook in de beker tegen Volendam.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mahi heeft volgens mij 1x in de basis mogen starten. Dat was thuis tegen Vitesse.
Af en toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chery is af en toe wel oke hoor
Dat is niet rullevant.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ook in de beker tegen Volendam.
Hij heeft er sporadisch een aardige wedstrijd tussen zitten ja. Dan roepen ze bij Studio Voetbal in koor dat hij naar Ajax of PSV moet. Gaat nergens over.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chery is af en toe wel oke hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:33 schreef Tchock het volgende:
Den Bosch - Sparta gestaakt.Ben benieuwd of bij VI het licht dan ook uitgaat. Net zoals eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Dat vinden Cavaliers en ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bazoer een goede indruk maken.
Die heeft duidelijk de volgende stap in zijn carrière gezet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bazoer een goede indruk maken.
Meh. Is toch wel duidelijk een jongen uit de Ajax-school. Vraag me af of die bij PSV zal slagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazoer speelt wel heel erg goed.
Lijkt me een leuke speler voor PSV.
Yowquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft mijn TT eigenlijk aangepast?
Held, diegene
quote:Tjaronn Chery speelde zondag een uitstekende eerste helft tegen FC Twente, waarin hij ook tot scoren kwam.
"Ik denk dat hij de stap naar Ajax, Feyenoord of PSV wel kan zetten. Hij scoort en creëert kansen", merkte Pierre van Hooijdonk op.
Gronings Kwartiertje?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:35 schreef hottentot het volgende:
Beloofd een leuk laatste kwartier te worden
Ja dat weten we nu wel Stijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is FC Groningen slecht zeg. Ai ai ai.
Hier moet Ajax staanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is FC Groningen slecht zeg. Ai ai ai.
*Belooftquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:35 schreef hottentot het volgende:
Beloofd een leuk laatste kwartier te worden
Ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ff voor de duidelijkheid, 'Cavaliers' spreek je toch gewoon uit als 'Kevaleers' (ofzo)?
Ka-va-lie-jee. Als hij het goed uitspreekt in elk geval.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ff voor de duidelijkheid, 'Cavaliers' spreek je toch gewoon uit als 'Kevaleers' (ofzo)?
Ik spreek het in mijn hoofd altijd uit als Kaffaliersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Supersubjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik niet snap waarom El Ghazi op de bank zit. Bizar randement.
Ik als Cavaliers.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik spreek het in mijn hoofd altijd uit als Kaffaliers
Nee hoor dat was een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is de jeugdopleiding van Sparta goed vertegenwoordigd met toppers als Mahi, Viergever en El Ghazi.
holmaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom mag Schone altijd in de basis beginnen eigenlijk?
Topspeler.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
Ook een uitstekend koppeltje met Schöne vind ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik niet snap waarom El Ghazi op de bank zit. Bizar randement.
Omdat het een Deen isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
Jij moet bij RTL Boulevard gaan werkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook een uitstekend koppeltje met Schöne vind ik
Ben ik viesdik?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij moet bij RTL Boulevard gaan werken
he?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe die Portugees die namen uitspreekt
Kijk jij geen championsleageu?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
Niet iedereen die op korfbal zit is homo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij moet bij RTL Boulevard gaan werken
Leuke grap, heb je die helemaal zelf bedacht?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milik vindt de doelman op zijn padt
Niet eens zo heel slecht, 6.4/10quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milik vindt de doelman op zijn padt
Ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuke grap, heb je die helemaal zelf bedacht?
Geen Fox Sports hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Portugees commentator van m'n Portugese stream.
Ja die heeft het lastig . Ook met kappelhof zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Portugees commentator van m'n Portugese stream.
Maar wel elke homo houdt van korfbal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen die op korfbal zit is homo.
Kápelhof.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die heeft het lastig . Ook met kappelhof zeker?
Al m'n geld gaat op naar je moeder.quote:
En nog wel meer jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die heeft het lastig . Ook met kappelhof zeker?
quote voor nageslachtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax dit niet wint neem ik een week lang een Frank de Boer-UI.
Niemand (meer).quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Welk persoon die ik nooit meer serieus neem zit hier op korfbal?
Niemand hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Zegt meer over jou dan over mijn moederquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Al m'n geld gaat op naar je moeder.
Hihaho.
Stijn, zijn hele leven lang. Tot vorige maand ofzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
*wordtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:44 schreef hottentot het volgende:
Als dit Ajax kampioen word mag heel Nederland zich schamen.
Springende meisjes met korte rokjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Vast welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over mijn moeder
Die persoon zou dat juist wel graag willen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Wie is Stijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn, zijn hele leven lang. Tot vorige maand ofzo.
Ga ik speciaal voor jou consequend fout blijven doen hierquote:
Onze grote kleine man.quote:
Haha dan kom jij achterlijk over daar zal je GGMM mee hebben!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ga ik speciaal voor jou consequend fout blijven doen hier
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha dan kom jij achterlijk over daar zal je GGMM mee hebben!
Pijltjes gooien is niks mis meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha jij zat op korfbal.
En je houdt ook al van pijltjes gooien. Er is iets goed mis met jou.
Volgens mij heb jij je ajax-bril op.quote:
Niks mis met dartsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha jij zat op korfbal.
En je houdt ook al van pijltjes gooien. Er is iets goed mis met jou.
Boeie, die leest toch niemand.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, moet ik mn verslag voor FOK!sport nog aanpassen
Eindelijk ja, het begon aandoenlijk te wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:48 schreef GGMM het volgende:
Zo.Over en uit.
Al die hopende Feyenoorders en PSVers kunnen weg.
Kijk jij naar een buitenlandse wedstrijd of zo? Dit gaat over de eredivisie.quote:
zet er ff voor dp026 in dat het 3 gestolen punten zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal je zondag het aantal views vertellenquote:
Zo, dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kijk jij naar een buitenlandse wedstrijd of zo? Dit gaat over de eredivisie.
Nu sla je alwéér wartaal uit. Even dimmen Sjavaljee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Op Groningen kun je ook nooit rekenen. Lelijke stad, lelijke club.
Daarom won Groningen thuis ook met 2-0.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Val Cavaliers nou niet lastig met die vervelende feitjes, hij wil gewoon roepen wat hij denkt en daar mee basta.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef Kerol het volgende:
[..]
Daarom won Groningen thuis ook met 2-0.
Bekijken =/= lezen. Bovendien zien GGMM en ik jou er wel voor aan om met een proxy het aantal views te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal je zondag het aantal views vertellen
Dat Groningse meisjes zich niet door jou laten paaien moet je de stad niet aanrekenen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bekijken =/= lezen. Bovendien zien GGMM en ik jou er wel voor aan om met een proxy het aantal views te beïnvloeden.
Ken hem niet dus ik hap maarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Val Cavaliers nou niet lastig met die vervelende feitjes, hij wil gewoon roepen wat hij denkt en daar mee basta.
Ik heb Alba anders in m'n zak.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat Groningse meisjes zich niet door jou laten paaien moet je de stad niet aanrekenen.
De eredivisie is gewoon te zwak en te slap.. tegen iedere buitenlandse club zou Ajax puntverlies lijdenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen elke andere ploeg met enigszins koelbloedige spelers, had Ajax puntverlies geleden.
Veel Feyenoorders dachten dit jaar mee te gaan doen om de titel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV 43
Ajax 42
----------------------
----------------------
----------------------
Feyenoord 31
PEC 29
Twente 28
AZ 28
Zijn ze een beetje lekker daar in het noorden?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat Groningse meisjes zich niet door jou laten paaien moet je de stad niet aanrekenen.
Ook tegen pakweg Cambridge Town?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De eredivisie is gewoon te zwak en te slap.. tegen iedere buitenlandse club zou Ajax puntverlies lijden
Er zijn ook mensen die dachten dat Feyenoord in de top twee zou eindigen. Ik noem geen namen, maar ze zijn er wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders dachten dit jaar mee te gaan doen om de titel.
Hehe.
Je linkerhand Alba noemenquote:
Met een beetje geluk staan PEC en Twente zondag beide boven Feyenoordquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV 43
Ajax 42
----------------------
----------------------
----------------------
Feyenoord 31
PEC 29
Twente 28
AZ 28
Buitenlandse clubs gebeurt dat nooit, punten morsen tegen een laagvlieger.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De eredivisie is gewoon te zwak en te slap.. tegen iedere buitenlandse club zou Ajax puntverlies lijden
Het zal een vlaag van verstandsverbijstering geweest zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dachten dat Feyenoord in de top twee zou eindigen. Ik noem geen namen, maar ze zijn er wel.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje lekker daar in het noorden?
FC Twente is kansloos in De Kuip.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een beetje geluk staan PEC en Twente zondag beide boven Feyenoord
Wel van het hoogste niveau.. heb het idee dat veel ploegen er niet echt in geloven tegen Ajax en zich bij voorbaat neerleggen bij een nederlaag.. waardeloze instelling want zo goed is Ajax nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook tegen pakweg Cambridge Town?
Vorig seizoen met 3 goals verschil gewonnen toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente is kansloos in De Kuip.
Gewoon verdiendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kijk jij naar een buitenlandse wedstrijd of zo? Dit gaat over de eredivisie.
Linkje? Ik ben echt reuzebenieuwd!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al 68 views.
Ik dacht dat het niet gelezen werd?
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vorig seizoen met 3 goals verschil gewonnen toch?
Uitslag Ajax - FC Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Linkje? Ik ben echt reuzebenieuwd!
Samenvattingen van wat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
Zit ik te zoeken naar samenvattingen kom ik die rare "humoristische" aidsshow tegen die zich in de ruimte afspeelt.
Dat gun je niemand.
Je bent zelf een stuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitslag Ajax - FC Groningen
Tis alleen maar de uitslag, geen verslag ofzo.
Mijn zondagavondstukken zijn veel boeiender. Vraag maar aan opperkleurder.
Nou, al die lezers worden wel vermaakt hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij hoort er geen komma in de eerste zin.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goede redenquote:
Jawel hoor. Alleen niet op die plaats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij hoort er geen komma in de eerste zin.
Oei!quote:
Xquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
zaterdag,18.30 uur:
PEC Zwolle - NAC Breda
19.45 uur:
ADO Den Haag - SC Cambuur
AZ - FC Dordrecht
20.45 uur:
Vitesse - PSV
Winst PEC, Cambuur, AZ.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
zaterdag,18.30 uur:
PEC Zwolle - NAC Breda
19.45 uur:
ADO Den Haag - SC Cambuur
AZ - FC Dordrecht
20.45 uur:
Vitesse - PSV
Ik gok op ADO v Cambuur.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar zullen ze Milan morgen wegproppen?
Er is geen verslag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef hottentot het volgende:
Schrijf dan niets, zelden zo'n beknopt verslag gezien.
quote:
Wij begonnen niet over een verslag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, ik bedoelde de statistieken. Mijn foutquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Wij begonnen niet over een verslag.
En dan als een hond met zeven staarten zo trots zijn op de views.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef hottentot het volgende:
Schrijf dan niets, zelden zo'n beknopt verslag gezien.
Toen hadden we nog een of twee baasjes, nu is het een grijze boel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vorig seizoen met 3 goals verschil gewonnen toch?
quote:De winterstop is voorbij. Alle clubs, met uitzondering van FC Dordrecht en FC Twente, hebben de zon opgezocht om zich goed voor te bereiden op de tweede seizoenshelft. Het ging niet altijd even vlekkeloos met geruchten over metsjfiksing, maar dat geheel terzijde.
Vandaag in de ArenA werd er afgetrapt door Ajax tegen FC Groningen. De ArenA is weer wat uitgebreid waardoor meer mensen plaats kunnen nemen in de concerthal het stadion
Triest dat je niet tegen kritiek kan zeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, het bericht van GGMM is weg.
Dat post je maar in het feedbacktopic in FB m.b.t Sportartikelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je niet tegen kritiek kan zeg.
Dat is voor het zondagavondverslag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had een beter verslag verwacht.
Zoiets als dit.
[..]
Vorig jaar zorgden vooral FC Twente en Richard Liesveld voor het vuurwerk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
Feyenoord - Twente is meestal wel een garantie op vuurwerk.
Je moet meer passie tonen. Beetje lef tonen. Beetje wil om leuke artikelen te schrijven. Amuseer het volk, nodig ze uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is voor het zondagavondverslag.
Ik ben verdomme Djeez niet.
Wie doet eigenlijk verslag van de Giro?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is voor het zondagavondverslag.
Ik ben verdomme Djeez niet.
Ik ben blij dat je je niet zo makkelijk uit het veld laat slaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:15 schreef GGMM het volgende:
M'n bericht was toch weg.
Ik heb hem opnieuw geplaatst.
Gedraag je eens.quote:
Zou Danny daar subsidie voor krijgen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ah, Paul is daar een soort moderator.
Nu valt alles op z'n plaats.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Danny daar subsidie voor krijgen?
Ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Danny daar subsidie voor krijgen?
twitter:KeesJansmaNL twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 15:47:44In de studio #foxsports voor #Eredivisie met #VanHalst en #Bruggink reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:05:441 - Ron Jans' @PECZwolle have lost just one of their last eight Eredivisie home games (W6 D1). Robust. reageer retweet
Niet in het PSV topic. Ze zijn niet realistischquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het moment zie ik alleen maar vrezende PSV-fans.
Hm, nog maar een keer lezen straks.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet in het PSV topic. Ze zijn niet realistisch
*ingetraptquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel open deuren heeft Maaskant al opengetrapt?
Jij bent niet helemaal objectief.quote:
Rikgod kan ook al rekenentwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 17:53:15PSV'er Menno Koch kan vanavond zijn aantal minuten eredivisie met 4500% laten stijgen. Na 120 seconden bij #PSV nu een basisplek bij NAC. reageer retweet
Meteen basisquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
Menno Koch![]()
Alleen voor hem NAC kijken
Rik is echt een fascinerend figuur.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:16 schreef tompsv18 het volgende:
Rikgod kan ook al rekenentwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 17:53:15PSV'er Menno Koch kan vanavond zijn aantal minuten eredivisie met 4500% laten stijgen. Na 120 seconden bij #PSV nu een basisplek bij NAC. reageer retweet
Wat heeft die gast toch altijd zinloze statistiekjesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:16 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien kun je een discussie beginnen met hem op Twitterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rik is echt een fascinerend figuur.
Die is zelfs in diepe rouw als Jong PSV verliest.
Ik beschouw alleen zijn tweets. Altijd heb ik dit als ik zijn tweets lees.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien kun je een discussie beginnen met hem op Twitter
Ach, Rik is nog wel sympathiek itt Thijsie. Die kan alleen ruzie maken op Twitterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik beschouw alleen zijn tweets. Altijd heb ik dit als ik zijn tweets lees.
[ afbeelding ]
Ik heb meer deze reactie, maar dat heb ik al heel snel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik beschouw alleen zijn tweets. Altijd heb ik dit als ik zijn tweets lees.
[ afbeelding ]
Thijs brengt tenminste nieuws.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, Rik is nog wel sympathiek itt Thijsie. Die kan alleen ruzie maken op Twitter
Thijs is een vermakelijk figuur.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, Rik is nog wel sympathiek itt Thijsie. Die kan alleen ruzie maken op Twitter
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk Marcellis is weer terug in de Eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |