Die heeft duidelijk de volgende stap in zijn carrière gezet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bazoer een goede indruk maken.
Meh. Is toch wel duidelijk een jongen uit de Ajax-school. Vraag me af of die bij PSV zal slagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazoer speelt wel heel erg goed.
Lijkt me een leuke speler voor PSV.
Yowquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft mijn TT eigenlijk aangepast?
Held, diegene
quote:Tjaronn Chery speelde zondag een uitstekende eerste helft tegen FC Twente, waarin hij ook tot scoren kwam.
"Ik denk dat hij de stap naar Ajax, Feyenoord of PSV wel kan zetten. Hij scoort en creëert kansen", merkte Pierre van Hooijdonk op.
Gronings Kwartiertje?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:35 schreef hottentot het volgende:
Beloofd een leuk laatste kwartier te worden
Ja dat weten we nu wel Stijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is FC Groningen slecht zeg. Ai ai ai.
Hier moet Ajax staanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is FC Groningen slecht zeg. Ai ai ai.
*Belooftquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:35 schreef hottentot het volgende:
Beloofd een leuk laatste kwartier te worden
Ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ff voor de duidelijkheid, 'Cavaliers' spreek je toch gewoon uit als 'Kevaleers' (ofzo)?
Ka-va-lie-jee. Als hij het goed uitspreekt in elk geval.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ff voor de duidelijkheid, 'Cavaliers' spreek je toch gewoon uit als 'Kevaleers' (ofzo)?
Ik spreek het in mijn hoofd altijd uit als Kaffaliersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |