Niet eens zo heel slecht, 6.4/10quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milik vindt de doelman op zijn padt
Ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuke grap, heb je die helemaal zelf bedacht?
Geen Fox Sports hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Portugees commentator van m'n Portugese stream.
Ja die heeft het lastig . Ook met kappelhof zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Portugees commentator van m'n Portugese stream.
Maar wel elke homo houdt van korfbal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen die op korfbal zit is homo.
Kápelhof.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die heeft het lastig . Ook met kappelhof zeker?
Al m'n geld gaat op naar je moeder.quote:
En nog wel meer jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die heeft het lastig . Ook met kappelhof zeker?
quote voor nageslachtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax dit niet wint neem ik een week lang een Frank de Boer-UI.
Niemand (meer).quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Welk persoon die ik nooit meer serieus neem zit hier op korfbal?
Niemand hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Zegt meer over jou dan over mijn moederquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Al m'n geld gaat op naar je moeder.
Hihaho.
Stijn, zijn hele leven lang. Tot vorige maand ofzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
*wordtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:44 schreef hottentot het volgende:
Als dit Ajax kampioen word mag heel Nederland zich schamen.
Springende meisjes met korte rokjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Vast welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over mijn moeder
Die persoon zou dat juist wel graag willen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Wie is Stijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn, zijn hele leven lang. Tot vorige maand ofzo.
Ga ik speciaal voor jou consequend fout blijven doen hierquote:
Onze grote kleine man.quote:
Haha dan kom jij achterlijk over daar zal je GGMM mee hebben!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ga ik speciaal voor jou consequend fout blijven doen hier
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha dan kom jij achterlijk over daar zal je GGMM mee hebben!
Pijltjes gooien is niks mis meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha jij zat op korfbal.
En je houdt ook al van pijltjes gooien. Er is iets goed mis met jou.
Volgens mij heb jij je ajax-bril op.quote:
Niks mis met dartsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha jij zat op korfbal.
En je houdt ook al van pijltjes gooien. Er is iets goed mis met jou.
Boeie, die leest toch niemand.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, moet ik mn verslag voor FOK!sport nog aanpassen
Eindelijk ja, het begon aandoenlijk te wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:48 schreef GGMM het volgende:
Zo.Over en uit.
Al die hopende Feyenoorders en PSVers kunnen weg.
Kijk jij naar een buitenlandse wedstrijd of zo? Dit gaat over de eredivisie.quote:
zet er ff voor dp026 in dat het 3 gestolen punten zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, moet ik mn verslag voor FOK!sport nog aanpassen
Ik zal je zondag het aantal views vertellenquote:
Zo, dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kijk jij naar een buitenlandse wedstrijd of zo? Dit gaat over de eredivisie.
Nu sla je alwéér wartaal uit. Even dimmen Sjavaljee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Op Groningen kun je ook nooit rekenen. Lelijke stad, lelijke club.
Daarom won Groningen thuis ook met 2-0.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Val Cavaliers nou niet lastig met die vervelende feitjes, hij wil gewoon roepen wat hij denkt en daar mee basta.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef Kerol het volgende:
[..]
Daarom won Groningen thuis ook met 2-0.
Bekijken =/= lezen. Bovendien zien GGMM en ik jou er wel voor aan om met een proxy het aantal views te beďnvloeden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal je zondag het aantal views vertellen
Dat Groningse meisjes zich niet door jou laten paaien moet je de stad niet aanrekenen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bekijken =/= lezen. Bovendien zien GGMM en ik jou er wel voor aan om met een proxy het aantal views te beďnvloeden.
Ken hem niet dus ik hap maarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Val Cavaliers nou niet lastig met die vervelende feitjes, hij wil gewoon roepen wat hij denkt en daar mee basta.
Ik heb Alba anders in m'n zak.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat Groningse meisjes zich niet door jou laten paaien moet je de stad niet aanrekenen.
De eredivisie is gewoon te zwak en te slap.. tegen iedere buitenlandse club zou Ajax puntverlies lijdenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen elke andere ploeg met enigszins koelbloedige spelers, had Ajax puntverlies geleden.
Veel Feyenoorders dachten dit jaar mee te gaan doen om de titel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV 43
Ajax 42
----------------------
----------------------
----------------------
Feyenoord 31
PEC 29
Twente 28
AZ 28
Zijn ze een beetje lekker daar in het noorden?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat Groningse meisjes zich niet door jou laten paaien moet je de stad niet aanrekenen.
Ook tegen pakweg Cambridge Town?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De eredivisie is gewoon te zwak en te slap.. tegen iedere buitenlandse club zou Ajax puntverlies lijden
Er zijn ook mensen die dachten dat Feyenoord in de top twee zou eindigen. Ik noem geen namen, maar ze zijn er wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders dachten dit jaar mee te gaan doen om de titel.
Hehe.
Je linkerhand Alba noemenquote:
Met een beetje geluk staan PEC en Twente zondag beide boven Feyenoordquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV 43
Ajax 42
----------------------
----------------------
----------------------
Feyenoord 31
PEC 29
Twente 28
AZ 28
Buitenlandse clubs gebeurt dat nooit, punten morsen tegen een laagvlieger.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De eredivisie is gewoon te zwak en te slap.. tegen iedere buitenlandse club zou Ajax puntverlies lijden
Het zal een vlaag van verstandsverbijstering geweest zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dachten dat Feyenoord in de top twee zou eindigen. Ik noem geen namen, maar ze zijn er wel.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje lekker daar in het noorden?
FC Twente is kansloos in De Kuip.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een beetje geluk staan PEC en Twente zondag beide boven Feyenoord
Wel van het hoogste niveau.. heb het idee dat veel ploegen er niet echt in geloven tegen Ajax en zich bij voorbaat neerleggen bij een nederlaag.. waardeloze instelling want zo goed is Ajax nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook tegen pakweg Cambridge Town?
Vorig seizoen met 3 goals verschil gewonnen toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente is kansloos in De Kuip.
Gewoon verdiendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kijk jij naar een buitenlandse wedstrijd of zo? Dit gaat over de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |