Linkje? Ik ben echt reuzebenieuwd!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al 68 views.
Ik dacht dat het niet gelezen werd?
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vorig seizoen met 3 goals verschil gewonnen toch?
Uitslag Ajax - FC Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Linkje? Ik ben echt reuzebenieuwd!
Samenvattingen van wat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
Zit ik te zoeken naar samenvattingen kom ik die rare "humoristische" aidsshow tegen die zich in de ruimte afspeelt.
Dat gun je niemand.
Je bent zelf een stuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitslag Ajax - FC Groningen
Tis alleen maar de uitslag, geen verslag ofzo.
Mijn zondagavondstukken zijn veel boeiender. Vraag maar aan opperkleurder.
Nou, al die lezers worden wel vermaakt hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze wedstrijd.quote:
Volgens mij hoort er geen komma in de eerste zin.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je moeder een hoer is.quote:
goede redenquote:
Jawel hoor. Alleen niet op die plaats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij hoort er geen komma in de eerste zin.
Oei!quote:
Xquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
zaterdag,18.30 uur:
PEC Zwolle - NAC Breda
19.45 uur:
ADO Den Haag - SC Cambuur
AZ - FC Dordrecht
20.45 uur:
Vitesse - PSV
Winst PEC, Cambuur, AZ.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
zaterdag,18.30 uur:
PEC Zwolle - NAC Breda
19.45 uur:
ADO Den Haag - SC Cambuur
AZ - FC Dordrecht
20.45 uur:
Vitesse - PSV
Ik gok op ADO v Cambuur.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar zullen ze Milan morgen wegproppen?
Er is geen verslag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef hottentot het volgende:
Schrijf dan niets, zelden zo'n beknopt verslag gezien.
quote:
Wij begonnen niet over een verslag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, moet ik mn verslag voor FOK!sport nog aanpassen
Oh, ik bedoelde de statistieken. Mijn foutquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Wij begonnen niet over een verslag.
En dan als een hond met zeven staarten zo trots zijn op de views.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef hottentot het volgende:
Schrijf dan niets, zelden zo'n beknopt verslag gezien.
Toen hadden we nog een of twee baasjes, nu is het een grijze boel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vorig seizoen met 3 goals verschil gewonnen toch?
quote:De winterstop is voorbij. Alle clubs, met uitzondering van FC Dordrecht en FC Twente, hebben de zon opgezocht om zich goed voor te bereiden op de tweede seizoenshelft. Het ging niet altijd even vlekkeloos met geruchten over metsjfiksing, maar dat geheel terzijde.
Vandaag in de ArenA werd er afgetrapt door Ajax tegen FC Groningen. De ArenA is weer wat uitgebreid waardoor meer mensen plaats kunnen nemen in de concerthal het stadion
Triest dat je niet tegen kritiek kan zeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, het bericht van GGMM is weg.
Dat post je maar in het feedbacktopic in FB m.b.t Sportartikelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je niet tegen kritiek kan zeg.
Dat is voor het zondagavondverslag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had een beter verslag verwacht.
Zoiets als dit.
[..]
Vorig jaar zorgden vooral FC Twente en Richard Liesveld voor het vuurwerk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
Feyenoord - Twente is meestal wel een garantie op vuurwerk.
Je moet meer passie tonen. Beetje lef tonen. Beetje wil om leuke artikelen te schrijven. Amuseer het volk, nodig ze uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is voor het zondagavondverslag.
Ik ben verdomme Djeez niet.
Wie doet eigenlijk verslag van de Giro?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is voor het zondagavondverslag.
Ik ben verdomme Djeez niet.
Ik ben blij dat je je niet zo makkelijk uit het veld laat slaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:15 schreef GGMM het volgende:
M'n bericht was toch weg.
Ik heb hem opnieuw geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |