Niet voor een meet waar ik was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het wel eens gemaakt voor een meet.
Ah ok.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dit keer maak ik het gemakkelijk met gehakt en meer groenten.
Same difference.quote:
Nee, was nerdmeet.quote:
Oh supertof!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ok.
Moest nog complimenten aan je doorgeven voor je site. Vriendin van me heeft al verschillende dingen ervan gemaakt (of met haar kookkunsten iig geprobeerd..) en beviel goed.
Was goede meat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het wel eens gemaakt voor een meet.
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was nerdmeet.![]()
Volgende keer als ik jullie zie, wil ik het graag maken hoor
Bigmeat?quote:
quote:
You're a big guy.quote:
Jij eet alles welquote:
Is vast niet zo lekker als dat van jou, maar toch.quote:
Als het uit iemand anders mond zou komen had ik een hintje lewdness bespeurd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij eet alles wel![]()
[..]
Is vast niet zo lekker als dat van jou, maar toch.
Anders doen jij en Myra een wedstrijd wie de beste chili maakt, dan zijn ik en Twi de juryquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij eet alles wel![]()
[..]
Is vast niet zo lekker als dat van jou, maar toch.
Bigmeat4uquote:
Tip: verwerk iemand's ouders erinquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders doen jij en Myra een wedstrijd wie de beste chili maakt, dan zijn ik en Twi de jury
Let me taste your tears! Mmm so good!quote:
Wat, zijn we al in de dubbeldate-fase beland?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders doen jij en Myra een wedstrijd wie de beste chili maakt, dan zijn ik en Twi de jury
Ik ben meestal te lui om voor mijn doen zo uitgebreid te gaan koken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh supertof!Krijg steeds vaker berichtjes van mensen dat ze iets hebben nagemaakt, dat vind ik altijd tof.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als het uit iemand anders mond zou komen had ik een hintje lewdness bespeurd.
Wow, durf ik dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij begon daar een week of 2 geleden al mee, toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, zijn we al in de dubbeldate-fase beland?
Merk ik bij mijn lezers ook wel, dat sommige recepten gewoon te uitgebreid zijn. Maar vaak valt het wel mee als je bezig bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben meestal te lui om voor mijn doen zo uitgebreid te gaan koken.
Ben jij trouwens wel eens bij Look geweest..?
Fixed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij begon daar een jaar of 2 geleden al mee, toch?
Dus een aanrader ja? Wil er nog steeds een keertje heen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merk ik bij mijn lezers ook wel, dat sommige recepten gewoon te uitgebreid zijn. Maar vaak valt het wel mee als je bezig bent.
Ja, was enorm tof en lekker.Moet natuurlijk ook wel als echt knoflook-fan.
Hebben we weer nieuwe?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:50 schreef aeque het volgende:
Al die stelletjes hier, ik ga er bijna apart gekleurde lijntjes voor gebruiken op mijn schema.
Zolang jij kaneel maar kan daten toch twi?quote:
Ja zeker.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef aeque het volgende:
Dus een aanrader ja? Wil er nog steeds een keertje heen.
Moet jij wat vertellen dan?quote:
Wat was dat voor toetje dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja zeker.Los van lekker eten ook gewoon een leuke ervaring. Hoe vaak ga je nou ergens eten waar er zelfs in het toetje knoflook zit. Ik denk dat ik in het hele diner zo'n 2 bollen knoflook weg heb gegeten.
Knoflook is wel awesome. Maar in een dessert met knoflook?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja zeker.Los van lekker eten ook gewoon een leuke ervaring. Hoe vaak ga je nou ergens eten waar er zelfs in het toetje knoflook zit. Ik denk dat ik in het hele diner zo'n 2 bollen knoflook weg heb gegeten.
Ze hebben onder andere knoflookroomijs.quote:
Het is weekend.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
Vriendin komt pas om 10 uur. Hoe moet ik nu op tijd naar bed?
Nou, wat denk je van nu?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
Vriendin komt pas om 10 uur. Hoe moet ik nu op tijd naar bed?
Was nog lekker ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Knoflook is wel awesome. Maar in een dessert met knoflook?Wel interessant.
Maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook neet net als ik?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een weekend :$
#jellyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een weekend :$
Nog samen met yv?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |